ویزای تحصیلی

رشته فیزیوتراپی در اسپانیا

رشته فیزیوتراپی در اسپانیا

رشته فیزیوتراپی در اسپانیا از شناخته شده ترین رشته های تحصیل و همچنین زمینه های کاری می باشد که متقاضیان خاص خود را دارد. در کشور اسپانیا شرایط تحصیل برای متقاضیان و دانشجویان بین المللی مناسب می باشد و متقاضیان برای تحصیل رشته فیزیوتراپی در اسپانیا می توانند اقدام به کسب ویزای تحصیلی این کشور کنند. در کشور اسپانیا متقاضیان برای مشغول به کار شدن در زمینه های مختلف می بایست مجوز کار داشته باشند. البته به یاد داشته باشید که شرایط اقامت و اشتغال در کشور اسپانیا برای متقاضیان اروپایی و متقاضیان خارجی یکسان نمی باشد.

تحصیل رشته فیزیوتراپی در اسپانیا با داشتن شرایط مورد نیاز امکان پذیر می باشد؛ اما به طور کلی متقاضیان برای ورود به دانشگاه های کشور اسپانیا نیاز به داشتن تسلط بر زبان انگلیسی و زبان اسپانیایی خواهند داشت. هموطنان عزیز در ادامه با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا درباره رشته فیزیوتراپی در اسپانیا اطلاعات کامل و بروز کسب کنید.

شرایط تحصیل رشته فیزیوتراپی در اسپانیا در 2021

بسیاری از دانشگاه ها و کالج های معتبر دنیا در اسپانیا قرار دارند که هر ساله از هزاران دانشجوی خارجی استقبال می کنند. تحصیل در دانشگاه های اسپانیا در زمینه های مختلف مزایای و موارد مثبت بسیار زیادی به همراه دارد که یکی از آن ها افزایش مهارت و توانایی در زمینه تسلط بر زبان اسپانیایی می باشد. در دانشگاه های اسپانیا فضایی دوستانه و پر از دانشجویان بین المللی از سراسر جهان وجود دارد. دانشجویان جهت تحصیل رشته فیزیوتراپی در اسپانیا می توانند از برنامه های تحصیلی که شامل سخنرانی ها، سمینارها و فعالیت های آزمایشگاهی هستند بهره مند شوند و آزادانه با اساتید گفتگو کنند و از آن ها در مورد مواد درسی خود سؤال کنند.

بیش از 670 برنامه تحصیلی انگلیسی زبان طی سال 2021 در دانشگاه های کشور اسپانیا وجود دارد که رشته فیزیوتراپی در اسپانیا نیز شامل این برنامه ها می شود. لازم به ذکر می باشد که جهت تحصیل رشته فیزیوتراپی در دانشگاه های کشور اسپانیا متقاضیان می بایست مدرک زبان انگلیسی آیلتس و تافل ارائه دهند. فیزیوتراپی موضوعی میان رشته ای و شاخه ای از پزشکی و بهداشت است. دانشجویانی که لیسانس یا کارشناسی ارشد فیزیوتراپی را می گیرند، می آموزند چگونه به افراد دارای اختلالات جسمی کمک کنند. در دوره های فیزیوتراپی، دانشجویان مفاهیم روانشناسی و همچنین رفلکسولوژی را یاد می گیرند. آن ها از این دانش و همچنین حرکت، تمرینات و توصیه هایی برای کمک به بیماران برای غلبه بر ناتوانی های خود و بهبود کیفیت کلی زندگی استفاده می کنند.

هزینه های تحصیل در دانشگاه های کشور اسپانیا

در کشور اسپانیا دانشگاه های دولتی و خصوصی مختلفی وجود دارند و متقاضیان باید در نظر داشته باشند که هزینه های تحصیل در دانشگاه های این کشور متفاوت می باشد. در این بخش قصد داریم تا شما عزیزان را از هزینه تحصیل در اسپانیا در دانشگاه های خصوصی و دولتی آگاه سازیم. دانشگاه های خصوصی در کشور اسپانیا می توانند میزان شهریه و هزینه های آموزش در برنامه های تحصیلی خود را تعیین کنند. هزینه های تحصیل در دانشگاه های خصوصی در کشور اسپانیا از 1500€ الی 18000€ (یورو) در سال می باشد؛ اما باید در نظر داشته باشید که ممکن است میزان شهریه در برخی از دانشگاه های خصوصی در رشته های مختلف افزایش یابد.

میزان شهریه در دانشگاه های دولتی کشور اسپانیا مطابق با فرآیند ECTS بولونیا محاسبه می شود. هزینه های تحصیل در دوره کارشناسی در دانشگاه های کشور اسپانیا کم تر از هزینه های تحصیل در دوره کارشناسی ارشد و دکترا می باشد. دانشجویان برای تحصیل در دوره کارشناسی با در نظر گرفتن هر Credit می بایست از 12€ الی 30€ (یورو) شهریه پرداخت کنند. درحالیکه در دوره کارشناسی ارشد و دکترا این مبلغ از 15€ الی 55€ (یورو) می باشد.

هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی کشور اسپانیا در رشته های تحصیلی زیر از 2000€ الی 3000€ (یورو) می باشد:

  • حقوق
  • داروسازی
  • اقتصاد
  • زیست پزشکی
  • علوم اجتماعی
  • ریاضیات
  • تاریخ
  • علوم اعصاب

دانشجویان و متقاضیان به یاد داشته باشید که تحصیل در دانشگاه های کشور اسپانیا با کسب بورسیه تحصیلی اسپانیا نیز امکان پذیر می باشد.

شرایط تحصیل رشته فیزیوتراپی در اسپانیا

شرایط کار رشته فیزیوتراپی در اسپانیا

فیزیوتراپی در کشور اسپانیا یکی از زمین های کاری شناخته شده می باشد و متقاضیانی که قصد دارند در این کشور به عنوان یک فیزیوتراپیست مشغول به کار شوند حتما باید مدرک تحصیلی معتبر داشته باشند. علاوه بر این، اشتغال در بخش های مختلف در کشور اسپانیا نیاز به داشتن تسلط به زبان انگلیسی و زبان اسپانیایی دارد. از مهم ترین مسئولیت های یک فیزیوتراپیست در کشور اسپانیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارزیابی افراد از جمله عوامل عملکردی و محیطی در بیمارستان و مکان های گوناگون
  • برای تدوین، اجرا و ارزیابی برنامه های درمان محور بیمار از طریق تکنیک های انتخابی و فعالیت های درجه بندی شده با نظارت هفتگی
  • برقراری ارتباط مؤثر با همکاران برای ارتقاء ایمنی بیمار و مدیریت ریسک
  • ارائه خدمات با كیفیت بالا و خاص به بیماران و متقاضیان
  • شرکت در آموزش و نظارت دستیاران فیزیوتراپی
  • نظارت و بهبود استانداردهای مراقبت از طریق نظارت هفتگی و تأمل در عمل خود
  • شرکت در پروژه های مبتنی بر شواهد و اجرای توصیه هایی برای تغییر
  • داشتن توانایی تعامل مؤثر با مردم و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی
  • آشنا بودن با تمام استانداردهای پرستاری حرفه ای و بالینی

متقاضیان جهت مشغول به کار شدن در کشور اسپانیا در زمینه فیزیوتراپی می بایست توانایی ارتباط برقرار کردن با متقاضیان و همکاران خود را داشته باشند و بتوانند با بالاترین کیفیت به متقاضیان خدمات مورد نیاز را ارائه دهند.

هزینه های زندگی در اسپانیا در 2021

زندگی در اسپانیا با توجه به شهر محل اقامت و سبک زندگی، برای دانشجویان ماهانه بین 700€ تا 1000€ (یورو) هزینه به دنبال دارد. منتهی خوشبختانه چون نرخ تورم در اسپانیا همان طور که نمودار ذیل نشان می دهد پایین است، قیمت ها به مرور در این کشور افزایش نخواهند داشت:

نرخ تورم در اسپانیا

شما عزیزان اگر به فکر مطلع شدن از شرایط ورود به خاک کشور اسپانیا و یا سایر کشورهای پیشرفته دنیا هستید می توانید با همکاران ما تماس حاصل فرمائید و سپس جهت شرکت در جلسات مشاوره به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *