ویزای تحصیلی

رشته ریاضی در اروگوئه

رشته ریاضی در اروگوئه

تحصیل در رشته ریاضی در اروگوئه به عنوان یکی از رشته های علوم پایه می تواند گزینه ای جذاب برای علاقمندان به تحصیل در این رشته باشد. اروگوئه به عنوان یکی از کشورهای آمریکای جنوبی با فرهنگ خاص خود به یک گزینه جذاب مهاجرتی برای بسیاری از افراد تبدیل شده است. برخی از دانشگاه های این کشور جایگاه مناسبی در جهان پیدا کرده اند و به همین دلیل است متقاضیان زیادی از سراسر جهان برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های این کشور اقدامات لازم را انجام می دهند. در صورتی که تمایل به تحصیل در رشته ریاضی در این کشور را دارید، حتما پیش از اخذ پذیرش تحصیلی تحقیقات لازم را در خصوص شرایط پذیرش از دانشگاه های این کشور انجام دهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهد کرد تا در این مقاله توضیحات کاملی در این خصوص ارائه دهد.

  • شرایط تحصیل رشته ریاضی در کشور اروگوئه چگونه است؟
  • آیا تحصیل در رشته ریاضی در کشور اروگوئه مقرون به صرفه است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در کشور اروگوئه در این کشور مشغول به کار شد؟
  • درآمد یک ریاضی دان در کشور اورگوئه چگونه است؟

موسسات ارائه کننده رشته ریاضی در اروگوئه

اگر به فکر تحصیل در کشور اروگوئه در رشته ریاضی هستید، 5 گزینه دانشگاهی را در دسترس خواهید داشت. تحصیل ریاضی در مقطع کارشناسی در کشور اروگوئه 3 تا 4 سال به طول می انجامد و دانشجویان پس از پایان دوره تحصیل خود می توانند در این کشور مشغول به کار شوند اما مهاجرت به کانادا برای فارغ التحصیلان دانشگاه های اروگوئه برای کار امری بسیار رایج است.

دانشگاه مردم در شهر مونتویدئو، پایتخت اروگوئه، به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های این کشور می تواند گزینه ای مناسب برای تحصیل شما در رشته ریاضی قلمداد شود. دانشجویان در این دانشگاه می توانند تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی را نیز تجربه کنند. دانشگاه منطقه شمالی سالتو در شهر سالتو نیز یکی دیگر از دانشگاه هایی است که فرصت تحصیل در رشته ریاضی را به دانشجویان خارجی ارائه می کند. دو دانشگاه دانشگاه مردم دانشکده علوم پایه و همچنین دانشگاه مردم مرکز ریاضیات نیز که از دانشگاه های وابسته به دانشگاه مردم در این کشور هستند به ارائه دروس مرتبط با علوم ریاضی محض می پردازند.

علاوه بر این ها باید به نام بهترین و البته گران قیمت ترین دانشگاه در شهر مونتویدئو نیز اشاره کنیم. دانشگاه مونتویدئو به عنوان بهترین دانشگاه در کشور اروگوئه نیز می تواند یکی دیگر از بهترین گزینه های شما برای تحصیل ریاضی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد باشد.

تمامی دانشگاه هایی که در فوق از آن ها یاد شد فرصت تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را به دانشجویان می دهند اما برای تحصیل در مقطع دکترا شما تنها می توانید در دانشگاه مردم و دانشکده های مرتبط با آن به ادامه تحصیل بپردازید.

موسسات ارائه کننده رشته ریاضی در اروگوئه

هزینه تحصیل رشته ریاضی در اروگوئه

اگر می خواهید در کشور اروگوئه با آسودگی خاطر تحصیل کنید، حتما پیش از مهاجرت به این کشور توان مالی خود را ارزیابی کنید و آن را با هزینه های تحصیل در این کشور بسنجید. توجه داشته باشید که شما تحت هیچ شرایطی نمی توانید از طرق قانونی هزینه تحصیل خود در کشور اروگوئه را تامین کنید مگر آن که پس اندازی از کشور خود را در اختیار داشته باشید. متوسط هزینه تحصیل در کشور اروگوئه برای علاقمندان به تحصیل در رشته ریاضی در حدود 5000$ تا 7000$ (دلار) در طول سال است.

با این وجود هزینه ای که دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه مونتویدئو باید پرداخت کنند به مراتب بیش تر است. دانشجویان دانشگاه مونتویدئو در رشته ریاضی باید سالیانه شهریه ای معادل 11000$ (دلار) را به دانشگاه پرداخت کنند که در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله رومانی، آلمان، روسیه، اتریش، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و غیره نیز بسیار بیش تر است در حالی که از نظر علمی نسبت به آن ها قابل مقایسه نیست.

علاوه بر هزینه های مربوط به تحصیل دانشجویان خارجی باید به هزینه زندگی در اروگوئه نیز توجه داشته باشند. هزینه های مربوط به خوراک برای یک دانشجو در حدود 250$ تا 300$ دلار در ماه است و برای اجاره یک خانه کوچک دانشجویی نیز باید انتظار هزینه ای در حدود 200$ تا 400$ (دلار) در ماه را داشته باشید. هزینه زندگی در کشور اروگوئه به مراتب از کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی کمتر است. با این وجود می توان گفت که هزینه تحصیل و زندگی شما در اروگوئه می تواند از 11000$ تا 20000$ (دلار) بسته به سبک زندگی و همچنین محل تحصیل شما متغیر باشد.

درآمد متخصصین ریاضی در کشور اروگوئه

در صورتی که می خواهید در کشور اروگوئه مشغول به کار شوید، باید از درآمد خود در این کشور نیز آگاهی داشته باشید. واحد پول در کشور اروگوئه پزو است اما به منظور آشنایی بیشتر با شرایط کلی در این بخش از مقاله از واحد پولی دلار استفاده خواهد شد. متوسط درآمد در کشور اروگوئه 753$ (دلار) در سال است. اما زمانی که درآمد یک متخصص علم ریاضی در این کشور را بررسی می کنیم متوجه می شویم که یک فارغ التحصیل ریاضی 1296$ (دلار) در ماه درآمد خواهد داشت که تفاوت بسیار زیادی با متوسط درآمد در این کشور دارد. البته عواملی همچون افزایش تجربه کاری و همچنین میزان تحصیلات نیز می تواند در درآمد فرد تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

برای درک بهتر از این موضوع در نظر داشته باشید که هزینه زندگی یک فرد مجرد در کشور اروگوئه در حدود 850$ تا 910$ (دلار) در طول ماه است و اختلاف بالای آن با متوسط درآمد متخصصین رشته ریاضی در این کشور نشان می دهد که این افراد از رفاه اجتماعی مناسبی برخوردارند. در نمودار زیر، میزان درآمد ماهانه متخصصین ریاضی در کشور اروگوئه به تفکیک اشاره شده است.

 درآمد ماهانه متخصصین ریاضی در کشور اروگوئه

همانطور که از نمودار فوق برمی آید یک متخصص علوم ریاضی به خوبی می تواند هزینه های زندگی خود در کشور اروگوئه را به خوبی تامین کند. با همه این تفاسیر در صورتی که همچنان ابهاماتی در رابطه با شرایط تحصیل در خارج از کشور دارید، می توانید با همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *