ویزای تحصیلی

رشته مدیریت ساخت در سنگاپور

رشته مدیریت ساخت در سنگاپور

دریافت مدرک در رشته مدیریت ساخت در سنگاپور را می توان به عنوان یک دستاورد بزرگ در رزومه تحصیلی فرد معرفی کرد. در حال حاضر می توان به این نکته توجه داشت که سنگاپور یکی از پیشرفته ترین کشورهای آسیایی است که در زمینه تحصیل جایگاه بسیار ویژه دارد. بسیاری از افرادی که با آگاهی به دنبال جایگاهی برای تحصیل با کیفیت هستند، تلاش می کنند تا سنگاپور را نیز به عنوان یکی از گزینه های خود در نظر داشته باشند ولی باید توجه داشت که به راحتی نمی توان این کشور را برای ایرانیان توصیه کرد چراکه مهاجرت قانونی به این کشور ساده نیست.

مدیریت ساخت یکی از مهم ترین رشته هایی است که به ویژه در کشورهای در حال پیشرفت مورد توجه قرار می گیرد. باید به این نکته توجه داشت که برای تحصیل در این رشته باید ملزوماتی را رعایت کرد و به همین دلیل است که به راحتی نمی توان ورود خود به این رشته را تضمین کرد. در شرایط کنونی باید به این نکته توجه داشت که سنپگاپور در زمینه آموزش این رشته یکی از تولید کنندگان علم به حساب می آید و این خود مهم ترین نکته در این رابطه است. فرایند تحصیل در این کشور ساده نیست و به همین دلیل است که مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که رشته مدیریت ساخت در سنگاپور پرداخته اند.

  • چرا تحصیل رشته مدیریت ساخت در سنگاپور را می توان توصیه کرد؟
  • چه دانشگاه هایی در سنگاپور جایگاه علمی بهتری در این رشته دارند؟
  • هزینه های مربوط به تحصیل رشته مدیریت ساخت در سنگاپور چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان نیروی کار در این کشور و به عنوان مدیر ساخت فعالیت کرد؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت ساخت در سنگاپور

برای افرادی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند، بسیار مهم است که به موارد مختلف از جمله کشور محل تحصیل خود توجه کنند. هر کشور امتیازهای متفاوتی را در اختیار دانشجویان خارجی قرار می دهد و این نکته ای است که در رابطه با سنگاپور نیز قابل توجه است. باید در نظر داشت که مدیریت ساخت در این کشور به کیفیت بسیار خوبی ارائه می شود و نمی توان انتظار داشت که افراد زیادی بتوانند پذیرش تحصیلی خود را در این کشور دریافت کنند.


دوره تحصیل این رشته در سنگاپور در مقطع کارشناسی 4 ساله است و دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد یک دوره 2 ساله را پیش روی خود خواهند داشت. باید به این نکته توجه داشت که برای تحصیل در این رشته محدودیت هایی وجود دارد که بیشتر به رشته تحصیلی افراد در مقطع کارشناسی مرتبط می شود.

افرادی که تحصیل رشته عمران در سنگاپور را تجربه کرده باشند، شانس بسیار خوبی برای ادامه تحصیل در این رشته خواهند داشت ولی باید در نظر داشت که ورود به این رشته از رشته هایی مانند مکانیک، متالوژی، معماری و غیره نیز ممکن خواهد بود.

دانشگاه های برتر سنگاپوری در رشته مدیریت ساخت

سنگاپور یکی از کشورهای کوچک جهان است و دانشگاه های محدودی در آن وجود دارد. با این حال می توان با قاطعیت گفت که در بسیاری از رشته های تحصیلی، همین دانشگاه های محدود، رتبه های کم نظیری را به دست آورده اند. دانشگاه های سنگاپور در حوزه مدیریت ساخت نیز جایگاه بسیار عالی در اختیار دارند که به شرح زیر است:

2- دانشگاه ملی سنگاپور

53- دانشگاه تکنولوژی نانیانگ

599- دانشگاه مدیریت سنگاپور

شرایط اعزام دانشجو به سنگاپور

هزینه تحصیل رشته مدیریت ساخت در سنگاپور

یکی از مهم ترین چالش هایی که تحصیل در سنگاپور به همراه دارد، پرداخت هزینه هایی است که دانشجویان در این کشور با آن روبرو هستند. سنگاپور یکی از مهم ترین کشورهای جهان برای تحصیل است اما هزینه های تحصیل در آن نیز تقریبا هم سطح با کشورهای تراز اولی مانند آمریکا، کانادا، استرالیا و انگلستان است. هزینه های تحصیل رشته مدیریت ساخت در این کشور را می توان به شرح زیر دانست:

  • شهریه دانشگاه های یاد شده در هر سال در حدود 18600$ (دلار)
  • هزینه زندگی ماهانه در سنگاپور در حدود 950$ (دلار)
  • امکان کار برای 16 ساعت در هفته
  • فرصت های نسبتا مناسب دریافت بورسیه تحصیلی برای دانشجویان نخبه

هزینه تحصیل رشته مدیریت ساخت در سنگاپور

شرایط کار مدیران ساخت در سنگاپور

یکی از سوال های مهمی که در رابطه با کار در سنگاپور مطرح می شود، درآمد بالایی است که فرد در اختیار خواهد داشت. با وجود این بسیاری از افراد پس از تحصیل در سنگاپور، به سمت مهاجرت به کشورهای بزرگ مانند آمریکا روی می آورند. در چنین شرایطی است که کمتر کسی به حقوق ماهانه کار در سنگاپور توجه می کند. 13100$ (دلار سنگاپور) در ماه را می توان درآمد خوبی برای زندگی در این کشور به عنوان یک مدیر ساخت دانست.

چگونگی دریافت شغل به عنوان مدیر ساخت در سنگاپور

در چنین شرایطی است که بسیاری از افراد ممکن است تمایل داشته باشند که این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کرده و در سنگاپور بمانند اما داده های آماری تمایل به مهاجرت کاری از این کشور را نشان می دهد. در صورتی که به دنبال مسیرهای امن مهاجرت برای خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *