ویزای تحصیلی

رشته بینایی سنجی در هلند

رشته بینایی سنجی در هلند

دانشگاه اراسموس روتردام بهترین دانشگاه برای تحصیل در رشته بینایی سنجی در هلند محسوب می شود که مخاطبان بسیاری دارد. این دانشگاه (به اختصار €)، یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی واقع در روتردام هلند می باشد که در سال 1913 تاسیس شده است. در حال حاضر، € به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های هلند در رتبه بندی آموزش عالی تایمز دارای رتبه 72، در رتبه بندی دانشگاه جیائو تونگ شانگهای دارای رتبه 101، در رتبه بندی تاپ یونیورسیتیز دارای رتبه 179 و در رتبه بندی اخبار آمریکا و گزارش جهانی دارای رتبه 68 می باشد. این دانشگاه دارای هفت دانشکده است و بر چهار حوزه تمرکز دارد: بهداشت و سلامت، ثروت، حکومت داری و فرهنگ.

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته بینایی سنجی در هلند تهیه گردیده است به سوالات شما پاسخ می دهند.

بهترین دانشگاه ها برای رشته بینایی سنجی در هلند

در جدول زیر بهترین دانشگاه های هلند برای تحصیل در رشته بینایی سنجی را بر اساس گزارش وب سایت edurank معرفی می کنیم:

دانشگاهمحل استقراررتبه در هلندرتبه در قاره اروپارتبه در جهان
دانشگاه اراسموس روتردامروتردام1530
دانشگاه آمستردامآمستردام22487
دانشگاه ماستریختماستریخت352147
دانشگاه اوترختاوترخت467192
دانشگاه رادبودنیمیخن579238
دانشگاه لیدنلیدن696293
دانشگاه آزاد آمستردامآمستردام7113329
دانشگاه فناوری دلفتدلفت8132375
دانشگاه گرونینگنگرونینگن9133376
دانشگاه فناوری آیندهوونآیندهوون10272879

مطابق داده های جدول بالا، بهترین شهرها برای تحصیل در رشته بینایی سنجی در هلند بر اساس تعداد دانشگاه ها و رتبه آن ها، روتردام، آمستردام، ماستریخت و اوترخت است.

اخذ ویزا برای رشته بینایی سنجی در هلند

اگر کسی در یک موسسه آموزش عالی در هلند پذیرفته شده باشد، واجد شرایط درخواست ویزای دانشجویی یا تحصیلی هلند است. با این وجود، بسته به ملیت دانشجو، ممکن است اصلا نیازی به ویزای هلند برای تحصیل در این کشور نداشته باشد. این سوال مطرح می شود که چه کسانی به ویزای دانشجویی هلند نیاز دارند؟ در پاسخ باید بگوییم ویزای دانشجویی هلند و اجازه اقامت برای تحصیل در هلند برای همه ضروری است به جز افراد زیر:

  • شهروندان اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس
  • عضو خانواده یک شهروند اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس. این دسته از افراد نیازی به مجوز اقامت برای هلند ندارند اما باید برای گواهی اقامت قانونی درخواست ارائه دهند.

با این وجود، افرادی که در دو دسته بندی فوق قرار می گیرند و می خواهند بیش از سه ماه در هلند تحصیل کنند، صرفا باید در ادارات محلی هلند ثبت نام کنند.

سایر دانشجویان علاقه مند به تحصیل در رشته بینایی سنجی در هلند باید برای ویزای تحصیلی یا دانشجویی بلند مدت هلند درخواست ارائه دهند. این ویزا که به عنوان مجوز اقامت دانشجویی نیز شناخته می شود، به دانشجویان اجازه می دهد تا تحصیلات خود را تا پنج سال در هلند به پایان برسانند.

اخذ ویزا برای تحصیل در رشته بینایی سنجی در هلند

حقوق متخصصان رشته بینایی سنجی در هلند

شخصی که به عنوان بینایی سنج در هلند کار می کند معمولاً حدود 10300€ (یورو) در ماه حقوق می گیرد. حقوق بینایی سنج ها در این کشور بین 4940€ (کم ترین) تا 16200€ (بیش ترین) (یورو) در ماه متغیر است.

نمودار زیر وضعیت حقوق سالانه بینایی سنج ها در هلند را نشان می دهد:

حقوق سالانه بینایی سنج ها در هلند

مطابق این نمودار، در هلند حقوق بینایی سنج ها از 59300€ (یورو) در سال (حداقل حقوق) تا 194000€ (یورو) در سال (یورو) متغیر است.

نمودار زیر تغییر میانگین حقوق بینایی سنج ها بر اساس تجربه در هلند را نمایش می دهد:

میانگین حقوق بینایی سنج ها بر اساس تجربه در هلند

این نمودار نشان می دهد که سطح تجربه تاثیر بسیاری بر میزان حقوق بینایی سنج ها دارد. به عنوان نمونه، یک بینایی سنج با کم تر از 2 سال تجربه تقریبا 69400€ (یورو) در سال درآمد کسب می کند، در صورتی که یک بینایی سنج با 2 تا 5 سال تجربه 98300€ (یورو) در سال درآمد دارد، یعی 42% بیش تر از اولی.

نمودار زیر نیز تغییر میانگین حقوق بینایی سنج ها بر اساس جنسیت در هلند را نمایش می دهد:

میانگین حقوق بینایی سنج ها بر اساس جنسیت در هلند

مطابق نمودار بالا، بینایی سنج های مرد در هلند به طور متوسط 4% بیش تر از همتایان زن خود درآمد دارند. توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه اعزام دانشجو به هلند از کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

سوالات پرتکرار در خصوص رشته بینایی سنجی در هلند

در این بخش به پرسش های پرتکرار شما عزیزان پاسخ داده می شود:

  • حقوق متخصصان رشته بینایی سنجی در هلند به چه صورت است؟ شخصی که به عنوان بینایی سنج در هلند کار می کند معمولاً حدود 10300€ (یورو) در ماه حقوق می گیرد. حقوق بینایی سنج ها در این کشور بین 4940€ (کم ترین) تا 16200€ (بیش ترین) (یورو) در ماه متغیر است.
  • اخذ ویزا برای رشته بینایی سنجی در هلند به چه صورت است؟ سایر دانشجویان علاقه مند به تحصیل در رشته بینایی سنجی در هلند باید برای ویزای تحصیلی یا دانشجویی بلند مدت هلند درخواست ارائه دهند. این ویزا که به عنوان مجوز اقامت دانشجویی نیز شناخته می شود، به دانشجویان اجازه می دهد تا تحصیلات خود را تا پنج سال در هلند به پایان برسانند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *