ویزای تحصیلی

رشته حسابداری در سنت کیتس

رشته حسابداری در سنت کیتس

رشته حسابداری در سنت کیتس یکی از رشته های تحصیلی است که می تواند برای بسیاری از افراد جذابیت های مناسب و البته فرصت های شغلی داشته باشد. سنت کیتس یکی از کشورهای کوچک در جهان است که کمتر مورد توجه قرار می گیرد و تنها به این دلیل که پاسپورت این کشور از اعتبار بالایی برخوردار است، محلی برای سرمایه گذاری علاقمندان به دریافت این پاسپورت بوده است. جمعیت کمی که در این کشور زندگی می کنند، سبب شده اند تا تعداد دانشگاه های موجود در این کشور نیز محدود باشد و در نتیجه مسیر رسیدن به این کشور از طریق تحصیل نیز دشوار باشد.

افرادی که رشته حسابداری را در این کشور برای تحصیل خود انتخاب می کنند، می توانند امیدوار باشند که در شرکت های خارجی موجود در این کشور به شغل مورد نظر خود دست پیدا کنند یا این که بتوانند در شرکت های مرتبط با امور مالی دخالت داشته باشند. در چنین شرایطی همچنان نمی توان به افرادی که رزومه تحصیلی قوی در اختیار دارند توصیه کرد که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود به ویژه در رشته ای همچون حسابداری انتخاب کنند چراکه دانشگاه های این کشور از رتبه مناسبی در جهان برخوردار نیستند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله، با وجود نبود اهمیت جدی، تلاش خواهند کرد تا شرایط تحصیل در رشته حسابداری در سنت کیتس را مورد بررسی و تحلیل قرار دهند.

  • مزایای تحصیل رشته حسابداری در این کشور چیست؟
  • آیا هزینه تحصیل رشته حسابداری در سنت کیتس مقرون به صرفه است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در این کشور، اقامت آن را از طریق کار به دست آورد؟
  • متوسط درآمد یک حسابدار در کشور سنت کیتس چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته حسابداری در سنت کیتس

رشته حسابداری یکی از رشته هایی است که در بازارهای کار جهانی از اعتبار بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل می توان گفت که علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور در این رشته تحصیلی، باید به جایگاه علمی دانشگاه خود توجه بسیار ویژه ای داشته باشند تا بتوانند شرایط بهتری را برای کار خود ایجاد کنند. متاسفانه دانشگاه های سنت کیتس نه تنها در رشته حسابداری بلکه در بسیاری از رشته های تحصیلی دارای اعتبار کافی نیستند و این مسئله می تواند شرایط ورود به دانشگاه های این کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

سنت کیتس و نویس یکی از مستعمرات بریتانیا بوده است و به همین دلیل زبان رسمی در این کشور انگلیسی است. به همین دلیل تحصیل در این کشور تنها به این زبان امکان پذیر است و این مسئله می تواند یکی از انگشت شما مزایای تحصیل در کشور سنت کیتس برای علاقمندان به رشته حسابداری در این کشور است. طول دوره تحصیل در مقطع کارشناسی در این رشته برای دانشجویان 3 سال خواهد بود و پس از آن می توان به واجد شرایط ورود به بازار کار شد.

شرایط تحصیل رشته حسابداری در سنت کیتس

هزینه تحصیل رشته حسابداری در سنت کیتس

سنت کیتس یکی از گزینه ای ارزان قیمت برای تحصیل در خارج از کشور به حساب می آید و بسیاری از رشته های تحصیلی در این کشور با قیمت اندک ارائه می شوند. دانشجویانی که در رشته حسابداری در این کشور تحصیل می کنند، باید سالیانه مبلغی در حدود 2600$ تا 4200$ (دلار) را به عنوان شهریه خود به دانشگاه پرداخت کنند. افرادی که برای پرداخت هزینه های تحصیلی خود به دنبال دریافت بورسیه هستند، نباید سنت کیتس را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند چراکه دسترسی به کمک هزینه های تحصیلی به شدت دشوار است.

هزینه زندگی در سنت کیتس نیز نسبتا در سطح متوسط قرار دارد و دانشجویان برای گذران زندگی خود در این کشور به صورت ماهانه به مبلغی در حدود 700$ (دلار) نیاز خواهند داشت. باید به این نکته نیز اشاره داشت که دانشجویان خارجی در سنت کیتس اجازه کار به صورت نیمه وقت را خواهند داشت و در صورتی که در این کشور به کار برسند، بخش عمده ای از هزینه های زندگی خود را تامین خواهند کرد.

متوسط درآمد یک حسابدار در کشور سنت کیتس

افرادی که به عنوان حسابدار از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند، فرصت های متعددی برای کاریابی خواهند داشت و این یکی از مهم ترین مزیت های تحصیل در این رشته برای آن ها خواهد بود. دانشجویان خارجی در سنت کیتس می توانند پس از پایان دوره آموزش دانشگاهی خود، در این کشور به کار مشغول شوند و از این طریق اقامت سنت کیتس را به دست آورند. بسیاری از افراد با خرید ملک در این کشور تلاش می کنند تا اقامت سنت کیتس را به دست آورده و از مزایای پرشمار آن استفاده کنند.

حسابداران در این کشور از درآمد نسبتا مناسبی برخوردار هستند و می توانند هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند. متوسط درآمد این افراد در نمودار زیر نشان داده شده است.

درآمد ماهانه یک حسابدار در کشور سنت کیتس

دسترسی به این درآمد اگرچه برای زندگی در سنت کیتس مناسب است اما شاید نتوان کیفیت مدنظر افراد از مهاجرت را برآورده کند. به منظور این که بتوانید بهترین شرایط مهاجرت را برای خود رقم بزنید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را با توجه به تجربه شخصی خود در زمینه اعزام نیروی کار و همچنین دانشجو به خارج از کشور راهنمایی نمایند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *