ویزای تحصیلی

دوره زبان انگلیسی در سوئیس

دوره زبان انگلیسی در سوئیس

دانشجویانی که قصد تحصیل به زبان انگلیسی دارند می توانند پیش از شروع دوره های تحصیلی، دوره زبان انگلیسی در سوئیس را بگذرانند. در این کشور بیشتر شرکت ها و افراد چند ملیتی معاملاتشان به زبان انگلیسی انجام می دهند. یادگیری زبان انگلیسی و یا شرکت در دوره زبان انگلیسی در سوئیس می تواند به افراد کمک کند که به راحتی در این کشور زندگی کرده و یا ادامه تحصیل دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله پیش رو سعی دارد در باب دوره زبان انگلیسی در سوئیس اطلاعاتی در اختیار متقاضیان قرار دهد.

شرایط دوره زبان انگلیسی در سوئیس در 2023

اگر پیش از پیشرفت در کار و حرفه خود به دنبال افزایش مهارت در زبان انگلیسی هستید پیشنهاد می شود در دوره زبان انگلیسی در سوئیس شرکت نمایید. بسیاری از دوره های آموزش زبان برنامه های را برای دانشجویان مقطع لیسانس، دانشجویان مقطع تحصیلی تکمیلی و یا افرادی که قصد گذراندن دوره های تابستان و کوتاه مدت هستند ارائه می دهد. در سال 2023 کالج های زبان معمولا رویکرد شخصی و فرهنگی را برای آموزش ها به کار می گیرند که تجربیات دانشجویان را در کلاس های درس زبان انگلیسی در کشور سوئیس گسترش می دهد. آشنا شدن با افراد مختلف در زمینه های گوناگون و ملیت های مختلف اطلاعات افراد را در رابطه با جهان اطرافشان گسترش می دهد.

وبینار تخصصی مهاجرت بدون مدرک زبان

 

مزایا و معایب دوره زبان انگلیسی در سوئیس

برای افرادی که در کشور سوئیس به دنبال پیشرفت در زمینه کسب و کار و پست های مدیریتی هستند، برنامه های آماده سازی زبان انگلیسی ارائه می شود. بعضی از این دوره ها در دانشگاه های سوئیسی که زبان تحصیلیشان انگلیسی می باشد برگزار خواهد شد. در بعضی از این کلاس ها یک معلم دروس را ارائه می دهد. این دوره ها به متقاضیان این امکان را می دهد که با دانشجوهای دیگری و ایجاد کردن یک شبکه آشنا شوند. می توان گفت این دوره های آموزشی فرصتی را برای ایجاد مهارت در زبان انگلیسی به متقاضی ارائه می دهد. تا جایی که فرد می تواند در یک دوره کارشناسی در کسب و کار اطمینان داشته باشد.

اما علی رغم مزایای گفته شده باید توجه داشت در دوره زبان انگلیسی دانشجویان اجازه کار در سوئیس را نخواهند داشت. این مسئله با توجه به بالا بودن هزینه های زندگی در سوئیس خیلی تعیین کننده است. به عبارت دقیق تر حدود هزینه های زندگی در سوئیس برای یک نفر ماهانه بین 1800€ تا 2200€ (یورو) است. در واقع سوئیس یکی از گران ترین کشورهای دنیا در سال 2023 است.همچنین لازم به ذکر است اگر متقاضی در گذشته نزدیک به حوزه شنگن سفر نداشته و شرایط قوی رزومه ای و مالی نداشته باشد ریسک صدور ویزا برای دوره های زبان انگلیسی بالا خواهد بود.

مشاغل زیادی در سوئیس وجود دارد. اما بدون مدرک زبان کاریابی در این کشور هم دشوار است. نرخ بیکاری در سوئیس به شرح نمودار ذیل می باشد:

نرخ بیکاری در سوئیس

دوره زبان انگلیسی در سوئیس در لوزان

در سال 1908 میلادی مدرسه زبان انگلیسی در لوزان تاسیس شد، این مدرسه در سراسر دنیا شناخته شده می باشد. این مدرسه متقاضیان را از مدرسه های ابتدایی تا دوره های کارشناسی و حتی دوره های بالاتر برای شرکت در دوره های زبان انگلیسی و زبان فرانسوی می پذیرد. در حال حاضر 45000 دانشجو از شصت کشور در سراسر دنیا در این دوره ها آموزش دیده اند. دانشجویان می توانند در دوره های صبح که مدت آن 20 ساعت در هفته می باشد شرکت نمایند. برای شرکت در دوره های بعد از ظهر به مدت 8 ساعت متقاضی باید مشغول به تحصیل شود.

همچنین این امکان برای افراد وجود دارد که به صورت ترکیبی در کلاس های صبح و بعد از ظهر که مدت آن 28 ساعت در طول هفته می باشد، شرکت کنند. یکی دیگر از انتخاب هایی که برای دانشجویان وجود دارد این است که زبان انگلیسی و زبان فرانسوی را به مدت 20 ساعت 1 زبان و 8 ساعت دیگر را به صورت همزمان انتخاب کنند.

مهارت های زبان انگلیسی در کشور سوئیس

در کشور سوئیس 4 زبان رسمی و ملی وجود دارد، این زبان ها شامل زبان رومانش، زبان فرانسوی، زبان آلمانی و زبان ایتالیایی می باشد. این برنامه ها شامل تمامی زمینه های اصلی ادبیات زبان انگلیسی از آمریکا و انگلستان، زبان شناسی زبان انگلیسی و اشکال تاریخی زبان انگلیسی از Beowulf به زبان انگلیسی می باشد که ما امروزه از آن استفاده می کنیم. برای آگاهی از شرایط وضع شده در کشور سوئیس برای مهاجرت تحصیلی می توانید به مقاله شرایط مهاجرت تحصیلی به سوئیس را مطالعه نمایید.

دوره زبان انگلیسی در سوئیس در لوزان

شرایط تحصیل بدون مدرک زبان در سوئیس

دانشجویان برای دریافت پذیرش دانشگاه و یا دریافت ویزا باید مدرک زبان انگلیسی ارائه نمایند، در کشور سوئیس بیشتر دانشگاه ها از دانشجو تقاضای مدرک زبان دارند. برای افرادی که بخواهند در دانشگاه های بین المللی تحصیل کنند ارائه این مدرک ضروری می باشد. در برخی از دانشگاه های این کشور دروس به زبان انگلیسی ارائه می شود. دانشجویان خارجی و بین المللی معمولا به زبان انگلیسی، زبان فرانسوی و یا زبان آلمانی به ادامه تحصیل در دانشگاه های این کشور مشغول هستند.

باید به این نکته اشاره کرد دانشجویان پس از ورود به دانشگاه باید در دوره های زبان در نظر گرفته شده نیز شرکت نمایند و بعد از گذراندن این دوره ها وارد دانشگاه شوند. دانشجویانی که به زبان فرانسوی تسلط ندارند باید پیش از ورود به دانشگاه در کشور فرانسه دوره های زبان را بگذرانند و سپس وارد دانشگاهای سوئیس شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی دارد تا پاسخ سوالات شما را در اختیارتان قرار دهد.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *