ویزای تحصیلی

رشته طب ورزشی در اروگوئه

رشته طب ورزشی در اروگوئه

شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در اروگوئه برای افرادی که به آمریکای جنوبی و سبک زندگی در این منطقه علاقه دارند مناسب است. داده های مختلف نشان می دهد که اروگوئه بهترین کشور آمریکای جنوبی برای زندگی است اما از نظر تحصیل شرایط متفاوت است و برزیل از این نظر بهترین شرایط را دارد. در حال حاضر دانشگاه های اروگوئه نتوانسته اند رتبه های مناسبی در این رشته به دست اورند و این مسئله می تواند آینده کاری افرادی که تمایل به ماندن در ارگوئه ندارند را تحت تاثیر خود قرار دهد. در حال حاضر نمی توان اروگوئه را به بسیاری از افراد توصیه کرد چراکه با رزومه های به مراتب ضعیف نیز می توان از اروگوئه پذیرش دریافت کرد.

رشته طب ورزشی یکی از رشته های تخصص پزشکی است که از دهه 90 میلادی در آمریکا وارد دانشگاه شد و به عنوان یکی از رشته های تخصصی شناخته شد. این رشته به طور کلی از آغاز دهه 50 مورد توجه قرار گرفته بود اما اکنون به عنوان یک رشته دانشگاهی شناخته می شود. بسیاری از کشورهای جهان از ارائه این رشته عاجز هستند و افرادی که در رشته های مرتبط تحصیل کرده اند، خود را به عنوان پزشک ورزشی معرفی می کنند و اجازه فعالیت نیز دریافت می کنند. در راستای توجه به همین موضوع است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در اروگوئه پرداخته اند.

  • شرایط ورود به رشته طب ورزشی در اروگوئه چیست؟
  • آیا دانشگاه های اروگوئه از نظر علمی شرایط مناسبی برای تحصیل دارند؟
  • هزینه تحصیل رشته طب ورزشی در اروگوئه چگونه است؟
  • فرایند رسیدن به کار در اروگوئه برای دانشجویان خارجی پس از تحصیل چیست؟

شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در اروگوئه

با پایان یافتن دوره پزشکی در دانشگاه، فرد این اجازه را پیدا می کند که وارد دوره تخصص شود و به انتخاب خود یک رشته را انتخاب کند. افرادی که در زمینه های پزشک خانواده، فیزیوتراپی و رشته های مرتبط با آن تحصیل می کنند، این فرصت را به دست خواهند آورد که در بازه زمانی کوتاهی، با تحصیل در دوره فلوشیپ طب ورزشی به عنوان پزشک متخصص در این زمینه فعالیت خود را در اروگوئه آغاز کنند.

دانشگاه مونته ویدئو به عنوان بهترین دانشگاه اروگوئه یکی از بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته طب ورزشی است و از آن می توان به عنوان تنها گزینه در دسترس یاد کرد. تحصیل در این رشته برای دانشجویان خارجی در حدود 5 تا 6 سال به طول می انجامد و به همین دیل است که دانشجویان باید برنامه ریزی دقیقی برای عبور از این مرحله داشته باشند.

در حال حاضر زبان اسپانیایی تنها زبانی است که به کمک آن می توان در رشته طب ورزشی به ادامه تحصیل پرداخت و به همین دلیل می توان گفت که تحصیل در اروگوئه به سادگی نیز امکان پذیر نیست. دانشجویان با عبور از دوره فلوشیپ می توانند به عنوان متخصص وارد بازار کار شوند و از امتیازاتی که در این زمینه وجود دارد بهرمند گردند.

شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در اروگوئه

هزینه تحصیل رشته طب ورزشی در اروگوئه

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که دانشجویان برای تحصیل در اروگوئه با آن روبرو می شوند، هزینه هایی است که برای تحصیل در این کشور پرداخت می کنند. باید در نظر داشت که اروگوئه از جمله کشورهایی است که دانشگاه های آن در رتبه بندی جهانی جایگاهی در اختیار ندارند و به همین دلیل نمی توان آن را دانشگاه های ارزشمندی معرفی کرد. در چنین شرایطی انتظار بر آن است که دانشگاه ها شهریه های کمی را برای دانشجویان در نظر بگیرند اما شرایط کلی به گونه ای دیگر است.

دانشجویان خارجی در اروگوئه امکان کار ضمن تحصیل را نخواهند داشت و از طرفی دسترسی به بورسیه های تحصیلی در این کشور را نیز نخواهند داشت و به طور کلی باید هزینه های زندگی و تحصیل خود در این کشور را شخصا پرداخت کنند. گراف زیر نشان داده است که برای یک سال تحصیل در رشته طب ورزشی در اروگوئه، هر دانشجوی خارجی به چه بودجه ای نیاز خواهد داشت.

مجموع هزینه های زندگی و تحصیل رشته طب ورزشی در اروگوئه

شرایط کار یک پزشک ورزشی در اروگوئه

در آمریکای جنوبی ورزش به عنوان یک جز لاینفک زندگی به حساب می آید و به همین دلیل است که پزشک ورزشی نیز می تواند در بازار کار این کشور جایگاه بسیار خاصی داشته باشد. افرادی که در این کشور تحصیل می کنند می توانند پس از دریافت مدرک خود وارد بازار کار شوند و از این امتیاز ویژه استفاده کنند. باید در نظر داشت که در حال حاضر درآمدی در حدود 85400UYU (پزو اروگوئه) در ماه برای علاقمندان به این رشته در نظر گرفته شده است.

با توجه به کیفیت آموزش و هزینه های بالایی که تحصیل رشته طب ورزشی در اروگوئه به همراه دارد، نمی توان گفت که این کشور مقصد مناسبی برای تحصیل در این رشته است. در صورتی که به دنبال بهترین ها برای خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *