هزینه زندگی

ساعت مارسا مالتا

ساعت مارسا مالتا

ساعت مارسا مالتا با ساعت تمامی نقاط مالتا یکسان می باشد و در این مقاله به شرایط آب و هوایی و ساعت این کشور می پردازیم. مارسا به دلیل قرار گرفتن در داخل بندر بزرگ و پناهگاهی که توسط نهرهای آن ارائه می‌شود، از دیرباز مقصدی جذاب، دلپذیر و پربار برای بازدیدکنندگان بوده است. از زمان باستان مردانی که در جستجوی پناهگاه بودند، به کشت و کار مزارع و کشت محصولات در اینجا پرداخته اند. اولین بندر در مارسا توسط فنیقی ها ایجاد شده است. همچنین بقایایی از بناهای رومی در نزدیکی شهر پیدا شده است. جزایر مالتا که فقط در 96 کیلومتری جنوب سیسیل و 320 کیلومتری شمال طرابلس واقع شده اند، جنوبی ترین نقطه اروپا هستند و عمدتاً به عنوان چهارراهی در وسط یکی از پرجمعیت ترین و پرترددترین مناطق جهان عمل می کنند.

این موقعیت جغرافیایی در طول قرن ها تجارت و اختلاط قابل توجهی از مردم را به همراه داشته است که در میراث باستانی جزایر، معماری باشکوه و متنوع و همچنین زبان ملی تجلی یافته است. دیگر تأثیرات این مکان مرکزی مجمع ‌الجزایر که اغلب کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، ویژگی‌ های اکولوژیکی منحصر به ‌فرد و حیوانات و موجودات با گونه های مختل در جزایر می باشد. در ادامه این مقاله متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به طور کامل ساعت مارسا مالتا را مورد بررسی قرار می دهند و علاوه بر این هموطنان عزیز را با خود مالتا به طور کامل آشنا خواهند ساخت.

بررسی ساعت مارسا مالتا

منطقه زمانی ساعت مارسا مالتا منطقه زمانی اروپای مرکزی می باشد که به طور کلی 1 ساعت از ساعت هماهنگ جهانی یعنی UTC جلوتر می باشد. منطقه زمانی کنون ساعت مارسا مالتا (در ماه جولای) CEST است که افست آن GMT+2 از میانگین زمان گرینویچ (GMT) است. شناسه منطقه زمانی ساعت مارسا با سایر نقاط مالتا تفاوتی ندارد زیرا تمامی نقاط مالتا از یک منقطه زمانی پیروی می کنند و آن هم منطقه زمانی اروپای مرکزی می باشد. در این منطقه زمانی، ساعت مارسا فقط شامل تغییراتی در ماه مارچ و اکتبر می باشد که در بخش بعدی به طور دقیق به بررسی آن پرداخته شده است. آخرین تغییرات ساعت مارسا برای تبدیل شدن به ساعت تابستنی در 27 مارچ 2022 شروع شده و در 30 اکتبر 2022 به پایان می رسد. شایان ذکر است که این تغییرات هر ساله انجام می شود.

ساعت مارسا تفاوت های زیادی با شهرهای مختلف دنیا دارد. افرادی که قصد دارند به مارسا سفر کنند و یا قرار تماس تلفنی دارند، حتما باید تا تفاوت ساعت مارسا با شهری که در آن زندگی می کنند آشنایی کامل داشته باشند.

در نمودار زیر به تفاوت ساعت مارسا با برجسته ترین شهرهای دنیا اشاره شده است:

تفاوت ساعت مارسا مالتا با برجسته ترین شهرهای دنیا

زمان تابستانی ساعت مارسا مالتا

ساعت مارسا مالتا مانند ساعت سایر نقاط این کشور در ماه های مارچ و اکتبر شاهد تغییراتی می باشد که در کشورهای مختلف دنیا نیز رخ می دهد و نام آن تغییر ساعت تابستانی می باشد. در تغییرات ساعت تابستانی ساعت مارسا، ساعت هماهنگ شده یک ساعت جلوتر کشیده می شود و در زمان زمستانی، ساعت مارسا مالتا یک ساعت به عقب کشیده می شود و به حالت عادی خود باز می گردد. افرادی که به فکر مهاجرت به مالتا هستند و قصد دارند در شهر مارسا ساکن شوند و حتی با اهداف توریستی یا اقامت کوتاه مدت وارد خاک این کشور شوند، حتما باید با تغییرات ساعت مارسا مالتا آشنایی کامل داشته باشند.

در نمودار زیر به منطقه زمانی ساعت مارسا به طور دقیقتر اشاره شده است:

منطقه زمانی ساعت مارسا در ماه های مختلف
CETCESTCET
UTC +1UTC +2UTC +1
دسامبرنوامبراکتبرسپتامبرآگوستجولایژوئنمیآپریلمارچفوریهژانویه

به طور کلی، ساعت مارسا در زمستان از ماه ژانویه تا اواخر مارچ 2 ماه و 25 روز و 20 ساعت به طول می انجامد. در تابستان، ساعت مارسا از اواخر مارچ تا اواخر اکتبر، 7 ماه و 3 روز به طول می انجامد. علاوه بر این، از اواخر ماه اکتبر تا پایان دسامبر نیز زمان زمستانی محاسبه می شود که 2 ماه و 3 روز و 3 ساعت به طول ما انجامد و همانطور که در جدول بالا ذکر شده است، زمان تابستانی ساعت مارسا به صورت UTC +2 و زمان زمستانی ساعت مارسا به صورت UTC +1 نشان داده می شود.

زمان تابستانی ساعت مارسا مالتا

آشنایی با مارسا مالتا

مارسا مالتا شهری در منطقه جنوب شرقی مالتا است که نام آن به معنای بندر می باشد و به دلیل موقعیت جغرافیایی آن، هر ساله افراد زیادی اقدام به مهاجرت به مارسا و اخذ اقامت مالتا می کنند. مارسا مالتا خانه بزرگترین و مهم ترین کارخانه کشتی سازی مالتا می باشد و علاوه بر این، در مارسا یکی از دو نیروگاه مهم وجود دارد که برق اکثر مجمع الجزایر مالتا را تامین می کند. در نوامبر 2014، کشتی سازی مالتا در مارسا همچنین محل برگزاری دوازدهمین مسابقه سالانه یوروویژن نوجوانان و مسابقه آهنگ یوروویژن مالتا در سال 2015 بود. مارسا یک منطقه کوچک می باشد که یکی از 68 منطقه در مالتا، با جمعیت بیش از 5400 نفر است. تقریباً 1000 نفر از جمعیت مارسا مالتا مهاجران خارجی از کشورهای مختلف هستند. مارسا مالتا توسط شورای محلی مارسا به ریاست شهردار اداره می شود.

برخی از برجسته ترین دلایل زندگی در مارسا مالتا عبارتند از:

  • اقتصاد با ثبات
  • هزینه زندگی مناسب
  • نرخ بیکاری پایین
  • آب و هوای بی نظیر
  • استفاده از انگلیسی به عنوان زبان اصلی

انتخابات محلی هر پنج سال یکبار در مارسا مالتا برگزار می شود. در سال 1919، انتخابات شوراهای محلی با هم گروه بندی شد و در همان سال، همراه با انتخابات اعضای اتحادیه اروپا (کمیسیون انتخابات مالتا) برگزار شد. مارسال یکی از امن ترین شهرهای اروپایی برای سفر یا اقامت است. میزان جرم و جنایت بسیار پایین است و شایان ذکر است که پلیس مارسا در دستگیری مجرمان در موارد نادری که جرم رخ می دهد بسیار کارآمد است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قادر به ارائه اطلاعات کامل در زمینه های مختلف مهاجرتی از جمله مهاجرت از طریق تحصیل، مهاجرت از طریق کار و مهاجرت از سایر روش ها به بهترین کشورهای دنیا می باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *