ویزای تحصیلی

رشته خلبانی در رومانی

رشته خلبانی در رومانی

رشته خلبانی در رومانی از طریق آکادمی و مدرسه خلبانی ارائه می گردد. رومانی یک کشور خارق العاده برای کاوش هوایی محسوب می شود. تحصیل در این کشور اروپای شرقی مزایای زیادی برای متقاضیان است. از سال 2007 رومانی بخشی از اتحادیه اروپاست. این کشور با ارائه امکانات پیشرفته، دسترسی به همه کشورهای اروپایی، تحصیل به زبان های مختلف، زندگی هیجان انگیز دانشجویی و هزینه های تحصیل و زندگی مقرون به صرفه، فرصت تحصیلی بسیار خوبی را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. رومانی سالانه بیش از 27000 دانشجوی بین المللی جذب می کند و تعداد آن ها نیز هر سال در حال افزایش است. مقاله حاضر که توسط تیم تحقیق و ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش تهیه گردیده است تلاشی در جهت راهنمایی ایرانیان علاقه مند به تحصیل رشته خلبانی در رومانی 2021 می باشد.

مزایای تحصیل رشته خلبانی در رومانی

رومانی مکانی عالی برای تحصیل است. مدارک آموزشی این کشور در سراسر اروپا و فراتر از آن معتبر و شناخته شده هستند. سیستم آموزش عالی رومانی به طور مداوم در حال بهبود است. آموزش عالی در این کشور با استانداردهای سایر کشورهای اروپایی مطابقت دارد. این کشور ضمن حفظ استانداردهای علمی، کم ترین هزینه تحصیل و هزینه زندگی را در اتحادیه اروپا دارد. رومانی مکانی عالی برای سفر است. این کشور دارای هفت سایت میراث جهانی یونسکو می باشد. همچنین دانشجویان می توانند در طول اقامت خود در رومانی از قلعه ها، سواحل ماسه ای، کوه ها و جشنواره های متعدد موسیقی آن بازدید کنند. در حال حاضر، رومانی از نظر کیفیت زندگی در رتبه 40 جهان بالاتر از کشورهایی مانند یونان، مجارستان، بلغارستان، ترکیه و لهستان قرار دارد. انتخاب رومانی به عنوان مقصد تحصیل به معنای تحصیل و زندگی در یکی از امن ترین کشورهای اروپا می باشد.

وضعیت امنیت در رومانی

با کسب رتبه سوم در جهان، رومانی دارای اتصال اینترنت فوق العاده سریعی است که می توان برای تحصیل، برقراری ارتباط یا لذت بردن از موسیقی در یوتیوب از مزایای آن بهره مند شد. تحصیل به زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، مجارستانی و رومانیایی، نبود مانع زبانی در شهرهای بزرگ تر، زندگی شبانه فعال، تنوع فرهنگی گسترده و یادگیری زبان رومانیایی از دیگر دلایل و مزایای تحصیل در رومانی می باشد.

آکادمی ها و مدارس خلبانی در رومانی

رشته خلبانی در رومانی از طریق آکادمی ها و مدارس خلبانی این کشور ارائه می شود. در زیر برخی از آکادمی ها و مدارس خلبانی در رومانی را نام می بریم:

  • Self Fly Hire Romania
  • Carpatair Flight Training
  • Fly Level Aviation
  • Ineu Aeroclub
  • Regional Air Services
  • Special Air Services
  • Ultimate High
  • Becker Aviation Trans
  • Euro Avia TRTO
  • آکادمی هوانوردی رومانی

در بخش های فرعی زیر چند مدرسه خلبانی در رومانی را معرفی می کنیم.

رشته خلبانی در Regional Air Services در رومانی

Regional Air Services یک مدرسه خلبانی به طور پویا در حال توسعه است که متعلق به خلبانان شرکت های هواپیمایی می باشد و هدف آن آموزش خلبانان حرفه ای است. در Regional Air Services حداکثر تمرکز بر مراقبت حرفه ای و آموزش تلفیقی و یکپارچه می باشد. مدرسان و مربیان با حساسیت انتخاب می شوند و بیش تر آن ها تجربه حرفه ای در شرکت های هواپیمایی بزرگ را دارند. این مدرسه با روندهای جدید هوانوردی همگام است و از روش های آموزشی، تجهیزات و متریال مدرن استفاده می کند.

در این مدرسه، برای کسانی که هدف آن ها خلبانی برای شرکت های هواپیمایی یعنی خلبان حرفه ای شدن است، این برنامه های آموزشی ارائه می شود: (ATPL (A)، CPL (A)، IR (A و MCC. همچنین، برای کسانی که می خواهند برای سرگرمی پرواز کنند یا دوستان و خانواده خود را به یک سفر زیبا ببرند یعنی خلبان تفریحی باشند، این برنامه ها ارائه می شود: (PPL (A)، IR (A و غیره. سایر برنامه های آموزشی Regional Air Services عبارتند از: (MEP(L) / SPA، SEP(L) / SPA، FI(A)، CRI(SPA)، IRI(A و غیره. این مدرسه، آموزش خلبانی هلیکوپتر ارائه نمی دهد.

رشته خلبانی در Regional Air Services در رومانی

رشته خلبانی در Ultimate High در رومانی

Ultimate High برای هر دوی هواپیمای بال ثابت و هلیکوپترها آموزش ارائه می دهد. ناوگان آن متشکل از هواپیماهای Piper PA28 و Cessna 172 و هلیکوپتر Cabri G2 است. آن ها آموزش (LAPL (A و (PPL(A را ارائه می دهند. دانشجویان همچنین می توانند برای پرواز شخصی هر یک از هواپیماها را کرایه کنند. نرخ ها از 120EUR (یورو) در ساعت شروع می شود. این باشگاه همچنین دارای دوره های پرواز آزمایشی، پروازهای تفریحی و چتربازی سقوط آزاد می باشد. پرواز در هفت روز هفته و چتربازی سقوط آزاد در آخر هفته ها همیشه در Ultimate High وجود دارد.

در نزدیکی Ultimate High هتلی با شبی 16€ (یورو) وجود دارد. فرودگاه در Kings Land Country Club, Ineu در حدود ده کیلومتری شهر اورادئای رومانی قرار دارد. Ultimate High چه برای افرادی که به دنبال یادگیری خلبانی و اخذ گواهینامه خلبان خصوصی (PPL) هستند و چه برای افرادی که فقط می خواهند پرواز کنند، یکی از هواپیماهای خود را برای کاوش رومانی کرایه می دهد. Ultimate High هم دارای مربی بریتانیایی و هم رومانیایی می باشد.

رشته خلبانی در Fly Level Aviation در رومانی

Fly Level Aviation توسط Romanian CAA (سازمان هواپیمایی کشوری رومانی) به عنوان یک سازمان آموزشی تایید شده برای دوره های خلبانی زیر مورد تایید است: PPL(A)، CPL(A)، Class Rating SEP (land)، Class Rating MEP (land)، CRI(A) (MEP) and (SEP)، FI(A)، ATPL (A)، IR(A)، PPL (H) Type Rating R44 و Type Rating PA31 /42. این سازمان دوره های خلبانی نظری و عملی را در Cessna 152، Cessna 172 RG، Tecnam p2006t، Robinson R44 و Eurocopter EC120 ارائه می دهد.

Fly Level هم آموزش خلبانی هواپیما و هم آموزش خلبانی هلیکوپتر ارائه می دهد. همچنین علاوه بر آموزش خلبانی، Fly Level آموزش خدمه پرواز و آموزش ATC (کنترل کننده ترافیک هوایی) نیز دارا می باشد؛ به علاوه، دوره امنیت هوانوردی، دوره کمک های اولیه، دوره زبان انگلیسی عمومی و هوانوردی و غیره نیز ارائه می دهد. دوره های نظری در دفتر مرکزی Fly Level در بخارست، پایتخت رومانی و یکی از بهترین شهرهای رومانی برای تحصیل، انجام می گیرد. اتاق آموزش به منظور دریافت مفیدترین دانش، به بالاترین سطح استاندارد مجهز شده است.

رشته خلبانی در Ineu Aeroclub در رومانی

Ineu Aeroclub در Kings Land Ineu Country Club در شهرستان Bihor رومانی در حدود 10 کیلومتری شهر اورادئا واقع شده است. Ineu Aeroclub از کسانی که در حال حاضر خلبان هستند یا قصد دارند شغل آینده آن ها خلبانی باشد یا می خواهند فقط برای سرگرمی پرواز را یاد بگیرند، به گرمی استقبال می کند. آموزش پرواز از 135EUR (یورو) در ساعت شروع می شود. این باشگاه توسط خلبانان رومانیایی و بریتانیایی اداره می شود و به زبان های انگلیسی، رومانیایی، مجارستانی و آلمانی آموزش ارائه می دهد. محل اقامت در فرودگاه به همراه زمین گلف، دریاچه های ماهیگیری، محل اسب سواری و رستوران در دسترس است. در Eneu Aeroclub آموزش خلبانی هلیکوپتر وجود ندارد. از برنامه های آموزش خلبانی آن می توان به خلبان خصوصی PPL)، Tailwheel) و غیره اشاره نمود. چنانچه علاقه مند به تحصیل رشته خلبانی در رومانی 2021 هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و به ویژه مهاجرت تحصیلی یا هزینه زندگی رومانی با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *