ویزای تحصیلی

رشته طراحی داخلی در سوئد

رشته طراحی داخلی در سوئد

رشته طراحی داخلی در سوئد به مانند بسیاری دیگر از کشورهای جهان می تواند یکی از بزرگترین امتیازهای ممکن در رزومه فرد باشد. تحصیل در سوئد دارای شرایط بسیار مناسبی است و به همین دلیل است که جمعیت قابل توجهی در جهان تمایل دارند تا این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود برای تحصیل انتخاب کنند. محدودیت هایی البته برای تحصیل در این کشور وجود دارد که می توان با تلاش بیشتر، این محدودیت را به حداقل برسانند. در این مسیر امتیازهای پرشماری وجود دارد که می توان آن ها را بیشتر مورد توجه قرار داد و به همین دلیل است که سوئد همواره یکی از مهم ترین گزینه های در دسترس برای تحصیل در خارج از کشور به حساب می آید.

رشته طراحی داخلی یکی از رشته هایی است که در عصر کنونی، درجه اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است، فرایند تحصیل در این رشته به نسبت بسیاری دیگر از رشته های تحصیلی از جمله در گروه هنر، بسیار ساده تر است و به همین دلیل می توان دید که ظرفیت های لازم برای دریافت پذیرش در این رشته نیز ایجاد شده است. انتخاب رشته طراحی داخلی می تواند بازار کار مناسبی را نیز در اختیار فرد قرار دهد و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به ارائه اطلاعات تکمیلی در خصوص تحصیل رشته طراحی داخلی در سوئد می پردازند.

  • شرایط تحصیل رشته طراحی داخلی در سوئد چگونه است؟
  • چه دانشگاه هایی در سوئد بهترین شرایط را برای دانشجویان خارجی ایجاد کرده اند؟
  • هزینه تحصیل رشته طراحی داخلی در سوئد چقدر است؟
  • آیا می توان بعد از تحصیل، در سوئد به کار مشغول شد؟

فرایند تحصیل رشته طراحی داخلی در سوئد

تحصیل در سوئد یکی از گزینه هایی است که به راستی می توان امتیازهای زیادی را در آن تجربه کرد و زمانی که صحبت از رشته ای مانند طراحی داخلی در میان باشد، این امتیازهای همچنان به خوبی جلوه می کنند. افرادی که سوئد را برای تحصیل در رشته طراحی داخلی انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که در حال حاضر، فرایند دریافت پذیرش در دانشگاه های این کشور در مقطع کارشناسی صرفا به زبان سوئدی ممکن است.


در چنین شرایطی اما دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد می توانند مدرک زبان انگلیسی را برای ادامه تحصیل خود ارائه کنند. یکی از امتیازهایی که تحصیل در سوئد به همراه دارد آن است که دانشجویان می توانند از ویزای همراه برای خود استفاده کنند تا در طول 4 سال تحصیل خود در مقطع کارشناسی و 2 سال در مقطع کارشناسی ارشد، همراه با خانواده خود در سوئد زندگی کنند.

فرایند تحصیل رشته طراحی داخلی در سوئد به شرح زیر است:

فرایند تحصیل رشته طراحی داخلی در سوئد

معرفی بهترین دانشگاه های سوئد در رشته طراحی داخلی

دانشگاه های متعددی در سوئد وجود درد که امکان تحصیل در رشته طراحی داخلی را به دانشجویان خارجی می دهند. در چنین شرایطی است که توصیه می شود تا متقاضیان پیش از هر گونه اقدام، بررسی کنند که کدام دانشگاه سوئد می تواند از نظر علمی امتیازهای بیشتری را برای آن ها به همراه داشته باشد.

معرفی بهترین دانشگاه های سوئد در رشته طراحی داخلی

برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته طراحی داخلی در سوئد عبارتند از:

نام دانشگاهرتبه در اروپارتبه در جهان
دانشگاه سوئدی علوم کشاورزی23
دانشگاه لوند1671
دانشگاه آپسالا2590
دانشگاه رویال موسسه تکنولوژی KTH29104
دانشگاه استکهلم37136
دانشگاه تکنولوژی چالمرز43148
دانشگاه گوتبرگ46159

هزینه تحصیل رشته طراحی داخلی در سوئد

آنچه که ممکن است مهاجرت به سوئد را کمی با مشکل روبرو کند، هزینه هایی است که دانجشویان برای تحصیل خود در این کشور پرداخت می کنند. در حال حاضر سوئد یکی از کشورهای گرانقیمت برای تحصیل در خارج از کشور به حساب می آید که البته راهکارهای زیادی برای کاهش این هزینه ها وجود دارد.

جزئیات تکمیلی از شرایط تحصیل در سوئد

در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که هزینه های تحصیل در سوئد را می توان به شرح زیر دانست:

  • هزینه تحصیل در حدود 11500€ (یورو) در سال
  • امکان کار در سوئد به صورت تمام وقت و تبدیل به ویزای کاری و تحصیل رایگان از سال دوم
  • فرصت استفاده از تحصیل رایگان برای همسر
  • هزینه زندگی در حدود 1150€ (یورو) برای یک نفر و در حدود 1670€ (یورو) برای دو نفر
  • امکان کار تمام وقت در حین تحصیل

شرایط کار یک طراح در سوئد

یکی از مهم ترین معایبی که مهاجرت به سوئد می تواند به همراه داشته باشد، آن است که دانشجویان پس از تحصیل هیچ فرصتی برای کاریابی در این کشور نخواهند داشت و باید پیش از دریافت مدرک تحصیلی خود، یک قرارداد کاری را به امضا برسانند و در غیر این صورت باید سوئد را ترک کنند. دسترسی به درآمدی در حدود 46500SEK (کرون) در ماه سبب می شود تا این کشور به یکی از کشورهای مناسب جهان برای کار در حوزه طراحی داخلی بدل شود. در صورتی که شما نیز به دنبال راهی برای تحصیل با کیفیت و تجربه زندگی ارزشمند هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

پرسش و پاسخ درباره رشته طراحی داخلی در سوئد

برخی از مهم ترین پرسش ها در رابطه با این موضوع عبارتند از:

  • آیا تحصیل رایگان در این رشته در کشورسوئد ممکن است؟ خیر در شرایط کنونی، سوئد یکی از کشورهای گران قیمت جهان برای تحصیل در رشته های مختلف به حساب می آید و نیاز به تمکن مالی بالا دارد.
  • آیا دانشجویان می توانند به زبان انگلیسی در این کشور تحصیل کنند؟ بله این امکان وجود دارد اما به شرطی که فرد در دوره تحصیلات تکمیلی پذیرش دریافت کنند.
  • آیا دانشگاه های سوئد در این رشته شرایط مناسبی دارند؟ 7 دانشگاه در بین 200 دانشگاه برتر جهان نشان از کیفیت بالای آموزش رشته طراحی داخلی در این کشور دارد.
  • چرا تحصیل در این رشته در کشوری مانند سوئد می تواند مفید باشد؟ اقامت در سوئد امتیازهای بسیاری را به همراه خواهد داشت که پس از تحصیل در سوئد می توان آن را برای خود به دست آورد. همچنین امکان استفاده از ویزای همراه نیز وجود دارد.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *