ویزای تحصیلی

رشته طراحی داخلی در فنلاند

رشته طراحی داخلی در فنلاند

رشته طراحی داخلی در فنلاند می تواند امتیازهای زیاد و البته معایب نسبی را به همراه داشته باشد که باید قبل از اقدام به آن آگاه شد. فنلاند یکی از کشورهایی است که افراد زیادی آن را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب می کنند و در شرایط کنونی باید به این نکته توجه کرد که محدودیت هایی نیز در این مسیر وجود دارد. دانشگاه های فنلاند امکانات مناسبی را در اختیار شهروندان خارجی قرار می دهند و در سوی دیگر این که این مسیر هزینه های نسبتا زیادی را به همراه دارد که با توجه به کیفیت آن می توان گفت که از درجه اهمیت کافی برخوردار هستند.

در حال حاضر رشته طراحی داخلی یکی از رشته هایی است که افراد علاقمند به رشته معماری بهتر است به سمت آن گرایش پیدا کنند چراکه بازار کار مناسب تری را در اختیار دارد و فرایند رسیدن به کار در این حوزه برای آن ها آسان تر است. محدودیت های اصولی و قوانین شهرسازی در این کشورها سبب شده است تا رشته معماری کمتر مورد تقاضا قرار گیرد و افرادی که به رشته های بازسازی و طراحی داخلی تسلط دارند، می توانند شرایط مناسب تری برای کار پیدا کنند. در چنین شرایطی است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به ارائه اطلاعات تکمیلی در خصوص تحصیل رشته طراحی داخلی در فنلاند پرادخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته طراحی داخلی در فنلاند چگونه است؟
  • چه دانشگاه هایی در فنلاند بهترین شرایط را برای دانشجویان خارجی ایجاد کرده اند؟
  • هزینه تحصیل رشته طراحی داخلی در فنلاند چقدر است؟
  • آیا می توان بعد از تحصیل، در فنلاند به کار مشغول شد؟

فرایند تحصیل رشته طراحی داخلی در فنلاند

فنلاند یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی است و تعدادی از دانشگاه های این کشور در سطح بین المللی شناخته شده هستند. در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره داشت که می توان برای تحصیل در رشته طراحی داخلی، این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرد. رشته طراحی داخلی در فنلاند در مقطع کارشناسی در یک دوره 4 ساله ارائه می شود و به همین دلیل است که فرد باید برنامه ریزی های اقامتی دقیقی در این رابطه داشته باشد. این دوره آموزشی صرفا به زبان فنلاندی و سوئدی ارائه می شود و به همین دلیل است که دریافت پذیرش در دانشگاه های این کشور کار ساده ای نخواهد بود.


در مقطع کارشناسی ارشد رشته طراحی داخلی اما شرایط به گونه ای دیگر رقم می خورد و افراد می توانند به زبان انگلیسی نیز در این رشته به ادامه تحصیل مشغول شوند. این دوره 2 ساله است و افرادی که این رشته را انتخاب می کنند، می توانند با کارشناسی معماری نیز به این رشته ورود پیدا کنند.

شرایط کلی تحصیل در فنلاند

معرفی بهترین دانشگاه های فنلاند در رشته طراحی داخلی

دانشگاه های فنلاند، تعداد زیادی ندارند ولی می توان گفت که برخی از آن ها کیفیت بسیار مناسبی دارند و به همین دلیل می توان گفت که دانشجویان می توان این کشور را برای تحصیل با کیفیت خود انتخاب کنند. در این مسیر فرایندی مناسب وجود دارد و دانشجویان با توجه به رزومه ای که در اختیار دارند می توانند یکی از دانشگاه های این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند.

برخی از بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته طراحی داخلی عبارتند از:

برترین دانشگاه های طراحی داخلی در فنلاند

هزینه تحصیل رشته طراحی داخلی در فنلاند

برای مهاجرت به فنلاند به افراد این فرصت را خواهند داشت که بهترین دانشگاه ها را انتخاب کنند اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشند که هزینه های نسبتا زیادی در این مسیر باید پرداخت شود. در حال حاضر دیگر امکان تحصیل رایگان در این کشور وجود ندارد و این فرصت به طور کامل از بین رفته است. در برخی از دانشگاه های این کشور امکان دریافت بورسیه برای دانشجویان با رزومه های تحصیلی مناسب و قوی وجود دارد ولی نمی توان انتظار داشت که همه دانشجویان بتوانند از این امکان استفاده کنند و به همین دلیل است که به افراد توصیه می شود تا برنامه ریزی های مناسب تری برای این مسیر داشته باشند.

هزینه تحصیل رشته طراحی داخلی در فنلاند

برخی از مهم ترین هزینه های تحصیل رشته طراحی داخلی در فنلاند عبارتند از:

  • شهریه دانشگاه در حدود 9800€ (یورو) در سال
  • هزینه زندگی ماهانه در حدود 950€ (یورو) در سال
  • فرصت مناسب کار ضمن تحصیل برای تامین مخارج زندگی

کلیات دریافت ویزای تحصیلی فنلاند

شرایط کار یک طراح در فنلاند

با اتمام دوره تحصیل رشته طراحی داخلی در این کشور، دانشجو می تواند به یک نیروی کار تبدیل شده و ویزای کاری فنلاند که یکی از ارزشمندترین ویزاهای این کشور است را به دست آورد. در حال حاضر درآمدی در حدود 4570€ (یورو) در ماه برای افراد شاغل در این حیطه در نظر گرفته شده است که برای زندگی یک خانواده 3 نفره در سطح متوسط نیز می تواند کفایت کند. در صورتی که شما نیز به دنبال راهکارهای اساسی برای مهاجرت به خارج از کشور هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

مهم ترین ابهامات درباره رشته طراحی داخلی در فنلاند

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا فنلاند مقصدی ارزان قیمت برای تحصیل در این رشته به حساب می آید؟ خیر فنلاند یکی از کشورهای حوزه اسکاندیناوی است که هزینه بالایی به همراه خواهد داشت.
  • آیا می توان به زبان انگلیسی در این رشته تحصیلی مدرک خود را دریافت کرد؟ بله این امکان به طور کامل در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد. با این حال، امکان تحصیل به زبان سوئدی و فنلاندی نیز وجود دارد.
  • بهترین دانشگاه فنلاند برای تحصیل در این رشته کدام است؟ دانشگاه شرقی فنلاند بهترین دانشگاه ارائه کننده رشته طراحی داخلی به حساب می آید.
  • مهم ترین محدودیت های تحصیل در این رشته در فنلاند چیست؟ باید در نظر داشت که در شرایط کنونی، نیاز به یادگیری زبان فینیش (فنلاندی) اولویت اصلی است.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *