ویترین

رشته پزشکی در کیریباتی

رشته پزشکی در کیریباتی

رشته پزشکی در کیریباتی یکی از بدترین انتخاب هایی است که می توان آن را برای آینده خود انتخاب کرد و چالش های بسیاری به همراه دارد. باید در نظر داشت که در حال حاضر، پزشکی یکی از مهم ترین رشته هایی است که متقاضیان بسیار دارد. افرادی که این رشته را برای آینده خود انتخاب می کنند، باید آماده شرکت در آزمون های ورودی شوند. رقابت برای دریافت پذیرش در دانشگاه های این کشور بسیار سخت است. با این حال نمی توان انتظار داشت که افراد به راحتی این مسیر را پشت سر بگذارند. در کیریباتی شرایط متفاوت است. باید در نظر داشت که تنها یک دانشگاه در این کشور وجود دارد که می توان از طریق آن رشته پزشکی را ادامه داد. در همین رابطه، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، در این گفتار به بررسی شرایط رشته پزشکی در کیریباتی خواهند پرداخت.

  • چه محدودیت هایی برای تحصیل رشته پزشکی در کیریباتی وجود دارد؟
  • آیا می توان انتظار یک مدرک معتبر در کیریباتی برای تحصیل را داشت؟
  • هزینه های تحصیل رشته پزشکی در این کشور چقدر است؟
  • چرا نمی توان به این کشور به عنوان یک مقصد معتبر تحصیل پزشکی نگاه کرد؟

بررسی روند تحصیل رشته پزشکی در کیریباتی

در شرایط کنونی می توان به این نکته اشاره کرد که کیریباتی یکی از کشورهایی است که کیفیت کافی تحصیل را ارائه نمی کند. از طرف دیگر، شرایط زندگی در این کشور نیز چندان مناسب نیست. محدودیت های موجود در این مسیر باعث می شود که فرد یا افراد انگشت شماری تمایل به تحصیل در این کشور را داشته باشند. رشته پزشکی شرایط بسیار ضعیف تری در این کشور دارد. باید در نظر داشت که در حال حاضر، نامی از دانشگاه های کیریباتی در ارائه رشته پزشکی در سطح جهان دیده نمی شود. در این شرایط چگونه می توان به فردی، با هر رزومه تحصیلی، توصیه کرد که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کند.


دانشجویان خارجی برای پذیرش در این رشته تحصیلی، نیازی به شرکت در آزمون ورودی ندارند. باید در نظر داشت که هزینه تحصیل در این رشته در حدود 22000$ (دلار استرالیا) در سال است. با توجه به کیفیتی که آموزش در این کشور به همراه دارد، می توان آن را بسیار گران دانست. کشورهای بسیاری در اروپا وجود دارد که تحصیل ارزان تر را ارائه می کنند. در چنین شرایطی انتخاب کیریباتی برای تحصیل در رشته پزشکی می تواند یک اشتباه باشد.

انتخاب پزشکی کانادا به جای کیریباتی

باید در نظر داشت که در حال حاضر گزینه های مختلفی برای تحصیل رشته پزشکی در جهان وجود دارد که کانادا یکی از آن ها است. شرایط تحصیل در کانادا برای دانشجویان خارجی بسیار متفاوت است. افرادی که قصد تحصیل در رشته پزشکی در کانادا را دارند، باید مسیر نسبتا متفاوتی را طی کنند. این مسیر را می توان به صورت اختصار به شرح زیر دانست:

پروسه تحصیل پزشکی در کانادا بجای کیریباتی

به همین دلیل است که تحصیل پزشکی در کانادا به نسبت بسیاری از کشورهای دیگر که شناخته شده هستند، طولانی تر خواهد بود. با این وجود تحصیل در این رشته تنها به افرادی توصیه می شود که از نظر مالی شرایط بسیار مناسبی داشته باشند. نمی توان انتظار داشت که فرد بدون در اختیار داشت توان مالی کافی در این کشور به ادامه تحصیل بپردازد.

شرایط خاص تحصیل پزشکی در کانادا

مجارستان یا کیریباتی؟! گزینه اروپایی تحصیل پزشکی

مجارستان یکی از کشورهایی است که می تواند برای تحصیل ایرانیان در رشته پزشکی بسیار مناسب باشد. به جای انتخاب کیریباتی به عنوان کشوری ناشناخته برای تحصیل، بهتر است که فرد کشوری همچون مجارستان را برای خود انتخاب کند. مجارستان به شهروندان ایرانی اجازه می دهد که حتی برای آموزش دوره یک ساله پیش پزشکی نیز به این کشور مهاجرت کنند. در این شرایط است که به فرد توصیه می شود تا از این فرصت به راحتی چشم پوشی نکند.

مجارستان یا کیریباتی؟! گزینه اروپایی تحصیل پزشکی

هزینه های تحصیل رشته پزشکی در مجارستان به نسبت کیریباتی دارای برابری نسبی است اما مسئله اصلی آن است که کیفیت آموزش در این دو کشور به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست. افرادی که در مجارستان تحصیل کرده باشند، می توانند در یکی از کشورهای حوزه شنگن اقامت دریافت کنند و این یک فرصت ایده آل است.

پزشک شدن در ترکیه به جای کیریباتی

افرادی که قصد دارند در ترکیه به ادامه تحصیل بپردازند نیز شرایط مناسبی پیش رو خواهند داشت. هزینه های تحصیل در ترکیه برای دانشجویان ایرانی شاید تا حدود زیادی قابل پرداخت تر باشد. باید در نظر داشت که برای ورود به دانشگاه های دولتی این کشور که مورد تایید نیز هستند، شرکت در آزمون های ورودی نیز الزامی است. دانشجویان می توانند هم به زبان ترکی و هم به زبان انگلیسی در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند. در این شرایط می توان امتیازهای بیشتری را نیز جستجو کرد. به مانند ترکیه، دانشجویان در این کشور نیز می توانند به تحصیل در دوره پیش پزشکی نیز بپردازند.

تحصیل پزشکی در ترکیه

در حال حاضر گزینه های متعددی وجود دارد که می توان به کمک آن ها به ادامه تحصیل در رشته پزشکی پرداخت. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از آمادگی کامل برخوردار هستند تا شما را در زمینه های مختلف مهاجرتی و با توجه به رزومه ای که ارائه می کنید، همراهی کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *