ویزای تحصیلی

تحصیل در رشته هوانوردی در روسیه

تحصیل در رشته هوانوردی در روسیه

بی شک روسیه یکی از کشورهای پیشگام در زمینه علوم فضا و هوانوردی محسوب می شود و تحصیل در رشته هوانوردی در روسیه هواداران خود را داراست. این کشور که الگوی کشورهای پیشرفته نیز در زمینه این علوم نوین است، دانشگاه های معتبر و فراوانی در زمینه علوم هوانوردی دارد. بنابراین تعجبی ندارد که دانشجویان بین المللی بسیاری به دنبال تحصیل در رشته هوانوردی در روسیه هستند. تحصیل مهندسی هوافضا در روسیه در سال 2024، مهندسی هواپیما در روسیه، دانشگاه فنی و مهندسی هواشناسی UFA مطالب عمده ای هستند که در این نوشتار قصد داریم اطلاعاتی به شما بدهیم.

قطعا تحصیل در روسیه برای متقاضیان بین المللی گام های مقدماتی بسیاری نظیر اخذ ویزای تحصیلی روسیه، اقامت روسیه و کسب اطلاعات در زمینه هزینه تحصیل و زندگی در روسیه نیاز دارد، بدین ترتیب به شما پیشنهاد می دهیم از تجربه بین المللی و موفق کارشناسان حقوقی و تحصیلی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایید.

شرایط تحصیل رشته هوانوردی در روسیه

مدرک هوانوردی برای دانشجویان علاقه مند به هواپیما، مهندسی، فیزیک و هوانوردی مناسب است. حضور در مدرسه هوانوردی، فارغ التحصیلان را برای کار در نقش ها و بخش های مختلف از جمله پرواز به عنوان خلبان تجاری، طراحی موتورها و هواپیما، یا کار در آزمایشگاه های هوانوردی آماده می کند. در برنامه هوانوردی، موضوعاتی مانند آموزش پرواز، هواشناسی، تعمیر و نگهداری هواپیما، آیرودینامیک، قانون هوانوردی و ایمنی ارائه می شود. اخذ مدرک این رشته فارغ التحصیلان را برای کار در زمینه هوانوردی و هوانوردی آماده می کند.  این مسیر آموزشی می تواند شما را برای چندین شغل پردرآمد و هیجان انگیز آماده نماید. در باب تحصیل در روسیه لینک فوق را بخوانید.

با مدرک هوانوردی، می توانید شغلی را به عنوان مهندس، کنترل کننده ترافیک هوایی، مکانیک هواپیما یا خلبان شروع کنید. مدرک لیسانس در هوانوردی به همراه گذراندن دوره های پرواز عملی شما را واجد شرایط کار به عنوان خلبان هواپیمایی مسافربری یا تجاری می کند. مدرک کارشناسی ارشد در این زمینه شما را برای نقش‌هایی در مدیریت، تولید، مهندسی و ایمنی آماده می‌کند. دکتری مدرک پایانی هوانوردی است و عمدتاً برای کسانی که به دنبال هدایت تحقیقات هوانوردی یا تدریس در سطح دانشگاه هستند اختصاص دارد.

هوانوردی (UFA (USATU در روسیه

امروزه USATU مجموعه ای علمی و آموزشی، نوآورانه و مولد با دانشکده های علمی شناخته شده است که متخصصان واجد شرایط در همه سطوح به آموزش و پرورش در آن می پردازند. سال تحصیلی در USATU در ماه سپتامبر آغاز می شود و در ماه ژوئن به پایان می رسد. لازم به ذکر است که اخذ مدرک کارشناسی در این دانشگاه 4 سال تحصیلی طول می کشد، اخذ مدرک کارشناسی تخصصی 5 سال تحصیلی است، اخذ مدرک کارشناسی ارشد 2 سال تحصیلی به طول می انجامد و اخذ درجه دکتری 4 سال تحصیلی زمان می برد.

همه دانشکده های دانشگاه فنی هوانوردی روسیه (mai.ru) تحصیلات تمام وقت ارائه می دهند. متقاضیان بر اساس نتایج آزمون های ورودی ثبت نام می شوند. امکانات آموزشی و آزمایشگاهی دانشگاه شامل 11 ساختمان دانشگاهی با سالن های سخنرانی چند رسانه ای، کلاس های کامپیوتر و آزمایشگاه هایی با تجهیزات فنی مدرن است. 7 مرکز نوآوری علمی به تازگی در این دانشگا، ایجاد شده که وابسته به موسسات RAS و شرکت های بزرگ است؛ 35 آزمایشگاه بین المللی، بین منطقه ای، مشارکتی و فنی با شاخه های اداری در این دانشگاه مشغول فعالیت هستند. کتابخانه USATU یکی از بزرگترین و مجهزترین کتابخانه های دانشگاه های روسیه است.

اساتید دانشگاهی به رهبری دانشمندان و مربیان با تجربه انتخاب می شوند که بسیاری از آنها به طور گسترده ای در روسیه و خارج از کشور شناخته شده اند. آزمایشگاه های آموزشی و تحقیقاتی با کامپیوترهای مدرن، دستگاه ها و ابزارها، رابط ها، مدل ها، شبیه سازها، مدل های کاری تجهیزات هواپیمایی، آموزش فنی و کمک های تست دانش تجهیزات حرفه ای این دانشگاه را تشکیل می دهد. این امر باعث می شود کلاس ها و انجام کار علمی در سطح علمی و فن آوری با علم روز انجام شود.

دانشگاه علم و صنعت برای تحصیل رشته هوانوردی در روسیه

دانشگاه علم و صنعت برای تحصیل رشته هوانوردی در روسیه

این دانشگاه که به طور مخفف UFA نامیده می شود یکی از معتبرترین دانشگاه ها برای تحصیل در رشته هوانوردی در روسیه است. جالب است بدانید که طبق رنکینگ topuniversities در سال 2024 این دانشگاه در رتبه 681- 690 قرار دارد:

دانشگاه علم و صنعت برای تحصیل رشته هوانوردی در روسیه

دوره های مهندسی در دانشگاه علم و صنعت روسیه (University of Science and Technology) به ​​زبان انگلیسی ارائه می شود. مهندسی هواپیما (مدت زمان 4.5 سال)، موتورهای هواپیما (مدت زمان 4.5 سال)، تعمیر و نگهداری هواپیما و موتور (مدت 4.5 سال). هزینه سالانه این دانشگاه عبارتند از:

آیتمهزینه
تحصیل سال اول4000$ (دلار آمریکا) یا 270000RUB (روبل روسیه)
دوره تحصیلی (2 الی 4 سال)3000$ (دلار آمریکا) یا 200000RUB (روبل روسیه)
خوابگاه300$ (دلار آمریکا) یا 20000RUB (روبل روسیه)
بیمه درمانی100$ (دلار آمریکا) یا 7000RUB (روبل روسیه)
کل دوره14600$ (دلار آمریکا) یا 950000RUB (روبل روسیه)

دانشگاه USATU جهت تحصیل در رشته هوانوردی در روسیه

USATU یا دانشگاه فنی هوانوردی دولتی یوفا را می توان به لحاظ تاریخی یکی از دانشگاه های قرن نوزدهی به حساب آورد. این دانشگاه پیشگام موسسه پلی تکنیک ورشو بود که در سال 1897 تاسیس شد و در جریان انقلاب اول روسیه بسته شد. دقیقا در همان زمان بودجه و کارکنان دانشگاه Polytechnic ورشو به شهر پایتخت قزاق ها – Novocherkassk منتقل شدند. بنابراین USATU به درستی موسسه پلی تکنیک Novocherkassk را به عنوان “پیش کسوت” خود در نظر می گیرد.

دانشگاه USATU جهت تحصیل در رشته هوانوردی در روسیه

تاریخ رسمی دانشگاه Ufa State Aviation Technical University بدین گونه است که قدمت آن به 1932 می رسد. در حقیقت موسسه حمل و نقل هوایی Rybinsk بر اساس تابعی از موسسه حمل و نقل هوایی Novocherkassk تاسیس شد. در آغاز جنگ جهانی نام Rybinsk از موسسه حمل و نقل هوایی دوم به Ufa تغییر داده شد و در سال 1942 به آن یک نام جدید داده شد – موسسه حمل و نقل هوایی اوفا اکنون سرگو Ordzhonokidze نام دارد. در جدول زیر می توان با متوسط شهریه دانشجویان رشته هوانوردی در USATU آشنا شد:

رشتهمتوسط شهریه سالانه به دلار
کارشناسی کار فنی هواپیما و موتورها$3500 (دلار)
کارشناسی ارشد مهندسی برق قدرت (مهندسی الکترونیک و مدیریت در سیستم های ترابری)$3000 (دلار)

منبع: study.uust.ru

چنانچه مطالب فوق در زمینه تحصیل در رشته هوانوردی در روسیه برای شما به عنوان متقاضی تحصیل در روسیه راهگشا بود و همچنان نیاز به اطلاعات تکمیلی چه در زمینه مهاجرت به روسیه و یا در زمینه اقامت روسیه داشتید می توانید از کمک متخصصان با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *