ویزای تحصیلی

رشته بینایی سنجی در اندونزی

رشته بینایی سنجی در اندونزی

علاقمندان به تحصیل رشته بینایی سنجی در اندونزی باید این سوال را مطرح کنند که تحصیل در این کشور چه امتیازاتی را به همراه خواهد داشت. دانشگاه های اندونزی به نسبت سایر دانشگاه های شرق آسیا از توسعه یافتگی کمتری برخوردار هستند و این مسئله ای است که باید مورد توجه علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور قرار داشته باشد. دانشجویانی که اندونزی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، هزینه های نسبتا اندکی را پیش روی خود خواهند داشت و از طرفی می توانند کیفیت به نسبت کمی را به رزومه تحصیلی خود اضافه کنند. در چنین شرایطی است که نمی توان اندونزی را به عنوان یک مقصد جدی برای تحصیل در شرق آسیا در نظر گرفت.

دانشگاه های اندونزی در رشته بینایی سنجی نتوانسته اند رتبه های مناسبی به دست آورند و به همین دلیل است که دارندگان رزومه های برتر بهتر است دانشگاه های دیگری را برای تحصیل خود در نظر داشته باشند. رشته بینایی سنجی یکی از رشته های وابسته به گروه پزشکی است و افرادی که مدرک تحصیلی خود در این رشته را به دست می آورند، به عنوان پزشک وارد بازار کار خواهند شد و می توانند شرایطی ایده آل را برای خود رقم بزنند. در همین راستا مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، این مقاله را برای بررسی شرایط تحصیل رشته بینایی سنجی در اندونزی نگارش کرده اند و به پرسش های اساسی در این رابطه پاسخ داده اند.

  • شرایط تحصیل رشته بینایی سنجی در اندونزی چیست؟
  • بهترین دانشگاه ه ای این کشور برای تحصیل در رشته بینایی سنجی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته بینایی سنجی در اندونزی چیست؟
  • محدودیت های تحصیل رشته بینایی سنجی در این کشور چیست؟
  • شرایط کار بینایی سنج ها در این کشور چیست؟

شرایط تحصیل رشته بینایی سنجی در اندونزی

برای افرادی که رشته بینایی سنجی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، گزینه های متعددی وجود دارد و هر فرد بسته به شرایط خود می تواند یکی از آن ها را انتخاب کند. با این حال با توجه به شرایطی که دانشگاه های اندونزی دارند، تنها 3 دانشگاه این کشور موفق به دریافت جایگاه علمی شده اند. به همین دلیل می توان گفت که اندونزی 3 دانشگاه در رده های مناسب برای تحصیل دارد.

فرایند تحصیل در اندونزی در رشته بینایی سنجی 4 سال به طول خواهد انجامید و افرادی که این رشته را برای خود انتخاب کرده باشند، فرصت های مناسبی برای تحصیل در رشته بینایی سنجی به زبان انگلیسی در اندونزی خواهند داشت. بهترین دانشگاه های اندونزی برای تحصیل در رشته بینایی سنجی عبارتند از:

بهترین دانشگاه های اندونزی برای تحصیل در رشته بینایی سنجی

رتبه علمی دانشگاه های اندونزی چندان قابل دفاع نیست و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که دانشجویان از نظر علمی بتوانند شرایط مناسبی در این کشور داشته باشند. در همین راستا بسیاری از علاقمندان تحصیل در شرق آسیا، این کشور را از لیست کشورهای مورد نظر خود برای تحصیل خارج می کنند و کشورهایی را انتخاب می کنند که شرایط مساعدتری برای تحصیل دارند.

هزینه تحصیل رشته بینایی سنجی در اندونزی

برای تحصیل در رشته بینایی سنجی در اندونزی، دانشجویان به هزینه های مقرون به صرفه ای در اکثر دانشگاه های این کشور نیاز خواهند داشت و به همین دلیل می توان گفت که این کشور از نظر مالی و شهریه دانشگاهی نسبتا مقرون به صرفه است. افرادی که رشته بینایی سنجی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند، این فرصت را خواهند داشت با کمتر از 5000$ (دلار) در سال شهریه سالیانه خود را پرداخت کنند و این درحالی است که در اکثر دانشگاه های این کشور، هزینه تحصیل کمتر از 3500$ (دلار) است.

هزینه زندگی در اندونزی اما کمی بالا است و دانشجویان باید ماهانه در حدود 750$ تا 900$ (دلار) را برای تامین مایحتاج خود در نظر داشته باشند. در چنین شرایطی به دانشجویان فرصت کار ضمن تحصیل داده نشده است و به همین دلیل است که هزینه های زندگی در این کشور می تواند فشار زیادی را به دانشجویان خارجی در این کشور تحمیل کند.

هزینه تحصیل رشته بینایی سنجی در اندونزی

شرایط کار به عنوان بینایی سنج در اندونزی

برای کار پس از تحصیل در اندونزی به عنوان یک بینایی سنج، باید به این نکته اشاره کرد که دریافت مدرک تحصیلی در این کشور کفایت می کند و به همین دلیل افراد زیادی پس از پایان دوره تحصیل خود در این کشور، اقامت آن را از طریق کار به دست می آورند و با توجه به شرایط خود، زندگی مناسبی برای خود رقم می زنند. متوسط درآمد یک بینایی سنج در این کشور در حدود 27800000IDR (روپیه اندونزی) در ماه است که می توان به کمک آن زندگی با کیفیتی را برای خود رقم زد.

با این حال باید به این نکته اشاره کرد که زندگی در اندونزی از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و مجموع هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور می تواند فشار زیادی را به دانشجویان وارد کند. در چنین شرایطی می توان توصیه کرد تا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا شما را در زمینه یافتن کار در این کشور راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *