ویزای تحصیلی

رشته مهندسی هوافضا در مجارستان

رشته مهندسی هوافضا در مجارستان

تحصیل رشته مهندسی هوافضا در مجارستان حتی بدون در اختیار داشتن مدرک زبان نیز ممکن می شود و این یک عامل اصلی برای جذابیت آن است. مجارستان کشوری پیشرفته در مرکز قاره اروپا است که هزینه های تحصیل و زندگی در آن بسیار مقرون به صرفه بوده و درصد بیشتری از مهاجران می توانند چنین هزینه ای را برای تغییر آینده خود پرداخت کنند. مدارک تحصیلی دریافت شده در کشور مجارستان در همه کشورهای اروپایی از اعتبار بسیار بالایی برخوردار هستند و افرادی که در این کشور به تحصیل پرداخته باشند، قادر خواهند بود تا در سراسر اروپا مشغول به کار شوند.

رشته مهندسی هوافضا در کشور مجارستان در 3 دانشگاه مختلف ارائه می شود و علاقمندان به این رشته باید در نظر داشته باشند که رقابت برای رسیدن به صندلی های دانشگاهی در این رشته اصلا کار ساده ای نیست. همه علاقمندان به این رشته باید از رزومه تحصیلی قدرتمندی برخوردار باشند و یکی از مهم ترین عواملی که می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد، نمره دروس فیزیک و ریاضی دانش آموزان در مقطع دبیرستان و همچنین معدل دانشجویان مقطع کارشناسی برای اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد است. در این مقاله که به کوشش مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، توضیحات تکمیلی را ارائه خواهیم کرد.

دانشگاه های ارائه کننده رشته مهندسی هوافضا در مجارستان

از جمله مواردی که علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور باید به آن توجه ویژه داشته باشند، انتخاب دانشگاهی است که رشته تحصیلی آن ها را ارائه کرده است. دانشجویان باید با توجه به رزومه خود و جایگاه دانشگاه، تصمیم بگیرند که آیا می توانند به اخذ پذیرش از یک دانشگاه امیدوار باشند یا خیر. دانشگاه های برتر جهان نیاز به نمرات بالا و همچنین مدرک زبان معتبر دارند اما هرچه از اعتبار دانشگاه کمتر می شود، حساسیت بر روی این موضوع کمتر می گردد.

مرکز تحقیقاتی فضانوردی و علوم زمین نیز دومین مرکزی است که برای تحصیل رشته مهندسی هوافضا در مجارستان می توان در آن نام نویسی کرد. با توجه به این که این موسسه در بسیاری از رشته های تحصیلی فعالیتی ندارد، نتوانسته است جایگاهی کلی در میان دانشگاه های جهان داشته باشد اما در رشته مهندسی هوافضا توانسته است جایگاه 180 جهان را به خود اختصاص دهد و این مسئله به خوبی کیفیت آموزش در این موسسه را نشان می دهد. دانشگاه تکنولوژی و اقتصاد بوداپست در پایتخت این کشور نیز می تواند گزینه مناسب دیگری برای علاقمندان به تحصیل در مجارستان باشد.

دانشگاه های ارائه کننده رشته مهندسی هوافضا در مجارستان

هزینه رشته مهندسی هوافضا در مجارستان

هزینه زندگی در مجارستان برای دانشجویان رشته های غیر پزشکی در مجارستان بسیار مقرون به صرفه است. افرادی که در رشته مهندسی هوافضا در کشور مجارستان به تحصیل می پردازند، به طور متوسط سالیانه 1200€ تا 5000€ (یورو) به عنوان شهریه به دانشگاه پرداخت می کنند و این هزینه در مقایسه با هزینه تحصیل در کشورهای پیشرفته اروپایی بسیار مقرون به صرفه است.

بخش دیگر هزینه های تحصیل در کشور مجارستان به هزینه های زندگی در این کشور مربوط می شود. دانشجویان برای اینکه یک زندگی با کیفیت بالای دانشجویی در این کشور داشته باشند، تنها به 600€ (یورو) در ماه نیاز خواهند داشت که این مبلغ نیز قابل مقایسه با هزینه های زندگی در کشورهای غربی قاره اروپا نیست.

دانشجویان خارجی در کشور مجارستان از این فرصت برخوردار هستند که در طول زندگی خود در این کشور به کار مشغول شده و بخشی از هزینه های زندگی خود در این کشور را پوشش دهند. اجازه کار دانشجویی در مجارستان تنها به صورت نیمه وقت در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت و در موارد خاص به دانشجویان اجازه داده خواهد شد که در دوران تعطیلی دانشگاه به صورت تمام وقت فعالیت داشته باشند.

درآمد مهندسی علوم فضایی در کشور مجارستان

کمتر کسی را می توان دید که تحصیل در حوزه شنگن را تجربه کند اما تمایلی به کار در این منطقه نداشته باشد. افرادی که در مجارستان تحصیل کرده باشند، این فرصت را خواهند داشت تا در این کشور به جستجوی کار پرداخته و از این طریق بتوانند شغل مورد نظر خود را یافته و ویزای کاری مجارستان را به دست آورند. در اختیار داشتن ویزای کاری در مجارستان به این معنی است که ادامه تحصیل در این کشور برای شما رایگان خواهد بود و می توانید اقامت بلند مدت کشور مجارستان و پاسپورت این کشور را نیز به دست آورید.

مهندسین حوزه هوافضا در کشور مجارستان از درآمد بسیار مناسبی در این کشور برخوردار هستند و این همان چیزی است که هر نیروی کار به دنبال آن است. در نمودار زیر می توان به خوبی در این رابطه اطلاعات کافی را به دست آورد.

درآمد ماهانه مهندسین هوافضا در مجارستان

نمودار فوق به خوبی نشان می دهد که یک مهندس حوزه هوافضا در کشور مجارستان هیچ گونه دغدغه ای برای تامین هزینه های زندگی خانواده خود نخواهد داشت و می تواند از این طریق تمرکز کامل خود را بر پرورش خود و مسئولیت هایش بگذارد. در مجارستان دانشجویان می توانند بدون مدرک زبان نیز ویزای تحصیلی دریافت کنند اما امکان شروع دوره تحصیلی بدون مدرک زبان ممکن نیست. در صورتی که تمایل به اعزام دانشجو به مجارستان یا سایر کشورهای پیشرفته جهان دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات مهم درخصوص رشته مهندسی هوافضا در مجارستان

در این بخش به سوالات مهم شما پاسخ می دهیم:

  • هزینه رشته مهندسی هوافضا در مجارستان چگونه است؟ هزینه زندگی در مجارستان برای دانشجویان رشته های غیر پزشکی در مجارستان بسیار مقرون به صرفه است. افرادی که در رشته مهندسی هوافضا در کشور مجارستان به تحصیل می پردازند، به طور متوسط سالیانه 1200€ تا 5000€ (یورو) به عنوان شهریه به دانشگاه پرداخت می کنند و این هزینه در مقایسه با هزینه تحصیل در کشورهای پیشرفته اروپایی بسیار مقرون به صرفه است.
  • دانشگاه های ارائه کننده رشته مهندسی هوافضا در مجارستان کدام اند؟ مرکز تحقیقاتی فضانوردی و علوم زمین نیز دومین مرکزی است که برای تحصیل رشته مهندسی هوافضا در مجارستان می توان در آن نام نویسی کرد. با توجه به این که این موسسه در بسیاری از رشته های تحصیلی فعالیتی ندارد، نتوانسته است جایگاهی کلی در میان دانشگاه های جهان داشته باشد اما در رشته مهندسی هوافضا توانسته است جایگاه 180 جهان را به خود اختصاص دهد و این مسئله به خوبی کیفیت آموزش در این موسسه را نشان می دهد. دانشگاه تکنولوژی و اقتصاد بوداپست در پایتخت این کشور نیز می تواند گزینه مناسب دیگری برای علاقمندان به تحصیل در مجارستان باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *