ویزای تحصیلی

رشته فیلم برداری در سوئد

رشته فیلم برداری در سوئد

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در سوئد تنها در برخی از دانشگاه های این کشور می تواند جذاب و مناسب علاقه مندان باشد. یکی از مهم ترین نکاتی که در رابطه با شرایط تحصیل در سوئد باید به آن اشاره کرد آن است که دانشجویان هزینه های نسبتا زیادی برای تحصیل خود در این کشور پرداخت می کنند و به همین دلیل است که تنها افرادی می توانند این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند که، از تمکن مالی بالایی برخوردار باشند.

در حال حاضر دانشگاه های سوئد شرایط خاصی برای پذیرش دانشجویان در مقطع کارشناسی دارند و به همین دلیل است که نمی توان به راحتی این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کرد. در فرایند تحصیل در سوئد اما سختی کمی وجود دارد و به همین دلیل مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در سوئد پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در سوئد چیست؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور در رشته فیلم برداری کدامند؟
  • آیا می توان با استفاده از بورسیه تحصیلی، هزینه تحصیل خود در سوئد را کم کرد؟
  • شرایط کار پس از تحصیل یک فیلم بردار در سوئد چیست؟

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در سوئد

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که سوئد یکی از جذاب ترین کشورهای جهان برای مهاجرت تحصیلی ایرانیان است و در سطح جهان نیز این کشور از جذابیت های زیادی برخوردار است. همین مسئله سبب شده است تا رقابت برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور در سطح بسیار بالایی قرار داشته باشد. باید به این نکته اشاره داشت که دانشگاه های سوئد در رشته های مختلف تحصیلی از جمله فیلم برداری شرایط خاصی دارند که متقاضیان پیش از دریافت پذیرش باید به آن توجه داشته باشند.

در حال حاضر تحصیل رشته فیلم برداری در مقطع کارشناسی در سوئد تنها به زبان سوئدی و در یک دوره 4 ساله ارائه می شود و دانشجویان باید مدرک B2 زبان سوئدی را برای دریافت پذیرش به دانشگاه ارائه کنند. با این وجود در مقطع کارشناسی ارشد می توان به زبان انگلیسی به ادامه تحصیل در این رشته پرداخت و مدرک آیلتس با نمره 6.5 یا سایر آزمون های مشابه برای دریافت پذیرش که مقدمه اخذ ویزای تحصیلی سوئد است یکی از الزامات به حساب می آید.

رشته فیلم برداری در دانشکده هنر در دانشگاه های سوئد ارائه می شود و علاقمندان برای دریافت پذیرش اولیه خود ممکن است نیاز به شرکت در مصاحبه یا آزمون ورودی نیز داشته باشند.

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در سوئد

معرفی دانشگاه های برتر رشته فیلم برداری در سوئد

بر خلاف بسیاری از رشته های دیگر، رشته فیلم برداری در سوئد تنها در دانشگاه های محدودی با کیفیت عالی ارائه می شود و به همین دلیل است که فرد باید پیش از دریافت پذیرش تحصیلی خود، تحقیقات گسترده ای در رابطه با شرایط تحصیل در این کشور داشته باشد. برخی از دانشگاه های سوئد در این رشته با وجود شهرت جهانی که در اختیار دارند، رتبه های ضعیفی به دست آورده اند و این مسئله نشان می دهد که چرا صرف توجه به جایگاه دانشگاه در انتخاب آن مهم نیست. برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته فیلم برداری در سوئد عبارتند از:

معرفی دانشگاه های برتر رشته فیلم برداری در سوئد

هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در سوئد

باید به این نکته اشاره داشت که در حال حاضر سوئد یکی از کشورهای گران قیمت برای مهاجرت تحصیلی در اروپا است و به همین دلیل است که دانشجویان پیش از دریافت پذیرش از این کشور باید هزینه های زندگی خود را به طور کامل در این کشور محاسبه کنند. یکی از مزیت های مهاجرت به سوئد برای تحصیل آن است که دانشجویان محدودیتی برای کار دانشجویی در این کشور نخواهند داشت و 40 ساعت کار در این کشور می تواند برای تامین حدودا 1000€ تا 1300€ (یورو) هزینه های زندگی در این کشور کفایت کند.

دانشجویان باید در نظر داشته باشند که هزینه تحصیل در رشته فیلم برداری برای آن ها در دانشگاه های مختلف این کشور متفاوت است و می توان آن را در حدود 9300€ تا 14000€ (یورو) در سال دانست. اگرچه راهی برای دریافت بورسیه در این کشور تا مقطع کارشناسی ارشد وجود ندارد اما می توان راهکارهایی را یافت که دانشجویان تحصیل رایگان در این کشور را از سال دوم به دست آورند.

شرایط کار یک فیلم بردار در سوئد

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که دانشجویان خارجی برای تحصیل در رشته فیلم برداری باید تلاش بسیار زیادی را صرف کنند چراکه در این کشور امکان کاریابی پس از تحصیل وجود ندارد و دانشجویان در روزهای پایانی اعتبار ویزای تحصیل خود، باید یک شغل مناسب در این کشور بیابند تا بتوانند ویزای خود را به ویزای کاری تبدیل کرده و در مسیر اقامت قرار گیرند. در حال حاضر یک فیلم بردار در این کشور 39500SEJ (کرون سوئد) در ماه درآمد کسب می کند که نمی توان آن را در دسته افراد با درآمد خوب قرار داد. اگر به دنبال راه های اصلی مهاجرت به بهترین کشورهای جهان از جمله سوئد هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *