ویزای تحصیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اروگوئه

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اروگوئه

پاسخ به این که آیا تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اروگوئه یک انتخاب شایسته است یا خیر، برای متخصصین حوزه مهاجرت نمی تواند دشوار باشد. برای اینکه بتوان نظر قاطعی در رابطه با شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در یک کشور داد، باید عوامل مختلفی را مورد ارزیابی قرار داد و این مسئله شامل کیفیت آموزش در یک کشور نیز می شود. باید در نظر داشت که تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در این کشور نمی تواند یک امتیاز به رزومه تحصیلی دانشجویان اضافه کند چراکه کیفیت آموزش در این کشور در سطح پایینی قرار دارد و در رتبه بندی های جهانی هیچ گونه جایگاهی را به دست نیاورده اند.

یکی دیگر از محدودیت هایی که تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در این کشور می تواند به همراه داشته باشد، زبان تحصیل در این کشور است. البته باید به این نکته نیز اشاره داشت که در تحصیل در اروگوئه مزایایی نیز نهفته است که می توان با توجه به آن ها این کشور آمریکای جنوبی را به عنوان مقصد تحصیلی خود برگزید. یکی از مزایای تحصیل در این رشته به صورت کلی، امکان کار در حوزه های مختلف است. افرادی که این رشته تحصیلی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، می توانند از مدیریت بیمارستان تا کارشناسی بهداشت را به عنوان آینده شغلی خود داشته باشند و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به آن اشاره خواهند داشت.

  • شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اروگوئه چه مدت طول می کشد؟
  • شرایط تحصیل در این رشته در اروگوئه چیست؟
  • آیا می توان با هزینه کم در این کشور تحصیل کرد؟
  • رسیدن به کار در این کشور در حوزه مدیریت بهداشت دشوار است؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اروگوئه

همه علاقمندان به تحصیل، این فرصت را خواهند داشت که در رشته مدیریت بهداشت عمومی به ادامه تحصیل مشغول شوند به شرط این که پیش نیازهای تحصیل در این کشور را در اختیار داشته باشند. محدودیت اصلی تحصیل در این رشته در اروگوئه آن است که دانشجویان به راحتی نمی توانند به زبان انگلیسی در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند و باید زبان اسپانیایی را به عنوان زبان رسمی این کشور بیاموزند.

یکی از محدودیت های دیگر تحصیل در این رشته آن است که مقطع کارشناسی در این رشته اعتبار چندانی ندارد و دانشجویان باید در رشته مدیریت بهداشت عمومی تا پایان مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل دهند تا بتوانند به شغل مورد نظر خود در موقعیت اجتماعی مناسب دسترسی پیدا کنند.

در صورتی که به دنبال تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی هستید، دانشگاه های این کشور از نظر علمی تفاوت چندانی نخواهند داشت چراکه در رتبه بندی های جهانی نتوانسته اند جایگاه مناسبی را به دست آورند و این مسئله باید مورد توجه افرادی باشد که به دنبال تحصیل با کیفیت در خارج از کشور هستند.

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اروگوئه

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اروگوئه

برای این که بتوان تحصیل در اروگوئه را تجربه کرد، نیازی به بودجه زیادی نیست و دانشجویان می توانند با هزینه های نسبتا اندکی به خواسته های آموزشی خود در این کشور دست پیدا کنند. به طور متوسط می توان گفت که دانشجویان در این رشته شهریه ای در حدود 1700$ تا 2300$ (دلار) را در سال باید به دانشگاه پرداخت کنند و این مقدار با توجه به کیفیت آموزش در این کشور نسبتا منتاسب و مقرون به صرفه است.

البته هزینه های زندگی در این کشور کمی بالا است و دانشجویان باید ماهانه در حدود 700$ (دلار) را برای پرداخت هزینه های زندگی خود در نظر داشته باشند. البته با توجه به محدودیت های سختگیرانه ای که برای کار در این کشور در دوره تحصیل به عنوان دانشجوی خارجی، دانشجویان به مبلغ نسبتا زیادی برای تحصیل در این کشور نیاز خواهند داشت.

هزینه تحصیل و زندگی رشته مدیریت بهداشت عمومی در اروگوئه

با توجه به این که دانشجویان در این کشور باید حدودا 6 سال به ادامه تحصیل بپردازند تا مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت کنند، می تواند گفت که بیش از 60000$ (دلار) برای زندگی و تحصیل در این کشور نیاز خواهد بود که با توجه به کیفیت تحصیل در اروگوئه، نمی توان آن را چندان ارزشمند دانست.

شرایط کار مدیران بهداشت در اروگوئه

باید در نظر داشت که اروگوئه بر خلاف شرایط کار ضمن تحصیل، به دانشجویان خارجی اجازه می دهد تا پس از تحصیل در این کشور، به جستجوی کار بپردازند و در صورت موفقیت در امضای قرارداد کاری، به آن ها امکان خواهد داد تا ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کرده و در نتیجه اقامت این کشور را نیز به دست آورند.

باید در نظر داشت که یک مدیر بهداشت در این کشور به طور متوسط 42300UYU (پزو اروگوئه) درآمد کسب می کند و بسته به شغل فرد این درآمد می تواند تا 110000UYU (پزو اروگوئه) در ماه نیز افزایش پیدا کند. در چنین شرایطی نیز می توان گفت که اروگوئه مقصد مناسبی برای تحصیل دانشجویان خارجی نیست و بهتر است مقصد مناسب تری برای تحصیل در این کشور در نظر گرفته شود. در صورت تمایل به زندگی در بهترین نقاط جهان، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *