ویزای تحصیلی

رشته موسیقی در تایلند

رشته موسیقی در تایلند

شرایط تحصیل رشته موسیقی در تایلند با استانداردهای موجود در ذهن بسیاری از افراد فاصله چشمگیر و نامناسبی دارد. افراد زیادی هستند که تمایل دارند تا زندگی خود را در شرق آسیا ادامه دهند و فرهنگ این منطقه آن ها را تحت تاثیر خود قرار داده است و تحصیل را می توان بهانه ای قدرتمند برای شروع زندگی در این منطقه دانست. در حال حاضر دانشگاه های بسیار زیادی در تایلند وجود دارد و برخی از آن ها توانسته اند در رشته های خاص امتیازهای بسیار عالی را از نظر علمی دریافت کنند. در چنین شرایطی می توان انتخاب گزینه ای مانند تحصیل در تایلند را ارزشمند دانست ولی باید به این نکته توجه داشت که شرایط در رشته ای مانند موسیقی تا حدود زیادی متفاوت است.

رشته موسیقی یکی از رشته های وابسته به گروه هنر است که متاسفانه در دانشگاه های معدودی ارائه می شود و در نتیجه دانشجویان علاقمند به این رشته باید مسیر نسبتا دشواری را برای رسیدن به خواسته های خود در نظر داشته باشند. باید به این نکته توجه کرد که دانشگاه های تایلند نیز شرایط مشابهی در این رشته دارند و جایگاه علمی دانشگاه های این کشور به خوبی نشان می دهد که انتخاب آن ها به عنوان مقصد تحصیلی می تواند یک ریسک بزرگ به حساب آید. از همین رو در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی چگونگی تحصیل رشته موسیقی در تایلند پرداخته و به ابهامات موجود در این زمینه پاسخ گفته اند.

  • شرایط تحصیل رشته موسیقی در این کشور چگونه است؟
  • آیا دانشگاه های تایلندی در رشته موسیقی جایگاه مناسبی دارند؟
  • هزینه تحصیل رشته موسیقی در تایلند چگونه است؟
  • آیا می توان به امید یافتن کار در تایلند، تحصیل در این کشور را به پایان برد؟

شرایط تحصیل رشته موسیقی در تایلند

در حال حاضر تایلند یکی از کشورهای مهم آسیای شرقی است و افراد زیادی تمایل به زندگی در این کشور دارند. در حال حاضر دانشگاه های تایلند در رشته های متنوعی توانسته اند جایگاه مناسبی به خود اختصاص دهند ولی در رشته های هنری شرایط متفاوت است. باید به این نکته اشاره داشت که تایلند توجه چندانی به رشته های هنری نداشته است و با توجه به نظرات عمومی، دانشگاه های این کشور به رشته های مهندسی توجه بیشتری داشته اند.

در حال حاضر رشته موسیقی تنها در 2 دانشگاه معتبر ارائه می شود و سایر دانشگاه های این کشور نتوانسته اند جایگاه مناسبی برای خود به دست آورند. مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته موسیقی در تایلند عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته موسیقی در تایلند

تحصیل رشته موسیقی در تایلند در مقطع کارشناسی به زبان تای و انگلیسی انجام می شود و دانشجویان می توانند به انتخاب خود در یکی از دانشگاه های این کشور مراجعه کنند. رشته موسیقی در تایلند در مقطع کارشناسی در یک دوره آموزشی 4 ساله ارائه می شود و به همین دلیل است که دانشجویان می توانند با یک برنامه ریزی درست مسیر مهاجرت خود را پشت سر بگذارند. در حال حاضر تایلند را نمی توان در جمع 3 تا 5 انتخاب اول در آسیای شرقی و در رشته موسیقی معرفی کرد و این مسئله خود یکی از موانع مهاجرت به تایلند است.

هزینه تحصیل رشته موسیقی در تایلند

باید به این نکته توجه داشت که علاوه بر این که کیفیت آموزش در دانشگاه های تایلند چندان مناسب نیست، دانشجویان باید هزینه های نسبتا زیادی را برای تحصیل در این کشور صرف کنند و به همین دلیل است که توصیه می شود تا دانشجویان مسیرهای مختلف تحصیلی را بررسی کنند تا بتوانند از بین کشورهای مختلف، بهترین را برای خود انتخاب کنند. دانشجویان در تایلند به هیچ گونه منبع مالی و کمک هزینه آموزشی دسترسی نخواهند داشت و این مسئله می تواند فشار اقتصادی را بر آن ها تا حد زیادی افزایش دهد.

هزینه تحصیل رشته موسیقی در تایلند

مهم ترین هزینه های مربوط به تحصیل رشته موسیقی در تایلند عبارتند از:

نوع هزینهقیمت به دلار
شهریه دانشگاهی16500$
هزینه های زندگی ماهانه570$
درآمد حاصل از کار دانشجوییکار در تایلند ضمن تحصیل ممنوع است!

ویزای تحصیلی تایلند

شرایط کار یک موسیقیدان در تایلند

باید به این نکته اشاره داشت که به مانند اکثر کشورهای آسیای شرقی، موسیقی در فرهنگ تایلند نیز جایگاه خاص خود را دارد و شهروندان این کشور نسبت به موسیقی بومی خود توجه بسیار زیادی نشان می دهند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که صنعت موسیقی در این کشور پیشرفت های چشمگیری را نیز به خود دیده است و همین مسئله سبب شده تا توجهات به این حوزه بیشتر نیز شود.

به طور تقریبی می توان گفت که یک فرد فعال در حوزه موسیقی به صورت ساعتی، درآمدی در حدود 323THB (بات تایلند) را اختیار می کند و این درامدی است که می تواند برای زندگی در این کشور کفایت کند. راه های مختلفی برای مهاجرت به بهترین نحو وجود دارد و به همین دلیل است که توصیه می شود تا برای آشنایی با آن ها، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *