ویزای تحصیلی

رشته شنوایی سنجی در اکوادور

رشته شنوایی سنجی در اکوادور

رشته شنوایی سنجی در اکوادور به دلایل مختلف از جمله طبیعت خاص این کشور، مورد نظر برخی افراد به خصوص دانشجویان می باشد. البته اکوادور دانشگاه های خیلی ممتازی ندارد و به دلیل موقعیت جغرافیایی آن بعضا جرایم زیادی هم در خاک آن به وقوع می پیوندد. با این حال برای دانشجویانی که روحیه ماجراجویانه دارند، تحصیل در اکوادور می تواند گزینه خوبی باشد؛ پس اگر می خواهید در اکوادور تحصیل کنید، باید بدانید که کدام یک از دانشگاه های آن برای شما مناسب تر است. یکی از بهترین ویژگی های اکوادور این است که کشوری دوستانه و مقرون به صرفه با منابع طبیعی شگفت انگیز است، به همین دلیل است که دانشگاه های اکوادور همیشه از سراسر جهان درخواست دریافت می کنند.

کار پاره وقت ممکن است و نوع شغلی که به دست می آورید عمدتاً به صلاحیت شما، تجارب کاری قبلی در صورت داشتن و مجموعه مهارت های شما بستگی دارد. در 2022 اکوادور دارای 13 دانشگاه در رتبه بندی کلی دانشگاه های جهانی Times Higher Education است. بالاترین رتبه در اکوادور دانشگاه سان فرانسیسکو د کیتو است که در رتبه های 801–1000 قرار دارد؛ انتخاب محل تحصیل برای مدرک در اکوادور یکی از بزرگترین تصمیماتی است که تا به حال می گیرید. اکوادور بیش از 70 دانشگاه دارد که بیش از 61000 دانشجو در آنها تحصیل می کنند؛ در رتبه بندی دانشگاه های آمریکای لاتین QS در سال 2022، 12 دانشگاه اکوادور وجود دارد که دانشگاه سان فرانسیسکو د کیتو در بالاترین رتبه را دارد.

در مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده، در خصوص رشته شنوایی سنجی در این کشور به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • درآمد رشته شنوایی سنجی در اکوادور در سال 2022 چقدر است؟
  • اخذ ویزای تحصیلی اکوادور چگونه میباشد؟

کار با رشته شنوایی سنجی در اکوادور

کار در اکوادور تنها با تسلط به زبان اسپانیایی ممکن می باشد و شنوایی شناسی در میان مشاغل پردرآمد برای افرادی که می خواهند کمتر از 40 ساعت در هفته کار کنند، فهرست شده است. طبق گزارش Business Insider، شنوایی شناسی در سال 2022 در میان مشاغل برتر رتبه بندی شد که دستمزد خوبی را ارائه می دهد و همچنین تعادل خوبی بین کار و زندگی ارائه می دهد. پیش بینی می شود که استخدام شنوایی شناسان از سال 2020 تا 2030 حدود 16% رشد کند که بسیار سریعتر از میانگین برای همه مشاغل است. در سال 2022 به طور متوسط ​​در طول یک دهه، سالانه حدود 800 فرصت برای شنوایی شناسان پیش بینی می شود.

از میان بیش از 200 شغل مورد بررسی، شنوایی شناسی به عنوان سومین شغل کم استرس در سال 2022 در نظرسنجی سالانه ای که توسط CareerCast.com، یک سایت پست آنلاین شغل و مشاوره شغلی انجام می شود، فهرست شده است. شنوایی شناسی، با ضریب استرس 7.22، از چهارمین فهرست مشاغل کم استرس خود در سال گذشته یک پله بالاتر رفت. شنوایی شناسان آموزشی توصیه هایی را برای آزمایش و توانبخشی بیشتر ارائه می کنند و با معلمان برای مدیریت کلاس های درس با دانش آموزانی که دارای اختلالات شنوایی هستند همکاری می کنند. در اکوادور شنوایی شناسان همچنین به توسعه برنامه های خدمات آموزشی فردی کمک می کنند، که برای ارائه خدمات آموزشی ویژه به دانش آموزان مورد نیاز است. درآمد این رشته در سال 2022 به شرح نمودار ذیل می باشد:

درآمد رشته شنوایی سنجی در اکوادور

سیستم آموزشی در اکوادور

تحصیلات ابتدایی از 6 سالگی با کلاس اول شروع می شود و در 12 سالگی با کلاس ششم به پایان می رسد، آموزش متوسطه شامل 2 دوره 3 ساله، یک چرخه پایه و یک چرخه متنوع است. این چرخه اخیر ممکن است منجر به آموزش عالی شود؛ تحصیلات دانشگاهی بسته به تخصص از 4 تا 7 سال طول می کشد. دانشگاه های دولتی در اکوادور برای مردم این کشور بدون شهریه هستند، اما ثبت نام بر اساس آزمون استعداد انجام می شود.

برای واجد شرایط بودن برای حضور در مدارس عالی، دانش آموزان باید قبل از فارغ التحصیلی از دبیرستان در آزمون استانداردی که شرکت می کنند نمرات بالایی کسب کنند. در سال 2022 زبان رسمی اکوادور اسپانیایی است، اما کیچوا، زبان امپراتوری اینکاها، توسط بسیاری از مردم بومی صحبت می شود. 9 زبان بومی دیگر نیز در اکوادور صحبت می شود اما تدریس در دانشگاه های دولتی اکوادور به زبان اسپانیایی است.

درباره رشته شنوایی سنجی در اکوادور

درباره رشته شنوایی سنجی در اکوادور

به منظور تحصیل در اکوادور در رشته شنوایی سنجی، شما باید یک برنامه آموزشی 3 ساله NHS Practitioner در علوم مراقبت های بهداشتی (شنوایی شناسی) را تکمیل کنید. برای کار به عنوان شنوایی شناس در بخش خصوصی، باید مدرک شنوایی شناسی را که توسط شورای حرفه های بهداشت و مراقبت تایید شده است، بگذرانید. شنوایی شناس یک متخصص مراقبت های بهداشتی شنوایی دارای مجوز است که در تشخیص و درمان اختلالات کم شنوایی و تعادل در بزرگسالان و کودکان تخصص دارد؛ شما می توانید شنوایی شناس را در درجه اول به عنوان یک “پزشک شنوایی” در نظر بگیرید.

از سال 2008، دانشگاه های دولتی در اکوادور برای دانشجویانی که شهروند این کشور هستند، بدون شهریه شدند؛ این یکی از دلایلی است که اکثریت دانشجویان (حدود 80%) در دانشگاه های دولتی ثبت نام کرده اند. هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی در دانشگاه های خصوصی می تواند در رشته شنوایی سنجی می تواند تا 6000$ (دلار آمریکا) در سال افزایش یابد. در این مقاله اطلاعاتی در خصوص رشته شنوایی سنجی در اکوادور توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه شد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *