ویزای تحصیلی

دانشگاه UNSW سیدنی در استرالیا

دانشگاه UNSW سیدنی در استرالیا

متقاضیان خارجی و بین المللی که قصد مهاجرت تحصیلی به کشور استرالیا را دارند باید در اولین قدم موفق شوند پذیرش یکی از دانشگاه های این کشور را کسب کنند، بدین منظور باید اطلاعاتی در خصوص دانشگاه های معتبر این کشور کسب کنید. دانشگاه UNSW سیدنی در استرالیا یکی از دانشگاه های معتبر در این کشور است که امکان تحصیل برای دانشجویان خارجی را فراهم کرده است. برای تحصیل در دانشگاه نیو ساوت ولز شرایط و مقرراتی وضع شده است که آگاهی از آن برای دانشجویان پیش از انجام اقدامات لازم ضروری می باشد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار سعی دارند به معرفی دانشگاه UNSW سیدنی در استرالیا بپردازند و اطلاعات مختصری در خصوص شرایط تحصیل در این دانشگاه در اختیار متقاضیان قرار دهند.

  • شرایط تحصیل در دانشگاه UNSW چیست؟
  • هزینه تحصیل در این دانشگاه چیست؟
  • بورسیه تحصیلی در این دانشگاه چگونه است؟
  • بهترین رشته های تحصیلی در این دانشگاه کدامند؟
  • مدارک مورد نیاز برای تحصیل در این دانشگاه چیست؟

درباره دانشگاه UNSW سیدنی در استرالیا

یکی از دانشگاه های دولتی و تحقیقاتی این کشور دانشگاه نیو ساوت ولز است که در سال 1949 میلادی در حومه سیدنی کنزینگتون تاسیس شد. از امکانات این دانشگاه می توان به سالن های موسیقی و تئاتر که بیشتر آن ها برای استفاده عمومی در نظر گرفته شده اند و مرکز بهداشت و تناسب اندام UNSWاشاره کرد. بیشتر دانش آموختگان دانشگاه UNSW در حال حاضر در سمت مدیریت اجرایی در شرکت ها و موسسات معتبر کشور استرالیا مشغول به کار هستند، به طور کلی می توان گفت بیشتر میلیونرهای کشور استرالیا زمانی در دانشگاه نیو ولز استرالیا تحصیل می کردند. جدول زیر مشخصات دانشگاه UNSW سیدنی در استرالیا را نشان می دهد.

نوع دانشگاهدولتی
شهرکنزینگتون سیدنی
تعداد دانشجویان50 هزار دانشجو از 128 کشور دنیا
شعار دانشگاهKnowledge by Hard and Mind
دارایی1.67 میلیاردAUD (دلار استرالیا)
وب سایتUNSW.edu.au
تعداد کارکنان7117
QS World43
QS National4

دانشکده های دانشگاه USNW سیدنی در استرالیا

در رابطه با دانشکده های دانشگاه نیو ساوت ولز می توان گفت این دانشگاه دارای 9 دانشکده می باشد که به ارائه رشته های تحصیلی گوناگون می پردازند. دانشکده های این دانشگاه عبارتند از:

  • دانشکده هنر و علوم اجتماعی
  • دانشکده هنر و طراحی
  • دانشکده محیط زیست
  • دانشکده کسب و کار
  • دانشکده فنی و مهندسی
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده علوم
  • دانشکده ADFA

پردیس اصلی این دانشگاه که بیشتر دانشکده ها در آن واقع شده اند در شهر سیدنی واقع شده است، که به لحاظ جغرافیایی به 2 بخش پردیس بالا و پردیس پایین تقسیم شده اند. همچنین دانشگاه UNSW دارای امکانات تحقیقاتی خاص من جمله مرکز تحقیقات سرطان و مرکز تجزیه و تحلیل Mark Wainwright برای دانشکده های فنی و مهندسی، پزشکی و علوم می باشد.

دانشکده های دانشگاه USNW سیدنی در استرالیا

شرایط تحصیل در دانشگاه UNSW سیدنی در استرالیا

متقاضیان می توانند در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه نیو ساوت ولز ادامه تحصیل دهند. جهت تحصیل در دانشگاه UNSW لازم است دانشجو مدارکی مانند: مدارک تحصیلی پیشین و ریز نمرات، مدرک معتبر زبان، سوابق تحصیل مقطع متوسطه، انگیزه نامه، اسکن پاسپورت در ددلاین در نظر گرفته شده (30 نوامبر برای نیم سال اول و 31 می برای نیم سال دوم) به دانشگاه ارسال کند تا درخواست مورد بررسی قرار گیرد.

اگر موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه نیو ساوت ولز شدید می توانید اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای تحصیلی استرالیا انجام دهید. جهت دریافت ویزای تحصیلی این کشور لازم است درخواست خود را به سفارتخانه یا کنسولگری کشور استرالیا اعلام کنید، که برای کسب اطلاعات در خصوص چگونگی دریافت می توانید به مقاله ویزای تحصیلی استرالیا رجوع کنید. در ادامه به معرفی برخی از رشته های تحصیلی ارائه شده در مقاطع مختلف تحصیل دانشگاه NUSW اشاره می کنیم.

مقطع کارشناسیمقطع کارشناسی ارشد و دکتری
تحقیقات و سیاست های اجتماعیفلسفه هنر، طراحی و رسانه
موسیقیطراحی
مطالعات بین المللیمعماری
هنر و تجارتشهرسازی
جرم شناسی و عدالت کیفریمدیریت
تحقیقات و سیاست های اجتماعیمدیریت لجستیک
مطالعات پزشکیامنیت سایبری
مهندسی نفتمدیریت پروژه
مهندسی معدنپزشکی
فیزیولوژی ورزشبهداشت روان پزشکی قانونی
علم داده ها و تصمیم گیری هافلسفه در بهداشت عمومی
علوم روانشناسیجراحی (تحقیق)
ریاضیات پیشرفتهطب تولید مثل
علم و تجارتمدیریت هواپیمایی
هواپیماییمهندسی مکانیک
مدیریتحقوق- حقوق بشر

بورسیه تحصیلی در دانشگاه UNSW سیدنی در استرالیا

هزینه های تحصیل در دانشگاه UNSW استرالیا در مقاطع تحصیل و رشته های تحصیلی متفاوت است. در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان اخذ بورسیه تحصیلی یا کمک هزینه های تحصیلی برای دانشجویان واجد شرایط می باشد. بورسیه تحصیلی در این مقاطع محدود و بسیار رقابتی می باشد، معمولا بورسیه تحصیلی ارائه شده هزینه های تحصیل و هزینه های زندگی فرد را تامین می کنند. بورسیه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای مدت 2 سال و در مقطع دکتری براین مدت 3 سال به علاوه 6 ماه تمدید در اختیار دانشجویان قرار داده می شود. متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله هزینه تحصیل و زندگی در استرالیا اطلاعات کامل تری در خصوص هزینه های تحصیل و هزینه های زندگی در کشور استرالیا کسب می کنید.

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص دانشگاه UNSW سیدنی در استرالیا کسب کردید، متقاضیان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل در کشور استرالیا و یا سایر کشورهای مورد نظر و انجام پرونده های مهاجرتی با مشاورین مجرب و حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *