ویزای تحصیلی

رشته رادیولوژی در اندونزی

رشته رادیولوژی در اندونزی

رشته رادیولوژی در اندونزی از جمله رشته های مرتبط با علوم پزشکی است که در دانشگاه های بسیاری در این کشور ارائه می شود اما کیفیت بالایی ندارد. رادیولوژی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی در طول سال های اخیر به شدت مورد توجه متقاضیان تحصیل در خارج از کشور قرار گرفته است و یکی از تخصص های علوم پزشکی است که از نظر سطح رفاه اقتصادی نیز فرد را در شرایط مناسبی قرار می دهد. افرادی که این رشته را به عنوان رشته تخصصی خود انتخاب می کنند، فرصت های مناسبی برای ورود به بازار کار خواهند داشت و می توانند بلافاصله پس از دریافت مدرک تحصیلی خود، در بیمارستان ها مشغول به کار شوند. در اندونزی نیز به دلیل جمعیتی که در این کشور زندگی می کنند، نیاز به تقویت علوم پزشکی به شدت احساس می شود.

در راستای توجه به همین موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله شرایط تحصیل در رشته رادیولوژی در اندونزی را مورد بررسی قرار خواهند داد تا علاقمندان به این رشته بتوانند با آگاهی کامل در این مسیر حرکت کرده و دچار مشکل نشوند.

  • بهترین دانشگاه های اندونزی برای تحصیل در رشته رادیولوژی کدامند؟
  • آیا تحصیل در رشته رادیولوژی هزینه های زیادی را به دانشجویان خارجی تحمیل می کند؟
  • فرآیند ورود به بازار کار رشته رادیولوژی در اندونزی چگونه است؟
  • آیا یک رادیولوژیست در اندونزی به درآمد بالایی دسترسی دارد؟

معرفی بهترین دانشگاه های اندونزی برای تحصیل در رشته رادیولوژی

در اندونزی دانشگاه های بسیار زیادی برای تحصیل در رشته رادیولوژی وجود دارد اما حقیقت امر آن است که تحصیل در این رشته از نظر علمی چندان شرایط مناسبی ندارد و جایگاه دانشگاه های اندونزی برای تحصیل در این رشته چندان مناسب نیست. دانشگاه اندونزی به عنوان بهترین مرکز آموزشی در این کشور رتبه 706 جهانی را به خود اختصاص داده است. دومین دانشگاه برتر کشور اندونزی در این رشته، دانشگاه دیپونگورو است که رتبه نه چندان مناسب 1025 را به دست آورده و همین مسئله برای اثبات ادعای قبلی در رابطه با کیفیت آموزش در این کشور کافی است. دانشگاه ایرلانگا نیز با قرار گرفتن در رتبه 1039 جهان، دیگر دانشگاه کشور اندونزی برای تحصیل در رشته رادیولوژی به حساب می آید.

معرفی بهترین دانشگاه های اندونزی برای تحصیل در رشته رادیولوژی

بودجه مورد نیاز برای تحصیل در رشته رادیولوژی در اندونزی

دانشجویانی که قصد تحصیل در کشور اندونزی را دارند، باید هزینه های نسبتا زیادی را در اختیار داشته باشند. هزینه تحصیل در این کشور در رشته رادیولوژی در حدود 5800$ تا 6900$ (دلار) در سال است ولی باید به این نکته توجه داشت که امکان دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور بسیار کم است و دانشجویان باید هزینه های تحصیل خود را به طور کامل پرداخت کنند.

در سوی دیگر هزینه های مربوط به زندگی در این کشور قرار دارد و دانشجویان موظف هستند مبلغی در حدود 800$ تا 1000$ (دلار) در ماه را نیز در برنامه ریزی های مالی خود برای تامین هزینه های زندگی دانشجویی در اندونزی در نظر داشته باشند. تامین این مبلغ زمانی دشوارتر می شود که دانشجویان در این کشور اجازه کار به صورت نیمه وقت را نیز در اختیار نخواهند داشت.

شرایط مهاجرت تحصیلی به اندونزی برای دانشجویان خارجی

بر خلاف بسیاری از رشته های پزشکی در کشور اندونزی، دانشجویان خارجی برای ورود به این رشته نیازی به شرکت در آزمون های ورودی نخواهند داشت و به سادگی می توانند با دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی خود وارد خاک این کشور شده و تحصیلات خود در این رشته را ادامه دهند. جزئیات بیشتر در رابطه با پروسه ورود به کشور اندونزی به عنوان دانشجوی رشته رادیولوژی را در تصویر زیر می توان مشاهده کرد.

پروسه ورود به کشور اندونزی به عنوان دانشجوی رشته رادیولوژی

با دریافت ویزای تحصیلی فرد تنها اجازه تحصیل در این کشور را خواهد داشت و پس از دریافت مدرک خود باید خاک این کشور را ترک کند مگر آنکه بتواند شرایط بهتری را برای خود ایجاد کند.

شرایط کار یک رادیولوژیست در کشور اندونزی

زمانی که فردی مدرک تحصیلی خود را از کشور اندونزی دریافت کرد، می تواند با پیدا کردن شغل و امضای قرارداد کاری، ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری اندونزی تغییر دهد و به این صورت، شرایط کار پس از تحصیل در اندونزی را برای خود فراهم آورد. در بسیاری از رشته های تحصیلی از جمله رادیولوژی، شرایط کار برای شهروندان خارجی در این کشور نیز فراهم شده است و این یکی از معدود امتیازاتی است که تحصیل در رشته رادیولوژی در اندونزی به همراه خواهد داشت.

یک رادیولوژیست در کشور اندونزی به طور متوسط 37400000IDR (روپیه اندونزی) در ماه درآمد کسب می کند که تفاوت های مشخصی با نرخ متوسط درآمد در این کشور دارد. در چنین شرایطی می توان گفت که رادیولوژیست ها در اندونزی از شرایط مالی مناسبی برخوردار هستند اما همانطور که قطعا متوجه شدید، کیفیت آموزش در این کشور چندان مناسب نیست.

در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات در رابطه با شرایط تحصیل در بهترین کشورهای دنیا را دارید، می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا با توجه به تجربه خود، شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *