ویزای تحصیلی

رشته طب ورزشی در اکوادور

رشته طب ورزشی در اکواردور

برای تحصیل در رشته طب ورزشی در اکوادور باید به دنبال دلایلی به غیر از شرایط تحصیل در این کشور برای دانشجویان علاقه مند بود. از نظر کیفت آموزشی، اکوادور یکی از کشورهای ضعیف اروپایی است و نمی توان این کشور را در دسته کشورهایی قرار داد که بهترین شرایط را برای تحصیل حتی در آمریکای جنوبی ایجاد می کند. این کشور یکی از کشورهایی است که در زمینه شاخص های کیفیت زندگی پیشرفت مناسبی داشته است اما در زمینه آموزش عالی همچنان یکی از کشورهای ضعیف آمریکای جنوبی به حساب می آید و به همین دلیل است که جمعیت قابل توجهی از جوانان این کشور پس از رسیدن به سن ورود به دانشگاه، این کشور را ترک می کنند تا بتوانند در بهترین شرایط ممکن به ادامه تحصیل بپردازند.

رشته طب ورزشی به عنوان یکی از رشته هایی که آن را باید در دسته گروه پزشکی قرار دارد، به صورت رسمی در دانشگاه های بسیاری از کشورهای جهان ارائه نمی شود و این مسئله ای است که باید به آن توجه ویژه داشت. این رشته تحصیلی کمتر از 3 دهه است که وارد دانشگاه های جهان شده است و به همین دلیل باید در رابطه با یافتن دانشگاه های محل تحصیل خود در این رشته، جستجوی بسیار زیادی انجام داد. در همین رابطه، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در اکوادور به عنوان یکی از کشورهای آمریکای جنوبی پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در اکوادور چگونه است؟
  • مهم ترین محدودیت های انتخاب رشته طب ورزشی در اکوادور برای دانشجویان خارجی چیست؟
  • هزینه تحصیل رشته طب ورزشی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در این کشور، به عنوان نیروی کار در اکوادور ماند؟

شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در اکوادور

افرادی که رشته طب ورزشی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که نمی توان به صورت مستقیم وارد این رشته تحصیلی شد و باید مراحل مختلف را طی کرد تا بتوان به این خواسته دست پیدا کرد. گام اول برای رسیدن به این ارزش، دریافت پذیرش از دانشگاه پزشکی است و در نتیجه دریافت مدرک مربوط به این رشته. افرادی که در رشته طب ورزشی پذیرش دریافت می کنند، همگی بجز مدرک پزشکی، مدرک تخصص نیز در اختیار دارند و این دوره تخصصی آن ها در ارتباط با علوم ورزشی و آسیب هایی از این دست است.

شرایط تحصیل در اکوادور در رشته طب ورزشی نیز به همین صورت است و دانشجویان برای رسیدن به خواسته خود در این رابطه باید پس از دریافت تخصص خود در دوره فلوشیپ طب ورزشی در اکوادور شرکت کنند. طول این دوره معمولا دو ساله است و افراد پس از آن می توانند به عنوان یک متخصص پزشکی ورزشی در این کشور به کار مشغول شوند. باید در نظر داشت که در حال حاضر بازار کار در کشور اکوادور برای این رشته هنوز جایگاهی عالی ندارد و این مسئله می تواند در آینده کاری افراد در این کشور تاثیر منفی داشته باشد.

شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در اکوادور

هزینه تحصیل رشته طب ورزشی در اکوادور

برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در اکوادور را دارند، شاید هزینه های تحصیل کمترین دغدغه یا یکی از آن ها باشد ولی همچنان می توان گفت که با توجه به کیفیت آموزش در این کشور، هزینه های تحصیل در اکوادور در رشته ای مانند طب ورزشی بسیار بالا است و دانشجویان به راحتی نمی توانند در این رشته به ادامه تحصیل مشغول شوند. برای افرادی که قصد تحصیل در اکوادور را دارند، فرصتی در نظر گرفته شده است که بتوانند به مدت 16 ساعت در هفته به کار مشغول شده و از این طریق هزینه های زندگی خود را تامین کنند.

با این حال نباید به این مسئله امید داشت که فرد از روز اول بتواند به راحتی وارد بازار کار در این کشور شود. برای درک بهتر از آن چه که به عنوان هزینه سالیانه در رشته طب ورزشی در اکوادور برای دانشجویان اتفاق خواهد افتاد، می توان به گراف زیر توجه داشت.

هزینه سالیانه در رشته طب ورزشی در اکوادور

دانشجویان شاید بتوانند هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند اما استفاده از بورسیه تحصیلی در این کشور به راحتی ممکن نخواهد بود.

شرایط کار یک پزشک ورزشی در اکوادور

ورزش حرفه ای چنان که در سایر کشورهای آمریکای جنوبی در حال پیشرفت است، در اکوادور مورد پذیرش نیست و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که فرد به راحتی بتواند جذب بازار کار در این رشته شود. با این وجود این افراد از سطح درآمد بسیار خوبی به نسبت سایر مشاغل برخوردار هستند و درآمدی در حدود 3470$ (دلار) در ماه را برای خود به دست خواهند آورد. با همه این تعاریف می توان گفت که انتخاب اکوادور به عنوان مقصد نهایی تحصیل چندان مناسب نیست و نمی توان از آن به عنوان مقصدی مناسب برای تحصیل یاد کرد. در صورتی که به دنبال بهترین گزینه های سفر به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *