ویزای تحصیلی

رشته ریاضی در کره جنوبی

رشته ریاضی در کره جنوبی

کره جنوبی کشوری خاص با فرهنگی متمایز از بسیاری از کشورهای جهان است و به همین دلیل است که متقاضیان تحصیل در این کشور نیز محدود هستند. رشته ریاضی در کره جنوبی به عنوان یکی از رشته های علوم پایه در سال های اخیر جایگاه ویژه ای بین علاقمندان به تحصیل در این رشته پیدا کرده است. هزینه های نسبتا مقرون به صرفه تحصیل در این کشور از عمده ترین دلیل وقوع چنین اتفاقی بوده است.

دانشجویانی که در کره جنوبی تحصیل می کنند، این فرصت را خواهند داشت که پس از پایان دوره تحصیل خود در این کشور شروع به کار کنند و مسیر دریافت اقامت خود در این کشور را فراهم آورند. فارغ التحصیلان رشته ریاضی در کره جنوبی می توانند به درآمد بسیار مناسبی در این کشور دسترسی داشته باشند و در نتیجه زندگی در رفاه اجتماعی کامل را تجربه کنند. پیش از اقدام برای مهاجرت تحصیلی به کره جنوبی حتما مطالعات کاملی در رابطه با شرایط فرهنگی این کشور داشته باشید. توجه به رشته ریاضی در کره جنوبی، مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را بر آن داشته است تا توضیحات اولیه در این رابطه را در اختیار علاقمندان قرار دهند.

  • بهترین دانشگاه های کره جنوبی برای تحصیل رشته ریاضی کدامند؟
  • هزینه تحصیل و زندگی در کره جنوبی چگونه است؟
  • آیا دانشجویان در کره جنوبی می توانند مشغول به کار شوند؟
  • شرایط کار پس از تحصیل در کره جنوبی چگونه است؟
  • درآمد فارغ التحصیلان رشته ریاضی در کره جنوبی چه مقدار است؟

موسسات معتبر ارائه کننده رشته ریاضی در کره جنوبی

کره جنوبی یکی از پیشگامان تکنولوژی نه تنها در آسیا بلکه در جهان است و برای رسیدن به خواسته های بزرگ تر خود به متخصصین بسیار زیادی در زمینه های مختلف نیاز دارد. توسعه علم و دانش و توجه به قدرت علمی دانشگاه های این کشور مهم ترین راهکاری بوده است که دولت کره جنوبی برای رسیدن به این هدف در نظر گرفته است. بسیاری از دانشگاه های کره جنوبی در سال های اخیر توانسته اند تا جایگاه عالی را برای خود به دست آورند و در رشته های خاص به عنوان برترین های جهان خود را معرفی کنند.

دانشگاه سئول را می توان بهترین دانشگاه کره جنوبی برای تحصیل در رشته ریاضی معرفی کرد به طوری که این دانشگاه در جایگاه 53 جهان در این رشته قرار گرفته است و این در حالی است که جایگاه کلی دانشگاه سئول 129 معرفی شده است. دانشگاه سانگکیونکوان در شهر سئول نیز دومین دانشگاه برتر این کشور برای تحصیل رشته ریاضی است چرا که توانسته است جایگاه 95 جهان را به خود اختصاص دهد و در رده بندی کلی دانشگاه های برتر جهان نیز در جایگاه 205 قرار گرفته است.

دانشگاه گیونگ سانگ نیز یکی دیگر از دانشگاه های برتر کره جنوبی در شهر جینجو است که جایگاه 192 جهان در رشته ریاضی را به خود اختصاص داده است اما در جایگاه کلی دانشگاه های جهان در رده 1049 قرار دارد. بررسی شرایط این دانشگاه به خوبی نشان می دهد که دانشجویان پیش از انتخاب دانشگاه صرفا باید جایگاه رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند و توجه به جایگاه دانشگاه در این زمینه نمی تواند چندان منطقی باشد.

موسسات معتبر ارائه کننده رشته ریاضی در کره جنوبی

هزینه تحصیل رشته ریاضی در کره جنوبی

از مباحث مهمی که دانشجویان خارجی هنگام اخذ پذیرش از دانشگاه های کره جنوبی باید به آن توجه داشته باشند، هزینه های تحصیل در این کشور است. با توجه به کیفیت آموزشی در کره جنوبی می توان تحصیل در این کشور را مقرون به صرفه دانست. هزینه یک ترم تحصیلی در کره جنوبی برای دانشجویان رشته ریاضی در حدود 1200$ تا 2500$ (دلار) است پس بنابراین می توان هزینه های تحصیل سالیانه در این کشور را حدود 5000$ (دلار) در سال اعلام کرد.

از طرف دیگر دانشجویان باید هزینه های زندگی خود در کشور کره جنوبی را نیز در نظر بگیرند. هزینه خوراک دانشجویان در طول یک ماه حدود 300$ (دلار) است اما هزینه های اقامت می تواند بسیار متفاوت باشد. هزینه اقامت در خوابگاه های دانشجویی در حدود 270$ (دلار) در ماه است و این در حالی است که برای اجاره یک اتاق در برخی از شهرهای کره باید حدود 1000$ (دلار) در ماه هزینه کرد. با توجه به این موضوعات می توان گفت که هزینه های زندگی در کره جنوبی برای دانشجویان می تواند از 600$ تا 1300$ (دلار) در ماه متغیر باشد.

دانشجویان ضمن تحصیل در کره جنوبی این فرصت را خواهند داشت که به کار مشغول شوند. دانشجویان خارجی برای کار در این کشور باید درخواست ویزای S-3 یا کار موقت را ارائه دهند و در صورتی که با آن موافقت شود، در مقطع کارشناسی 25 و در مقاطع تحصیلات تکمیلی 30 ساعت در هفته اجازه کار خواهند داشت.

درآمد فارغ التحصیلان ریاضی در کره جنوبی

بر اساس قوانین کشور کره جنوبی، دانشجویانی که در این کشور تحصیل کرده اند در صورتی که بتوانند شغلی مرتبط با رشته تحصیلی خود پیدا کنند، فرصت خواهند داشت تا ویزای خود را به کاری تبدیل کرده و اقامت آن را به دست آورند. با توجه به هزینه های زندگی در کره جنوبی می توان چنین گفت که فارغ التحصیلان رشته ریاضی در این کشور از درآمد نسبتا بالایی برخوردار هستند و به خوبی می توانند هزینه های زندگی خود در این کشور را پوشش دهند.

درصد قابل توجهی از فارغ التحصیلان رشته ریاضی در کره جنوبی در پایان وارد حوزه تدریس می شوند و بخش عمده دیگری از آن ها نیز در حوزه های مختلف علمی و در بخش تحقیقات موفق به کاریابی می شوند. برای درک بهتر از شرایط درآمد در کره جنوبی برای فارغ التحصیلان رشته ریاضی نمودار زیر تهیه شده است.

درآمد ماهانه متخصصین ریاضی در کشور کره جنوبی

کره جنوبی یکی از کشورهای بسیار مناسب برای تحصیل رشته ریاضی به شمار می رود اما شرایط فرهنگی این کشور با بسیاری از مناطق جهان متفاوت است و به همین دلیل است که بسیاری آن را در اولویت های چندم خود قرار می دهند. در صورتی که تمایل به ادامه تحصیل در یکی از کشورهای برتر جهان دارید می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و بهترین گزینه ممکن را برای خود انتخاب کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *