اخبار مهاجرتی

سفارت هلند در تهران تعطیل شد

سفارت هلند در تهران تعطیل  شد

روز شنبه 25 فروردین 1403 به دلیل چالش های به وجود آمده در خاورمیانه، سفارت هلند در تهران تعطیل  شد و به زودی در رابطه با شرایط صدور ویزا تصمیم گیری می شود. سفارت هلند یکی از شلوغ ترین سفارت های فعال در ایران است. با این حال تنش های به وجود آمده در خاورمیانه، چالش های بسیاری را به همراه داشته است. وزارت امور خارجه هلند، سفارت این کشور در تهران را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرده است. همچنین کنسولگری هلند در اربیل عراق نیز تعطیل شده است.

گفته می شود که به زودی به تمامی افرادی که وقت سفارت دریافت کرده اند، ایمیلی ارسال خواهد شد که روند درخواست ویزا را برای آن ها مشخص می کند. شهروندان ایرانی همچنان باید منتظر بمانند تا مشخص شود که چه اتفاقاتی در ادامه در رابطه با مهاجرت به هلند رخ خواهد داد.

همچنین وزارت امورخارجه آلمان از شهروندان این کشور خواسته است تا به سرعت خاک ایران را ترک کنند.  تا این لحظه فقط سفارت هلند در تهران تعطیل شد اما در صورت افزایش تنش ها، امکان تعطیلی سایر سفارت خانه ها و همچنین کنسولگری ها در تهران وجود دارد.

برخی از منابع خبری از جمله العربیه گزارش می دهند که این خبر صحت ندارد. آن ها گزارش می دهند که سفارت خانه از روز دوشنبه روند فعالیت های خود را از سرخواهد گرفت و هیچ گونه تصمیمی در این رابطه اتخاذ نشده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به محض انتشار خبرهای تکمیلی، آن ها را بازنشر خواهد کرد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *