ویزای تحصیلی

رشته مدیریت ساخت در شیلی

رشته مدیریت ساخت در شیلی

رشته مدیریت ساخت در شیلی شاید برای بسیاری اشتباه به نظر برسد اما می توان آن را برای بسیاری کلیدی برای موفقیت معرفی کرد. در شرایط کنونی افرادی که شیلی یا به طور کلی آمریکای لاتین را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، اندک هستند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که یافتن راهکارهایی برای مهاجرت به شیلی می تواند بسیار حائز اهمیت باشد ولی اکثر مهاجرت ها به این کشور زمانی شکل می گیرد که یکی از اعضای خانواده پیش تر به آن مهاجرت کرده باشد. فرایندهای مهاجرتی به این کشور در زمینه های مختلف نسبتا ساده است و می توان انتظار داشت که در کوتاه مدت فرد به خواسته های خود برسد.

رشته مدیریت ساخت یکی از رشته های مهم و خوب در صنعت ساخت و ساز به حساب می آید و افرادی که در این حوزه کار می کنند، به سطح درآمدی بسیار مناسبی دسترسی خواهند داشت. باید به این نکته اشاره کرد که در صورتی که فردی بتواند مسیر تحصیل خود در دانشگاه های برتر جهان را طی کند، در بازار کار نیز شرایط بسیار مناسبی خواهد داشت و می تواند آینده کاری خود را نیز تا حد زیادی تضمین کند. برای آگاهی بهتر از این موضوع، مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که رشته مدیریت ساخت در شیلی چه ویژگی هایی دارد.

  • شرایط تحصیل رشته مدیریت ساخت در شیلی چگونه است؟
  • آیا construction management در دانشگاه های شیلی با کیفیت مناسب ارائه می شود؟
  • چه هزینه هایی برای تحصیل در این رشته در کشور شیلی باید پرداخت؟
  • راهکار مناسبی برای کار در حوزه CM در شیلی وجود دارد؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت ساخت در شیلی

برای ورود به شیلی به منظور تکمیل دوره تحصیلات عالی، دانشجویان باید به این نکته توجه داشته باشند که مراحل پذیرش از این کشور خاص است. مهم ترین نکته در رابطه با تحصیل رشته مدیریت ساخت در این کشور آن است که دانشجویان مقطع کارشناسی در این کشور، تنها به زبان اسپانیایی به عنوان زبان رسمی کشور می توانند به ادامه تحصیل مشغول شوند و دانشگاه های انگلیسی زبان شیلی در مقطع کارشناسی ارشد نیز محدود هستند.


برای تحصیل در این رشته در شیلی، در مقطع کارشناسی دوره های 4 ساله در نظر گرفته شده است اما دانشجویان می توانند با تحصیل در رشته مهندسی عمران در شیلی، مکانیک، مهندسی معماری و غیره توانمندی خود را در زمینه های مختلف افزایش دهند و در این صورت شانس بیشتری در بازار کار به دست آورند.

مهم ترین مدارکی که برای تحصیل رشته مدیریت ساخت در این کشور در مقطع ارشد نیاز است عبارتند از:

  • ریز نمرات مقطع کارشناسی
  • مدرک زبان انگلیسی با حداقل نمره 5.5
  • انگیزه نامه
  • حداقل 2 توصیه نامه از اساتید
  • مدرک تحصیلی مرتبط در مقطع کارشناسی
  • هزینه مربوط به دریافت پذیرش
  • رزومه تحصیلی و کاری

شرایط کلی تحصیل در شیلی

معرفی 4 دانشگاه برتر شیلی در رشته مدیریت ساخت

شیلی یکی از کشورهای نسبتا کوچک مقیاس جهان به حساب می آید و به همین دلیل دانشگاه های کمی در این کشور وجود دارد. برای تحصیل در رشته های خاص مانند مدیریت ساخت، انتخاب دانشگاه در این کشور با چالش های بیشتری همراه می شود و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که به راحتی بتوان در این کشور دانشگاه مورد نظر خود را پیدا کرد. در حال حاضر در بین دانشگاه های دارای رتبه جهان در این رشته، نام 4 دانشگاه شیلی دیده می شود که عبارتند از:

بهترین دانشگاه های رشته مدیریت ساخت در شیلی

هزینه تحصیل رشته مدیریت ساخت در شیلی

یکی از مسائلی که دانشجویان پیش از اقدام برای پذیرش باید به آن توجه داشته باشند، بودجه مورد نیاز برای تحصیل در شیلی است. دانشجویان خارجی برای این که بتوانند به خواسته های خود در این رابطه دست پیدا کنند، باید هزینه های نسبتا زیادی را پرداخت کنند. به صورت مجزا، هزینه های تحصیل و زندگی در شیلی زیاد نیست اما می توان گفت که در مجموع و به دلیل برخی محدودیت ها، شرایط تحصیل در این کشور نیاز به هزینه های بالایی دارد:

  • شهریه تحصیل مدیریت ساخت در حدود 3200$ (دلار) در سال
  • هزینه های زندگی در حدود 680$ (دلار) در ماه
  • عدم دسترسی به بورسیه های تحصیلی
  • عدم امکان کار ضمن تحصیل برای دانشجویان خارجی

هزینه تحصیل رشته مدیریت ساخت در شیلی

در اختیار نداشتن تمکن مالی کافی، می تواند در روند دریافت ویزای تحصیلی شیلی نیز تاثیرگذار باشد.

شرایط کار در حوزه CM در شیلی

افرادی که به عنوان نیروی کار در حوزه مدیریت ساخت در شیلی کار می کنند، شرایط کاری مناسبی خواهند داشت. در حال حاضر متوسط درآمد این افراد در شیلی 3050000CLP (پزوی شیلی) در ماه است که نشان از اهمیت این شغل در بازار کار دارد. برای رسیدن به این درآمد در مشاغل مهندسی باید تجربه کاری بسیار زیادی به دست آورد و در بسیاری از موارد نیز ممکن است فرد نتواند به این خواسته دست پیدا کند. شرایط مناسبی که دریافت اقامت از طریق کار در شیلی به همراه دارد، می تواند برای بسیاری از افراد ارزش آفرین باشد. شما نیز در صورتی که به دنبال راهکاری برای مهاجرت به بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *