ویترین

رشته پزشکی در مالاوی

رشته پزشکی در مالاوی

دانشجویان رشته پزشکی در مالاوی می‌توانند مهارت و دانش‌ عملی کسب کنند و در عین حال تأثیر مثبتی بر جوامعی که به آنها خدمت می‌ کنند بگذارند. مالاوی یک جمهوری است و در 6 ژوئیه 1964 از بریتانیا استقلال یافت و در سال 1993 به یک دموکراسی چند حزبی تبدیل شد. اکثر موسسات آموزشی در مالاوی توسط سازمان ملل متحد برای سازمان آموزشی، اجتماعی و فرهنگی (یونسکو) و سازمان بهداشت جهانی  تایید شده اند و دانشجویانی که قصد دارند مشغول به تحصیل پزشکی شوند، ممکن است بتوانند برنامه های مناسبی را در مالاوی پیدا کنند و پذیرش تحصیلی خود را دریافت کنند. با این حال، توصیه می شود دانشجویان قبل از مهاجرت تحصیلی به مالاوی اطلاعات کاملی درباره شرایط آموزش پزشکی در این کشور کسب کنند.

با جمع آوری اطلاعات مفید درباره آموزش رشته پزشکی در مالاوی، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند هموطنان عزیز را تا حد ممکن در این زمینه آگاه سازند.

وضعیت تدریس رشته پزشکی در مالاوی

تحصیل پزشکی در مالاوی می تواند فرصتی منحصر به فرد برای دانشجویانی که می خواهند تجربه بالینی در یک محیط کم منابع کسب کنند، فراهم کند. سیستم مراقبت های بهداشتی کشور به دلیل کمبود نیرو و کمبود منابع شناخته شده است، به این معنی که دانشجویان پزشکی ممکن است این شانس را داشته باشند که طیف گسترده ای از شرایط و موارد پزشکی را ببینند. دانشکده‌ های پزشکی در مالاوی همچنین بر یادگیری و خدمات مبتنی بر جامعه تأکید دارند که می ‌تواند تجربیات ارزشمندی را در زمینه بهداشت عمومی و اطلاع رسانی فراهم کند. کالج پزشکی دانشگاه مالاوی دانشکده پزشکی اولیه در کشور است که برنامه رشته پزشکی ارائه می دهد، اما در دانشجویانی که قصد دارند در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند، حتما باید در سال تحصیلی مورد نظر خود، از ارائه برنامه پزشکی توسط این دانشگاه مطمئن شوند و بعد اقدام کنند.


سایر دانشگاه ها و کالج ها نیز برنامه های آموزش پزشکی را ارائه می دهند و معیارهای پذیرش برای دانشکده های پزشکی در مالاوی متفاوت است، اما معمولاً دانش آموزان باید تحصیلات متوسطه را گذرانده باشند و امتحانات ملی را گذرانده باشند. هزینه تحصیل پزشکی در مالاوی در مقایسه با سایر کشورها نسبتاً پایین است و شهریه و هزینه آن به طور متوسط ​​حدود 1500$ (دلار) در سال است.

تحصیل رشته پزشکی در مجارستان

نکات برجسته برای تحصیل رشته پزشکی در مالاوی

دانشگاه های برتر در مالاوی رشته پزشکی را با هزینه مقرون به صرفه و هزینه کم زندگی ارائه می دهند. کالج های پزشکی در مالاوی دارای زیرساخت های توسعه یافته ای هستند و فرصت های شغلی خوبی را ارائه می دهند. رشته پزشکی در مالاوی در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده است و دانشکده و آموزش کلاس کلمه را با هزینه های مقرون به صرفه ارائه می دهد.

مهم ترین عواملی که یک کالج پزشکی خوب و بهترین را تعیین می کند، بررسی وابستگی، تشخیص و سایر پارامترهای وابسته است.

موسسات آموزش رشته پزشکی در  مالاوی به این مقامات وابسته هستند:

  • وزارت آموزش و پرورش مالاوی
  • کمیسیون ملی پزشکی (NMC)
  • سازمان بهداشت جهانی (WHO)
  • کمیسیون آموزشی برای فارغ التحصیلان پزشکی خارجی (ECFMG)
  • فدراسیون جهانی آموزش پزشکی (WFME)
  • بنیاد پیشرفت آموزش و تحقیقات پزشکی بین المللی (FAIMER)

برای جذب دانشجویان بین المللی، بسیاری از کالج ها و دانشگاه های مالاوی از زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی آموزش و ارتباط خود در دانشگاه های پزشکی استفاده می کنند و این دوباره به عنوان یک مزیت در جذب دانشجویان بین المللی عمل می کند. با این حال، متقاضیان باید توجه داشته باشند که تسلط به زبان محلی همیشه یک امتیاز اضافی است.

نکات برجسته برای تحصیل رشته پزشکی در مالاوی

مزایا و معایب تحصیل پزشکی در مالاوی

مدرک پزشکی در مالاوی توسط سازمان جهانی بهداشت و یونسکو به رسمیت شناخته شده و در سراسر جهان پذیرفته شده است. علاوه بر این، طیف گسترده ای از امکانات و قرار گرفتن در معرض گسترده با عمل بالینی به دلیل بیمارستان های چند مشخصات بسیار مجهز یکی دیگر از برجسته ترین مزایای تحصیل پزشکی در مالاوی می باشد. دانشجویانی که در مالاوی تحصیل می کنند می توانند برنامه کارآموزی خود را در کالج ها و بیمارستان های پزشکی در سطح جهانی در سراسر جهان تکمیل کنند. شایان ذکر است که در مقایسه به کشورهای توسعه یافته، هزینه تحصیل رشته پزشکی در مالاوی بسیار کم و مقرون به صرفه است. دانشجویان می توانند قبل از مهاجرت تحصیلی به مالاوی جهت تحصیل پزشکی، بهترین گزینه را برای اقامت و اسکان خود انتخاب کنند.

رشته پزشکی در سوئیس

موسسات و دانشکده های پزشکی در مالاوی، آموزش آکادمیک عالی و همچنین ورزش را ارائه می دهند و مدرک پزشکی که دانشجویان از این موسسات آموزش پزشکی دریافت می کنند در سطح جهانی مشهور است و ارزش زیادی دارد. در کنار مزایای تحصیل پزشکی در مالاوی، معایبی وجود دارد که دانشجویان باید از آنها مطلع باشند.

برجسته ترین معایب تحصیل پزشکی در مالاوی عبارتند از:

معایب تحصیل پزشکی در مالاوی

از آنجایی که انگلیسی زبان محلی در مالاوی است، دانشجویان ممکن است احساس کنند که این زبان یک مانع است (خارج از محوطه دانشگاه). آب و هوای مالاوی کمی متفاوت است. بنابراین، ممکن است سازگاری برای دانش آموزان سخت باشد. جهت آشنایی با بهترین نقاط دنیا برای تحصیل رشته های برجسته، متقاضیان می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *