ویزای تحصیلی

رشته موسیقی در سنگاپور

رشته موسیقی در سنگاپور

شرایط تحصیل رشته موسیقی در سنگاپور به مانند اکثر رشته های تحصیلی در این کشور، بهترین شرایط را در آسیا دارد. باید به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر سنگاپور یکی از بهترین شرایط تحصیل در آسیا را فراهم کرده است و می توان گفت که مدرک تحصیلی دریافت شده از این کشور از اعتبار بسیار زیادی در سطح بین المللی برخوردار است. باید به این نکته اشاره داشت که ورود به دانشگاه های سنگاپور نیز کار ساده ای نیست و دانشجویان برای این که بتوانند به خواسته خود در این رابطه دست پیدا کنند، باید مسیر نسبتا طولانی را طی کنند و این مسیر همراه با آزمون های ورودی است.

شرایط تحصیل در رشته موسیقی در جهان به گونه ای است که نمی توان انتظار داشت که به راحتی بتوان آن را به بسیاری توصیه کرد. مسیر ورود به این رشته بسیار پر رقابت است و رزومه تحصیلی فرد است که می تواند برگ برنده او برای ورود به بهترین دانشگاه های جهان از جمله در سنگاپور باشد. باید به این نکته توجه داشت که گرایش های بسیار متنوعی در حوزه موسیقی وجود دارد و دانشجویان می توانند با توجه به شرایط خود یکی را انتخاب کنند. در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی چگونگی تحصیل رشته موسیقی در سنگاپور پرداخته شده است.

  • شرایط تحصیل رشته موسیقی در سنگاپور چیست؟
  • بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته موسیقی در این کشور کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته موسیقی در این کشور چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار در حوزه موسیقی در سنگاپور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته موسیقی در سنگاپور

سنگاپور یکی از کشورهای کوچک منطقه شرق آسیا است که در یک بازه زمانی کوتاه مدت توانسته پیشرفت های چشمگیری را تجربه کند. محدودیت هایی برای تحصیل و مهاجرت دانشجویان ایرانی به این کشور وجود دارد و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که دانشجویان ایران به راحتی بتوانند در رشته موسیقی در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند.

دانشگاه های سنگاپور در رشته موسیقی نیز به مانند بسیاری از رشته های دیگر تحصیلی جایگاه بسیار مناسبی دارند و به همین دلیل می توان انتظار داشت که دانشجویان خارجی تمایل داشته باشند تا این دانشگاه ها را برای تحصیل خود انتخاب کنند. محدودیت های اصلی تحصیل در این دانشگاه ها، رقابت سنگین برای دریافت پذیرش است و افرادی که قصد دارند در دانشگاه های سنگاپور تحصیل کنند، باید رزومه تحصیلی قدرتمندی در اختیار داشته باشند تا بتوانند به پذیرش خود در این رشته دست پیدا کنند. برای تحصیل در رشته موسیقی در سنگاپور، در اختیار داشتن حداقل آیلتس 6 الزامی است.

شرایط تحصیل رشته عکاسی در سنگاپور

معرفی دانشگاه های برتر رشته موسیقی در سنگاپور

در حالی که سنگاپور یکی از کشورهای برتر جهان در زمینه آموزش به ویژه در سطح دانشگاه است، تعداد دانشگاه های موجود در این کشور بسیار معدود است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که دانشجویان این کشور با رزومه های متوسط و ضعیف بتوانند پذیرش دریافت کنند. رتبه بالای دانشگاه های سنگاپور در رشته های مختلف از جمله موسیقی نشان می دهد که این دانشگاه ها در سطح جهانی چه اعتبار بالایی دارند.

مهم ترین دانشگاه های سنگاپور در رشته موسیقی عبارتند از:

برترین دانشگاه های موسیقی در سنگاپور

هزینه تحصیل رشته موسیقی در سنگاپور

آنچه ممکن است بیش از هر چیز دیگری مانع مهاجرت به سنگاپور به ویژه از طریق تحصیل می شود، هزینه های تحصیل در این کشور است. دانشگاه های سنگاپور هیچ کمک هزینه مالی برای دانشجویان خارجی در نظر نگرفته اند و شهریه ثابت دانشگاه های این کشور بسیار بالا است. دانشجویان خارجی برای این که بتوانند هزینه های تحصیلی خود را پرداخت کنند، ممکن است بتوانند از بورسیه های تحصیلی استفاده کرده و هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش دهند.

هزینه تحصیل رشته موسیقی در سنگاپور

برخی از مهم ترین هزینه هایی که دانشجویان در سنگاپور با آن روبرو می شوند عبارتند از:

نوع هزینهمبلغ به دلار
شهریه دانشگاه21000$
هزینه زندگی سالیانه15000$
درآمد ماهانه کار دانشجویی850$

شرایط کار یک موسیقیدان در سنگاپور

باید به این نکته توجه داشت که سنگاپور کشوری کوچک و صنعتی است و رشته های هنری در این کشور جایگاه چندان بالایی ندارد. باید به این مسئله توجه داشت که با وجود چنین محدودیت هایی، فارغ التحصیلان رشته موسیقی نیز می توانند دوره تحصیلی خود را در این کشور به سرانجام مناسبی برسانند و در این کشور به کار مشغول شوند. در حال حاضر، یک هنرمند عرصه موسیقی در این کشور می تواند در هر ساعت کار، 38$ (دلار سنگاپور) درآمد کسب کند که نشان از آزادی عمل او در زندگی اقتصادی خواهد داشت.

عبور از دشواری های دریافت ویزای تحصیلی سنگاپور

البته باید به این موضوع نیز توجه داشت که مشاغل پیوسته زیادی وجود دارد که می توان به کمک آن فرایند تحصیل رشته موسیقی را به سرانجام رسید و مشاغل بسیاری وجود دارد که امکان کار در حوزه آکادمیک را فراهم می کند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *