ویزای تحصیلی

رشته بیهوشی در سنت کیتس

رشته بیهوشی در سنت کیتس

تحصیل رشته بیهوشی در سنت کیتس را نمیتوان یک انتخاب عادی دانست چراکه بسیاری از افراد به این کشور تنها بعنوان مقصد سرمایه گذاری توجه دارند. دانشگاه های سنت کیتس در طول سال های اخیر به ندرت دانشجوی خارجی جذب کرده اند و یکی از مهم ترین دلایلی که این مسئله را ایجاد کرده است، کیفیت بسیار کمی است که آموزش در این کشور به همراه دارد. افرادی که رشته های پزشکی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که حساسیت کار آن ها به گونه ای است که باید آموزش های با کیفیت را تجربه کنند و این کشور نمی تواند چنین فرصت مناسبی را در اختیار آن ها قرار دهد.

نکته جالب در خصوصی سنت کیتس آن است که بسیاری از پزشکانی که در این کشور کار می کنند نیز خارجی هستند و برای دریافت پاسپورت معتبر این کشور به ناچار مدتی را در این کشور اقامت جسته اند. در چنین شرایطی باید در نظر داشت که تحصیل در کشور سنت کیتس به عنوان یکی از کشورهای حوزه کارائیب در رشته بیهوشی نمی تواند تا حد قابل قبولی، رزومه تحصیلی دانشجویان را تقویت کند و تنها یک روند پر هزینه مهاجرتی است. با وجود همه این مشکلات، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله در رابطه با شرایط تحصیل رشته بیهوشی در سنت کیتس، توضیحات تکمیلی را ارائه خواهند کرد.

  • شرایط تحصیل رشته بیهوشی در سنت کیتس چیست؟
  • آیا می توان با هزینه های کم در این کشور به ادامه تحصیل پرداخت؟
  • فرآیند مهاجرت به سنت کیتس به عنوان پزشک چیست؟
  • آیا می توان در سنت کیتس به عنوان یک متخصص بیهوشی به درآمد بالا رسید؟

شرایط تحصیل رشته بیهوشی در سنت کیتس

بسیاری از علاقمندان به مهاجرت، نام سنت کیتس را شنیده اند اما نه به عنوان یک مقصد مناسب تحصیلی بلکه به عنوان مقصدی برای سرمایه گذاری که به افراد فرصت دریافت پاسپورت این کشور را می دهد. فرایند مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس به هیچ عنوان ساده نیست چراکه دانشجویان باید در سفارت این کشور دلایل مشخصی را داشته باشند که چرا با وجود هزاران دانشگاه برتر در جهان، این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرده اند و قصد تحصیل در سنت کیتس را دارند.

دانشگاه های ارائه کننده رشته بیهوشی در سنت کیتس به تعداد انگشتان یک دست نیز نمی رسند و به همین دلیل است که متقاضیان باید از میان همین دانشگاه های محدود یکی را برای خود انتخاب کنند. این خود یکی از منفی ترین نکاتی است که می توان در رابطه با تحصیل در کشور سنت کیتس به آن اشاره داشت. با این وجود امکان تحصیل به زبان انگلیسی در رشته بیهوشی می تواند یک شاخصه مثت در رابطه با انتخاب این کشور باشد.

نقاط ضعف و قوت رشته بیهوشی در سنت کیتس

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در سنت کیتس

به طور کلی می توان گفت که هزینه تحصیل در سنت کیتس کم است اما زمانی که صحبت از مقرون به صرفگی در میان باشد، نمی توان در این رابطه نظر مثبتی را ارائه کرد. دانشگاه های سنت کیتس در میان 3000 دانشگاه برتر جهان در رشته های مرتبط با علوم پزشکی جایگاهی ندارند و همین مسئله یکی از مهم ترین نکات منفی در خصوص شرایط تحصیل در این کشور است. با این وجود دانشجویان برای تحصیل در همین دانشگاه ها باید هزینه ای در حدود 2000$ تا 6200$ (دلار) در سال را پرداخت کنند. در صورتی که فردی چنین بودجه ای را در اختیار داشته باشد، می تواند به تحصیل در برخی از کشورهای تراز اول جهان مانند آلمان، اتریش، نروژ، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، روسیه، اوکراین و غیره مشغول شود.

برای ورود به کشور سنت کیتس، دانشجویان باید هزینه های زندگی خود را نیز مد نظر قرار دهند. به طور متوسط می توان گفت که یک دانشجوی خارجی برای گذران زندگی خود در این کشور به حدود 1000$ (دلار) در سال نیاز خواهد داشت و این مبلغی بسیار زیاد با توجه به کیفیت زندگی در این کشور است. یکی از عمده ترین دلایل بالا بودن هزینه های زندگی در این کشور آن است که بسیاری از ساکنین آن سرمایه گذاران سایر کشورهای جهان هستند.

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در سنت کیتس

شرایط کار پس از تحصیل متخصصین بیهوشی در سنت کیتس

یکی از معدود امتیازاتی که تحصیل در سنت کیتس می تواند به همراه داشته باشد، فرصت دریافت پاسپورت این کشور است. برای این کار کافی است تا متخصصین بیهوشی، وارد بازار کار این کشور شده و برای مدتی بین 7 تا 10 سال در این کشور کار کنند تا بتوانند پس از آن در مسیر رسیدن به اقامت دائم و در نهایت پاسپورت کشور سنت کیتس به عنوان یکی از برترین کشورهای جهان از نظر اعتبار پاسپورت دست پیدا کنند. یک متخصص بیهوشی در این کشور به طور متوسط 10000$ (دلار کارائیب شرقی) در ماه درآمد کسب می کند و از رفاه خوبی برخوردار است.

با در نظر گرفتن تمامی شاخص هایی که در رابطه با آن ها صحبت به میان آمد می توان گفت که سنت کیتس مقصد مناسبی برای کار و تحصیل نیست اما در صورتی که به دنبال رسیدن به یک کشور خارجی به عنوان مقصد تحصیلی خود هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *