مهاجرت

دریافت مستر کارت بلغارستان

دریافت مستر کارت بلغارستان

فرآیند دریافت مستر کارت بلغارستان یک فرآیند ساده و آسانی است که صرفا از طریق افتتاح حساب بانکی در این کشور برای متقاضیان امکان پذیر است. مسترکارت های کشور بلغارستان معمولا توسط بانک های این کشور و در 3 قالب مستر کارت اعتباری، مستر کارت بدهی و مستر کارت پیش بدهی صادر می شود. از بین این مستر کارت ها مدت اعتبار و سقف شارژ موجودی مستر کارت های بدهی یا دبیت کارت های بلغارستان بیش از دو مستر کارت دیگر می باشد.

توجه شود که کارت های اعتباری طلایی، استاندارد و پلاتینیوم بلغارستان صادره برای متقاضیان هر یک دارای مزایا و امتیازات خاص است که امتیاز مستر کارت طلایی بلغارستان با وجود هزینه رایگان صدور، بیمه سفر، بیمه حوادث و پاداش ها و تخفیفات خرید بیش از امتیازات مستر کارت استاندارد و پلاتینیوم می باشد. در این مقاله کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درصددند تا شما را نه تنها با شرایط مهاجرتی بلکه با فرآیند افتتاح حساب و ضرورت اخذ مستر کارت بلغارستان آشنا سازند.

  • شرایط دریافت مسترکارت بلغارستان چیست؟
  • مزایای دریافت مسترکارت بلغارستان چیست؟
  • هزینه دریافت مسترکارت در بلغارستان چقدر است؟
  • آیا همه افراد می توانند از این کارت استفاده کنند؟

شرایط مهاجرت به بلغارستان

مهاجرت به بلغارستان به سبب امکان اخذ سریع اقامت و تابعیت اروپایی و هزینه زندگی پایین همواره مورد توجه دانشجویان، کارگران، کارآفرینان و سرمایه گذاران خارجی قرار دارد. بنابرین افراد با اهداف و مقاصد مختلفی از جمله تحصیل، گردشگری، کار، سرمایه گذاری، ثبت شرکت، خرید ملک، ازدواج، پناهندگی و غیره به این کشور اروپایی مهاجرت و در ادامه اقامت بلغارستان را به دست می آورند. مهاجران خارجی می توانند با توجه به این اهداف خود متقاضی دریافت یکی از ویزاهای زیر باشند:

  • اقامت کوتاه مدت یا ویزای C شنگن: مثل ویزاهای توریستی، تجاری، درمانی و غیره که مدت اعتبار آنها کمتر از 90 روز می باشد.
  • اقامت بلند مدت یا ویزای D شنگن: مثل ویزاهای تحصیلی یا کاری و یا ویزای همراه بلغارستان که مدت اعتبار آنها بیش از 90 روز می باشد. معمولا این نوع ویزاها با عنوان ویزای ملی کشور بلغارستان معروف بوده و تصمیم گیری درباره صدور آن مستقلا زیر نظر اداره مهاجرت بلغارستان می باشد.

اقدامات ضروری پس از دریافت مستر کارت بلغارستان

تمامی اتباع کشورهای خارجی که موفق به دریافت مستر کارت بلغارستان شده اند، باید برخی از اقدامات را برای حفظ و نگهداری مستر کارت خود رعایت کنند. برخی از این اقدامات به شرح زیر می باشند:

اقدامات ضروری برای حفظ مستر کارت بلغارستانتوضیحات
استفاده از دستگاه خودپردازیدارندگان مستر کارت بلغارستان برای امنیت بیشتر باید از دستگاه های معتبر بانک های بلغارستان استفاده کنند.
یک مستر کارت اضافی در نظر بگیرید.شهروندان می توانند  برای امنیت بیشتر از مستر کارت اصلی خود بریا پرداخت استفاده کنند، و مستر کارت پشتیبان خود را در صندوق امانات نگهداری کنند.
مستر کارت بلغارستان خود را در معرض دید قرا ندهید.به هیچ عنوان مستر کارت خود را در معرض دید قرار ندهید، زیرا امکان تخلف وجود دارد.

هدف از دریافت مستر کارت بلغارستان

بر طبق تعریف بانک متحده بلغارستان (UBB)، مستر کارت و رقیب آن یعنی ویزا کارت جزء کارت های اعتباری بین المللی محسوب می شوند که باعث آزادی عمل مالی و راحتی انجام تراکنش های پولی می گردد. استفاده از مستر کارت روش آسان و سریعی برای پرداخت هزینه های روزانه و انجام خریدهای بزرگ و کوچک محسوب می شود. از مزایا و امتیازات این نوع کارت می توان به دوره زمانی طولانی بدون سود تا 55 روز، 50% تخفیف در هزینه سالیانه برای سال بعد، بیمه های مسافرتی و غیره اشاره نمود. اما مشخصات مستر کارت بلغارستان عبارتند از:

دریافت مستر کارت بلغارستانشرح
واحد پولی مستر کارت بلغارستانلف بلغارستان (BGN)
مدت اعتبار2 سال
نرخ سود16.90% هنگام خرید
18.90% هنگام دریافت نقدی
محدوده حداقل اعتبار یا سقف شارژBGN1000 (لف)
محدوده حداکثر اعتبار یا سقف شارژBGN10000 (لف)
دور بازپرداخت بدهی24 روز بعد از تاریخ صدور
حدود تراکنش به هنگام پرداخت به فروشگاه هاتا 100% حدود اعتبار مورد تایید
حدود تراکنش به هنگام دریافت نقدی از ATM/POSتا 100% حدود اعتبار مورد تایید
تعداد تراکنش های مجاز در هفتهتا 50 تراکنش
حداقل قسط بازپرداخت3% از حد مورد استفاده مجاز (حداقل BGN10 لف)

شرایط دریافت مستر کارت بلغارستان

در ابتداء قصد داریم تا شما را با آمار جالبی درباره آمار کاربرد انواع روش های پرداخت در اروپا آشنا سازیم. بر اساس مطالعه DPD E-shopper Barometer از بین روش های پرداخت موجود، روش های کیف پول دیجیتال، ویزا و مستر کارت و نیز کردیت کارت و دبیت کارت های داخلی 3 روش محبوب اروپایی ها جهت انجام تراکنش های روزمره خود می باشد:

روش های پرداخت مرسوم با توجه به تعداد کشورهای اروپایی استفاده کننده

و جالب تر اینکه استفاده از روش پرداخت با مستر کارت و ویزا کارت در بلغارستان به حدود 51% می رسد. در حال حاضر، بانک های مختلف کشور بلغارستان از جمله UniCredit Bulbank، DSK Bank، FiBank و … برای متقاضیان انواع کارت اعتباری از جمله مستر کارت صادر می کنند. مستر کارت های صادره از طرف بانک های کشور بلغارستان در 3 نوع معروف استاندارد، طلایی و پلاتینیوم صادر می شود. اما برای دریافت مستر کارت بلغارستان ابتداء بایستی با ارائه مدارک زیر در بانک مورد نظر حساب بانکی افتتاح کرد:

  • پاسپورت معتبر یا کارت شناسایی ملی
  • کارت اقامت بلغارستان
  • آدرس مسکونی در کشور بلغارستان
  • حداقل میزان پس انداز جهت فعال سازی حساب (BGN10 لف بلغارستان معادل 5.12€ یورو)
  • گواهی حسن شهرت (لازم برای حساب های بانکی شرکت)

شرایط دریافت مستر کارت بلغارستان

امتیازات دریافت مستر کارت بلغارستان

دریافت مستر کارت بلغارستان علاوه بر تسریع در انجام تراکنش های روزانه و نقل و انتقالات بانکی، امتیازات دیگری نیز دارد که این برگ برنده و نقطه قوت مستر کارت ها در برابر ویزا کارت ها می باشد. اما در این بین باید توجه کرد که انواع مستر کارت های بلغارستان مثل مستر کارت استاندارد یا طلایی هر کدامیک دارای امتیازات خاصی می باشد که بایستی قبل از ارائه درخواست به آن توجه نمود. اما جزئیات این امتیازات خاص مستر کارت در سال 2023 عبارتند از:

  • امتیاز رایگانی یا Priceless: با توجه به این امتیاز شما می توانید از تجارب یکبار-در-عمر بهره مند شده و از مسابقات ورزشی گرفته تا ناهار خوری رایگان را در سفر توریستی تجربه کنید.
  • استفاده از رمز امنیتی یا SecureCode: با استفاده از این رمز شما می توانید در بیش از یک میلیون فروشگاه آنلاین در 122 کشور جهان دست به خرید اینترنتی بزنید.
  • بهره مندی از کیف پول دیجیتال یا MasterPass: با استفاده از این امکان شما می توانید اطلاعات کارت و خرید خود را به صورت الکترونیکی ذخیره نمایید. با استفاده از این رمز شما می توانید در بیش از صد شرکت آنلاین و در بیش از یک میلیون فروشگاه بین المللی خرید اینترنتی کنید. با توجه به این امتیاز، شما از امنیت چند حلقه ای برخوردار شده و آیتم Zero Liability از شما در برابر خریدهای غیر مجاز حفاظت می کند.

بهترین مستر کارت های بلغارستان 2023

اکنون طبیعی است که این سوال برای همگان مطرح شود که پارامترهای انتخاب بهترین مستر کارت بلغارستان چیست و اصلا بهترین مستر کارت کشور بلغارستان دام است. همان طوری که در مطالب قبلی هم عنوان شد، بهترین مستر کارت بلغارستان را می توان با توجه به شرایط صدور از جمله هزینه ها و سقف شارژ موجودی و نیز امتیازات ارائه شده آن انتخاب کرد. از جمله برترین مستر کارت های بلغارستان می توان به موارد زیر به همراه دلایل برتری آنها اشاره نمود:

  • RaiCARD Fix: حداقل بازپرداخت ثابت و مدت اعتبار طولانی به همراه امکانات خریدهای بدون سود و حداکثر دیر کرد در پرداخت تا 50 روز
  • Mastercard Gold: آسانی و راحتی همه در یک کارت اعتباری به همراه بیمه شامله
  • Avon Mastercard: پرداخت آنلاین و آفلاین و نیز حداکثر دیر کرد در پرداخت تا 50 روز

در این مقاله ما به بررسی شرایط کلی در مورد شرایط و نحوه دریافت مستر کارت بلغارستان پرداختیم. اما خاطر نشان می کنیم که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به عنوان یکی از بزرگترین و معروفترین موسسات مهاجرتی در هر لحظه آماده ارائه بهترین خدمات مشاوره حقوقی و مهاجرتی به هم میهنان عزیز می باشد.

سوالات کلیدی در خصوص دریافت مستر کارت بلغارستان

در بخش پایانی مقاله قصد داریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در خصوص دریافت مستر کارت بلغارستان پاسخ دهیم. مهمترین آنها به شرح زیر می باشند:

  • آیا دریافت مستر کارت بلغارستان و استفاده از آن در بلغارستان امن است؟ تمامی افرادی که به دنبال دریافت مستر کارت بلغارستان هستند، پس از اخذ آن می توانن به راحتی از آن در این کشور استفاده کنند. زیرا سواستفاده از کارت در این کشور مرسوم نیست.
  • روند دریافت مستر کارت بلغارستان چگونه است؟ همانند اغلب کشورهای مدرن اروپایی، روند دریافت مستر کارت بلغارستان نیز داری پیچیدگی های خاصی می باشد. به عبارت دیگر روند دریافت مستر کارت این کشور دارای بوروکراسی های اداری پیچیده ای می باشد.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *