ویزای تحصیلی

رشته رادیولوژی در سنت کیتس

رشته رادیولوژی در سنت کیتس

رشته رادیولوژی در سنت کیتس به مانند بسیاری از رشته های تحصیلی دیگر شرایط چندان مناسبی ندارد و نمی توان انتظار کیفیت بالا از آن را داشت. سنت کیتس یکی از کشورهای آمریکای لاتین است و شرایط تحصیل در آن پیشرفت خاصی را در طول سالیان گذشته تجربه نکرده است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که این کشور به عنوان مقصد مناسبی برای تحصیل در نظر گرفته شود. بسیاری از افرادی که سنت کیتس را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند، برنامه های مهاجرتی از طریق سرمایه گذاری را انتخاب کرده اند و کمتر کسی است که تحصیل در دانشگاه های سنت کیتس را به عنوان یک برنامه بلند مدت در نظر داشته باشد.

جمعیت کشور سنت کیتس محدود است و به همین دلیل تعداد دانشگاه های موجود در این کشور نیز بسیار محدود است و از همین رو نمی توان انتظار داشت که برای تحصیل در رشته رادیولوژی، گزینه های زیادی روبروی افراد باشد. معدود دانشگاه های این کشور نیز در این رشته فاقد جایگاه علمی هستند و به همین دلیل است که می توان گفت سنت کیتس یکی از ضعیف ترین کشورهای جهان برای ادامه تحصیل در رشته های علوم پزشکی است. با وجود این، به دلیل تمایل به مهاجرت سرمایه گذاری به این کشور و تمایل مهاجران به تحصیل در این کشور، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته رادیولوژی در سنت کیتس پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته رادیولوژی در این کشور چگونه است؟
  • هزینه تحصیل در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان نیروی کار خارجی در این کشور به کار پرداخت؟
  • متوسط درآمد یک رادیولوژیست در کشور سنت کیتس چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته رادیولوژی در سنت کیتس

برای ورود به سنت کیتس به عنوان دانشجوی خارجی نمی توان دلایل منطقی خاصی پیدا کرد اما می توان گفت که برخی از افراد بنا به این دلیل که در این کشور زندگی می کنند، دوره تحصیلی خود را نیز در این کشور ادامه می دهند. در رشته رادیولوژی دانشگاه های محدودی در کشور سنت کیتس وجود دارد و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که متقاضیان تحصیل در این کشور بتوانند دوره آموزشی خود را مطابق با استانداردهای جهانی به پایان برسانند.

بسیاری از شهروندان این کشور که به تحصیل فکر می کنند، کشور دیگری را برای تحصیل خود انتخاب می کنند چراکه پاسپورت آن ها بسیار معتبر است و می توانند از این طریق به راحتی وارد یکی از کشورهای مطرح جهان شوند. هزینه های تحصیل در سنت کیتس اما کمی مناسب است و دانشجویان بومی مشکل چندانی برای پرداخت این هزینه ها در کشور سنت کیتس نخواهند داشت.

شرایط تحصیل رشته رادیولوژی در سنت کیتس

هزینه های تحصیل رشته رادیولوژی در کشور سنت کیتس

برای این که بتوان هزینه های تحصیل در کشور سنت کیتس را پرداخت کرد، دانشجویان به هزینه های زیادی نیاز نخواهند داشت و این یکی از معدود امتیازاتی است که تحصیل در سنت کیتس به همراه دارد. هزینه های کلی تحصیل در کشور سنت کیتس در رشته رادیولوژی برای دانشجویان خارجی 5600$ (دلار) در سال است. دانشجویان خارجی در این کشور نباید انتظار داشته باشند که در دانشگاه های سنت کیتس بتوانند به بورسیه تحصیلی دسترسی داشته باشند و این مسئله ای است که می توانند هزنیه های تحصیل در سنت کیتس را بیشتر از هزینه های تحصیل در بسیاری از کشورهای اروپایی سازد.

برای زندگی در کشور سنت کیتس نیز دانشجویان باید سالیانه مبلغی در حدود 8400$ (دلار) در سال را در نظر داشته باشند اما با توجه به این که دانشجویان می توانند به صورت نیمه وقت به کار مشغول شوند، می توان گفت که هزینه زندگی در این کشور قابل تامین است و دانشجویان نیزای به نگرانی در این رابطه ندارند.

شرایط کار پس از تحصیل در سنت کیتس

دانشجویان خارجی می توانند در کشور سنت کیتس به شغل مورد نظر خود در رشته رادیولوژی نیز دست پیدا کنند. به طور متوسط می توان گفت که یک رادیولوژیست در این کشور می تواند به طور متوسط درآمدی در حدود 9620XCD (دلار کارائیب شرقی) را به دست آورد که برای زندگی در این کشور با کیفیت خوب، مناسب است.

برای رسیدن به کار در این کشور به عنوان دانشجوی خارجی هر فرد باید یک پروسه مشخص را طی کند که عبارت است از:

پروسه دریافت اقامت موقت از طریق کار در سنت کیتس

با عبور از این مراحل فرد می تواند اقامت دائم سنت کیتس و پاسپورت این کشور را نیز به دست اورد اما باید در نظر داشت که شرایط کلی زندگی در این کشور چندان مناسب نیست. افرادی که اقامت دائم این کشور را به دست می آورند تنها به فکر آن هستند که بتوانند به پاسپورت معتبر این کشور دست پیدا کنند که یکی از بهترین پاسپورت های سهل الوصول در جهان است. شما نیز در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی به کشورهای تراز اول جهان هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا بتوانید از سریع ترین مسیرها به کشور مورد نظر خود مهاجرت کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *