ویزای تحصیلی

رشته شنوایی سنجی در ایسلند

رشته شنوایی سنجی در ایسلند

تحصیل رشته شنوایی سنجی در ایسلند را نمی توان در دسته انتخاب های هوشمندانه برای تقویت رزومه تحصیلی در جهان معرفی کرد. بسیاری از افراد برای این که بتوانند کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشند، ایسلند را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند اما باید در نظر داشت که دانشگاه های این کشور در رقابت با بسیاری از دانشگاه های برتر جهان، فاصله بسیار زیادی دارند و نمی توان از آن ها به عنوان یک دانشگاه تراز اول یاد کرد. در چنین شرایطی است که افراد با رزومه های برتر تحصیلی باید در انتخاب ایسلند به عنوان مقصد تحصیلی خود دقت فراوانی داشته باشند.

رشته شنوایی سنجی امروزه در دسته مشاغل مورد نیاز حرفه پزشکی در برخی از کشورهای جهان است و باید به این نکته اشاره داشت که کشور کم جمعیتی مانند ایسلند نیز در این زمینه با کمبود نیروی کار روبرو است. به همین دلیل می توان با وجود جایگاه نه چندان مناسب دانشگاه های ایسلند، این کشور می تواند مقصد مناسبی تنها برای برخی از افراد با رزومه تحصیلی سطح بالا باشد. افرادی که ایسلند را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید در رابطه با زبان تحصیل خود در این کشور نیز تحقیقات لازم را انجام دهند. در همین راستا و به منظور افزایش سطح آگاهی مخاطبان، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که تحصیل رشته شنوایی سنجی در ایسلند چه مزایایی خواهد داشت.

  • بهترین دانشگاه های ایسلند برای تحصیل رشته شنوایی سنجی کدامند؟
  • فرایند دریافت پذیرش و شهریه دانشگاه در رشته شنوایی سنجی در این کشور چگونه است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در ایسلند، در این کشور اقامت دریافت کرد؟
  • متوسط درآمد یک شنوایی سنج در این کشور چقدر است؟

بهترین دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در ایسلند

برای تحصیل در بهترین دانشگاه های ایسلند، دانشجویان نیازی به تحقیقات بلند مدت نخواهند داشت و دلیل اصلی این موضوع آن است که دانشگاه های محدودی در کشور ایسلند برای تحصیل وجود دارد و دانشجویان نیازی به بررسی شرایط تحصیل در دانشگاه های مختلف نخواهند داشت.

تحصیل در رشته شنوایی سنجی در ایسلند به زبان انگلیسی امکان پذیر نیست و این یکی از مهم ترین معایبی است که تحصیل در کشور ایسلند به همراه خواهد داشت. با این حال می توان به علاقمندان به تحصیل در این رشته توصیه کرد تا در دانشگاه ایسلند به ادامه تحصیل مشغول شوند چراکه به عنوان بهترین دانشگاه این کشور در این رشته شناخته می شود و رتبه 692 جهان را به خود اختصاص داده است. اگرچه رتبه این دانشگاه نیز در سطح عالی نیست اما باید به این نکته اشاره داشت که با اختلافی قابل توجه بهترین دانشگاه این کشور به حساب می آید. در صورتی که الزامی در انتخاب ایسلند به عنوان مقصد تحصیلی وجود ندارد، توجه به نمودار زیر می تواند اثرگذار باشد.

مزایا و معایب تحصیل رشته شنوایی سنجی در ایسلند

هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در ایسلند

باید به این نکته توجه داشت که یکی از مزایای تحصیل در کشور ایسلند، فرصت تحصیل با هزینه های بسیار مقرون به صرفه است. دانشجویان برای پرداخت شهریه دانشگاهی خود، سالیانه به بودجه ای در حدود 1200€ تا 5000€ (یورو) نیاز خواهند داشت و این می تواند نشان از آن داشته باشد هزینه تحصیل در این کشور بسیار مقرون به صرفه است و اگرچه کیفیت تحصیل در این کشور چندان مناسب نیست، دانشجویان به هزینه های بالا برای پرداخت نیاز نخواهند داشت.

در سوی دیگر هزینه های زندگی در ایسلند برای دانشجویان خارجی است تا جایی که دانشجویان برای گذراندن زندگی ماهانه خود در این کشور به طور تقریبی به مبلغی در حدود 800€ تا 1000€ (یورو) نیاز خواهند داشت که تقریبا مشابه با اکثر کشورهای اروپایی تراز اول است. در ایسلند به دانشجویان فرصت داده می شود که به طور نیمه وقت به کار مشغول شده و 15 ساعت در هفته کار کنند. این بازه زمانی برای تامین بخش عمده ای از هزینه های زندگی در این کشور کفایت می کند.

هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در ایسلند

روند کار در ایسلند به عنوان دانشجوی خارجی

افرادی که به عنوان شهروند خارجی وارد این کشور می شوند، می توانند پس از تحصیل خود در این کشور، به عنوان نیروی کار، اقامت موقت دریافت کنند و این فرصتی مناسب برای رسیدن به درامد و البته اقامت بلند مدت در این کشور است. یک شنوایی سنج در کشور ایسلند، ماهانه درآمدی در حدود 1170000ISK (کرون ایسلند) را در اختیار خواهند داشت و این مبلغ برای گذراندن زندگی با کیفیت در این کشور کافی است.

باید در نظر داشت که با کار در ایسلند می توان به اقامت دائمی این کشور دست پیدا کرد و این همان چیزی است که بسیاری از افراد به همان منظور تحصیل در ایسلند را انتخاب می کنند. با همه این تفاسیر باید در نظر داشت که انتخاب ایسلند به عنوان مقصد تحصیلی نمی تواند کیفیت زیادی را به رزومه فرد ببخشد اما می تواند باعث شود تا فرد به اقامت این کشور دست پیدا کند. در صورتی که به دنبال بهترین کشورهای جهان برای تحصیل هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *