ویزای تحصیلی

رشته همه گیرشناسی در فیلیپین

رشته همه گیرشناسی در فیلیپین

تحصیل رشته همه گیرشناسی در فیلیپین را به دلیل عدم حضور دانشگاه های این کشور در رتبه بندی های جهانی، نمی توان به عنوان یک امتیاز دانست. افرادی که رشته همه گیرشناسی را برای ادامه تحصیل خود در نظر می گیرند، باید به این نکته توجه داشته باشند که تحصیل در این رشته حساسیت های بسیار زیادی را به همراه دارد و مسئولیت های خطیری را به عهده فرد می گذارد و این مسئله التزام تحصیل در شرایط ایده آل را بیش از گذشته افزایش می دهد. دانشگاه های فیلیپین در این رشته به صورت ویژه نتوانسته اند جایگاه مناسبی را به دست آورند و این چالشی است که پیش از مهاجرت به این کشور باید مد نظر قرار گیرد.

افرادی که فیلیپین را به عنوان مقصد تحصیلی خود در نظر می گیرند، باید دقت داشته باشند که رشته همه گیرشناسی در این کشور از جمله رشته هایی است که در مقطع کارشناسی ارائه نمی شود و دانشجویان می توانند برای تحصیل در رشته مورد علاقه خود، از مقطع کارشناسی ارشد شروع به تحصیل در این رشته کنند. رشته های خاصی وجود دارد که به کمک آن ها می توان امکان ادامه تحصیل در رشته همه گیرشناسی را در این کشور و البته بسیاری از کشورهای دیگر جهان پیدا کرد. در حال حاضر و به دلیل شرایط خاصی که این رشته به همراه دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در فیلپین خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در فیلیپین چیست؟
  • آیا می توان پتحصیل با کیفیت در رشته همه گیرشناسی را در این کشور تجربه کرد؟
  • هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در این کشور چقدر است؟
  • شرایط کار یک اپیدمیولوژیست در این کشور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در فیلیپین

افرادی که رشته همه گیرشناسی را به عنوان رشته نهایی تحصیل خود انتخاب می کنند، برای ورود به دانشگاه در اکثر کشورهای جهان، باید مدرک کارشناسی مرتبط با این رشته را ارائه کنند. توجه به این نکته ضروری است که این رشته های تحصیلی در فیلیپین در دسترس قرار دارند و می توان به راحتی آن ها را در مقطع کارشناسی انتخاب کرد. برخی از مهم ترین این رشته ها عبارتند از:

  • پرستاری
  • علوم بهداشت
  • زیست شناسی
  • میکروب شناسی
  • ویروس شناسی
  • انگل شناسی
  • بهداشت عمومی
  • ریاضیات
  • آمار

طول دوره تحصیل رشته همه گیرشناسی در فیلیپین برای دانشجویان خارجی در رشته همه گیرشناسی معمولا 3 ساله است چراکه اکثر دانشجویان در این رشته آشنایی چندانی با برخی از دروس تخصصی ندارند اما تعداد دانشجویانی که این رشته را در طول 2 سال تحصیلی به پایان می رسانند نیز کم نیست. خوشبختانه در فیلیپین می توان به زبان انگلیسی نیز به ادامه تحصیل پرداخت ولی باید در نظر داشت که کیفیت آموزش در این کشور چندان مناسب نیست و به همین دلیل است که نامی از دانشگاه های این کشور در لیست بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته همه گیرشناسی دیده نمی شود.

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در فیلیپین

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در فیلیپین

برخلاف بسیاری از کشورهای شرقی آسیا، تحصیل در فیلیپین هزینه های زیادی را به همراه ندارد و این یکی از نکات مثبت در رابطه با انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی است. دانشجویان خارجی برای تحصیل در این کشور به بورسیه های تحصیلی نیاز چندانی پیدا نمی کنند و این می تواند یکی از مهم ترین دغدغه های دانشجویان برای تحصیل در کشورهای دیگر را کاهش دهد.

از طرف دیگر دانشجویان در این کشور می توانند به صورت نیمه وقت به کار ضمن تحصیل مشغول شوند و از این طریق قادر خواهند بود تا بخش عمده ای از هزینه های زندگی خود در این کشور را نیز تامین کنند. در گراف زیر می توان اطلاعات تکمیلی در خصوصی شرایط مالی یک سال تحصیل در رشته همه گیرشناسی در فیلیپین را مشاهده کرد.

شرایط مالی یک سال تحصیل در رشته همه گیرشناسی در فیلیپین

شرایط کار یک اپیدمیولوژیست در فیلیپین

اکثر افرادی که در کشوری خارجی دوره تحصیلات خود را آغاز می کنند، به دنبال راهی برای ماندن در آن کشور به منظور کار و اخذ اقامت هستند اما شرایط در کشور فیلیپین کمی متفاوت است. کیفیت زندگی در این کشور فاصله زیادی با استانداردهای جهانی دارد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد، پس از دریافت مدیک تحصیلی خود در این کشور، گام در مسیر یافتن کشور مناسبی برای کار بر می دارند در حالی که این مسیر می تواند وقت زیادی از آن ها را هدر دهد.

یک اپیدمیولوژیست به طور کلی می تواند در حدود 72000PHP (پزوی فیلیپین) در ماه درآمد کسب کند و از این طریق می تواند شرایط مناسب اقتصادی را برای خود در این کشور به ارمغان آورد اما آنچه مورد پسند او نخواهد بود، کیفیت زندگی در این کشور است. شما نیز در صورتی که تمایل دارید تا از اولین لحظه، تصمیم درستی را در رابطه با انتخاب کشور مقصد خود اتخاذ کنید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *