ویزای تحصیلی

رشته مدیریت منابع انسانی در چین

رشته مدیریت منابع انسانی در چین

رشته مدیریت منابع انسانی در چین بهترین شرایط را برای شهروندان خارجی در قاره آسیا فراهم می کند و این دلیل اصلی انتخاب این کشور است. به طور کلی باید به این نکته توجه داشت که چین یکی از کشورهایی است که کیفیت مناسب آموزش را ارائه می کند و کیفیت تحصیل در آن به صورت قابل توجهی در سال های گذشته افزایش پیدا کرده است. این کشور امروزه به عنوان یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان در این زمینه شناخته می شود و دانشگاه های آن توانسته اند جایگاه مناسبی به دست آورند. امتیازهای اقامتی که به تازگی به این کشور اضافه شده است نیز می تواند اهمیت انتخاب این کشور را افزایش دهد.

در حال حاضر مدیریت منابع انسانی یکی از گروه های آموزشی بسیار خوب برای تحصیل در خارج از کشور است چراکه در صنایع مختلف توانسته جایگاه بسیار مناسبی به دست آورد. فرایند تحصیل در این رشته بسیار ساده است و به مانند بسیاری از رشته های تحصیلی از جمله گروه پزشکی، نیازی به شرکت در آزمون های ورودی و قبولی در این آزمون ها نیست. وجود محدودیت های کم و اهمیت بالای تحصیل سبب شده است تا مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تلاش هستند تا شرایط تحصیل در رشته مدیریت منابع انسانی در چین به عنوان یکی از بهترین کشورهای آسیایی پرداخته و آن را تحلیل کنند.

  • چرا تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در چین مناسب است؟
  • آیا دانشگاه های چینی در این رشته شرایط مناسبی دارند؟
  • هزینه تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در چین چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در چین به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در چین

چین را می توان به عنوان یکی از قدرت های آموزشی در جهان معرفی کرد و این مسئله ای است که انتخاب این کشور برای تحصیل را ارزشمند کرده است. افرادی که قصد تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در این کشور را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که محدودیت سنی برای تحصیل در این کشور در نظر گرفته نشده است اما افرادی که کمتر از 25 سال داشته باشند، می توانند ابتدا با ویزای تحصیلی چین برای دریافت مدرک زبان خود به این کشور مهاجرت کنند و پس از آن وارد دوره دانشگاهی شوند.


تحصیل در رشته مدیریت منابع انسانی در این کشور برای دانشجویان مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی نیز ارائه می شود اما دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند، می توانند انتخاب های بیشتری داشته باشند و این مسئله دلیل اصلی افزایش نرخ مهاجرت به چین در این مقطع است.

فرایند تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در این کشور را می توان به شرح زیر دانست:

فرایند تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در چین

بهترین دانشگاه های رشته مدیریت منابع انسانی در چین

چین را می توان به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته مدیریت منابع انسانی دانست اما همه دانشگاه های این کشور نتوانسته اند رتبه مناسبی به دست آورند. در بین 1100 دانشگاه برتر جهان در این رشته، نام بیش از 100 دانشگاه چینی دیده می شود و به همین دلیل است که دانشجویان برای تحصیل خود در این رشته، گزینه های پرشماری را پیش رو دارند و پیش از اقدام برای تحصیل در چین باید رتبه دانشگاه های ارائه کننده این رشته را مورد بررسی قرار دهند.

بهترین دانشگاه های رشته مدیریت منابع انسانی در چین

جدول زیر، اطلاعات دقیق تری در این رابطه ارائه می کند:

نام دانشگاهرتبه رشته در آسیارتبه رشته در جهان
دانشگاه ژجیانگ8154
دانشگاه پکینگ9155
دانشگاه تسینگوا10166
دانشگاه ژیان جیاتونگ12185
دانشگاه رنمین چین13189
دانشگاه شانگهای جیائو تونگ19232

هزینه تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در چین

تحصیل در چین برای دانشجویان دانشگاه های مختلف و رشته های متفاوت، کاملا مستقل است و دانشجویان برای این که بتوانند هزینه های تحصیل و زندگی خود در این کشور را محاسبه کنند، باید اطلاعات دقیقی در اختیار داشته باشند و این اطلاعات در سایت دانشگاه و رشته های تحصیلی مد نظر آن ها به طور کامل در اختیار قرار گرفته است. برای مثال، هزینه تحصیل در رشته مدیریت منابع انسانی در این کشور عبارت است از:

  • کمترین هزینه تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی: 2300$ (دلار)
  • بیشترین هزینه تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی: 11500$ (دلار)
  • کمترین هزینه زندگی در چین برای دانشجویان: 4000$ (دلار)
  • بیشترین هزینه زندگی در چین برای دانشجویان: 13000$ (دلار)

شرایط دریافت ویزای تحصیلی چین برای ایرانی ها

شرایط کار در حوزه HR در چین

کار در حوزه منابع انسانی در چین به هیچ عنوان ساده نیست و افرادی که قصد ورود به این عرصه را دارند، باید آشنایی کاملی با فرهنگ و شرایط زندگی در این کشور داشته باشند. چین به شدت به نیروی کار در این حوزه نیاز دارد و این مسئله سبب شده است تا تحصیل در این کشور بیش از پیش اهمیت پیدا کند. در حال حاضر یک مدیر منابع انسانی در این کشور می تواند درآمدی در حدود 43600CNY (یوان) در ماه را به دست آورد که درآمدی بسیار خوب در این کشور به حساب می آید. در صورتی که شما نیز به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی به خارج از کشور هستید، ، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

پرسش های کلیدی درباره رشته مدیریت منابع انسانی در چین

چین یکی از قدرت های اقتصادی جهان است و تحصیل در این کشور نیز می تواند بسیار ارزشمند باشد. اگرچه دانشگاه های این کشور در بین 100 دانشگاه برتر جهان وجود ندارند، در بین 200 دانشگاه برتر جهان، نام 7 دانشگاه چینی دیده می شود. باید به این نکته توجه داشت که در این رابطه سوالاتی پیش می آید که باید به آن ها توجه داشت.

  • آیا تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در چین می تواند ارزشمند باشد؟ در شرایط کنونی، دانشگاه های زیادی در چین وجود دارد. این دانشگاه ها به صورت گسترده نیز رشته مدیریت منابع انسانی را نیز ارائه می کنند. با این حال از نظر علمی، دانشگاه های قدرتمند زیادی در چین وجود دارد.
  • آیا هزینه های تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در این کشور بالا است؟ شهریه دانشگاه های چین در این رشته معمولا کمتر از 2500$ (دلار) در سال است و با توجه به کیفیت آموزش، در این موضوع می توان امتیازهای زیادی یافت.
  • زبان تحصیل این رشته در چین چیست؟ در چین می توان در بسیاری از رشته های تحصیلی، به زبان انگلیسی نیز تحصیل کرد. با این حال زبان چینی نیز در این کشور رایج تر است. بیشتر رشته های تحصیلی در این کشور به زبان چینی ارائه می شوند.
  • مزیت تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در این کشور چیست؟ می توان گفت که اعتبار بالایی که مدرک تحصیلی در این کشور به همراه دارد، می تواند مسیر مهاجرت به بهترین کشورهای جهان را فراهم کند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *