ویزای تحصیلی

رشته شنوایی سنجی در مالتا

رشته شنوایی سنجی در مالتا

تحصیل رشته شنوایی سنجی در مالتا یکی از گزینه هایی است که به شهروندان ایرانی توصیه می شود تا برای ورود به آن تلاشی را انجام ندهند. در طول دهه اخیر، ایرانی های زیادی به منظور تحصیل در کشور مالتا اقدامات قانونی را انجام داده اند اما پس از ورود به خاک این کشور، درخواست پناهندگی ثبت کرده اند و به همین دلیل است که امروزه مالتا در رابطه با صدور ویزا برای ایرانی ها سخت گیری های شدیدی را اعمال می کند. در چنین شرایطی توصیه می شود تا افراد ابتدا از شرایط تحصیل در این کشور آگاهی به دست آورند و سپس در رابطه با آن تصمیم گیری کنند.

علاوه بر این که پروسه مهاجرت به مالتا برای ایرانی ها دشوار شده است، کیفیت آموزش در این کشور نیز در سطح مناسبی قرار ندارد و رتبه علمی دانشگاه های این کشور در بین دانشگاه های برتر جهان ضعیف ارزیابی می شود. علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور که از رزومه مناسبی برخوردار هستند، باید کشورهای دیگری را برای تحصیل خود انتخاب کنند تا بتوانند آموزش با کیفیت بالا را تجربه کنند و در نهایت بتوانند شرایط مناسب تری را در بازار کار برای خود به ارمغان آورند. در چنین شرایطی، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا شرایط تحصیل رشته شنوایی سنجی در مالتا را مورد بررسی قرار دهند تا علاقمندان به تحصیل در این کشور بتوانند اطلاعات دقیق تری در این رابطه به دست آورند.

  • فرایند مهاجرت تحصیلی به مالتا در رشته شنوایی سنجی چیست؟
  • هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در مالتا چقدر است؟
  • شرایط کار پس از تحصیل در مالتا چیست؟
  • آیا یک شنوایی سنج در مالتا از سطح درآمد بالایی برخوردار است؟

شرایط تحصیل رشته شنوایی سنجی در مالتا

اشاره کردیم که مالتا کشوری مناسب برای تحصیل در رشته شنوایی سنجی نیست و به همین دلیل است که به بسیاری از افراد توصیه می شود تا سایر کشورهای جهان را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند تا از این طریق بتوانند آینده شغلی بهتری را برای خود به ارمغان آورند. شرایط تحصیل در رشته شنوایی سنجی در مالتا به گونه ای است که دانشجویان می توانند به زبان انگلیسی به ادامه تحصیل بپردازند و از طرف دیگر پس از 4 سال مدرک خود را دریافت کنند.

برای این که بتوان در رابطه با کیفیت آموزش در کشور مالتا بهتر صحبت کرد، باید به این نکته توجه داشت که دانشگاه های مالتا در رتبه بندی های جهانی چه جایگاهی را به دست آورده اند. تصویر زیر به خوبی نشان از کیفیت آموزش در این کشور دارد.

دانشگاه های مالتا در رتبه بندی های جهانی

در چنین شرایطی می توان دید که بهترین دانشگاه مالتا نیز در بین 1000 دانشگاه برتر جهان راهی پیدا نکرده است و این یک مسئله غیرقابل چشمپوشی برای افرادی است که حتی رزومه سطح متوسط در اختیار دارند و می خواهند کیفیت آموزش بالا را در مقطع دانشگاهی به دست آورند. با توجه به فرایند سخت دریافت ویزای تحصیلی در مالتا، می توان به این نکته اشاره کرد که تحصیل پزشکی در مالتا از ارزش کافی برخوردار نیست.

هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در مالتا

با وجود این که کیفیت آموزش در کشور مالتا چندان بالا نیست اما هزینه های نسبتا زیادی برای تحصیل رشته های پزشکی در این کشور باید پرداخت شود. متوسط هزینه تحصیل در رشته شنوایی سنجی در مالتا در حدود 14500€ (یورو) در سال است و دانشجویان باید این مبلغ را سالیانه و بدون امکان دسترسی به بورسیه تحصیلی به دانشگاه پرداخت کنند. در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره داشت که تحصیلی در مالتا از نظر مقرون به صرفگی نیز یک ابهام بزرگ است.

هزینه زندگی در مالتا نیز نسبتا زیاد است چراکه این کشور یکی از محبوب ترین کشورهای جهان برای سفرهای توریستی است و به همین دلیل است که هزینه های خرید اجناس و نیازهای مقدماتی زندگی در آن به نسبت بالاتر از برخی از کشورهای اروپایی است. درصد قابل توجهی از دانشجویان برای تامین هزینه های زندگی خود در این کشور باید 1100€ (یورو) در ماه پرداخت کنند ولی امکان کار در این کشور به صورت نیمه وقت، فرصتی برای تامین هزینه های زندگی دانشجویی در این کشور است.

هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در مالتا

شرایط کار یک شنوایی سنج در کشور مالتا

افرادی که در کشور مالتا تحصیل کرده باشند، محدودیتی برای کار در این کشور نخواهند داشت و افرادی که مدرک تحصیلی خود را در کشور دیگری دریافت کرده باشند، با معادلسازی مدرک خود می توانند به عنوان یک شنوایی سنج در این کشور به کار مشغول شوند. در حال حاضر با وجود این که کشورهای پیشرفته تر اروپایی به حرفه و تخصص شنوایی سنجی نیاز دارند، نمی توان این کشور را به عنوان مقصدی جذاب برای زندگی معرفی کرد.

یک شنوایی سنجی در کشور مالتا به طور متوسط درآمدی در حدود 8200€ (یورو) در ماه حقوق دریافت می کند که به نسبت بسیاری از کشورهای دیگر، ارزشمندتر است. در چنین شرایطی می توان گفت که هر فرد باید با توجه به نیازهای خود مقصد تحصیل و کار خود را انتخاب کند تا بتواند با آسودگی خاطر بیشتری به زندگی ادامه دهد. در صورت تمایل به زندگی در بهترین کشورهای جهان، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *