ویزای تحصیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در آفریقای جنوبی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در آفریقای جنوبی

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در آفریقای جنوبی بر خلاف باورهای عمومی می تواند یک انتخاب شایسته برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت باشد. برخی از دانشگاه های این کشور در رشته مدیریت بهداشت عمومی توانسته اند جایگاهی عالی به دست آورند و این همان نکته ای است که تحصیل در این کشور را بسیار ارزشمندتر می سازد. دانشگاه های آفریقای جنوبی در سال های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته اند و توانسته اند تا جایگاه خود را نیز در رشته های مختلف تحصیلی ارتقا دهند. در چنین شرایطی می توان گفت که با مقایسه هزینه های تحصیل در این کشور و همچنین شرایط مناسب تحصیل در این کشور، آفریقای جنوبی یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل در جهان است.

می توان در نظر داشت که تحصیل مدیریت بهداشت عمومی به عنوان یکی از رشته های مورد نیاز در این کشور، می تواند بستر مناسبی برای رسیدن به کار را فراهم آورد. با این حال افراد زیادی با تحصیل در این کشور، خود را آماده می کنند تا برای کار به کشورهای تراز اول اروپایی و آمریکای شمالی مهاجرت کنند چراکه دانشگاه های این کشور از اعتبار بسیار زیادی برخوردار هستند. به منظور آشنایی هرچه بیشتر متقاضیان تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی در آفریقای جنوبی، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا به بررسی روند تحصیل در این کشور بپردازند.

  • بهترین دانشگاه های آفریقای جنوبی برای تحصیل در این رشته کدامند؟
  • آیا آفریقای جنوبی از نظر علمی در سطح مناسبی برای تحصیل قرار دارد؟
  • هزینه های تحصیل دانشجویان خارجی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان با تحصیل در این کشور به عنوان مدیر بهداشت مشغول به کار شد؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در آفریقای جنوبی

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در این کشور نیز شباهت های فراوانی با سایر کشورهای جهان دارد. در حقیقت دانشجویان می توانند در این کشور بدون نیاز به آزمون ورودی، وارد دانشگاه شده و تحصیلات خود را آغاز کنند. با پایان یافتن دوره آموزش دانشگاهی نیز دانشجویان می توانند وارد مقطع بالاتر شوند. به مانند اکثر رشته های تحصیلی، رشته مدیریت بهداشت عمومی در این کشور در مقطع کارشناسی 3 سال زمان نیاز دارد و پس از آن است که دانشجویان می توانند وارد مقطع کارشناسی ارشد شوند.

دانشگاه کیپ تون در این کشور به عنوان بهترین دانشگاه این کشور در رشته مدیریت بهداشت عمومی شناخته می شود که توانسته است رتبه 63 جهان را به دست آورد. در کنار این دانشگاه، نام دانشگاه ویتوارترسراند دیده می شود که رتبه 97 را در اختیار گرفته است و یکی دیگر از دانشگاه های تراز اول جهان برای تحصیل در آفریقای جنوبی به حساب می آید. دانشگاه کوازولو ناتال نیز دیگر دانشگاه برتر این کشور در رشته مدیریت بهداشت عمومی است که توانسته است رتبه 153 را به خود اختصاص دهند. به طور کلی می توان گفت که 8 دانشگاه این کشور در جمع 500 دانشگاه برتر جهان قرار دارند و این مسئله برای انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی یک دلیل قانع کننده است.

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در آفریقای جنوبی

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در آفریقای جنوبی

در بخش قبل به این نکته اشاره شد که کیفیت آموزش در کشور آفریقای جنوبی در رشته مدیریت بهداشت عمومی بسیار مناسب است و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، می توانند کیفیت تحصیلی خوبی را تجربه کنند. هزینه های تحصیل در این کشور به نسبت بسیاری از کشورهای جهان مناسب است و دانشجویان کمتر به دنبال راهی برای تامین هزینه های خود در این کشور هستند. افرادی که به عنوان دانشجو در این کشور تحصیل می کنند، به طور متوسط می توانند 20 ساعت در هفته کار کنند و هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند. هزینه های زندگی در این کشور به طور متوسط در حدود 300$ تا 750$ (دلار) در ماه است و بستگی به شهر محل زندگی افراد دارد.

هزینه تحصیل در این کشور نیز به مقطع تحصیلی به شدت بستگی دارد. در تصویر زیر می توان اطلاعات دقیق تری در این رابطه به دست آورد.

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در آفریقای جنوبی

شرایط کار مدیران بهداشت در آفریقای جنوبی

افرادی که به عنوان مدیر بهداشت در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های آفریقای جنوبی فارغ التحصیل می شوند، شانس بسیار خوبی برای رسیدن به کار در این کشور خواهند داشت و می توانند کیفیت زندگی مناسبی را برای خود در این کشور ایجاد کنند. هزینه های زندگی در کشور آفریقای جنوبی مقرون به صرفه است و به همین دلیل است که برخی برای ایجاد شرایط مالی مناسب برای خود، تلاش می کنند تا در این کشور کار کنند. متوسط درآمد یک متخصص مدیریت بهداشت در آفریقای جنوبی در حدود 40000ZAR (راند) در ماه است.

اگرچه شرایط زندگی در آفریقای جنوبی برای افراد تحصیل کرده مناسب است، اما قدرت اقتصادی این کشور ممکن است بسیاری را بر آن دارد که پس از تحصیل در این کشور، به سمت کشورهای پیشرفته تر مهاجرت کنند. در صورتی که به دنبال بهترین ها برای آینده کاری خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *