ویزای تحصیلی

رشته بیهوشی در ژاپن

رشته بیهوشی در ژاپن

تحصیل در رشته بیهوشی در ژاپن یکی از عاقلانه ترین انتخاب هایی است که فرد می تواند در روند توسعه رزومه تحصیلی خود داشته باشد. ژاپن به عنوان یکی از کشورهای برتر جهان و منطقه شرقی اروپا، از جمله کشورهایی است که به شدت مورد توجه علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور قرار می گیرد و به همین دلیل است که کسب آگاهی از شرایط زندگی و تحصیل در این کشور در رشته های مختلف یک امر الزامی است. دانشگاه های ژاپن از نظر کیفیت آموزش در سطح بسیار بالایی قرار دارند و به همین دلیل می توان آن ها را به مهم ترین گزینه های تحصیل در خارج از کشور تبدیل کرد.

رشته بیهوشی در ژاپن در دسته رشته های وابسته به علوم پزشکی قرار دارد و دانشجویان می توانند در مقطع کارشناسی، تحصیلات خود در این رشته را آغاز کنند و همچنین در دوره تخصص در این رشته به ادامه تحصیل بپردازند. حساسیت های ورود به این رشته در بازار کار سبب شده است تا افراد فارغ التحصیل در این رشته، کیفیت آموزش مناسبی را پشت سر گذاشته باشند و از نظر سطح علمی در لول بسیار بالایی قرار داشته باشند. به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله در به بررسی همین موضوع پرداخته اند و قصد تحلیل شرایط تحصیل رشته بیهوشی در کشور ژاپن را دارند.

  • دانشگاه های برگزیده ژاپن برای تحصیل در رشته بیهوشی کدامند؟
  • آیا می توان به عنوان دانشجوی خارجی در ژاپن بورسیه دریافت کرد؟
  • هزینه تحصیل رشته بیهوشی در این کشور چقدر است؟
  • آیا شرایط کار پس از تحصیل برای متخصصین بیهوشی در ژاپن فراهم است؟
  • متوسط درآمد متخصصین بیهوشی در این کشور چقدر است؟

معرفی بهترین دانشگاه های رشته بیهوشی در ژاپن

ژاپن به عنوان یکی از کشورهای پیشگام در تولید علم شناخته می شود و به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال ورود به دانشگاه های این کشور هستند. تحصیل در ژاپن نیازمند سپری کردن وقت زیاد به منظور تحصیل است چراکه سخت کوشی اولین شاخصه سبک زندگی ژاپنی است.

در صورتی که فردی تمایل به تحصیل در رشته بیهوشی در ژاپن را داشته باشد، قادر خواهد بود تا دانشگاه منتخب خود را از میان بیش از 100 دانشگاه انتخب کند. بهترین دانشگاه ژاپن برای تحصیل در رشته بیهوشی، دانشگاه اوساکا است که رتبه ششم آسیا و همچنین 94 جهان در این رشته را به دست آورده است. دانشگاه توکیو به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های جهان، در رشته بیهوشی در رتبه 95 جهان قرار گرفته است.

علاوه بر این دانشگاه های تراز اول، می توان به دانشگاه های دیگری نیز اشاره داشت که عبارتند از:

  • کیوشو با رتبه 8 آسیا و 102 جهان
  • توهوکو با رتبه 11 آسیا و 110 جهان
  • کیوتو با رتبه 13 آسیا و 118 جهان
  • ناگویا با رتبه 20 آسیا و 146 جهان
  • کیوشو با رتبه 8 آسیا و 102 جهان
  • اوکایاما با رتبه 21 آسیا و 149 جهان

نگاهی به جایگاه رتبه های علمی دانشگاه های ژاپن در رشته بیهوشی به خوبی جایگاه علمی دانشگاه های این کشور در این رشته را به تصویر می کشد و به همین دلیل است که ژاپن یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل رشته بیهوشی در جهان است.

معرفی بهترین دانشگاه های رشته بیهوشی در ژاپن

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در ژاپن

برای اینکه فردی بتواند در رشته بیهوشی در کشور ژاپن به ادامه تحصیل مشغول شود، باید توانایی پرداخت هزینه های تحصیل خود در این کشور را نیز داشته باشد. اگرچه کیفیت زندگی و تحصیل در این کشور بالا است اما باید در نظر داشت که دانشجویان برای تامین هزینه های تحصیل و زندگی خود در این کشور به بودجه نسبتا زیادی نیاز خواهند داشت.

البته دانشجویان در ژاپن این فرصت را خواهند داشت که به مدت 28 ساعت در هفته به کار مشغول شده و بخش عمده ای از هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند اما باید به این نکته نیز اشاره داشت که با توجه به حجم بالای دروس ارائه شده در رشته بیهوشی، نمی توان کار طولانی مدت در ضمن تحصیل را برای دانشجویان خارجی در ژاپن متصور شد.

هزینه های کلی تحصیل پزشکی در ژاپن در رشته بیهوشی را می توان به شرح زیر دسته بندی کرد.

هزینه های کلی تحصیل پزشکی در ژاپن در رشته بیهوشی

شرایط کار پس از تحصیل متخصصین بیهوشی در ژاپن

باید در نظر داشت که به مانند بسیاری دیگر از کشورهای جهان، ژاپن نیز به دانشجویان خارجی اجازه می دهد که در این کشور بمانند و به جستجوی کار بپردازند. امضای قرارداد کار در کشور ژاپن به معنی دریافت ویزای کاری و در نتیجه به دست آوردن اقامت در این کشور است. علاقمندان به کار در ژاپن به عنوان متخصص بیهوشی باید در نظر داشته باشند که فراگیری زبان ژاپنی در این مسیر یک الزام است.

یک متخصص بیشهوشی در کشور ژاپن به طور متوسط 1870000¥ (ین) در ماه درآمد کسب می کند و این مسئله به خوبی نشان می دهد که دغدغه مالی آخرین مسئله ای است که یک پزشک متخصص بیهوشی در ژاپن به آن می اندیشد. در صورتی که در حال طراحی مسیر مهاجرت خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *