ویترین

رشته پزشکی در موریس

رشته پزشکی در موریس

دلایل مختلفی را می تواند یاد آور شده که دانشجویان خارجی به کمک آن ها، رشته پزشکی در موریس را دنبال می کنند. این جزیره یکی از مقاصد زیبا در دنیا می باشد و دارای مفاهیم و سنت های قوی هندی ها است و حتی از آن به عنوان خانه دوم برای سرخپوستان یاد می شود. اخیراً، موریس به عنوان یکی از مقاصد ترجیحی تحصیل در خارج از کشور برای تحصیل پزشکی در حال ظهور است. موریس به عنوان جمهوری موریس شناخته می شود و کشوری جزیره ای است که در آب های اقیانوس هند واقع شده است. پایتخت و بزرگترین شهر آن پورت لوئیس است و پرجمعیت ترین شهر نیز می باشد. این کشور دارای یک منطقه اقتصادی انحصاری است که آن را به یک اقتصاد پررونق در جهان تبدیل می کند.

این مکان که به ‌خاطر سواحل فوق ‌العاده و صخره ‌های مرجانی شناخته می ‌شود، به عنوان یک مقصد گردشگری برتر و همچنین به عنوان یک مرکز آموزشی مطرح شده است. علاوه بر این، وجود قوانین بسیار دقیق، آن را مکانی بسیار امن برای سکونت، کار و تحصیل کرده است. از این رو، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند هموطنان گرامی را با فرصت های تحصیل پزشکی در موریس آشنا سازند.

اطلاعات مهم درباره رشته پزشکی در موریس

رشته پزشکی در موریس یک آموزش عالی در زمینه پزشکی ارائه می دهد. بنابراین اخذ مدرک پزشکی از این کشور به دانشجویان اعتماد به نفس و یک مطالعه با کیفیت عالی می دهد. این جزیره کشوری شناخته شده است که فناوری مجهزی را در دانشگاه ها برای تحصیل در برنامه پزشکی در این جزیره ارائه می دهد. این کشور همچنین به عنوان جمهوری موریس شناخته می شود که یک کشور جزیره ای در اقیانوس هند در حدود 2000 کیلومتری سواحل جنوبی قاره آفریقا است. تحصیل پزشکی در موریس با هزینه مقرون به صرفه و هزینه زندگی کم امکان پذیر می باشد و به همین دلیل به عنوان گزینه بسیار خوب جهت یادگیری این رشته به شمار می رود.


کالج های پزشکی در موریس دارای زیرساخت های توسعه یافته ای هستند و فرصت های شغلی خوبی را ارائه می دهند و مدرک پزشکی اخذ شده از این کشور در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده است و آنها تضمین می کنند که دانشکده و آموزش کلاس کلمه را با هزینه های مقرون به صرفه ارائه می دهند. شایان ذکر است که زبان انگلیسی زبان آموزشی است که موانع ارتباطی دانشجویان بین المللی را در این جزیره می شکند.

در جدول زیر به طور خلاصه به برنامه آموزش پزشکی در موریس اشاره شده است:

مواردشرح
دوره تحصیلیپزشکی
سن مورد نیاز17 سال
موضوعات مورد نیازفیزیک، شیمی، زیست شناسی و انگلیسی
مدت دوره5 سال و 6 ماه
شناخت دانشکده های پزشکیMCI و WHO
زبان آموزشانگلیسی

اطلاعات مهم درباره رشته پزشکی در موریس

چرا تحصیل در کشوری مانند موریس؟

مدرک پزشکی در موریس به دلیل آموزش خوب و با کیفیت آن مشهور است و کارشناسان پزشکی در این کشور را بالاتر از کشورهای دیگر مانند روسیه، گرجستان، فیلیپین، اوکراین و غیره قرار داده اند. کیفیت آموزش در این جزیره با اکثر مقاصد محبوب تحصیلی برابری می کند.

شرایط تحصیل پزشکی در فرانسه

برخی از برجسته ترین دلایل انتخاب موریس جهت تحصیل پزشکی عبارتند از:

  • هزینه های بسیار مناسب تحصیل پزشکی نسبت به سایر کشورها
  • دسته بندی دانشجویان به گروه های کوچک تر در دانشکده های پزشکی جهت یادگیری و آموزش بهتر
  • محیط و آب و هوای شادی و بهره مندی از سواحل، محیط فوق العاده و فضای آرام
  • نسبت چشمگیر دانشجو به معلم و توجه بی نظیر به هر دانشجوی پزشکی
  • حضور اعضای هیئت علمی عالی در دانشگاه های پزشکی و بهره مندی از تمامی کمک های لازم
  • تضمین ایمنی و امنیت کامل برای دانشجویان خارجی و داخلی
  • زندگی دانشجویی لذت بخش به دلیل وجود جاذبه های گردشگری بی شمار
  • برگزای فعالیت های سالانه، سمینارها، کارگاه و غیره برای حفظ انگیزه دانشجویان
  • اجرا روش ‌های آموزشی استاندارد جهانی و فناوری های مدرن برای ارائه آموزش با کیفیت

موسسات برتر جهت تحصیل رشته پزشکی در موریس

موریس به دلیل ارائه آموزش با کیفیت در زمینه های مختلف از جمله پزشکی شهرت روزافزونی دارد. این کشور دارای چند دانشگاه و مؤسسه معتبر است که برنامه های پزشکی را ارائه می دهند. 2 تا از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی در موریس، دانشگاه موریس و کالج پزشکی آنا هستند. دانشگاه موریس یک دانشگاه شناخته شده برای تحصیل پزشکی در این جزیره زیبا می باشد. این کالج با سابقه ترین و برجسته ترین کالج کشور در زمینه ثبت نام دانشجو است. دانشگاه موریس برنامه های پزشکی باکیفیت را تحت اساتید مجرب و زیرساخت های پیشرفته ارائه می دهد. کالج پزشکی آنا با بهترین چارچوب در کلاس و هر یک از تجهیزات اولیه مورد انتظار یک دانشکده بالینی مجهز شده است. این یک دانشگاه شناخته شده برای رشته پزشکی می باشد و آن کارکنان ترکیبی از اساتید اهل موریس و هند هستند.

شرایط تحصیل پزشکی در ایتالیا

این شاید قانع‌ کننده ‌ترین انگیزه برای دانشجویان ایرانی برای تحصیل پزشکی در این جزیره باشد، زیرا ویژگی ‌های منحصر به ‌فردی با اشتراکات فراوانی وجود دارد.

هزینه تقریبی تحصیل پزشکی در این دو مرکز آموزشی به صورت زیر است:

هزینه تحصیل پزشکی در موریس

با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا از بهترین فرصت های تحصیل پزشکی در بهترین دانشگاه های کشورهای توسعه یافته به طور کامل آگاه شوید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *