ویزای تحصیلی

رشته جراحی مغز و اعصاب در بلغارستان

رشته جراحی مغز و اعصاب در بلغارستان

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در بلغارستان به گونه ای است که بسیاری از دانشگاه های آن اعتبار بین المللی پیدا کرده اند. اگر فردی رزومه تحصیلی قدرتمندی در اختیار ندارد اما به دنبال آن است که در شرایطی استاندارد و با هزینه های کم به ادامه تحصیل در این رشته بپردازد، می تواند بلغارستان را نیز در دسته گزینه های در دسترس خود برای تحصیل قرار دهد. در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره داشت که بلغارستان یکی از کشورهای درجه دوم اروپا برای تحصیل است و رتبه بندی دانشگاه های این کشور نیز به خوبی این مسئله را به اثبات می رساند.

افرادی که در بلغارستان تحصیل می کنند، معمولا برنامه بلند مدت مهاجرتی را در برنامه ریزی های خود اعمال کرده اند و به همین دلیل است که می توانند به زبان انگلیسی نیز در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند و این همان چیزی است که مهاجرت تحصیلی به بلغارستان را تسهیل می کند. دانشگاه های بلغارستان در سال های اخیر اعتبار بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده اند و همین مسئله ای است که شرایط زندگی در این کشور را برای دانشجویان بهبود می بخشد. در شرایط کنونی، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد که شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در بلغارستان را مورد ارزیابی خود قرار دهند.

  • شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در این کشور چگونه است؟
  • آیا می توان با هزینه کم در این کشور به ادامه تحصیل پرداخت؟
  • شرایط مالی مورد نیاز برای تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب چگونه است؟
  • شرایط کار متخصصین پزشکی در این کشور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در بلغارستان

باید به این نکته توجه داشت که تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در بلغارستان چالش های زیادی را به همراه ندارد و افراد می توانند با یک معادلسازی ساده مدرک پزشکی خود، در بلغارستان به ادامه تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب بپردازند. دانشگاه های نسبتا زیادی در این کشور برای ارائه رشته جراحی مغز و اعصاب وجود دارد که هر یک از آن ها دارای کیفیت خاص خود است.

دانشگاه پزشکی صوفیا در بلغارستان را می توان به عنوان بهترین دانشگاه این کشور در رشته جراحی مغز و اعصاب معرفی کرد که رتبه 671 جهان را به دست آورده است. دومین دانشگاه برتر این کشور در رشته جراحی مغز و اعصاب نیز دانشگاه پزشکی وارنا است که رتبه 808 جهان را به دست آورده اند. دانشگاه صوفیا سنت کلیمنت اوریدسکی نیز با فاصله اند از این دانشگاه رتبه 817 جهان را به خود اختصاص داده است. در رتبه چهارم برترین های این کشور نیز دانشگاه پزشکی پلوودیف قرار گرفته است که رتبه 862 جهان در این رشته را به خود اختصاص داده است.

با وجود این تفاسیر، تحصیل در بلغارستان در رشته جراحی مغز و اعصاب را نمی توان به علاقمندان این رشته با رزومه های برتر معرفی و توصیه کرد چراکه جایگاه دانشگاه های این کشور در سطح استاندارد در این رشته حساس پزشکی قرار ندارد.

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در بلغارستان

هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در بلغارستان

از بلغارستان به عنوان یکی از کشورهای مطرح اروپایی یاد نمی شود و همین مسئله می تواند بسیاری را از انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی منصرف کند اما باید در نظر داشت که شهریه بسیار مناسبی که برای تحصیل در این کشور در نظر گرفته شده است، این کشور را به مقصدی مناسب برای تحصیل تبدیل کرده است. شهریه دانشجویان خارجی در این کشور برای ورود به رشته جراحی مغز و اعصاب، در حدود 3500€ تا 5100€ (یورو) در سال است و اگرچه دانشجویان نمی توانند به راحتی به بورسیه های تحصیلی دسترسی داشته باشند اما می توانند هزینه های تحصیلی خود را بدون فشار چندانی پرداخت کنند.

هزینه های زندگی در کشور بلغارستان نیز بسیار مقرون به صرفه است و با توجه به این که دانشجویان خارجی فرصت کار نیمه وقت در این کشور را خواهند داشت، می توان گفت که بلغارستان از نظر اقتصادی یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب است. در گراف زیر اطلاعات دقیق تری در خصوص شرایط مالی دانشجویان در این کشور در طول یک سال تحصیلی ارائه شده است.

هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب و زندگی در بلغارستان

شرایط کار متخصصین پزشکی در بلغارستان

با دریافت مدرک تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب، فرد می تواند در بلغارستان از نظر قانونی شروع به کار کند و این همان چیزی است که بسیاری از دانشجویان در کشورهای دیگر جهان به دنبال آن هستند اما در بلغارستان شرایط به این صورت نیست و دانشجویان تلاش می کنند تا پس از تحصیل، به کشورهای دیگر جهان مهاجرت کنند. در حالی که تحصیل این افراد به زبان انگلیسی بوده باشد، فشار چندانی به دانشجویان برای مهاجرت مجدد وارد نمی شود و آن ها می توانند شرایط جدیدی برای زندگی خود ایجاد کنند. در صورتی که در جستجوی بهترین های برای آینده خود در زمینه مهاجرت هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *