ویزای تحصیلی

رشته رادیولوژی در پاراگوئه

رشته رادیولوژی در پاراگوئه

انتخاب رشته رادیولوژی در پاراگوئه علاوه بر این که نمی توان امتیازی ویژه در رزومه دانشجویان باشد، می تواند سبب کاهش اعتبار آن نیز گردد. دانشگاه های پاراگوئه در طول سال های اخیر نه تنها پیشرفت قبل توجهی را تجربه نکرده اند بلکه می توان در بسیاری از زمینه ها، پسرفت هایی را نیز در میان رشته های مختلف تحصیلی در این کشور مشاهده کرد. رشته رادیولوژی یکی از رشته های اساسی و مورد نیاز در بسیاری از کشورهای جهان است که تنها در برخی از دانشگاه های محدود در کشور پاراگوئه ارائه می شود و این مسئله آزادی عمل در انتخاب این رشته را نیز از دانشجویان خارجی می گیرد.

رشته رادیولوژی به عنوان یکی از رشته های تخصصی علوم پزشکی در طول سال های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است و داده های جدید زیادی در این علم ورود پیدا کرده اند. در همین راستا، متقاضیان تحصیل در این رشته باید در نظر داشته باشند که تمامی دانشگاه های جهان امکان ارائه این علوم جدید را در اختیار ندارند و این مسئله می تواند سبب شود که انتخاب برخی دانشگاه ها در رشته رادیولوژی سبب افت کیفیت رزومه تحصیلی فرد و عدم تطابق دانش او با امکانات به روز شده جهانی شود. با وجود همه این اشکالات، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته رادیولوژی در پاراگوئه خواهند پرداخت.

  • دانشگاه های مورد تایید پاراگوئه در رشته رادیولوژی کدامند؟
  • آیا تحصیل رشته رادیولوژی در این کشور پر هزینه است؟
  • آیا می توان اقامت کاری پاراگوئه از طریق تحصیل در رشته رادیولوژی را به دست آورد؟
  • یک رادیولوژیست در این کشور چه درآمدی را به دست می آورد؟

معرفی دانشگاه های برتر پاراگوئه در رشته رادیولوژی

معرفی دانشگاه های برتر پاراگوئه در رشته رادیولوژی

اگر فردی این پرسش را مطرح کند که آیا تحصیل در پاراگوئه در رشته رادیولوژی منطقی است یا خیر، بدون شک پاسخی منفی دریافت می کند. کافی است که جایگاه علمی دانشگاه های ارائه کننده این رشته در کشور پاراگوئه را مورد بررسی قرار دهیم تا در این رابطه اطمینان حاصل شود که تحصیل در رشته رادیولوژی در این کشور تنها باعث هدر رفتن زمان و هزینه می شود.

در حال حاضر دانشگاه ملی آسونسیون به عنوان بهترین دانشگاه کشور پاراگوئه در رشته رادیولوژی شناخته می شود و رتبه 115 آمریکای لاتین و 1872 جهان را به خود اختصاص داده است. تصور اینکه چنین رتبه جهانی به عنوان بهترین دانشگاه کشور پاراگوئه انتخاب شده باشد به خوبی نشان می دهد که اعتبار علمی این کشور در این رشته تا چه حد کم است. دانشگاه کاتولیک بانوی آسامپشن نیز با قرار گرفتن در رتبه 4810 جهان دومین دانشگاه برتر پاراگوئه در رشته رادیولوژی است. همین دو دانشگاه در پاراگوئه امکان تحصیل در رشته رادیولوژی را به دانشجویان می دهند و باید در نظر داشت که امکان تحصیل به زبان انگلیسی در این رشته برای دانشجویان خارجی وجود ندارد.

هزینه تحصیل رشته رادیولوژی در پاراگوئه

یکی از انگشت شمار مزایای تحصیل در پاراگوئه آن است که دانشجویان خارجی نیازی به پرداخت هزینه های سنگین برای تحصیل در این کشور نخواهند داشت و این مسئله می تواند دغدغه های مالی دانشجویان خارجی را کاهش دهد. البته باید در نظر داشت که با توجه به هزینه های تحصیل و زدگی در این کشور و مقایسه آن با جایگاه علمی دانشگاه های پاراگوئه، نمی توان تحصیل رشته رادیولوژی در پاراگوئه را انتخابی مقرون به صرفه برای دانشجویان خارجی دانست.

هزینه های کلی تحصیل در این رشته در کشور پاراگوئه به شرح زیر ارزیابی می شود.

هزینه های کلی جهت تحصیل رشته رادیولوژی در پاراگوئه

نمودار فوق به خوبی نشان می دهد که یک دانشجوی خارجی برای تحصیل در پاراگوئه به حدود 9000$ (دلار) در سال نیاز خواهد داشت و با توجه به عدم امکان کار در ضمن تحصیل، می توان گفت که این کشور یکی از مقاصد گرانقیمت برای تحصیل در خارج از کشور به حساب می آید.

شرایط کار پس از تحصیل یک رادیولوژیست در پاراگوئه

زمانی که یک دانشجو در کشور پاراگوئه دوره تحصیلی خود را به پایان رسانده باشد، می تواند به عنوان نیروی کار در این کشور مشغول شود و ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کند و این فرصتی مناسب برای رادیولوژیست ها است تا با توجه به نیاز بازار کار این کشور، در پاراگوئه مشغول به کار شوند. کار در پاراگوئه به معنی شانس بالا برای رسیدن به اقامت این کشور است.

یک رادیولوژیست در کشور پاراگوئه ماهانه درآمدی در حدود 15200000 PYG (گوارانی) دریافت می کند و این میزان اگرچه برای زندگی در این کشور کافی است اما باید در نظر داشت که به عنوان یک رادیولوژیست، در بسیاری از کشورهای جهان می توان به درآمدی بیشتر دست پیدا کرد. در راستای توجه به این موضوع که تحصیل در رشته رادیولوژی در پاراگوئه نمی تواند گزینه ای مطمئن برای دانشجویان خارجی باشد، ، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا در مسیر رسیدن به بهترین کشورهای جهان در کنار شما حضور داشته باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *