ویزای تحصیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در آمریکا

رشته مدیریت بهداشت عمومی در آمریکا

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در آمریکا می تواند دشوار باشد چراکه دانشجویان برای دریافت پذیرش در این کشور نیاز به رزومه قوی دارند. بهترین دانشگاه های جهان در این رشته در آمریکا قرار گرفته اند و به همین دلیل است که بسیاری از مردم دنیا با وجود اینکه به دانشگاه های برتر کشور خود دسترسی دارند، بهتر می دانند تا مهاجرت خود به آمریکا در زمینه تحصیل را پیگیری کنند و بتوانند از این طریق شرایط بهتری برای آینده خود ترتیب دهند. به طور کلی می توان گفت که آمریکا یکی از 3 مقصد برتر تحصیلی در خارج از کشور است و دانشگاه های این کشور، کیفیت خود را به خوبی اثبات کرده اند.

در حال حاضر برای تحصیل در آمریکا نیاز به در اختیار داشتن رزومه تحصیلی قدرتمند است و دانشجویانی که این کشور را برای مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید در این زمینه دارای برتری های مشخصی باشند. نمی توان انتظار داشت که فردی با رزومه متوسط بتواند در دانشگاه هایی مانند هاروارد به ادامه تحصیل بپردازد و از این طریق آینده ای مناسب تر برای خود ایجاد کند. هر فرد باید با توجه به رزومه تحصیلی خود انتخاب کند که در کدام دانشگاه های این کشور می تواند به ادامه تحصیل بپردازد.

در چنین شرایطی، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا بهترین اطلاعات در زمینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در آمریکا را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

  • بهترین دانشگاه های آمریکا برای تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی کدامند؟
  • آیا آمریکا مقصد مناسبی برای تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی است؟
  • هزینه هایی که باید به صورت سالیانه به دانشگاه های آمریکا در این رشته پرداخت شود چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان مدیر بهداشت در آمریکا به ادامه تحصیل پرداخت؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در آمریکا

یکی از رشته های تحصیلی زیرگروه علوم سلامت در آمریکا، رشته مدیریت بهداشت عمومی یا Public Health Management می باشد. که معمولا در اغلب دانشگاه های آمریکا نیز به صورت فول تایم و در مقطع گرجوئیت یا فوق لیسانس به دانشجویان ارایه می شود. بنابراین مدت زمان تحصیل در این رشته از دانشگاه های آمریکا نیز بین 1.5 تا ماکسیمم 2 سال طول می کشد.

علاوه بر این قبل از اقدام به درخواست پذیرش از موسسات آموزش عالی آمریکا در رشته مدیریت بهداشت عمومی، متقاضیان بایستی مدارک زیر را هم تهیه کنند:

  • انگیزه نامه (SOP)
  • توصیه نامه LoR
  • رزومه CV

اما از مهمترین شرایط برای اخذ پذیرش و تحصیل در این رشته تحصیلی از دانشگاه های معتبر آمریکایی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

شرایط اپلای در رشته مدیریت بهداشت عمومی آمریکا
مدرک کارشناسی 3.5 تا 4 سالهدر یکی از رشته های مرتبط با بهداشت از یک دانشگاه معتبر
معدل کل GPA3.0 از 4.0
مدرک مهارت زبان انگلیسیIELTS حداق 6.0 به بالا و TOEFL حدود 90 تا 100
نتیجه آزمون کالج پزشکی آمریکانمره 600 یا بالاتر

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در آمریکا

بهترین دانشگاه های آمریکا برای تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی

نگاهی اجمالی به بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته مدیریت بهداشت عمومی در آمریکا نشان می دهد که دانشگاه های این کشور قطب اصلی تولید علم در این رشته هستند و 8 دانشگاه این کشور توانسته اند در میان 10 دانشگاه برتر جهان قرار بگیرند. در چنین شرایطی می توان گفت که آمریکا یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی است. برای تحصیل در آمریکا در رشته مدیریت بهداشت عمومی، بیش از 100 گزینه وجود دارد که هریک از آن ها می توانند جایگاه خاص خود را داشته باشند.

دانشگاه هاروارد بهترین دانشگاه این کشور و البته جهان برای تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی است و دانشگاه جانز هاپکینز نیز دومین دانشگاهی است که برای تحصیل در این رشته می توان به آن مراجعه کرد. دانشگاه کالیفورنیا در شهر سن فرانسیسکو یکی دیگر از دانشگاه های تراز در کشور آمریکا برای تحصیل در این رشته است که رتبه 3 جهان را به خود اختصاص داده است.

سایر دانشگاه های کلیدی در کشور آمریکا برای تحصیل در این رشته عبارتند از:

میشیگان در شهر آن آربور در رتبه 4
واشنگتون در رتبه 5
دانشگاه کالیفورنیا در شهر لوس آنجلس در رتبه 8
شمال کالیفورنیا در رتبه 9
پنسیلوانیا در رتبه 10

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در آمریکا

آمریکا به عنوان یکی از 3 مقصد برتر جهان برای تحصیل، هزینه های بالایی را به دانشجویان تحمیل می کند و همین مسئله می تواند برای بسیار از افراد مشکلاتی را ایجاد کند. باید در نظر داشت که در آمریکا بورسیه های تحصیلی بسیار زیادی وجود دارد که برخی از آن ها هزینه های بسیار کمی از زندگی دانشجویان را پوشش می دهد اما می توان از آن ها نیز استفاده کرد. به طور کلی دانشجویان برای تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی در آمریکا باید انتظار داشته باشند که شهریه ای در حدود  29000$ تا 138000$ (دلار) در سال را بسته به نوع دانشگاه پرداخت کنند و این مبلغ می تواند برای بسیاری از افراد سنگین باشد.

در جدول زیر می توان با سطح شهریه دانشجویان رشته مدیریت بهداشت عمومی در برخی از دانشگاه های معتبر آمریکایی آشنا شد:

متوسط شهریه سالیانه (دلار)دانشگاه
138000$دانشگاه جان هاپکینز
34740$دانشگاه اسکرانتون
65000$دانشگاه مشترک المنافع ویرجینیا
104310$دانشگاه میامی
29040$دانشگاه آلاباما

هزینه های زندگی در آمریکا نیز برای بسیاری سنگین است اما تفاوت در این جا است که افراد می توانند با تحصیل در آمریکا، مجوز کار نیمه وقت را نیز به دست آورند و از این طریق هزینه های زندگی خود در آمریکا را تامین کنند.

راه های کلی دریافت کمک هزینه های مالی در آمریکا عبارتند از:

راه های کلی دریافت کمک هزینه های مالی در آمریکا

شرایط کار مدیران بهداشت در آمریکا

شرایط کار در آمریکا به گونه است که بسیاری از افراد به دنبال میانبرهایی برای رسیدن به آن هستند. دانشجویان خارجی در آمریکا از شانس بسیار مناسبی برای رسیدن به کار پس از تحصیل برخوردار هستند و این مسئله ای است که می تواند بسیاری را نسبت به تحصیل در این کشور راغب کند. با تحصیل در آمریکا، دانشجویان می توانند خود را به عنوان نیروی کار به بازار کار در این کشور تحمیل کنند و به درآمد دست پیدا کنند و با پرداخت مالیات، امکان رسیدن به اقامت این کشور را به دست آورند.

در چنین شرایطی باید اعلام کرد که مدیران بهداشت در کشور آمریکا می توانند به طور متوسط درآمدی در حد 10700$ (دلار) در ماه را به دست خواهند آورد و می توانند از این طریق به درآمدی بالاتر از متوسط درآمد در این کشور دسترسی داشته باشد.

در قالب نمودار زیر می توان با رنج درآمدی مدیران بهداشت عمومی در آمریکا آشنا شد:

رنج درآمدی سالانه مدیران بهداشت عمومی در کشور آمریکا

کیفیت زندگی بالا و بسیاری عوامل دیگر می تواند تحصیل در آمریکا در تمامی رشته های تحصیلی را جذاب کند. در صورتی که به دنبال بهترین کشورهای جهان برای تحصیل هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات متداول در خصوص رشته مدیریت بهداشت عمومی در آمریکا

در بخش پایانی مقاله رشته مدیریت بهداشت عمومی در آمریکا به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده می شود:

  • هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در آمریکا به چه صورت است؟ آمریکا به عنوان یکی از 3 مقصد برتر جهان برای تحصیل، هزینه های بالایی را به دانشجویان تحمیل می کند و همین مسئله می تواند برای بسیار از افراد مشکلاتی را ایجاد کند. باید در نظر داشت که در آمریکا بورسیه های تحصیلی بسیار زیادی وجود دارد که برخی از آن ها هزینه های بسیار کمی از زندگی دانشجویان را پوشش می دهد اما می توان از آن ها نیز استفاده کرد. به طور کلی دانشجویان برای تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی در آمریکا باید انتظار داشته باشند که شهریه ای در حدود  29000$ تا 138000$ (دلار) در سال را بسته به نوع دانشگاه پرداخت کنند و این مبلغ می تواند برای بسیاری از افراد سنگین باشد.
  • بهترین دانشگاه های آمریکا برای تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی کدام اند؟ دانشگاه هاروارد بهترین دانشگاه این کشور و البته جهان برای تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی است و دانشگاه جانز هاپکینز نیز دومین دانشگاهی است که برای تحصیل در این رشته می توان به آن مراجعه کرد. دانشگاه کالیفورنیا در شهر سن فرانسیسکو یکی دیگر از دانشگاه های تراز در کشور آمریکا برای تحصیل در این رشته است که رتبه 3 جهان را به خود اختصاص داده است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *