ویزای تحصیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در کلمبیا

رشته مدیریت بهداشت عمومی در کلمبیا

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در کلمبیا مناسب است و بسیاری از علاقمندان به تحصیل در آمریکای جنوبی می توانند این کشور را انتخاب کنند. بسیاری از افرادی که آمریکای جنوبی را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، این نکته را در نظر دارند که تحصیل در این کشور می تواند کیفیت مناسبی را ارائه نکند اما باید در نظر داشت که در رشته ای مانند مدیریت بهداشت عمومی این کشور یکی از کشورهای قدرتمند منطقه و  در برخی از مواقع جهان به حساب می آیند. برخی از دانشگاه های کلمبیا در این رشته در جهان شناخته شده هستند و می توان برای تحصیل به آن ها مراجعه کرد.

شرایط تحصیل در کلمبیا به طور کلی ممکن است بسیاری را به سمت این کشور جذب نکند اما بسیاری از افراد این کشور را به این دلیل انتخاب می کنند که اولا بتوانند در آینده به کشورهای آمریکای شمالی مهاجرت کنند و در مرحله بعد بتوانند هزینه های محدودی را برای تحصیل صرف کنند. در شرایط کنونی می توان گفت که کلمبیا یکی از گزینه های مناسب برای مهاجرت است و افرادی که این کشور را برای مهاجرت تحصیلی خود انتخاب می کنند می توانند از مزایای موجود در این کشور بهره ببرند. به همین منظور، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله در تلاش خواهند بود تا شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در کلمبیا را مورد ارزیابی قرار دهند.

  • شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در کلمبیا چیست؟
  • هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در این کشور چقدر است
  • آیا کلمبیا کشوری مناسب برای تحصیل در رشته های مختلف است؟
  • آیا می توان در کلمبیا به عنوان یک مدیر بهداشت به درآمد بالا دست یافت؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در کلمبیا

کلمبیا به عنوان یکی از کشورهای آمریکای جنوبی، شرایط نسبتا مناسبی برای تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی ایجاد کرده است و هر ساله دانشجویان زیادی از سراسر جهان برای حضور در دانشگاه های این کشور اقدامات لازم را انجام می دهند. باید به این نکته توجه داشت که دانشگاه های کلمبیا بدون نیاز به هیچ گونه آزمون ورودی دانشجویان را پذیرش می کنند و این خود امتیازی قابل توجه برای شرکت در دوره های دانشگاهی این کشور است.

افرادی که کلمبیا را برای تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی انتخاب می کنند، به طور متوسط گزینه های محدودی را پیش روی خود خواهند داشت و می توانند در دانشگاه های این کشور تحصیل با کیفیت خوب را تجربه کنند. دانشگاه ملی کلمبیا با قرار گرفتن در رتبه 569 به عنوان بهترین دانشگاه این کشور در رشته مدیریت بهداشت عمومی شناخته می شود و پس از آن دانشگاه پونیفیکال خاوریانا وجود دارد که رتبه639 را در اختیار گرفته است. دانشگاه آنتیکوئا نیز در رتبه 643 جهان قرار دارد و یکی دیگر از دانشگاه های شناخته شده کلمبیا برای تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی است.

سایر دانشگاه های کلمبیا از نظر علمی در جمع 1000 دانشگاه برتر جهان قرار ندارند و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که تحصیل در این دانشگاه ها بتوند اعتبار ویژه ای به رزومه تحصیلی دانشجویان اضافه کند.

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در کلمبیا

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در کلمبیا

یکی از امتیازات که تحصیل در کلمبیا به همراه دارد، هزینه های بسیار مقرون به صرفه ای است که دانشجویان باید سالیانه به عنوان شهریه به دانشگاه پرداخت کنند و همچنین متوسط هزینه هایی که دانشجویان باید روزانه به عنوان هزینه های زندگی خود در این کشور در نظر داشته باشند.

به طور کلی می توان گفت که دانشجویان در این کشور برای شهریه خود در رشته مدیریت بهداشت عمومی باید سالیانه مبلغی در حدود 2200$ تا 4100$ (دلار) را به دانشگاه پرداخت کنند و محدودیت های زیادی در این کشور برای تامین هزینه های تحصیل از طریق بورسیه تحصیلی وجود دارد.

از طرف دیگر، هزینه زندگی در این کشور نیز بسیار مقرون به صرفه است و بسیاری از افراد شرایط مناسبی برای تامین هزینه های زندگی خود در این کشور دارند. یکی از امتیازات تحصیل در کلمبیا آن است که دانشجویان در این کشور می توانند به صورت نیمه وقت به کار مشغول شوند.

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی و زندگی در کلمبیا

شرایط کار مدیران بهداشت در کلمبیا

آنچه درباره تحصیل در خارج از کشور برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است، شرایط کاری است که می توانند پس از تحصیل به آن دست پیدا کنند. در حال حاضر، کلمبیا یکی از کشورهایی است که به دانشجویان خارجی اجازه می دهد تا پس از دریافت مدرک تحصیلی خود نیز به ادامه تحصیل در این کشور بپردازند و از این طریق بتوانند اقامت کشور کلمبیا را به دست آورند. برای علاقمندان به زندگی در کلمبیا این مسئله می تواند ارزشمند باشد اما با توجه به شرایط زندگی در این کشور، بسیارند افرادی که پس از پایان دوره تحصیل خود در این کشور، به فکر کار در کانادا یا آمریکا می افتند.

متوسط درآمد یک مدیر بهداشت در کلمبیا در حدود 6030000COP (پزوی کلمبیا) در ماه است و این مبلغ به مدیران این حوزه کمک می کند تا بتوانند در این کشور به درآمدی بالا دسترسی داشته باشند. در صورتی که در اندیشه مهاجرت به بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *