ویزای تحصیلی

رشته اورولوژی در اندونزی

رشته اورولوژی در اندونزی

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در اندونزی برای بسیاری از علاقمندان به زندگی در شرق آسیا می تواند یک گزینه ایده آل باشد. اندونزی به عنوان یکی از کشورهای شرق آسیا در زمینه آموزش توانسته است هم پا با کشورهای مطرح این منطقه پیشرفت چشمگیری را تجربه کند اما هنوز برخی از دانشگاه های این کشور با کشورهای شناخته شده این منطقه فاصله منطقی و قابل توجهی دارد. در حال حاضر دانشگاه های اندونزی در بسیاری از کشورهای مطرح جهان شناخته شده هستند و در برخی از رشته ها نیز به عنوان تولید کننده علم شناخته می شوند. در چنین شرایطی و تحت محدودیت های خاص ممکن است به بسیاری از افراد توصیه شود تا این کشور را نیز در دسته کشورهای مد نظر خود برای مهاجرت قرار دهند.

رشته اورولوژی به عنوان یکی از رشته های علمی مناسب برای ادامه تحصیل پزشکان در این کشور با کیفیت بسیار مناسبی ارائه می شود و دانشجویان برای تحصیل خود در این کشور با چالش های نسبتا کمی چه از نظر علمی و چه از نظر مالی روبرو می شوند و این مسئله ای است که می تواند بر جذابیت های اندونزی به عنوان مقصد تحصیلی بیافزاید. در راستای توجه به همین موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته اورولوژی در اندونزی پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته اورولوژی در اندونزی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های اندونزی برای تحصیل در رشته اورولوژی کدامند؟
  • آیا اندونزی مقصد گرانقیمتی برای تحصیل در رشته اورولوژی است؟
  • شرایط رسیدن به کار در این کشور برای دانشجویان خارجی چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در اندونزی

اندونزی را می توان به عنوان یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل در رشته اورولوژی برای افرادی دانست که نتوانسته اند رزومه های قوی در دوره تحصیل پزشکی خود ایجاد کنند و می خواهند تحصیل نسبتا با کیفیتی را برای خود رقم بزنند. دانشگاه های این کشور در رشته اورولوژی رتبه های سطح متوسط بین المللی را به دست آورده اند و این مسئله می تواند ارزشمندی برای تحصیل در این کشور ایجاد کند.

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در اندونزی

برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته اورولوژی در اندونزی عبارتند از:

نام دانشگاهرتبه در آسیارتبه در جهان
دانشگاه اندونزی163490
دانشگاه ایرلانگا173522
دانشگاه کشاورزی بوگور256720
دانشگاه براویجایا266749
دانشگاه گادجاه مادا297809
دانشگاه پادجادجاران364925

باز هم تاکید بر آن است که مهاجرت به اندونزی برای افرادی می تواند ارزشمند باشد که رزومه خوبی در این مقطع پزشکی برای خود به دست نیاورده اند و نیاز به تحصیل در کشوری دارند که کیفیت آموزش متوسط را ارائه کند.

باید در نظر داشت که دانشجویان در دوره آموزش خود در رشته اورولوژی، حداقل 4 سال در محیط دانشگاهی به ادامه تحصیل خواهند پرداخت و پس از آن است که می توانند به عنوان پزشک وارد بازار کار شوند. خوشبختانه در برخی از دانشگاه های اندونزی امکان ادامه تحصیل در رشته اورولوژی برای دانشجویان فراهم شده است و این مسئله می تواند بر جذابیت های انتخاب اندونزی به عنوان مقصد تحصیلی اضافه کند.

هزینه تحصیل رشته اورولوژی در اندونزی

یکی از چالش های مهمی که دانشجویان در اندونزی دارند، تامین هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور است. متاسفانه بر خلاف بسیاری از کشورهای جهان، دانشجویان در اندونزی نمی توانند به صورت نیمه وقت یا تمام وقت در حین تحصیل خود به کار مشغول شوند و این مسئله می تواند فشار اقتصادی بر دانشجویان را به صورت قابل توجهی افزایش دهد. باید در نظر داشت که دانشجویان در این کشور به بورسیه های تحصیلی نیز دسترسی نخواهند داشت و در نتیجه تمامی هزینه های مربوط به زندگی در این کشور را باید شخصا پرداخت کنند.

گراف زیر نشان می دهد که یک دانشجوی خارجی برای گذراندن دوره یک ساله تحصیل در اندونزی در رشته اورولوژی به چه بودجه ای نیاز خواهد داشت.

هزینه تحصیل رشته اورولوژی در اندونزی

در چنین شرایطی می توان اندونزی را به عنوان یکی از کشورهای گرانقیمت برای تحصیل در خارج از کشور معرفی کرد و به این نکته اشاره داشت که دانشجویان برای تحصیل خود گزینه های ارزان قیمت تری را نیز در دسترس دارند حتی اگر بخواهند که در کشورهای متوسط به ادامه تحصیل مشغول شوند.

شرایط کار یک اورولوژیست در اندونزی

با پایان یافتن دوره تحصیل رشته اورولوژی در کشور اندونزی، فرد به راحتی می تواند به عنوان یک پزشک متخصص در این کشور به کار مشغول شده و به درآمد بالایی نیز دست پیدا کند. به طور متوسط، یک پزشک اورولوژیست در اندونزی 42000000IDR (روپیه) در ماه درآمد کسب می کند که به نسبت بسیاری از مشاغل در این کشور در سطح عالی قرار دارد و می توان آن را در دسته 10 شغل برتر این کشور از نظر درآمدی قرار دهد. شما نیز در صورتی که به دنبال بهترین راه های مهاجرتی به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *