ویزای تحصیلی

رشته جراحی مغز و اعصاب در آرژانتین

رشته جراحی مغز و اعصاب در آرژانتین

تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در آرژانتین یکی از روش هایی است که به کمک آن می توان به اقامت بلند مدت این کشور آمریکای جنوبی دست یافت. آرژانتین یکی از کشورهای محبوب در آمریکای جنوبی است و علاقمندان زیادی آماده مهاجرت به این کشور هستند. باید در نظر داشت که شرایط خاص زندگی در این کشور و فرهنگ ساکنان آن، بسیاری را به سمت خود جلب کرده است و به همین دلیل، می توان آرژانتین را کشوری جذاب برای مهاجرت معرفی کرد. البته باید در نظر داشت که استانداردهای زندگی در این کشور فاصله قابل توجهی با بهترین کشورهای جهان دارد و این مسئله سبب شده است تا میزان اقامت ها بلند مدت در این کشور توسط شهروندان خارجی به حداقل برسد.

افرادی که تحصیل در آرژانتین را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که در سطح بین الملل، دانشگاه های این کشور رتبه های سطح متوسط را در اختیار گرفته اند و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که کیفیت عالی تحصیل در آرژانتین در دسترس قرار داشته باشد. رشته جراحی مغز و اعصاب می تواند یکی از رشته های مهم در حوزه پزشکی باشد و به همین دلیل نمی توان دانشگاه های ضعیف را برای تحصیل در این رشته برگزید. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که آیا تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در آرژانتین می تواند با اهمیت باشد یا اینکه یک انتخاب اشتباه است.

  • بهترین دانشگاه های آرژانتین در رشته جراحی مغز و اعصاب کدامند؟
  • هزینه تحصیل این رشته در آرژانتین چقدر است؟
  • آیا مدرک جراحی مغز و اعصاب در آرژانتین معتبر است؟
  • متخصصین جراحی مغز و اعصاب در آرژانتین چه درآمدی را کسب می کنند؟

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آرژانتین

رشته جراحی مغز و اعصاب در تمامی جهان یکی از رشته های مهم حوزه پزشکی است و یکی از تخصص های مرتبط با این رشته به حساب می آید. افرادی که در این رشته تحصیل می کنند، پس از پایان دوره خود به عنوان پزشک متخصص شناخته می شوند و به همین دلیل است که تحصیل رشته پزشکی پیش از ورود به این رشته یک الزام است. برای تحصیل در آرژانتین در رشته جراحی مغز و اعصاب، بسیار حائز اهمیت است که فرد یک مدرک معادلسازی شده در این کشور در اختیار داشته باشد تا بتواند مجوز ورود به رشته را پیدا کند.

در رشته جراحی مغز و اعصاب و سایر حوزه های تخصص پزشکی در این کشور تنها به زبان اسپانیایی امکان پذیر است و افرادی که به زبان اسپانیایی تسلط نداشته باشند، هیچ گزینه ای در آرژانتین نخواهند داشت. دانشگاه های آرژانتین در آمریکای لاتین رتبه های بسیار عالی را در اختیار دارند اما در رشته جراحی مغز و اعصاب نتوانسته اند رتبه عالی به دست آورند.

دانشگاه های آرژانتین در رشته جراحی مغز و اعصاب نتوانسته اند جایگاه مناسبی را به دست آورند و همین مسئله تحصیل در آرژانتین در این رشته را تحت تاثیر قرار می دهد.

دانشگاه های برتر جهت تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آرژانتین

چشم انداز شغلی در رشته جراحی مغز و اعصاب در آرژانتین

یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب دانشجویان بین المللی برای تحصیل رشته مغز و اعصاب در آرژانتین، وجود چشم انداز شغلی مناسب در این حرفه پزشکی می باشد. به عبارت دیگر، دانشگاه های پزشکی در آرژانتین با همکاری دولت این کشور برای دانشجویان فارغ التحصیل در این رشته تحصیلی مشاغل متعددی را ارائه می دهند. علاوه بر این، میانگین دستمزد فارغ التحصیلان جراحی مغز و اعصاب در آرژانتین از سطح قابل قبولی برخوردار است.

برخی از مهمترین مشاغلی که فارغ التحصیلان رشته جراحی مغز و اعصاب در آنها مشغول به کار هستند عبارت اند از:

مهمترین مشاغل فارغ التحصیلان رشته جراحی مغز و اعصاب

هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آرژانتین

یکی از مهم ترین دلایلی که دانشجویان زیادی به سمت تحصیل در این کشور سوق داده می شوند، مجموعه هزینه هایی است که برای تحصیل در این کشور پرداخت می کنند. باید در نظر داشت که دانشجویان در این کشور شانس بسیار اندکی برای دریافت بورسیه خواهند داشت و از طرف دیگر امکان کار ضمن تحصیل نیز برای همه دانشجویان خارجی وجود ندارد و در نتیجه پرداخت همه هزینه های تحصیل در این کشور به عهده دانشجویان است.

شهریه تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور در حدود 3000$ (دلار) در سال یا کمتر است. هزینه های زندگی در آرژانتین نیز بسیار مقرون به صرفه است و دانشجویان با در اختیار داشتن بودجه ای در حدود 200$ (دلار) در ماه نیز می توانند هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند. در چنین شرایطی می توان گفت که آرژانتین یکی از ارزان ترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب است.

هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آرژانتین

شرایط کار در آرژانتین به عنوان جراح مغز و اعصاب

افرادی که در آرژانتین تحصیل کرده باشند، کمتر به کار در این کشور تمایل پیدا می کنند چراکه از نظر اقتصادی این کشور همچنان با بحران های زیادی روبرو است و افرادی که مدرک خود را از این کشور دریافت کرده باشند، عزم مهاجرت کاری به سایر کشورهای برتر از جمله آمریکا یا کانادا را می کنند. یک جراح مغز و اعصاب در کشور آرژانتین در حدود 92200ARS (پزو آرژانتین) درآمد ماهانه کسب می کند و این درآمدی بسیار بالا برای یک فرد در این کشور به حساب می آید. با این وجود شرایط کلی زندگی در آرژانتین برای بسیاری از افراد راضی کننده نیست.

افرادی که پاسپورت ایرانی در اختیار دارند باید در نظر داشته باشند که ویزای آرژانتین به سختی در اختیار آن ها قرار می گیرد و شاید بتوان گفت یکی از سخت ترین پروسه های مهاجرتی به حساب می آید. در حال حاضر در صورتی که به دنبال مهاجرت آسان به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار در خصوص رشته مغز و اعصاب در آرژانتین

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در خصوص رشته مغز و اعصاب در آرژانتین پاسخ دهیم. برخی از مهمترین آنها به شرح زیر می باشند:

  • آیا امکان تحصیل رشته مغز و اعصاب در آرژانتین به زبان انگلیسی وجود دارد؟ طی سالهای اخیر موسسات آموزشی متعددی دانشجویان را برای تحصیل رشته مغز و اعصاب به زبان انگلیسی در موسسات خود ثبت نام کرده اند.
  • اتباع کشورهای خارجی برای تحصیل رشته مغز و اعصاب در آرژانتین به ویزا نیاز دارند؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال تحصیل رشته مغز و اعصاب در آرژانتین هستند، باید قبل از ورود به این کشور برای دریافت ویزای تحصیلی آرژانتین اقدام نمایند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *