ویزای تحصیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در بلاروس

رشته مدیریت بهداشت عمومی در بلاروس

رشته مدیریت بهداشت عمومی در بلاروس هزینه های کمی به همراه دارد؛ چرا که بلاروس را می توان جزو مقرون به صرفه ترین کشورها دانست. منتهی بلاروس اگرچه در قاره اروپا قرار داردپف بخشی از شنگن یا حوزه یورو نیست و کشوری در حال توسعه به شمار می آید. بلاروس کشوری مهمان نواز با سطح تحصیلات بالا و مدارا با ساکنان خارجی است و بیش از 50 دانشگاه وجود دارد که پذیرای دانشجویان بین المللی هستند؛ امکان تحصیل را در بلاروس بدون مشکل رد ویزای دانشجویی فراهم می کنند. با داشتن گواهینامه TEFL/TESOL آکادمی بین المللی TEFL، می توانید در بلاروس، در هر کجا که هستید کار کنید و در عین حال که حقوق دریافت می کنید، زبان انگلیسی را آموزش دهید و غیره. به دلیل اقتصاد نسبتاً متوسط در 2022، اکثر دانشجویان بلاروسی در پایان دوره های تحصیلی خود دانش بالایی در صنایع و شرکت ها کسب خواهند کرد.

بلاروس به طور کلی مکانی امن برای مسافران است. جنایات خشونت آمیز علیه مسافران نادر است، با این حال همیشه باید از عقل سلیم استفاده کنید. به عنوان مثال در بلاروس بعد از تاریک شدن هوا در خیابان ها تردد کردن فکر خوبی نیست و عواقب احتمالی بدی دارد. بلاروس یکی از پایین‌ترین نرخ‌های فقر در اروپا را دارد، اما رشد اقتصادی به دلیل صنایع قدیمی دولتی و پایان دادن به یارانه‌های انرژی روسیه کم است. لازم به ذکر است که در سال 2022 ممکن است بلاروس همچنان ثروتمند نباشد، اما نابرابری درآمد در بلاروس کمتر از روسیه و اوکراین است. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به بلاروس به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در بلاروس چقدر است؟
  • متوسط درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در بلاروس چه میزان است؟

متوسط درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در بلاروس

اتباع خارجی می توانند تحت شرایطی مشابه با شهروندان بلاروس استخدام شوند، به استثنای برخی از موقعیت هایی که فقط توسط اتباع بلاروس می توانند اشغال شوند (پلیس، ارتش، خدمات دولتی و غیره)، نیازی به مجوز کار خاصی نیست. این کشور با طیف وسیعی از صنایع و اقتصاد رو به رشد، مقصدی عالی برای تجارت در بازار جهانی است و با طیف وسیعی از صنایع و اقتصاد رو به رشد، این کشور مقصدی عالی برای تجارت در بازار جهانی است. کار در بلاروس علاقمندان کم تری نسبت به کشورهای اروپای غربی دارد. از جمله دلایل این موضوع را می توان به سطح درآمد کم در بلاروس دانست که نسبت به کشورهایی از جمله آلمان، اتریش، سوئیس، سوئد و غیره، به مراتب کم تر است. در نموداری که در ادامه ترسیم شده است حدود درآمد مدیران بهداشت عمومی در بلاروس طی سال 2022 بیان شده است:

حدود درآمد مدیران بهداشت عمومی در بلاروس

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در بلاروس

تحصیل در بلاروس ارزان قیمت است و شاید بتوان مهم ترین مزیت انتخاب این کشور را نیز همین نکته دانست. بلاروس کشوری مهمان نواز با سطح تحصیلات بالا و مدارا با ساکنان خارجی است. بیش از 50 دانشگاه وجود دارد که پذیرای دانشجویان بین المللی هستند و این امکان را برای تحصیل در بلاروس بدون مشکل رد ویزای دانشجویی فراهم می کنند. تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی در دانشگاه های کشورهایی مثل دانمارک و هلند بسته به نوع دانشگاه، سالانه بین 10000€ تا 14000€ (یورو) شهریه به دنبال دارد.

این در حالی است که با حدود 3000€ تا 6000€ (یورو) می توان رشته مزبور را در دانشگاه های کشور بلاروس فراگرفت. علاوه بر شهریه دانشگاه، هزینه زندگی در بلاروس نیز نکته مهم دیگری است که برای تحصیل در این کشور باید مدنظر قرار داد. البته بلاروس به لحاظ هزینه زندگی یکی از ارزان ترین کشورهای دنیا می باشد و هزینه زندگی دانشجویی در این کشور بین 350€ تا 500€ (یورو) در ماه می باشد. به علاوه خوشبختانه امکان کار ضمن تحصیل نیز در کشور بلاروس وجود دارد و به این ترتیب می توان بخشی از هزینه های زندگی در این کشور را تامین نمود.

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در بلاروس

کار ضمن تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در بلاروس

مطابق قوانین سال 2022 با داشتن گواهینامه TEFL /TESOL آکادمی بین المللی TEFL، می توانید در بلاروس، در هر کجا که هستید کار کنید و در عین حال که حقوق دریافت می کنید، زبان انگلیسی را آموزش دهید؛ به دلیل اقتصاد نسبتاً خوب، اکثر دانشجویان بلاروسی در پایان دوره های تحصیلی خود دانش بالایی در صنایع و شرکت ها کسب خواهند کرد. کار ضمن تحصیل در بلاروس علاوه بر این که امکان پرداخت بخشی از هزینه های زندگی در این کشور را فراهم می نماید، فرد را برای ورود به بازار کار بعد از فارغ التحصیلی هم آماده می کند.

به منظور تحصیل در بلاروس بعد از پذیرش از دانشگاه های این کشور نوبت به ویزای تحصیلی می رسد. از جمله بهترین دانشگاه های بلاروس می توان به Belarusian State University و Yanka Kupala State University of Grodno اشاره نمود. سپس نامه پذیرش دانشگاه به همراه مدارکی دیگر از جمله پاسپورت معتبر، عکس پاسپورتی، گواهی تمکن مالی بانکی و غیره باید تقدیم سفارت بلاروس شود. علاقمندان به رشته مدیریت بهداشت عمومی در بلاروس می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *