ویزای تحصیلی

رشته همه گیرشناسی در برزیل

رشته همه گیرشناسی در برزیل

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در برزیل به گونه ای است که افراد با هر نوع رزومه تحصیلی می توانند انتخاب های گسترده ای را پیش رو داشته باشند. بدون تردید و با اختلاف قابل توجهی، برزیل بهترین کشور امریکای جنوبی برای تحصیل به حساب می آید و برخی از دانشگاه های این کشور توانسته اند رتبه های کم نظیری را به دست آورند. فرایند تحصیل در برزیل شباهت های بسیاری با بسیاری از کشورهای مطرح جهان دارد و به همین دلیل است که می توان انتظار داشت رفته رفته، بر تعداد متقاضیان تحصیل در این کشور افزوده شود. سیاست های جدید دولت برزیل این کشور را به یکی از ده قطب برتر اقتصاد جهان تبدیل کرده است و این مسئله به طور قاب توجهی بر جذابیت های این کشور افزوده است.

برزیل از جمله کشورهایی است که رشته همه گیرشناسی را با کیفیت مناسبی در دو مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی ارائه می کند اما باید در نظر داشت که گزینه های بسیار محدودی برای تحصیل این رشته در مقطع کارشناسی وجود دارد. افرادی که برزیل را مقصد ارزشمندی برای تحصیل در این رشته می دانند، صرفا به دانشگاه های برتر این کشور توجه دارند و به منظور روشن ساختن هرچه بیشتر این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در برزیل می پردازند.

  • مهم ترین نکات در رابطه با انتخاب برزیل به عنوان مقصد تحصیلی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های رشته همه گیرشناسی در برزیل کدامند؟
  • آیا برزیل مقصد مهمی برای تحصیل در رشته همه گیرشناسی است؟
  • هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در برزیل در این کشور اقامت به دست آورد؟

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در برزیل

برای تحصیل در برزیل در رشته همه گیرشناسی نزدیک به 50 گزینه ایده آل در دسترس قرار دارد و به همین دلیل است که می توان برزیل را به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در این رشته دانست. دانشگاه سائوپائولو یکی از بهترین دانشگاه های جهان برای تحصیل در این رشته است که رتبه 29 جهان را به دست آورده است. در جدول زیر می توان بخشی از مهم ترین دانشگاه های این کشور به عنوان مقصدی برای تحصیل در رشته همه گیرشناسی است را مشاهده کرد.

نام دانشگاهرتبه در آمریکای جنوبیرتبه در جهان
دانشگاه سائوپائولو129
دانشگاه فدرال سائوپائولو2143
دانشگاه فدرال میناس گرایس3148
دانشگاه فدرال ریودوژانیرو4154
دانشگاه فدرال پلاتوس5157
دانشگاه فدرال ریو د ژانیرو6191
دانشگاه دولتی کامپیناس8208
دانشگاه دولتی سائوپائولو9218
دانشگاه فدرال باهیا10251

همانطور که قابل مشاهده است از میان 10 دانشگاه برتر آمریکای لاتین برای تحصیل در رشته همه گیرشناسی، 9 دانشگاه در برزیل واقع شده اند و این رتبه بندی به خوبی نشان از کیفیت تحصیل در این کشور نسبت به سایر دانشگاه های این منطقه دارد. افرادی که برزیل را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، این فرصت را خواهند داشت که بتوانند به زبان پرتغالی تحصیل کنند اما در برخی از دانشگاه های این کشور امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز وجود خواهد داشت.

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در برزیل

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در برزیل

تحصیل در برزیل در بسیاری از رشته های تحصیل از جمله همه گیرشناسی، با توجه به کیفیت ممکن در برخی از دانشگاه های این کشور بسیار مناسب است و به همین دلیل می توان گفت که برزیل از نظر اقتصادی نیز می تواند گزینه ای ایده آل برای تحصیل به حساب آید. هزینه های تحصیل در برزیل بسیاری از افراد را نسبت به دریافت بورسیه های تحصیلی بی نیاز می کند ولی باید در نظر داشت که همه دانشجویان نمی توانند در این کشور به دریافت اجازه کار ضمن تحصیل نیز امید داشته باشند.

قانون کار ضمن تحصیل در برزیل به تازگی تصویب شده است و دانشجویان خارجی برای رسیدن به این مهم، باید مراحل متوالی و البته دقیقی را پشت سر بگذارند. در حال حاضر در صورتی که فردی بتواند به صورت نیمه وقت مجوز کار در برزیل را به دست آورد، برای یک سال تحصیل خود در رشته همه گیرشناسی در این کشور باید مبالغ زیر را در نظر داشته باشد.

هزینه یکسال تحصیل رشته همه گیرشناسی در برزیل

شرایط کار یک اپیدمیولوژیست در برزیل

برای تحصیل در برزیل در رشته اپیدمیولوژی گزینه های متعددی وجود دارد و به همین دلیل می توان دریافت که بازار کار برزیل نیز به متخصصین این رشته نیاز دارد. دسترسی به درآمدی معادل 14200BRL (رئال برزیل) در این کشور به خوبی نشان دهنده کیفیت مالی زندگی یک فرد در این حوزه است. برزیل به شهروندان خارجی که 10 سال در این کشور کار کرده و مالیات خود را پرداخت کرده باشند اجازه خواهد داد که به صورت دائمی در این کشور بمانند و درخواست دریافت تابعیت داشته باشند.

در حال حاضر نمی توان از این کشور به عنوان مقصدی عالی برای زندگی نام برد و توصیه می شود که افراد برای رسیدن به خواسته های خود در زمینه مهاجرت ابتدا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند و از رهنمودهای ایشان بهره برده و سپس تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *