ویزای تحصیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اتریش

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اتریش

تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی در اتریش می تواند شرایطی ایده آل برای ورود به بازار کار ایجاد کند و از اهمیت علمی بالایی برخوردار است. در حال حاضر اتریش یکی از مهم ترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته های مختلف است و افرادی که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، معمولا مسیر دشوار تحصیل در این کشور را نیز به خوبی می شناسند. باید در نظر داشت که در حال حاضر اتریش یکی از دشوارترین کشورهای جهان برای مهاجرت ایرانیان از طریق تحصیل به حساب می آید که دارای شرایط خاص مهاجرتی است.

تعداد دانشگاه های اتریش برای تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی دو رقمی است و به همین دلیل می توان گفت که دانشجویان شانس بسیار زیادی برای رسیدن به موفقیت در این کشور برای رسیدن به دانشگاه مورد نظر خود خواهند داشت. دانشجویان در کشور اتریش بیشتر به زبان آلمانی تحصیل می کنند ولی در برخی از دانشگاه های محدود در این کشور، امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز وجود دارد. با این حال با توجه به شرایط موجود در بازار کار اتریش، توصیه می شود تا دانشجویان حتما به زبان آلمانی در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند و شرایط خود را برای رسیدن به اقامت دائم بهبود ببخشند. در همین راستا، می تواند مشاهده کرد که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تشریح خواهند کرد چگونه می توان با انتخاب رشته مدیریت بهداشت در اتریش، شرایط زندگی خود را تغییر داد.

  • بهترین دانشگاه های اتریش برای تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی کدامند؟
  • آیا رشته مدیریت بهداشت عمومی از رشته های گرانقیمت در این کشور است؟
  • در چه شرایطی تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی در دانشگاه های این کشور ساده است؟
  • شرایط کار مدیران بهداشت در اتریش چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اتریش

باید در نظر داشت که اتریش یکی از قدرتمندترین نظام های آموزشی جهان را در اختیار دارد و به همین دلیل کاملا روشن است که دانشگاه های این کشور در رتبه بندی های جهانی جایگاهی بسیار عالی داشته باشند. متاسفانه در رشته مدیریت بهداشت عمومی شرایط دانشگاه های اتریش چندان مناسب نیست و افراد برای رسیدن به بهترین دانشگاه های جهان در اتریش، کار بسیار سختی را خواهند داشت. در نگاه کلی به رتبه بندی های جهانی می توان گفت که اتریش مقصدی سطح متوسط برای تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی است.

دانشگاه پزشکی وین با قرار گرفتن در رتبه 386 به عنوان بهترین دانشگاه کشور اتریش در این رشته شناخته می شود و دانشگاه وین نیز با اختلافی معنادار در رتبه 541، به عنوان دومین دانشگاه معتبر در این کشور در رشته مدیریت بهداشت عمومی شناخته می شود. سومین دانشگاه مطرح اتریش در این رشته نیز دانشگاه گراتز است که رتبه 727 را به خود اختصاص داده است.

در چنین شرایطی نمی توان گفت که اتریش یکی از کشورهای تراز اول جهان برای تحصیل در این رشته به حساب می آید اما شاید بتوان گفت که شرایط آموزش در این کشور به گونه ای است که بسیاری با این شرایط نیز تمایل به ادامه تحصیل در این کشور داشته باشند. فرایند تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اتریش به شرح زیر است.

فرایند تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اتریش

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اتریش

اگرچه تحصیل رشته پزشکی در اتریش می تواند هزینه های نسبتا بالاتری را به همراه داشته باشد، اما رشته مدیریت بهداشت عمومی را می توان به عنوان یکی از دوره های مهم تحصیلی با هزینه های کم معرفی کرد. دانشجویان در کشور اتریش معمولا در حدود 580€ تا 1200€ (یورو) در سال برای شهریه خود پرداخت کنند. در این شرایط است که می توان اتریش را به عنوان یکی از ارزان ترین کشورهای جهان برای تحصیل معرفی کرد.

از سوی دیگر هزینه های زندگی در اتریش نیز با توجه به کیفیت زندگی در این کشور بسیار مقرون به صرفه است. دانشجویان معمولا هزینه های کمی را برای زندگی در این کشور نیاز خواهند داشت و می توان گفت در اختیار داشتن 890€ تا 1200€ (یورو) را به عنوان بودجه مورد نیاز برای زندگی دانشجویی خود در این کشور در نظر داشته باشند. البته دانشجویان در این کشور می توانند در شرایطی خاص به کار ضمن تحصیل نیز مشغول شوند و این خود امتیازی بزرگ برای رسیدن به کار و جبران هزینه های زندگی در این کشور است.

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اتریش

شرایط کار مدیران بهداشت در اتریش

افرادی که در صدد کار در اتریش هستند باید آگاه باشند که رسیدن به این هدف نیازمند در اختیار داشتن امتیازات کافی است تا بتوان از این طریق به ویزای جستجوی کار دست پیدا کرد. افرادی که در اتریش تحصیل کرده باشند، از شانس بسیار زیادی برای رسیدن به کار برخوردار هستند و مدیریت بهداشت عمومی نیز یکی از رشته هایی است که می توان به کمک آن در اتریش به کار مناسب دست پیدا کرد.

مدیران بهداشت در اتریش از سطح درآمد مناسبی برخوردار هستند و درآمد آن ها فاصله معناداری با متوسط درآمد در این کشور دارد. به طور معمول می توان گفت که یک مدیر بهداشت در اتریش 5820€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کند و این مقدار برای تامین هزینه های زندگی خوب در این کشور کفایت می کند. با همه این تفاسیر باید در نظر داشت که اتریش در حال حاضر یکی از دشوارترین انتخاب هایی است که دانشجویان می توانند برای ادامه زندگی خود در نظر داشته باشند. در صورتی که به دنبال شرایط ساده مهاجرت به بهترین مقاصد جهانی هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *