مهاجرت

دریافت مستر کارت اتریش

دریافت مستر کارت اتریش

یکی از سوالاتی که متقاضیان و علاقه مندان مهاجرت به کشور اتریش مطرح می نمایند، سوال در خصوص شرایط دریافت مستر کارت اتریش می باشد. برای این منظور ابتداء شما بایستی اطلاعاتی درباره شرایط و مدارک لازم جهت افتتاح حساب در کشور اتریش بدانید و سپس به سراغ اخذ مستر کارت بروید. در کشور اتریش شما به دو طریق آنلاین و حضوری می توانید حساب بانکی افتتاح کرده و برای اخذ مستر کارت خود اقدام نمائید. هر یک از روش های فوق نیز شرایط و الزامات خاص خود را دارد که کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به توضیح آنها می پردازند.

  • شرایط افتتاح حساب و اخذ مستر کارت اتریش چگونه است؟
  • من برای دریافت مستر کارت از کشور اتریش به چه مدارکی نیازمند می باشم؟
  • کدام بانک ها در اتریش در ازای افتتاح حساب و اخذ مستر کارت هیچ هزینه ای از متقاضی اخذ نمی کند؟
  • شرایط دریافت مسترکارت برای ایرانی ها در اتریش چیست؟
  • آیا می توان از طریق پول نقدر در اتریش خرید کرد؟
  • هزینه دریافت مسترکارت در اتریش چقدر است؟
  • شرایط دریافت حساب بانکی آنلاین در اتریش چگونه است؟

بانک ها و موسسات مختلفی در اتریش وجود دارد که به ارائه خدمات در زمینه افتتاح حساب و صدور مستر کارت می پردازند. متقاضیان می توانند درخواست خود را هم به صورت آنلاین و هم به صورت فیزیکی ارائه دهند. نکته مهم درباره خدمات بانکی در اتریش همچنین استفاده بسیار متداول از حساب های بانکی آنلاین bank account online در پرداخت هزینه ها می باشد. یکی از بهترین مستر کارت های اتریشی بدون هیچ هزینه ای برای حساب بانکی، مستر کارت N26 می باشد.

لزوم دریافت مستر کارت اتریش

همواره اتریش برای مهاجران از جذابیت های خاصی برخوردار است. وجود دانشگاه ها و کالج های برتر، فرصت های شغلی بسیار، سطح درآمدی بالا، کیفیت بالای زندگی و غیره همگی سبب شده است که اتریش به عنوان یکی از مقاصد مهاجرتی معروف در سطح اروپا و جهان مطرح شود. مهاجران برای ورود به این کشور اروپایی و اخذ اقامت اتریش از روش های مختلفی از جمله تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج و غیره استفاده می کنند. دولت اتریش نیز برای استقبال از مهاجران تازه وارد انواع ویزاهای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای کار، کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش، ویزای الحاق خانواده و غیره برای آنها صادر می کند.

اما این تمام فرآیند مهاجرت به اتریش محسوب نمی شود و کار متقاضیان فقط با اخذ ویزای اتریش به پایان نمی رسد. در واقع برای زندگی و رفع نیازمندی های روزمره در اتریش، شما نیازمند دریافت مستر کارت اتریش هستید. کارت های اعتباری بین المللی از جمله مستر کارت (MasterCard) و یورو کارت (EuroCard) در کل کشور اتریش کارت جا افتاده و معمولی است که شما می توانید برای پرداخت هزینه خرید خود در اکثر ATM ها یا فروشگاه های محلی از آن استفاده نمائید.

شرایط دریافت حضوری مستر کارت اتریش

یکی از شرایط مهاجرت به اتریش و اقامت موفق در این کشور افتتاح حساب بانکی در این کشور اروپایی می باشد. بانک های مختلفی در کشور اتریش هستند که به افتتاح حساب و صدور کارت اعتباری مستر کارت می پردازند. از بهترین بانک های اتریشی در این مورد که امتیازات و پاداش هایی را هم برای شهروندان خارجی در نظر می گیرند می توان به Erste bank، Bank Austria و Raiffeisen Zentralbank اشاره نمود. برای افتتاح حساب بانکی و اخذ مستر کارت این کشور در اتریش ارائه مدارک ذیل الزامی است:

  • مدرک هویتی (همانند پاسپورت معتبر یا کارت شناسائی ملی)
  • مدرک اقامت اتریش (معمولا فرم ثبت نام اقامت و قبوض شهری همانند قبض آب، برق، تلفن و غیره)
  • مدرک استخدام یا همان قرارداد کاری بین متقاضی و کارفرمای اتریشی

شرایط دریافت حضوری مستر کارت اتریش

بهترین کارت های بانکی در کشور اتریش

متقاضیان باید در جریان این امر مهم باشند که مستر کارت های صادره از طریق بانک های بلژیکی در اشکال مختلفی صادره و از تنوع بالایی برخوردار هستند. این کارت های اعتباری از امتیازات مهم و قابل توجهی از جمله سقف شارژ پولی بالا، حفاظت بهتر، امنیت حداکثری و باز پرداخت های اتوماتیک برخوردار هستند. اما بد نیست بدانید که برای شناسایی و اطلاع از بهترین نوع مستر کارت اتریش، شما باید از شاخص های مهمی از جمله هزینه صدور کارت، درصد نرخ سود سالانه تراکنش یا همان APR و نیز از محدودیت یا سقف شارژ کارت اطلاع داشته باشید.

در این زمینه می توان از مستر کارت های N26 اتریش یاد کرد که دلیل محبوبیت آن نه تنها فقط به دلیل رایگان بودن ایجاد حساب بانکی بلکه همچنین به دلیل استفاده از اپلیکیشن های جذاب و ارائه خدمات به زبان انگلیسی به مشتریان خود می باشد. اما همچنین باید بدانید که بانک های صادرکننده مستر کارت های اتریشی امتیازات و پاداش های گسترده ای به متقاضیان ارائه نمی کنند. شاید یکی از دلایل روی گردانی مشتریان بانک ها از دریافت مستر کارت فیزیکی اتریش و تمایل به مستر کارت های آنلاین یا موبایل بانک ها همین مسئله باشد.

شرایط دریافت آنلاین مستر کارت اتریش

به عنوان یک شهروند غیر مقیم در اتریش، شما می توانید به صورت آنلاین حساب بانکی افتتاح کرده و برای دریافت مستر کارت اتریش اقدام نمائید. این خبر خوشی برای مهاجران خارجی است که می توانند موجودی حساب خود را به صورت آنلاین چک کرده و هزینه های زندگی خود در اتریش را از این طریق پرداخت کنند. برای مثال بانک اتریشی Raiffeisenlandesbank NÖ-Wien به شما اجازه ایجاد حساب آنلاین را می دهد. Deutsche Bank, CitiBank و Western Union Ban همچنین از جمله بهترین بانک های آنلاین بین المللی موجود در کشور اتریش هستند.

با توجه به سطح گسترده استفاده از مستر کارت های مجازی یا مستر کارت های Prepaid در کشور اتریش می توان این کشور را در زمینه حساب های بانکی آنلاین جزء پیشتازان اتحادیه اروپایی (EU) دانست. اما از بهترین بانک های آنلاین در اتریش که در زمینه صدور مستر کارت های مجازی یا Prepaid نیز معروف هستند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • Raiffeisenlandesbank NÖ-Wien
  • N26
  • Bunq

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این افتخار را دارد که با اتکاء بر تجربه چندین ساله کارشناسان و مشاوران خود و نیز از طریق جمع آوری اطلاعات به روز و جامع هموطنان عزیز را در هر جنبه از موضوع مهاجرت، دریافت مستر کارت و اخذ ویزا یا اقامت کشورهای مختلف خارجی راهنمائی نماید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *