ویزای تحصیلی

رشته بیهوشی در رومانی

رشته بیهوشی در رومانی

تحصیل در رشته بیهوشی در رومانی از آن جهت می تواند اهمیت بسیاری داشته باشد که دانشجویان بدون نیاز به شرکت در آزمون می توانند وارد دانشگاه شوند. رومانی یکی از کشورهای درجه دوم اروپایی است که در حوزه شنگن قرار نگرفته است ولی می توان از آن به عنوان یک مقصد مناسب برای ورود به حوزه شنگن یاد کرد. دانشگاه های رومانی اما در بسیاری از رشته های تحصیلی نتوانسته اند جایگاه مناسبی را ارائه کنند اما سهولت ورود به دانشگاه های این کشور برای بسیاری از افراد می تواند یک انگیزه مضاعف ایجاد کند تا رومانی را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند.

رشته بیهوشی یکی از رشته های مهم و اساسی در علوم پزشکی است و به همین دلیل علاقمندان به کار در کشورهای تراز اول جهان باید در تلاش باشند تا دانشگاه هایی را در این رشته برای تحصیل خود انتخاب کنند که از شرایط مناسبی از نظر علمی برخوردار باشند و در نتیجه بتوان رزومه تحصیلی خود را با استفاده از روش تحصیل در این مراکز آموزشی تقویت کرد. برای بسیاری از افراد تحصیل به زبان انگلیسی یک اولویت به شمار می رود و به همین دلیل می توان رومانی را به عنوان مقصدی جذاب برای تحصیل معرفی کرد. با وجود همه کاستی ها و با تکیه بر همه برتری هایی که در این رابطه وجود دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله در رابطه با تحصیل رشته بیهوشی در رومانی صحبت خواهند کرد.

  • بهترین دانشگاه های رومانی برای تحصیل در این رشته کدامند؟
  • آیا رومانی مقصدی ارزان قیمت برای تحصیل دانشجویان خارجی است؟
  • شرایط کار در رومانی ضمن و پس از تحصیل برای دانشجویان فراهم است؟
  • چگونه می توان به عنوان یک متخصص بیهوشی در رومانی به درآمد بالا رسید؟

معرفی بهترین دانشگاه های رومانی در رشته بیهوشی

برای تحصیل در رشته های پزشکی همواره شرکت در آزمون های ورودی یک چالش جدی به شمار می رود و بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که بتوانند بدون نیاز به آزمون های ورودی وارد دانشگاه های پزشکی شوند و رومانی یکی از معدود کشورهایی است که این فرصت را در اختیار آن ها قرار می دهد. یکی دیگر از امتیازاتی که تحصیل پزشکی در کشور رومانی به همراه دارد آن است که دانشجویان می توانند با نمره 5.5 نیز وارد دانشگاه های این کشور در رشته های مختلف گروه پزشکی شوند.

علاقمندان به گرایش بیهوشی در مجموعه گروه پزشکی در کشور رومانی، نمی توانند انتظار داشته باشند که گزینه های مختلف و البته معتبری پیش روی آن ها قرار گیرد. در حال حاضر دانشگاه پزشکی و داروسازی کارول داویلا به عنوان بهترین دانشگاه این کشور در این رشته شناخته می شود و رتبه ای بهتر از 1034 را به خود اختصاص نداده است. در سوی دیگر نیز دانشگاه پزشکی و داروسازی کلوژ ناپوکا قرار داد که رتبه نه چندان معتبر 1144 در این رشته را به دست آورده است.

معرفی بهترین دانشگاه های رومانی در رشته بیهوشی

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در رومانی

علاقمندان تحصیل در کشور رومانی باید در نظر داشته باشند که هزینه های زندگی در این کشور بسیار مقرون به صرفه است و کمترین دغدغه ای که دانشجویان در طول مهاجرت تحصیلی خود در رومانی با آن روبرو خواهند شد، تامین هزینه های مالی است. یک دانشجوی خارجی در این کشور برای تامین هزینه های زندگی روزمره خود، به طور متوسط ماهانه به مبلغی در حدود 250€ (یورو) نیاز خواهد داشت و با توجه به این که در این زمینه امکان کار دانشجویی به صورت موقت برای او فراهم شده است، می تواند بخش عمده ای از این هزینه ها را بدون نیاز به استفاده از پس اندازهای قبلی تامین کند.

باید به این نکته نیز توجه داشت که هزینه تحصیل در رومانی در رشته بیهوشی به نسبت بسیاری از کشورهای تراز اول جهان بسیار کمتر است و دانشجویان با در اختیار داشتن بودجه ای در حدود 3500€ تا 5000€ (یورو) در سال می توانند شهریه خود در دانشگاه را به صورت کامل پرداخت کنند.

شرایط کار پس از تحصیل متخصصین بیهوشی در رومانی

زمانی که فردی به عنوان متخصص بیهوشی از دانشگاه های رومانی فارغ التحصیل می شود، این فرصت را خواهد داشت که به جستجوی کار در این کشور بپردازد و در صورتی که در این زمینه موفقیتی به دست آورد، قادر خواهد بود تا با امضای یک قرارداد کاری، نوع ویزای خود را تغییر داده و با استفاده از ویزای کاری این کشور، در رومانی بماند. مسیر دریافت اقامت بلند مدت و همچنین شهروندی این کشور نیز از همین راه عبور می کند.

مسیر دریافت اقامت بلند مدت رومانی از تحصیل تحصیل رشته بیهوشی

یک متخصص بیهوشی در کشور رومانی از سطح درآمد بسیار مناسبی نیز برخوردار است و به طور متوسط 30700RON (لئوی رومانی) درآمد ماهانه کسب می کند و به همین دلیل است که می توان گفت کار در حوزه بیهوشی در این کشور می تواند کیفیت زندگی فرد از نظر اقتصادی را افزایش دهد. در صورتی که رومانی را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرده اید یا می خواهید از انتخاب خود اطمینان حاصل کنید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *