ویترین

رشته پزشکی در مالدیو

رشته پزشکی در مالدیو

مدرک رشته پزشکی در مالدیو به سرعت به یک انتخاب محبوب برای دانشجویانی تبدیل شده است که به دنبال مدرک پزشکی شناخته شده جهانی هستند. این کشور که به طور رسمی به عنوان جمهوری مالدیو شناخته می شود، در سواحل اقیانوس هند، جنوب غربی هند و سریلانکا واقع شده است. با وجود اینکه مالدیو به خاطر جذب توریستی عظیم خود شناخته شده است، این کشور از نظر اقتصادی عالی نبوده است. تجارت غالب از لحاظ تاریخی، صنعت توریسم با کیفیت بالا بوده است، که هتل‌ ها و املاک گران قیمت را ارائه می ‌دهد و کشاورزی و ماهیگیری سهم بیشتری در اقتصاد دارد. این راهنما توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جمع آوری شده است و مطالب آن شامل اطلاعاتی دقیق درباره شرایط تحصیل رشته پزشکی در این جزیره است.

بررسی اجمالی تحصیل رشته پزشکی در مالدیو

مالدیو سیستم آموزشی خوبی برای ساکنان خود دارد و همچنین دانشجویان بین المللی دارد که برای مطالعه و لذت بردن از سواحل زیبای محلی جمع می شوند. این کشور در حال حاضر تنها یک کالج پزشکی دارد، دانشگاه ملی مالدیو، برنامه MD را ارائه می دهد که تقریباً 5 سال طول می کشد. استاندارد کیفیت آموزش در دانشگاه های پزشکی مالدیو با سیستم آموزشی بین المللی برابری می کند و برنامه درسی با نیاز و زمان ارتقا می یابد. محل اقامت و سایر امکانات هم در داخل و هم در خارج از محوطه دانشگاه در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و سبک زندگی این کشور جزیره ای آن را به مکانی جذاب برای تحصیل تبدیل کرده است. با مقایسه هزینه های تحصیل در دانشگاه های پزشکی مالدیو با سایر کشورها، هزینه کمی کمتر است و کیفیت آموزش و تخصص ها تقریباً یکسان است.


به همین دلیل است که بسیاری از علاقه مندان به پزشکی مالدیو را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند. این مکان برای دانشجویان بین المللی کاملاً امن است و در واقع آنها از وقت خود در اینجا لذت خواهند برد. در ادامه نگاهی دقیق تر به دانشگاه ملی مالدیو که تنها دانشگاه ارائه دهنده برنامه پزشکی در این کشور است خواهیم داشت.

فرایند تحصیل پزشکی در سوئد

تحصیل پزشکی در دانشگاه ملی مالدیو

دانشکده پزشکی دانشگاه ملی مالدیو که در اکتبر 2018 تأسیس شد، تنها دانشکده پزشکی در این کشور است. دفتر مدیریت مدرسه در ساختمان دانشکده علوم بهداشتی واقع شده است در حالی که تمام فعالیت های دانشگاهی در طبقات 8 و 14 مجتمع بیمارستانی Dharumavantha انجام می شود.

برجسته ترین امکانات این دانشکده عبارتند از:

تجهیزات دانشگاه پزشکی Dharumavantha

در حال حاضر دانشکده پزشکی مدرک کارشناسی پزشکی، دکترای پزشکی را ارائه می دهد و تحصیل در این رشته به مدت 5 سال به طور می انجامد. شایان ذکر است که برنامه درسی اجرا شده مربوط به دانشگاه ملی مالزی، دانشگاه Kebangsaan مالزی است و تحت هدایت فنی این دانشگاه اجرا می شود. برنامه درسی دانشکده پزشکی دانشگاه ملی مالدیو یک برنامه درسی مدرن و یکپارچه است که با ادغام انواع روش های تدریس و یادگیری طراحی شده است. این با محتوایی توسعه داده شده است که دانش آموزان را قادر می سازد تا به مراقبانی سخت کوش، مصمم و دلسوز شکوفا شوند. دانشکده پزشکی دانشگاه ملی مالدیو به دانش‌آموزان خود آموزش می ‌دهیم که آنها مفاخر آینده هستند، که تخصص آنها به ایجاد مسیرهای جدید در زمینه ‌های پزشکی و علم کمک می ‌کند.

برای آشنایی بیشتر با MNU، جدول زیر تهیه شده است:

مواردشرح
نام قدیمیMaldives College of Higher Education
نوع دانشگاهدولتی
سال تاسیس1973
تعداد دانشجویانبیش از 10000
محلماله
تعداد پردیس ها4

دانشگاه ملی مالدیو یک دانشگاه دولتی است که برای بیش از نیمی از جمعیت درجه سوم مالدیو با مأموریت ایجاد، کشف، حفظ و انتشار دانشی که برای ارتقای زندگی و معیشت مردم و برای توسعه فرهنگی اجتماعی و اقتصادی ملت ضروری است، فعالیت می ‌کند.

تحصیل پزشکی در دانشگاه ملی مالدیو

اخذ ویزای تحصیلی جهت تحصیل رشته پزشکی در مالدیو

دانشجویانی که مایل به تحصیل رشته پزشکی در مالدیو هستند باید توجه داشته باشند که اخذ ویزای تحصیلی این کشور جهت اقامت طولانی مدت الزامی بوده و ذکر این نکته ضروری است که شرایط اخذ اخذ ویزای تحصیلی جهت تحصیل پزشکی در این جزیره ممکن است با توجه به کشور مبدا دانشجویان و متقاضیان متفاوت باشد. با این حال، در این بخش به شرایط و مدارک مورد نیاز برجسته ای که باید جهت اخذ ویزای تحصیلی مالدیو جمع آوری شوند اشاره می کنیم.

تحصیل رشته پزشکی در نیوزلند

این مدارک عبارتند از:

  • گذرنامه با حداقل 18 ماه اعتبار
  • مدارک تحصیلی کسب شده
  • شناسنامه
  • نامه پذیرش از دانشگاه پزشکی مالدیو
  • چهار قطعه عکس سایز پاسپورت
  • مجوز کلیه اسناد از مقامات
  • رسید پرداختی سال اول دانشگاه
  • رسید پرداخت هزینه های ویزا
  • اسناد مالی به عنوان اثبات موجود بودن وجوه
  • بررسی سلامت پزشکی
  • صورت مالی برای در دسترس بودن وجوه

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا تمامی متقاضیان و هموطنان گرامی را در پروسه مهاجرت به کشورهای خارجی از روش های مختلف یاری، راهنمایی و همراهی کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *