مهاجرت

مهاجرت به هلند

مهاجرت به هلند

مهاجرت به هلند با توجه به شرایط اقتصاد و رفاه اجتماعی، طرفداران زیادی از سرتاسر دنیا دارد. اگرچه نظام تحصیلی هلند رایگان نیست ولی افراد زیادی به تحصیل در این کشور می پردازند چرا که آمار بیکاری هلند پس از پایان کرونا به 3.4% رسید. علاوه بر شرایط خوب بازار کار، دانشگاه های هلند نیز غالبا دانشجویان را با برگزاری دوره های کارآموزی آماده می کنند. البته به جز تحصیل راه های دیگری نیز برای ورود به هلند وجود دارد اما محبوب ترین راه در طی سال های گذشته روش تحصیلی بوده است. در مقاله پیش رو که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده، اطلاعاتی در خصوص مهاجرت به این کشور ارائه گردیده است.

اهمیت مهاجرت به هلند

هلند Nrtherlands سرزمین آسیاب های بادی، لاله های نارنجی و مرکز تولید پنیرهای لذیذ با مردمانی شوخ طبع، مهمانواز و اوپن مایند است. سرزمینی که سطح کیفیت زندگی مردمانش بالاتر از استاندارد اروپایی و جهانی است. و بهترین مقصد برای کسانی است که قصد شروع یک زندگی جدید دارند. جالب است بدانید که سالیانه در حدود 200000 نفر به این کشور مهاجرت می کنند. قانونا همه اتباع خارجی (اروپایی و غیراروپایی) با هر هدفی که دارند (مثلا تحصیل، کار، سرمایه گذاری و غیره) می توانند به کشور هلند سفر کنند.


بنابراین هموطنان ایرانی نیز در صورت تمایل و برخورداری از شرایط لازم می توانند از طرق مختلفی به این کشور اروپایی مهاجرت کنند. طبق قوانین کشور هلند نیز شما برای مهاجرت به هلند ابتداء نیازمند اخذ مجوز اقامت موقتی این کشور هستید. و پس از گذشت حداقل 5 سال پیوسته نیز می توانید به اقامت دائمی (PR) کشور هلند برسید. جهت انجام مهاجرت و اخذ اقامت هلند نیز شما از دو طریق زیر می توانید وارد عمل شوید:

چگونگی دریافت اقامت در هلند

در این بین ساده ترین  و در عین حال رایج ترین روش مهاجرت به هلند یافتن شغل در هلند و درخواست ویزای کاری این کشور است. و بهترین شهر هلند برای انجام مهاجرت کاری نیز شهر آمستردام است. که در آن تعداد زیادی از شرکت های بین المللی را می توان یافت که درصدد جذب نیروهای کار متخصص و ماهر هستند.

اینفوگرافیک مهاجرت به هلند

روش های مهاجرت به هلند

با توجه به توضیحات فوق اکنون می توان نتیجه گرفت که افراد برای مهاجرت به هلند روش های مختلفی در پیش رو دارند. اگر چنانچه به دنبال یافتن کاری در این کشور باشند، در آنصورت بایستی بر روی روش مهاجرت کاری به هلند متمرکز شوند. اما گر چنانچه آنها مایل به مهاجرت به هلند از طریق دیگری هستند آنها می توانند از طریق روش های زیر اقدام بکنند:

روش های مهاجرت به هلند (بدون یافتن جاب آفر)
روش اولمهاجرت تحصیلی به هلند
روش دوممهاجرت از طریق الحاق خانواده در هلند
روش سوممهاجرت استارت آپ هلند/ مهاجرت به عنوان اشخاص خویش کارفرما به هلند

پارامترهای مهاجرت به هلند

پارامترهای مهاجرت به هلند عبارت است از:

پارامترشرح
ساده ترین روش مهاجرت به کشور هلندتحصیل در کشور هلند
بازه زمانی روند کار6 ماه
بهترین مقطع تحصیلی برای مهاجرتدوره های کارآموزی در هلند
مزیت ویزای تحصیلیاخذ اقامت پس از تحصیل به مدت 1 سال
روند سفارتعدم مصاحبه

چگونه به هلند مهاجرت کنیم؟

مهاجرت به هلند با هر هدف و نیتی امکان پذیر است. و دولت هلند نیز به متقاضیانی که قصد کار و زندگی در این کشور به مدت بیش از 90 روز را دارند، ویزایی موسوم به ویزای بلند مدت (MVV) صادر می کند. منتها قبل و بعد از مهاجرت به هلند  اقدامات و کارهایی است که متقاضیان بایستی آنها را انجام دهند تا زمینه مهاجرتشان به هلند آسانتر شود.

چک لیست این اقدامات عبارتند از:

فعالیت هایی که قبل و بعد از مهاجرت به هلند باید انجام داد

برای مهاجرت به هلند چقدر پول لازم است؟

کلا برای مهاجرت به هلند شرایط مختلفی لازم است. مثلا در صورت مهاجرت کاری به هلند ارائه قراردادکاری، در صورت مهاجرت تحصیلی ارائه نامه پذیرش از دانشگاه های هلند و در صورت کارآفرینی در این کشور نیز ارائه بیزینس پلن (Business plan) امری ضروری است. در کنار این شرط همچنین داشتن بیمه سلامت معتبر و نیز گواهی اسکان نیز جزء الزامات مهم بمنظور مهاجرت به کشور هلند محسوب می شود. ضمنا برای مهاجرت به هلند پول یا همان تمکن مالی نیز لازم است و شما برای اثبات تمکن مالی خودتان بایستی تراز درآمدی ثابتی را ارایه دهید.

اثبات تمکن مالی در هلند

مهاجرت به هلند تضمینی

اگر بخواهیم بهترین مقاصد مهاجرتی دنیا را لیست کنیم، نمی توانیم اسمی از کشور هلند را نبریم. کشوری که از هر لحاظ جزء برترین کشورهای جهان محسوب می شود. و از همین رو درخواست برای مهاجرت به هلند بسیار بالاست. همان طوری هم که در مطالب قبلی هم بیان شد، افراد برای مهاجرت به هلند راههای مختلفی پیش رو دارند. منتها روش تضمینی با درصد موفقیت بالا جهت مهاجرت به هلند، روش مهاجرت به عنوان مهاجر مهارت بالا (Highly Skilled Migrant) است.

روشی که متقاضیان صلاحیتدار با توجه به لیست مشاغلی زیر می توانند اقدام بکنند:

  • مهندسی برق
  • مراقبت های پزشکی
  • IT و دیتا
  • فاینانس
  • هتلداری
  • تولید
  • و ساخت

ضمنا اداره مهاجرت هلند (IND) نیز دسته مهاجران مهارت بالا را با توجه به شرایط زیر تعریف می کند:

  • اولا دارای قرارداد کاری معتبری با کارفرمای هلندی باشند
  • دوما تمکن مالی کافی داشته باشند
  • سوما سطح دستمزدی آنها مطابق شرایط بازار باشد

 

 

 

مهاجرت به هلند بدون وکیل مهاجرتی؟!

همواره هلند جزء بهترین مقاصد مهاجرتی در سراسر اروپا محسوب می شود و خیلی از متقاضیان اخذ اقامت اروپا مایل به ارائه درخواست به کشور هلند هستند. متقاضیانی که با اهدافی مثل تحصیل در هلند، کار در هلند، ازدواج در هلند و سرمایه گذاری در هلند به این کشور اروپایی چشم دوخته اند. اما آنها بایستی به این نکته مهم نیز توجه کنند مهاجرت به هلند از طریق روش های فوق یک نوع پروسه حقوقی است که ممکن است آنها با این پروسه نا آشنا باشند و به همین دلیل کوچکترین اشتباه آنها در این پروسه می تواند منجر به شکست و ریجکتی ویزا برای آنها گردد. از همین رو نیز به متقاضیان توصیه می شود قبل از آغاز پروسه مهاجرت به هلند و برای افزایش شانس ویزا شدنشان حتما از راهنمائی ها و مشاوره های یک وکیل مسلط به فرآیند مهاجرت به هلند بهره گیرند.

 

مهاجرت به هلند از طریق تحصیل

جالب است بدانید که در حال حاضر بهترین و آسان ترین راه مهاجرت به کشور هلند، از طریق تحصیل است. این راه مهاجرت نه تنها آسان ترین راه برای مهاجرت به هلند بلکه آسان ترین راه برای مهاجرت به اروپا برای ایرانیان شناخته می شود. موسسات آموزشی فراوانی در هلند وجود دارد که امکان تحصیل را برای دانشجویان خارجی فراهم می کنند. مهاجرت به هلند از طریق تحصیل، در حال حاضر پر مخاطب ترین نوع مهاجرت از سوی ایرانیان برای مهاجرت به هلند است. دانشجوی متقاضی می تواند با این ویزا به این کشور مهاجرت نموده و در این کشور تحصیل کند. تحصیل در هلند برای دانشجویان ایرانی رایگان نبوده و دانشجویان سالیانه هزینه ای 6000€ تا 20000€ (یورو) بابت شهریه پرداخت می کنند که این هزینه ها برای هر مقطع تحصیلی متفاوت است.

مهاجرت به هلند از طریق کار

نرخ بیکاری در هلند مخصوصا طی چند ماه اخیر دچار تحولات زیادی شده است. هم اکنون نرخ بیکاری در این کشور حدود 3.4% گزارش میشود که در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی، نرخ مطلوبی است. بهمین دلیل بازار کار هلند مخصوصا برای جذب متخصصان ظرفیت خوبی دارد.

جالب است بدانید که مطابق آمار Centraal Planbureau یا CPB متوسط درآمد ناخالص سالیانه و ماهیانه کارگران در هلند از این قرار است:

متوسط سالیانه یا ماهیانهسطح درآمدی به یورو
درآمد ناخالص سالانه58560€
درآمد ناخالص ماهانه4880€

اما برای اطلاع از بهترین و پردرآمدترین مشاغل کشور هلند بهتر است به نمودار زیر مراجعه شود. همان طوری که در این جدول هم مشهود است، جراحان و پزشکان، قضات و وکلا جزء سه رشته شغلی بادرآمد بالا در هلند محسوب می شود:

بهترین مشاغل در کانادا

در نوع ویزای کار هلند اگر شخصی در یک شرکت چند ملیتی کار کند و چنانچه آن شرکت شعبه ای در هلند نیز داشته باشد می تواند نیروی خارج از اتحادیه اروپا را جهت کار در این کشور جذب نماید. البته طی نمودن این مسیر اصلا ساده نبوده و متقاضی ملزم به برآورده نمودن بیش از 10 شرط است. اولین اصل این است که فرد در یک کشور خارج از اتحادیه اقامت داشته باشد؛ وی در مسئولیتی به عنوان مدیریت متخصص و یا یک کارآموز که حداقل دارای تحصیلات کارشناسی ارشد هست می تواند درخواست دهد. متقاضی می بایست قبل از درخواست انتقال به شعبه شرکت در هلند حداقل 3 ماه در شعبه کشور محل اقامت خود کار کرده باشد.

مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی

یکی از معضلات مهمی که کشورهای اروپایی امروزه با آن روبرو شده اند، شرایط پناهندگی شهروندان کشورهای دیگر در این قاره است. کشورهای برتر اروپایی با هجوم مهاجران غیرقانونی روبرو شده اند و به همین دلیل محدودیت هایی را در این زمینه وضع کرده اند تا جلوی این نوع مهاجرت را بگیرند. برای پناهندگی در هلند فرد باید نشان دهد که بنا به دلایلی نمی تواند در کشور خود اقامت داشته باشد و جان او در خطر خواهد بود. افرادی که گرایشات جنسی خاص دارند، بزرگ ترین گروه های درخواست دهنده مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی هستند.

پروسه مهاجرت به هنلد از طریق پناهندگی

افرادی که به کشور خود بازگردانده می شوند، شرایط متفاوتی خواهند داشت و ممکن است در زندان های کشور خود گرفتار شوند و افرادی که پاسخ مثبت دریافت می کنند، می توانند از بسیاری از امکانات شهروندان هلندی در این کشور بهره ببرد.

مهاجرت به هلند از طریق ثبت شرکت

اما شاید در ابتدا این سوال مطرح شود که دلیل اصلی شروع بیزینس در هلند چیست؟ یکی از مهمترین دلایل برای این امر این است که اقتصاد هلند مطابق رنکینگ بانک جهانی به عنوان رقابتی ترین اقتصاد اروپا معرفی شده است.

بنابراین این کشور اروپایی از قابلیت خوبی برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت برخوردار است:

رتبه بندی کشورهای اروپایی از نظر شاخص رقابتی

اما از موارد مهم در باب مهاجرت به هلند از طریق ثبت شرکت عبارتست از:

پارامترشرح
مجوز اقامت و کاربرای داشتن یک کسب و کار در هلند می توان ابتدا مطمئن شد که می توان در این کشور ماند. شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و سوئیس مجاز به زندگی و کار در هلند تحت قوانین اتحادیه اروپا هستند. اگر فرد شهروند کشورهای اتحادیه اروپا، EEA یا سوئیس نیست، باید برای اقامت موقت (MVV) و در مواردی مجوز کار (TWV) درخواست دهد.
مجوز اقامت برای خود اشتغالیدرصورتی که فرد از تمکن مالی بسیار بالایی برخوردار باشد، می تواند به هلند مهاجرت کند. در این صورت فرد اجازه کار در هلند را ندارد و باید از سرمایه شخصی خود استفاده کند.
استارت آپ شرکت از طریق کارآفریناز سال 2015 کشور هلند یک اجازه اقامت تحت عنوان استارت آپ ویزا ارائه داده است. در هلند، می توان برای اجازه اقامت به عنوان یک کارآفرین مستقل درخواست کرد. این نوع درخواست بر اساس سیستم امتیازی است، که فرد متقاضی باید حداقل امتیاز را برای موفقیت در این درخواست داشته باشد. این فعالیت اجتماعی یا اقتصادی باید برای کشور هلند سودمند باشد.

مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری

کشور هلند نیز همانند سایر کشورها برای توسعه اقتصاد کشورش سرمایه گذاران و کارآفرینان خارجی را جذب می نماید. اگر فردی به دنبال ایجاد یک شرکت در هلند باشد و یا ایده ای پویا برای راه اندازی یک بیزینس پر رونق داشته باشد که به سود اقتصاد هلند باشد شاید واجد شرایط دریافت این نوع ویزا شود. حال اگر کسی مایل به زندگی و سرمایه گذاری در هلند است، برای این امر نیاز به اجازه اقامت خواهد داشت.

سرمایه گذاری در کشور هلند شرایطی دارد که بدین صورت است:

  • حداقل سرمایه مورد نیاز 1250000€ (یورو): ثبت در یک شرکت مستقر در هلند یا در یک صندوق، سرمایه گذاری که به موجب آن وزارت امور اقتصادی در قالب مقررات SEED، صندوق مشارکت یا مشارکت قراردادی که در یک شرکت در هلند عقد شده است.
  • سرمایه گذاری در یکی از بانک های هلندی: مبلغی به حساب بانک هلندی یا یک بانک از یک کشور عضو اتحادیه اروپا با شعبه ای در هلند سرمایه گذاری می شود. این شعبه توسط بانک های تحت نظارت از مجوز واحد اروپایی استفاده می کنند.
  • سرمایه گذاری ارزش افزوده برای اقتصاد هلند:توسط سازمان اداری هلند (RVO) ارزیابی و یک سیستم امتیاز استفاده می کند.
  • اقامت هلند از طریق خرید ملک ممکن نیست.

مهاجرت به هلند از طریق ازدواج

به دنبال ازدواج با یک شهروند هلندی، با تحقق شرایط ذیل می توان اقامت آن کشور را به دست آورد:

  • ازدواج شما با شریک زندگی ثبت شده باشد.
  • طرفین ازدواج حداقل 21 ساله باشند.
  • طرفین ثابت کنند که مدتی با هم زندگی کرده اند.
  • شریک زندگی شما دارای ملیت هلندی است و یا اجازه اقامت معتبر هلندی دارد.
  • فردی که دعوت نامه را ارسال می کند، حداقل یک سال اجازه اقامت در کشور هلند را داشته باشد.
  • شریک زندگی شما دارای درآمد کافی، پایدار مستقل است.
  • شریک هلندی اعلام کند که پشتیبان همسر خارجی خود است.

ازدواج در هلند یکسری شرایط دارد که عبارتست از:

  • همسر هلندی
  • فراهم کردن شرایط حقیقی ازدواج

مهاجرت غیرقانونی به هلند

چنانچه کسی در پی درخواست پناهندگی و مهاجرت غیر قانونی به هلند و کسب اقامت آن از این طریق باشد، اولا باید به عنوان یک پناهجو در مرکز درخواست در Ter Apel ثبت نام کند. Ter Apel یک روستا در شمال شرقی هلند است. فرد معمولا می تواند درخواست پناهندگی خود را در آنجا ارائه دهد. همچنین می تواند دریابد که چه زمانی و در چه موقع پرونده پناهندگی وی شروع خواهد شد. در طی این مراحل، خدمات مهاجرت (IND) ارزیابی خواهد کرد که آیا به وی اجازه اقامت داده می شود یا خیر. البته روش پناهندگی غیرقانونی است و خطرات زیادی دارد و اصلا پیشنهاد نمی شود.

راحت ترین راه مهاجرت به هلند

کشور هلند یک کشور مهاجر پذیر در قاره اروپا است و می توان گفت این کشور روابط سیاسی نسبتا مناسبی با کشور ایران دارد و راه های مهاجرت به این کشور برای ایرانیان در حال حاضر باز و آزاد است. درصورت اقدام به مهاجرت، هر شخص نیاز به اخذ اجازه اقامت در این کشور را دارد. راه های بسیاری برای مهاجرت به کشور هلند وجود دارد که در این مقاله این راه ها را مورد بررسی قرار دادیم. هر متقاضی با توجه به بررسی شرایط خود می تواند بهترین راه را برای مهاجرت به این کشور زیبا با استاندارد بالای زندگی انتخاب کند. راحت ترین راه مهاجرت به هلند از طریق تحصیل است که با استقبال زیادی از جانب متقاضیان در خصوص تحصیل در مقاطع دانشگاهی قرار گرفته است.

راحت ترین راه مهاجرت به هلند

مهاجرت به هلند یا کانادا؟

امروزه مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان رویایی است که هرساله با درخواست بالا مواجه است. کشور کانادا از جمله کشورهای انگلیسی زبان است که توانسته در خصوص مهاجرت در سایر کشورهای انگلیسی زبان، رتبه اول را به خود اختصاص دهد. هزینه های تحصیل و زندگی و مقرون به صرفه و سیتم آموزش عالی جهانی و بازار کار فوق العاده باعث دوچندانی جذابیت کشور کانادا در خصوص ویزای تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری است. بیشتر محبوبیت مهاجرت به کانادا زبان انگلیسی است، اما در این میان می توان گفت که کشور هلند هم شرایط مساعدی دارد. زیرا بیش از 90% مردمان این کشور به زبان انگلیسی تسلط دارند.

مزایا و معایب مهاجرت به هلند

در حال حاضر می توان گفت که هلند یکی از بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت است و افراد زیادی تمایل دارند تا این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود برای مهاجرت در نظر داشته باشند. در روند مهاجرت به هلند امتیازهای بسیار زیادی وجود دارد.

برخی از مهم ترین مزایا و معایب مهاجرت به هلند عبارتند از:

مزایا و معایب مهاجرت به هلند

در حقیقت می توان اشاره کرد که شهروندان رسمی هلند از مورد اعتمادترین شهروندان جهان هستند. علاقه مندان به تحصیل و زندگی در هلند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

سوالات پرتکرار در خصوص مهاجرت به هلند

افرادی که تمایل به مهاجرت به هلند دارند باید از موارد زیر آگاه باشند:

  • مهاجرت به هلند از طریق تحصیل چه هزینه هایی در بر دارد؟ تحصیل در هلند برای دانشجویان ایرانی رایگان نبوده و دانشجویان باید سالیانه هزینه ای معادل 6000€ تا 20000€ (یورو) بابت شهریه پرداخت کنند که این هزینه ها برای هر مقطع تحصیلی متفاوت است.
  • مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری چه میزان هزینه ای در بر دارد؟ حداقل سرمایه مورد نیاز 1250000€ (یورو) است.
  • بهترین و مطمئن ترین راه مهاجرت به هلند برای ایرانیان چیست؟ راحت ترین راه مهاجرت به هلند از طریق تحصیل است که با استقبال زیادی از جانب متقاضیان در خصوص تحصیل در مقاطع دانشگاهی روبرو شده است.
  • بهترین مقطع تحصیلی برای مهاجرت به هلند کدام است؟ دوره های کارآموزی در هلند بهترین مقطع تحصیلی است که مزیت اصلی آن اخذ اقامت پس از تحصیل به مدت 1 سال است.
4.9/5 - (118 امتیاز)

393 دیدگاه برای “مهاجرت به هلند

  1. المیرا گفت:

    سلام
    من خانمی تقریبا 42 ساله هستم، مجرد با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع ولی سابقه کاری به دلایلی ندارم.
    آیا امکان مهاجرت به کشور هلند را دارم
    دوستی هلندی دارم که می تواند از جهت اسکان و ساپورت کوتاه مدت کمکم کند. زبان انگلیسی نسبتا خوبی دارم و در صورت لزوم می توانم داچ را هم یاد بگیرم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      توصیه می کنم با مشاورین ما تماس بگیرید تا شرایط مختلف رو برای شما بررسی کنند

  2. احمد گفت:

    باسلام واحترام
    بنده40 سالمه وفوق لیسانسم توکارکشاورزی هم مهارت دارم.چطور میتونم اقامت هلندرو بگیرم؟ راحت ترین راه چیه وچقدزمان میبره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام و درود بر شما
      در صورتی که زبان داچ رو بلد باشید، می تونید از طریق کار مهاجرت کنید.
      در صورتی که آماده تحصیل باشید هم می تونید برای ارشد مجدد یا دکترا اقدام کنید.
      این پروسه ها ممکنه بین 3 ماه تا 2 سال طول بکشه

  3. سهیلا گفت:

    سلام برای مهاجرت از طریق تحصیل در هلند برای فرزندم که 24 سال هست امکان پذیرش در دانشگاه ها هلند وجود دارد؟ مدرک تافل هم قبول می کنن؟ هزینه مشاوره با وکیل مهاجرت هلند شما چقدره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله قطعا این امکان هست. در رابطه با هزینه ها باید با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند

  4. Kiyani گفت:

    سلام
    برای ویزای تحصیل گفتید کارورزی مناسب‌تر هست منظورتون چیه ؟ یعنی من کشاورزی خوندم و برای بعد لیسانس برم اونجا و کارورز بشم قبول میکنن؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر امکانش هست اون قسمت از مقاله رو کپی کنید من پیدا نکردم همچین مطلبی رو

  5. علیرضا گفت:

    وقت بخیر من 30 سالمه و میخوام برای مهاجرت به هلند اقدام کنم خواستم ببینم با توجه به شرایط سنی من میشه با ویزای تحصیلم برای مهاجرت به هلند اقدام کنم ؟ و اینکه ویزای همراه همزمان هم داره ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما می تونید برای تحصیل در هلنداقدام کنید.
      نمیشه گفت که ویزای تحصیلی هلند و ویزای همراه رو همزمان دریافت می کنید ولی این امکان هم وجود داره

  6. شیما گفت:

    باسلام واحترام
    بنده31 سالمه لیسانس مدیریت بازرگانی دارم.مهارتهای فنی وحرفه ای دررشته آشپزی – کیک پزی و آرایشگری دارم. زبان انگلیسی ضعیف هستم. چطور میتونم اقامت هلند رو بگیرم؟ متاهل ودارای یک فرزند دختر هستم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کار در هلند برای شما بسیار سخت هست به ویژه این اگر بخواهید از طریق توانمندی فنی خودتون اقدام کنید. بهترین کار برای شما این هست که از طریق موسسات کاریابی در این کشور رزومه خودتون رو ارسال کنید برای شرکت های مختلف تا شاید پیشنهاد کاری دریافت کنید.
      البته می تونید مسیر تحصیل در هلند رو هم پیش بگیرید که البته باید زبان خودتون رو در هر شرایطی تقویت کنید

  7. فرشاد گفت:

    هلند خیلی کشور زیبایی،من که خیلی دوست مهاجرت کنم به این کشور

  8. کاواترسیم گفت:

    مهاجرت به هلند از طریق تحصیل هم امکان پذیر؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این بهترین مسیر مهاجرت برای ایرانی ها به این کشور هست

  9. کیا گفت:

    اطلاعات عالی بود .
    برای گرفتن ویزا قانونی که اونجا پناهنده بشی باید چیکار کرد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ممنون از حسن توجه شما
      باید یک دلیل روشن برای ورود این کشور داشته باشید. در صورتی که فردی بتونه قانونی وارد بشه، حقیقتش این هست که نیازی به پناهندگی نداره و به راحتی می تونه بعد از یک مدتی به صورت قانونی اقامت بگیره وبعد از اون به پاسپورت دست پیدا کنه

  10. احمد گفت:

    سلام من 39 سالمه ارشد مدیریت دولتی دارم و15 سال سابقه کاردولتی دارم . همچنین لیسانس حسابداری هم دارم . حدود 10 میلیارد تومن هم سرمایه دارم چطورمیتونم اقامت هلند رو بگیرم.ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید از طریق سایت های کاریابی در هلند اقدامات لازم رو انجام بدید تا بتونید توی این کشور کار پیدا کنید.

    2. احمد گفت:

      شما میتونیداین کارروبرام انجام بدید؟
      پیداکردن کارمناسب؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        شما خودتون باید با توجه به شرایطی که دارید، پروسه رو پیگیری کنید چون نیاز به مصاحبه وجود داره در اکثر شغل ها

  11. فملیحه گفت:

    سلام
    من لیسانس معماری دارم .
    مدرک نظام مهندسی نظارت واجرا هم دارم
    به غیر از تحصیل چطور میتونم برای مهاجرت اقدام کنم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که پیشنهاد کاری داشته باشید، می تونید از طریق کار وارد هلند بشید

  12. فاطمه گفت:

    سلام..وقت بخیر.
    ۲۵ سالمه..ليسانس حسابداری دارم.
    میخوام برای مهاجرت یه هلند اقدام کنم..البته تحصیل نه.
    شرایطش چطوره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام و وقت شما هم بخیر
      شما باید سابقه کار مرتبط رو حتما داشته باشید و از نظر سطح زبان داچ نیز در شرایط خوبی باشید.
      با توجه به این که نمی تونید فعلا وارد هلند بشید، باید از ایران دنبال یک پیشنهاد شغلی یا همون جاب آفر از هلند باشید

  13. Fatemeh ebrahimi گفت:

    سلام من نامزدم تقریبا ۱۳ سال میشه که هلند زندگی میکنه امکان داره بخوام یه ویزای توریستی بگیرم برم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این امکان هست فقط باید ثابت کنید که بعد از 90 رو این کشور رو ترک می کنید

  14. فاطیما گفت:

    سلام وقت بهخیر.من خانمی40 ساله هستم و لیسانس تاریخ وادبیات انگلیسی دانشگاه ازاد دارم .4 سال سابقه کار اموزش زبان در زبانکده دارم والان نماینده بیمه هستم وهمسرم هم 40 ساله و ایشون هم فوق دیپلم دامپزشکی دارن والان نماینده بیمه هستن و یک دختر 10 ساله دارم .راهنمایی میفرمایید که چهطور به هلند مهاجرت کنیم .

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      لطفا با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا مشاورین ما در این زمینه شما رو راهنمایی کنند

  15. فائزه گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده آموزگار هستم و در رشته روانشناسی ارشد تحصیل میکنم. قصد دارم بعد از اتمام ارشد و تعهد خدمت با ویزای کاری مهاجرت کنم. آیا رشته روانشناسی بازار کار خوب داره؟ میشه به طور رسمی کارمند شد ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط استخدام در خارج از کشور با ایران متفاوت هست و همه طی یک نوع قرارداد استخدام می شن.
      شما برای این که بتونید در هلند کار کنید باید مدرک خودتون رو معادلسازی کنید وهمچنین باید یک پیشنهاد کاری دریافت کنید

  16. احمد گفت:

    سلام و عرض ادب من 57 سالمه و دارای مدرک لیسانس حسابداری و فوق لیسانس مدیریت اجرایی با گرایش استراتژیک دارم متاهل و دارای دو فرزند هستم و در حال حاضر 34 سال سابقه کار دارم و در شرف بازنشستگی هستم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید چطور میشه رفت واقامت گرفت ؟ ضمنا با درآمد ماهی چقدر میشه یک زندگی معمولی داشت ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      وقت بخیر.
      با توجه به این که شما به سن بازنشستگی رسیدید، کار کردن در کشورهای خارجی برای شما تقریبا غیر ممکن هست. توصیه می کنم با مشاورین ما با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا با توجه به اطلاعات دیگه ای که از شما به دست میارند، شما رو راهنمایی کنند

  17. نگار گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من 35 سالمه و فوق لیسانس زیست شناسی سلولی و مولکولی دارم با معدل 19 و ایلتس اکادمیک 6/5 و 7سال سابقه کار مرتبط. همسرم 39 سالشونه با فوق لیسانس برق الکترونیک و بدون مردک زبان. قصد مهاجرت تحصیلی از طریق رشته من رو داریم ، سوالم اینه ایا همسرم امکان گرفتن ویزا و مجوز کار به همراه من رو داره که بتونیم هزینه های تحصیل من رو براورده کنیم؟ و امکان گرفتن فاند چقدر هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      همراه دانشجو در هلند امکان کار رو نداره و صرفا می تونه حضور داشته باشه توی این کشور.
      شما اگر بتونید از هلند فاند دریافت کنید، می تونید هزینه های زندگی خودتون رو از همین طریق تامین کنید.
      باید با اساتید هلندی مکاتبه کنید و کیسی رو انتخاب کنید که همراه با بورسیه باشه

  18. محمدرضا گفت:

    درود و خداقوت خدمت شما،
    ۳۲ سالمه،مدرک کارشناسی برق قدرت از دانشگاه آزاد دارم،متاهل هستم و حدودا ۸ سال سابقه کار در زمینه بازرسی آسانسور و پله برقی دارم، تو کشور هلند اقوامی دارم که اقامت دایم دارند، ولی زبان انگلیسیم خوب نیست ، آیا میتونم از طریق اقواممون شغلی تو کشور هلند پیدا کنم و بعد وارد این کشور بشم و ویزا بگیرم؟ یا از طریق مشاوران شما بتونم با شرکت های مرتبط آشناشم و رزومه بفرستمَ؟ موضوع زبان در حال حاضر مساله مهمم هستش، زبان انگلیسی اولویت داره به زبان هلندی؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      توی رشته شما زبان هلندی در اولویت قرار داره.
      من به شما توصیه می کنم که حتما با مشاورین ما در تماس باشید تا شما رو در این زمینه راهنمایی کنند.
      ولی در کل در صورتی که یک پیشنهاد کاری از این کشور داشته باشید، می تونید با استفاده از اون خودتون رو به هلند برسونید و اقامت دریافت کنید

  19. حسین گفت:

    سلام خسته نباشید
    من ۴۰ سالمه کارم ماشین های سنگینه زیردیپلم هم هستم ولی نزدیک ۲۳ سال کار کردم
    یکی از فامیل های ما در هلند کار می‌کند
    میتونه کارت دعوت بفرسته و آنجا مشغول کار مکانیکی بشوم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به این دست کشورها، حداقل دیپلم رو نیاز دارید

  20. فاطمه گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من با 24 سال سن با مدرک کارشناسی IT و حداقل آیلتس 5 میتوانم:
    1- از طریق کارآموزی یکساله ویزا بگیرم؟
    2-برای سابقه کار میتوانم از الان آنرا بخرم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      نمره زبان شما پایین هست.
      حتما با مشاورین ما تماس بگیرید تا در رابطه با مهاجرت به هلند از طریق دوره های یک ساله با شما بیشتر صحبت کنند.

  21. فاطمه غلامی گفت:

    سلام من ۴۰سال دارم و مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی و ارشد دولتی دارم و ۶ سال سابقه کار که دارم دوره آیلتس رو کامل میکنم متاهلم و یک فرزند دارم بنظر شما بهترین راه برای من جهت اقامت هلند چطوری هست ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حال حاضر شما 3 راه پیش رو دارید:
      یک مورد تحصیل هست که برای ارشد مجدد یا دکترا اقدام کنید.
      دوم کار هست که باید بتونید یک پیشنهاد کاری از این کشور دریافت کنید
      و سوم سرمایه گذاری هست که به بودجه بسیار زیادی نیاز دارید.
      توصیه می کنم که با مشاورین ما در تماس باشید تا شما رو راهنمایی کنند

  22. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر، من ۳۵ سالمه و همسرم ۳۰ سالشه و قصد مهاجرت داریم، شغل خودم دکوراسیون داخلی هستش و مدرک فنی و حرفه ای دارم همسرم هم مدرک لیسانس معماری و مدرک فنی حرفه ای 3d max و مدرک نقشه کشی دارن ، خواستم بدونم که ما مهاجرت کنیم و بعدش درخواست پناهندگی بدیم و اینکه قبول کنن شرایط کار پیدا کردن و درامدمون ارزشش رو داره همچین ریسکی کنیم ؟ ممنونم عذر میخوام طولانی شد🙏

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما اگر بتونید ویزای تحصیلی هلند رو دریافت کنید، می تونید بعد از تحصیل کار کنید.
      نیازی به پناهندگی نیست. اگر پیشنهاد کاری هم داشته باشید، می تونید از این طریق اقدام کنید.
      کار در آلمان هم برای شما یکی از گزینه هایی است که می تونید ازش استفاده کنید

  23. قیام گفت:

    سلام
    من از افغانستان هستم مدت ۵ برج میشه من ایران آمدم چون در افغانستان زندگیم در خطر بود ،چگونه میتوانم در خواست پناهندگی بدم، آیا پذیرفته میشم یاخیر؟ اگر محبت فرمائید معلومات دهید ممنون میشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بهتر هست در رابطه با این موضوع بررسی کنید که آیا هلند پناهنده افغانستانی می پذیرد یا خیر. بعضی از کشورها اقامت بشردوستانه ارائه کردند

  24. مهناز گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۳۵ سالمه و دکتری شیمی الی از دانشگاه روزانه دارم ولی رزومه قوی ندارم، ۴ سال سابقه کار دارم و دارم آیلتس هم میگیرم و میخوام برای هلند اقدام کنم، میشه درمورد دورهکارآموزی بیشتر توضیح بدین و من میتونم استفاده کنم؟ از طریق کار چطور میتونم برم راهی وجود داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      4 سال سابقه کاری شما برای رسیدن به کار در اروپا کافی هست.
      می تونید مستقیما برای کاریابی در هلند اقدام کنید

      1. مهناز گفت:

        متشکرم، یعنی ازاینجا من میتونم کارپیدا کنم بعد برم؟ میشه راهنمایی کنید

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          از نظر شدن میشه ولی بسیار سخت هست. شما باید سایت های کاریابی رو پیدا کنید و جستجوی کار کنید و همینطور رزومه خودتون رو برای شرکت هایی که می شناسید در زمینه رشته شما فعالیت دارند، ارسال کنید. ممکن هست بتونید از این طریق به کار برسید
          یک راه دیگه که برای شما هست این که از گزینه تحصیل استفاده کنید، در دوره های یکساله هلند. وارد این دوره ها بشید و همزمان دنبال کار بگردید از درون خاک هلند.
          بد نیست با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما همه این مراحل رو برای شما شرح بدن

          1. ارغوان گفت:

            در مورد دوره های یکساله بیش تر توضیح میدین؟ شرایطش به چه صورته؟

          2. امیر جلالی گفت:

            سلام
            توصیه اکید می کنم با مشاورین ما تماس بگیرید تا جزئیات جدیدی که در این رابطه وجود داره رو برای شما شرح بدن

  25. مجید گفت:

    سلام وقت بخیر
    یکی از اقوام ۳۰ ساله مقیم هلنده و اونجا رستوران داره و از شرایط مالی خوبی برخورداره من ۲۳ سالمه و دیپلم دارم ایا اون میتونه دعوت به کار بفرسته ؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونن برای شما دعوتنامه ارسال کنند.

  26. محمد گفت:

    با سلام
    بنده ۲۳ سالمه مدرک تحصیلیم دیپلمه ولی چاپخانه دارم و مهارت کامل رو دارم یکی از دوستانم اقامت دائم هلندو داره و اونجا رستوران داره اگ دعوتنامه بفرسته امکانش هست که بتونم برم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بسته به شرایط دعوتنامه داره ولی در کل اگر شرایطش فراهم باشه بله می تونید تشریف ببرید

  27. عرفان گفت:

    سلام، بر فرض مثال اگر من بتوانم ویزای کار برای هلند بگیرم، چه زمانی میتونم درخواست ویزای همراه برای همسرم بکنم؟
    من ۳۸ سال دارم، کارشناسی ارشد طراحی و سابقه‌ی کار مرتبط ۱۰ ساله دارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در اکثر کشورهای اروپایی بعد از دو ماه حقوق گرفتن می تونید درخواست بدید

  28. امین گفت:

    سلام میشه که برای پناهندگی به اونجا با بلیط هواپیما رفت یا باید حتما غیر قانونی بریم؟؟ممنون میشم جواب بدید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما حتما باید قانونی وارد بشید و بعد درخواست پناهندگی بکنید.
      در حال حاضر راه های قانونی زیادی برای مهاجرت به هلند وجود داره که در نهایت به اقامت دائم ختم میشه و به همین دلیل اکثر درخواست های پناهندگی در هلند رد میشه

  29. احمد گفت:

    سلام. کار از طریق باغداری یا کشاورزی یه چه صورت هست در هلند؟ محدودیت سنی داره؟ من 44 سالمه و باغدار هستم با 25 سال سابقه (البته بیمه ای در این خصوص ندارم در باغ پدر مشغول هستم) لیسانس مدیریت هم دارم.
    چه طور میشه از این طریق اقدام کرد؟ مدرک زیان چند لازم است؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یا در این کشور پیشنهاد کاری دریافت کندی که بسیار سخت هست یا اینکه برای تحصیل در هلند اقدام کنید که شرایط مناسب تری داره. شما می تونید با رسیدن به هلند به دنبال کار بگردید و در صورتی که در این زمینه موفق شدید، فورا ویزای خودتون رو به ویزای کاری تغییر بدید

  30. ندا گفت:

    سلام. من 34 ساله هستم و کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزشی از دانشگاه معتبر ایران دارم- 11 سال سابقه تدریس در دانشگاه دارم (.و یکبار ایلتس 6 گرفتم البته منقضی شده). میتونم برای دکترا درخواست بدم و فاند بگیرم؟یا کلا فاند نمیدن به ایرانی ها؟ یا اینکه در ایران دکتری بخونم و فرصت مطلعاتی بگیرم هلند و بعدش برای پست داک اقدام کنم؟ کدوم روش بهتره به نظرتون؟ و اینکه محدودیت سنی داره؟ (همسرم هم 44 ساله هستن بدون فرزند هستیم)
    مدرک ایلتس چند مورده قبوله؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای دوره دکترا اگر اقدام کنید شرایط بهتی خواهید داشت.
      شما همینطور می تونید برای دوره ارشد اقدام کنید و اونجا بعد از پایان تحصیل مشغول به کار بشید که در هزینه هاتون هم تاثیر داره.
      برای هزینه دوره دکترا و گرفتن فاند، ملیت شما دلیل بر رد شدن درخواست بورسیه و فاند نمیشه. این استاد شما هست که تصمیم می گیره چه بودجه ای رو در اختیار شما قرار بده. هرچقدر طرح بهتری ارائه بدید، شانس بورسیه بهتری خواهید داشت

  31. علی گفت:

    سلام.بنده برنامه نویس جاوا هستم..46 ساله و متاهل..سابقه 20 سال کاری با رزومه قوی و مقالات متعدد..با توجه به سنم امکان دریافت ویزای کار در هلند دارم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که رزومه قوی داشته باشید شاید بتونید اما به طور کلی سنتون بالا هست

  32. sara گفت:

    سلام منظورتون از دوره کارآموزی رو توضیح میدین ؟یعنی دانشگاههای appliedscience?

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در بسیاری از رشته های تحصیلی بعد از تمام شدن دوره آموزشی، دانشجو ها باید در دوره اینترنشیپ شرکت کنند

  33. علی ترابی گفت:

    با سلام من لیسانس عمران و فوق لیسانس برنامه ریزی رویتایی دارم. مدرس عمران و معماری و پایه ارشد نظام مهندسی در نظارت و محاسبات و مجری هستم با 27 سال سابقه و 46 سال دارم.دو فرزند دختر 15 و پسر 6 و همسرم لیسانس ادبیات عرب و بهیار تجربی هستش. بنطرتون هلند یا کشور دیگه میتونم مهاجرت کاری داشته باشم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به دلیل شرایط سنی شما کار کمی سخت هست اما اگر همسرتون نزدیک به 40 سال سن دارند یا کمتر می تونن ایشون به عنوان کیس اصلی اقدام کنند. شما همچنین فرصت این رو دارید که از طریق تحصیل فرزندانتون راهی کشورهای پیشرفته جهان بشید. توصیه اکید می کنم با مشاورین ما تماس بگرید تا شما رو در این زمینه راهنمایی کنند.

  34. M.m گفت:

    سلام وقت بخیر. پدر من قبلا جوشکار بوده و ۲ سال سابقه کاری داشته البته مدرک تحصیلی نداره و از طریق کار این مهارت رو به دست آورده ایا ممکنه ویزای کار بگیره و اونجا کار کنه و چقد سرمایه نیاز داره ؟ و مثلا آنه اونجا کار کرد ماهانه چقدر در آمد داره؟ پدر من ۳۸ سال سن داره.. ممنون میشم پاسخ بدید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      پدر شما باید یک پیشنهاد کاری داشته باشد. در غیر این صورت باید دنبال راه های دیگه مثل مهاجرت به آلمان باشن. حتما با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند

  35. محمد رضا۱۳ گفت:

    سلام .
    پناهنده گی ال جی بی تی هم میگیره هلند؟
    و اینکه اگه بخوایم ۱سال تحصیل کار اموزی تو رشته مثلا برق یا تاسیسات کنیم مدرک زبانم داشته باشیم مدرک تحصیلی خودم دیپلم ریاضی مال سال ۱۳۹۳ هست مشکلی نداره اما شغل خودم برقه و اینکع میشه و بعد تغیر با ویزا کار داد و شروع به مالیات دادن تا شهروندی کرد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید برای تحصیل در مقطع کارشناسی در هلند اقدام کنید و از این طریق خودتون رو به این کشور برسونید. اگر بتونید تحصیلاتتون رو تمام کنید، خیلی راحت بعد از اون به کار می رسید و حتی اگر تخصص داشته باشید می تونید در دوره تحصیلتون یک کار پیدا کنید و با توجه به شرایط کار خودتون ویزای تحصیل رو به ویزای کار تغییر بدید و اقامت هلند رو بگیرید بدون اینکه نیازی به طی کردن مسیر سخت پناهندگی داشته باشید.

  36. هاجر گفت:

    سلام ، وقت بخیر
    من سه تا دختر دارم ، دوتا دوقلو که هنوز سال دهم دبیرستانن ، و یه دختر ۱۹ ساله
    میخوام برای ادامه تحصیلشون بفرستمشون هلند که برن دانشگاه، به نظرتون بهترین راه چی هست؟ البته براشون منزل شخصی میگیرم و کارایی مثله جور کردن خوابگاه و اینها ندارند ، و اینکه چقدر پروسه رفتنشون طول میکشه؟ ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دختر بزرگتون مسیر ساده تری برای مهاجرت داره و باید رزومه تحصیلیش بررسی بشه که توی کدوم دانشگاه ها شرایط بهتری برای پذیرش داره.
      دخترهای دوقلوتون هم باید 2 سال رو توی مدرسه درس بخونن چون شرط ورود به دانشگاه های هلند این هست که 12 سال کامل درس خونده باشند.
      توصیه می کنم با مشاورین ما تماس بگیرید تا جزییات این مسئله رو برای شما تشریح کنند.

  37. لیدا گفت:

    سلام وقتتون بخیر، همسر من از دانشگاه در هلند پذیرش گرفته ، آیا همزمان با همسرم به من و دخترم ویزا همراه میدن، و آیا تمکن مالی باید بلوکه بشه، ممنون میشم این موارد بهم کمک کنین

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام به شما تبریک عرض می کنم
      در بسیاری از موارد ویزای همراه به صورت همزمان ارائه نمیشه

  38. علی گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من 44 ساله و متاهل و دارای یک فرزند 4 ساله می باشم. دارای مدرک کارشناسی ارشد زمین شناسی با سابقه 13 سال کار مرتبط هستم. میخواستم ببینم از چه طریق می توانم برای مهاجرت به هلند اقدام کنم که زودتر به نتیجه برسم؟ در ضمن همسر بنده 40 ساله و دکترای ریاضی هستند با سابقه تدریس در دانشگاه ومدارس و سابقه 7 سال مدیریت آموزشگاه غیردولتی دارند.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید از طریق تحصیل مجدد همسرتون مسیر مهاجرت به این کشور رو برای خودتون باز کنید و بعد از اون به جستجوی کار مشغول بشید چون در حال حاضر دریافت پیشنهاد شغلی از هلند از خارج از این کشور بسیار سخت هست. توصیه می کنم حتما با مشاورین ما از طریق شماره 02191003232 در ارتباط باشید.

  39. فرزانه گفت:

    سلام
    من آرایشگر هستم وبیش از ۸ مدرک فنی حرفه ای دارم و داری سابقه ۱۰ سال در رشته آرایشگری هستم و مدرک مربی آموزش آرایشگری رو دارم ۳۴ سالمه دارای فرزند دختر۴ ساله. همسرم دارای مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل چجوری میتونیم از طریق درخواست کار یا تحصیل برای کشور هلند اقدام کنید لطفا راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه برای ایرانی ها شرایط مهاجرت کاری به هلند بسیار دشوار هست اما شرایط تحصیل برای شما ممکن هست فراهم باشه به شرط اینکه بفرمایید مدرک زبان انگلیسی در اختیار دارید یا خیر و اینکه مدرک دانشگاهی شما چی هست و کی دریافتش کردید

  40. سا گفت:

    سلام
    من كارشناس ارشد صنايع هستم و ده سال سابقه كار او يك شركت معروف دارم. ٣٥ سالمه. چه روشي پيشنهاد ميدين؟ دوره هاي كلاس زبان انگليسي هم شنيدم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حال حاضر امکان شرکت در دوره های زبان برای شهروندان ایرانی وجود نداره. اگر به دنبال آموختن زباندر خارج از کشور هستید، شرایط تحصیل زبان در سوئد برای شما فراهم هست.
      در حال حاضر تحصیل در دانشگاه های هلند یکی از تنها راه های شدنی برای رسیدن به هلند هست.

  41. فاطمه گفت:

    باسلام وخسته نباشید.خواستم درمورد مهاجرت تحصیلی ازطریق کارآموزی به چه صورته؟ میشه لطف کنید وبیشتر توضیح بدید؟ ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      منظورتون از کارآموزی در چه رشته ای و چه مقطعیه؟ و اینکه چرا هلند رو برای این کار انتخاب کردید؟

  42. فرید گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۳۶ سال دارم متأهل و دارای دو فرزند هستم . فرزند پسرم ۱۰ و دخترم ۵ سال دارد . دارای مدرک لیسانس مهندسی و فن آوری لجستیک هستم در حال حاضر در یکی از شرکتهای خودروسازی به مدت ۱۷ سال سابقه کار میباشم. مدیر بازاریابی و فروش قطعات هستم ، چگونه میتوانم اقلامت کشور هلند را بدست بیاورم. ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار اگر بخواین اقدام کنید بهتره که مقاله موسسات معتبر کاریابی در هلندرو مطالعه کنید

  43. محمد حسین اسماعیلی گفت:

    با سلام.بنده قسد اقامت به هلند رو دارم همسر و یک دختر ۵ساله دارم،با یک شرکت در هلند هم در حال کار کردن هستم،۳ تا سوال داشتم،یک چطور میتونم اگه این شرکت بهم درخواست بده اقدام کنم؟دو تا زمانی که به صورت قانونی میام چطور اونجا اسکان پیدا میکنیم؟این برام خیلی مهمه و سوال آخر زمان ورود به صورت قانونی همیه هزینه ها از مسکن تا… پای خودمه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      باید یک دعوتنامه کاری ازشون دریافت کنید و در اونجا یک لوکیشنی رو اجاره کنید و قطعا هزینه ها به عهده خودتون خواهد بود

  44. سمیه مصطفی گفت:

    سلام.وقت بخیر.من 34 سالمه.مدرک فوق لیسانس مدیریت اطلاعات و دانش شناسی دارم.آرشیویست کتابدار هستم.14 سال سابقه کار دارم.جدا شدم و 2 فرزند 10 ساله و 14 ساله دارم که نمیخوام با اون ها برم.شرایط مهاجرت برای من میبینید.البته تو کار آرشیو تخصص دارم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      نیاز به اطلاعات بیشتر و دقیق تری در خصوص کیس شما دارم تا بتونم راهنماییتون کنم برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  45. نرگس گفت:

    سلام وقتتون بخیر .من ۲۰ سالمه مقطع فوق دیپلم آموزش زبان ایلتس ۶ . میتونم از طریق کار برم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کاری رفتن نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت

  46. علیرضا ضیایی گفت:

    سلام
    من مدرک داوری درجه ملی ایران رو دارم و ده سال سابقه داوری در لیگ های مختلف کشوری رو دارم
    ایا از طریق اقامت ورزشی میتونم به هلند مهاجرت کنم و یا دوستانم ازونجا میتونن کاری انجام بدن برای من ؟
    ممنونم

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد مهاجرت ورزشی بهترین روش اینه که دعوتنامه از یکی از باشگاه های کشور هلند داشته باشید

  47. سمانه گفت:

    با سلام.من ۳۲ سالمه.کارشناسی تربیت بدنی خوندم.مدرک مربیگری ایروبیک و پرورش اندام دارم.ده سال سابقه کار در این زمینه دارم.و یه مقام دومی کشوری در مسابقات ایروبیک..همسرم ۴۴ ساله و لیسانس عمران هستش.و یه دختر ۲.۵ ساله دارم.از چه طریق و چه کشوری مناسب مهاجرت برای من و خانواده هست

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر بخواین از کشورهای مناسب روزمه تون مطلع شید نیاز به اطلاعات دقیق تری خواهید داشت
      لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید

  48. ayda گفت:

    سلام وقت بخیر، پزشکی که از ترکیه فارغ‌التحصیل شده تو آمستردام راحت میتونه استخدام بشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بستگی به توانمندی اون فرد داره

  49. سمکو گفت:

    سلام وقت بخیر،
    من میخواستم یک شعبه از شرکت خودم را در هلند دایر کنم،این عمل باعث اخذ اقامت میشود یا خیر؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای افتتاح حساب در هلند بایستی ابتدا اقامتش رو بدست بیارید و برای اون هم بهتره اول رزومه تون رو ارسال کنید تا بررسی کنیم مناسب مهاجرت به هلند هست یا خیر

  50. رضا گفت:

    با سلام.
    بنده نیمه شنوام دارای کارت معلولیت از اداره بهزیستی
    تصمیم دارم برای مهاجرت به کشور هلند بیایم و لطفا شرایط آمدن را برایم بفرستید. سپاس

    1. داوری گفت:

      سلام
      این مسئله که میفرمائید در امر مهاجرت شما خیلی مهم نیست رزومه تحصیلیتون رو ارسال کنید تا بررسی شه شرایط مهاجرت به هلند رو خواهید داشت یا خیر

  51. عسل گفت:

    سلام‌
    از طریق ازدواج به هلند میرم و سوالم این هست
    میتونم هر سال به ایران برای دیدن خانواده ام بیام
    یا باید چند سال بگذره
    لطفا راهنماییم کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      مشکلی برای رفت و آمد نخواهید داشت

  52. Goody گفت:

    سلام …قبل از اقدام به جاب آفر گرفتن در هلند باید مدرک زبان را داشته باشیم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      وجود مدرک زبان به عنوان ابزار مورد نیاز شما جهت کار الزامیه

  53. M.Qr گفت:

    سلام وقت بخیر.ممنون از اطلاعات خوبی که رایگان در اختیار ما قرار میدید.
    من و همسرم هردو کارشناس پرستاری هستیم و 27 ساله.4 سال سابقه کار داریم.برای مهاجرت به اروپا بجز آلمان و یا کانادا میتونیم اقدام کنیم و چه شرایطی برای شروع لازمه؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای مهاجرت به کشوری چون هلند در قدم اول باید مدارکتون رو معادلسازی کنید ابتدا کار پرستاری در دانمارک رو مطالعه نمایید و اگر سوالی بود در خدمتتون هستم

  54. سعید گفت:

    سلام من فوق لیسانس مدیریت گرایش کارآفرینی سازمانی دارم. و 7 سال هست که در چند در شرکت با سمت مدیر مالی همکاری میکنم ولی در لیست بیمه به اسم حسابدار رد شده. وضع مالی مطلوبی هم ندارم که بخوام برای تحصیل اقدام کنم. برای پیدا کردن کار در هلند از کجا باید اقدام کرد و کدوم گزینه ملاکه؟ سمت در شرکت، لیست بیمه یا مدرک تحصیلی؟ ممنون میشم راهنماییم کنین.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بزرگوار برای کار در هلند در ابتدا باید در سایت های کاریابی روزمه ارسال کنید لطفا مقاله موسسات معتبر کاریابی در هلند رو مطالعه نمایید

  55. حسین .ش گفت:

    سلام
    من 37 سالمه و لیسانس IT دارم. همسرم هم دیپلم حسابداری دارن. یه دختر 5 ماهه هم دارم. خودم تقریبا 16 سال سابقه کار در همین حوزه رو دارم و یک استارتاپ قوی در ایران راه اندازی کردیم که الان در حال فعالیت هست و مدارک و سابقه کارم در این حوزه به صورت مستند وجود داره. در حوزه برگزاری استارتاپ ویکند هم در ایران فعالیت میکنم و سابقه برگزاری چندین دوره استارتاپ ویکند دارم که تمام مدارکش هم موجوده. میخواستم راهنماییم کنید از چه طریقی میتونم اقدام کنم و چقدر شانس موفقیت دارم
    سپاس

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهتره که در ابتدا کارآفرینی در هلند رو مطالعه کنید و اگر ابهامی بود در خدمتتون هستم

  56. fatemeh گفت:

    سلام وقتتون بخیر من لیسانس روانشناسی دارم و 23سالم هست همسرم مهندس برق هست و 3 سال سابقه کارداره و 27 سال سن دارد ایا میتونیم مهاجرت کنیم به هلند ؟
    و از چه روشی بهتره که اقدام کنیم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله برای مهاجرت به هلند روزمه تون خوبه اما از طریق تحصیل بسیار مساعدتره

  57. سلام من پسر 13 ساله هستم خودم 5 سال کامل موسیقی کلاسیک (پیانو) کار میکنم و پدر و مادرم هر دو پزشک ترک اعتیاد و عمومی هستند با درامد بالا،میخواستم ببینم شرایطمو برای تحصیل موسیقی در هلند چگونه است
    باتشکر?

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بایستی از طریق تحصیلی اقدام به مهاجرت کنید که به کشورهایی برید که ویزای تحصیلی برای شما صادر میکنن مثل کشورهایی چون انگلستان کانادا و مجارستان

  58. سعیده گفت:

    سلام.‌خسته نباشید. من ۲۲ سالمه، لیسانس علوم تربیتی دارم و معلمم. می‌خواستم بدونم که می‌تونم با این رشته مهاجرت کنم و شغل به دست بیارم توی هلند؟ هنوز برای خوندن کارشناسی ارشد اقدامی نکردم چون نمی‌دونم اگه از علوم تربیتی ادامه بدم راحت‌تر میتونم ویزای کار بگیرم یا از رشته‌ی روانشناسی. از هزینه‌های تحصیل در هلندم خیلی آگاه نیستم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهتر اینه که برای مهاجرت به هلند از طریق تصحیلی برای مقطع ارشد اقدام کنید

  59. مریم رسولی گفت:

    سلام. از سایت خوبتون ممنونم. همسر من دارای مدرک لیسانس مدیریت و ارتشی هستند. ایا با سابقه کار در بخش نظامی، همسرم امکان گرفتن ویزای تحصیلی یا کاری دارن؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      سابقه کار در این زمینه برای کار در کشورهای خارجی امکانپذیر نیست متاسفانه

  60. hamid reza گفت:

    سلام من ۳۶ سالمه و لیسانس باستانشناسی دارم و مدرک حمل و نقل بین المللی تازه گرفتم و همسرم لیسانس بیوفیزیک داره و پسرم هم ۴ سالشه به نظر شما از راهی می توانم به هلند محاجرت کنم ( ارزانترین و راحت ترین راه بهم پیشنهاد می کنید)

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به هلد بایستی از طرق تحصیلی اقدام کنید. شرایط سنی و مدرک تحصیلی هر دو بزرگوار خوبه که از این طریق ویزا بشید

  61. امید گفت:

    وقت بخیر
    من ارشد هوش مصنوعی دارم ۳۱ سالم هست ۲.۵ سابقه برنامه نویسی در شرکت بانکی دارم آیلتس آکادمیک ۷ دارم آیا امکان گرفتن ویزای کار برای من موجود هست

    1. داوری گفت:

      وقت شما هم بخیر
      برنامه نویسی عالیه و میتونید برای اخذ جاب آفر اقدام کنید اگر امکان اخذ جاب آفر رو نداشتید حتما برای تحصیل در این کشور اقدام کنید

  62. امين گفت:

    باسلام
    بنده ٣٤ ساله و مهندس برق با١٢سال سابقه كار و همسرم ٣٣ ساله و مهندس كامپيوتر و ١٣ سال دبير آموزش و پروش….ميخاستم بپرسم اگر ويزاي تحصيلي بگيريم براي خانومم در مقطع فوق ليسانس و من و فرزندمون به تبعيت از ايشون ويزا بگيريم آيا در حين تحصيل خانومم بنده به عنوان همراه اجازه كار كردن دارم يا خير؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در برخی از کشورها همراه اجازه کار در حین تحصیل همسر رو داره و برخی خیر. مثلا هلند به همراه این مجوز رو نمیده تا زمانی که تحصیل تموم شه

  63. حسین گفت:

    سلام خدمت شما و دوستان عزیز. بنده دانشجوی حقوق در مقطع لیسانس هستم و فعال در حوزهٔ Forex و Trading. اخذ آیلتس 6.5 به بالا هم برام راحته، باتوجه به در‌آمدزایی شخصی خودم، نیازی به شغل و ادامه تحصیل ندارم. سوالم اینه که دولت هلند به‌صرف زندگی و اقامت بهم اجازه اقامت می‌ده یا حتماً باید ویزای تحصیلی و کاری داشته باشم؟ درصورت لزوم ویزای تحصیلی، مایلم که در رشته‌های هنر، عکاسی و سینما ادامه تحصیل بدم. امکانش هست؟ ممنونم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما بایستی به نوعی اقامت این کشور رو بدست بیارید که یا به صورت تحصیله یا کاری یا سرمایه گذاری و غیره
      حالا اگر قصد تحصیل دارید رزومه تحصیلیتون رو بفرمائید تا راهنماییتون کنم

  64. مجید گفت:

    درود
    من 42 سالمه و لیسانس و فوق لیسانس الکترونیک دارم و یک شرکت دانش بنیان دارم و تخصصی تو حوزه انرژی تجدیدپذیر فعالیت می کنم. دو تا بچه دارم و همسرم هم کارمند بانک هست
    مناسبترین راه برای مهاجرت به هلند برای من چه راهیه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      رشته تحصیلی خوبی دارید و در کشور هلند هم بازار کار خوبی داره اما برای مهاجرت به این کشور راه های مختلفی وجود داره که بهترین روش برای شما از طریق تحصیلیه ولی به خاطر شرایط سنیتون بهتره که سریعتر اقدام کنید

  65. پریسا گفت:

    سلام من رشتم کامپیوتره، دو سال سابقه کار برنامه نویسی اندروید دارم اما بیمه نیستم
    میخواستم بدونم رای مهاجرت کاری چقد تمکن مالی لازمه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر بخواین برای مهاجرت کاری اقدام کنید نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت

    2. سلام من کیارش 13 ساله هستم،میخواستم بگم من 5 ساله موسیقی کلاسیک(پیانو)به صورت حرفه ای کار میکنم،پدر و مادرم هم گفتند برو تحقیق کن،میخواستم بپرسم شرایط من برای مهاجرد چطوره؟پدر و مادرم هر دو پزشک ترک اعتیاد و داخلی با در آمد بالا اند.ممنون میشم پاسخ بدین?

      1. داوری گفت:

        سلام دوست من
        برای مهاجرت در حال حاضر کشورهایی مثل انگلستان و کانادا شرایط خوبی داره که پیشنهاد میکنم این دو کشور رو به پدر و مادرتون معرفی کنید و اگر سوالی هم داشتید با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  66. امید گفت:

    سلام وقت بخیر. ممنون از مطالب مفیدتون… من دوستم هلند زندگی میکنه از چه راهی میتونه کمکم کنه که برم اونجا؟؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر دوست شما بتونه برای شما قرارداد کاری بگیره میتونید برای اخذ ویزای کار هلند درخواست بدید

  67. افسانه هاتفی گفت:

    با سلام من 38 سالمه 8 سال سابقه بیمه دارم کارشناسی حسابداری و کاردانی کامپیوتر دارم ولی کلا در زمینه حسابداری فعالیت داشتم و فعلا در کارگزاری مشغول کار هستم یه پسر 8 ساله دارم دوس دارم ارشد بخونم با توجه به شرایط من ممکنه منم ویزای تحصیلی بگیرم و همزمان کار هم بکنم لطفا راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      میتویند برای ارشد خوندن در هلند اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  68. مریم گفت:

    سلام.
    من دوستی اهل پاکستان دارم که اونجا شرکت داره و قراره یک شعبه از شرکتش رو تو هلند تاسیس کنه. میتونه به عنوان اسپانسر من باشه و من رو به عنوان کارمند شرکتش به اونجا دعوت کنه؟ شرایطش چی هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      باید از هلند برای شما دعوتنامه کاری ارسال کنه

  69. فریبرز گفت:

    با سلام وتشکر از شما
    دختر ما ۹ سالشه ومن ۴۳ سالمه و کارشناس ارشد بهسازی و نوسازی شهری هستم و ۲۵ سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش دارم و همسرم با ۱۷ سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش هنرآموز نقاشی و گرافیک و هنرهای تجسمی هستن و چند نمایشگاه در ایران برگزار کرده اند..
    امکان مهاجرت به هلند برای ما وجود داره و هزینه های قبل از مهاجرت و انشالله بعداز مهاجرت دریک سال اول چه مقدار است و سوال آخر ، از شروع اقدام برای مهاجرت تا رفتن چقدر زمان می برد
    ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  70. سجاد گفت:

    سلام من پدر و مادرم فوت شدن و دیپلم هم ندارم. کار فست فود انجام میدم و کار رو عملی یاد گرفتم. واسه مهاجرت به هلند چه روشی واسم بهتره.

    1. داوری گفت:

      سلام
      تنها راه برای شما مهاجرت از طریق سرمایه گذاریه

  71. محمد گفت:

    سلام
    میخواستم بدونم برای رشته معماری بازار کار هلند چجوریه در مقایسه با آلمان؟
    میشه روش وقت و هزینه کرد یا آلمان مناسبتره از این نظر ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      هر دو کشورهای خوبی هستن مهم اینه که کدوم یکی از اونها برای شما ویزا صادر میکنن
      لطفا روزمه بفرستید تا بررسی کنم پاسخ دقیق به شما بدم

      1. محمد گفت:

        من لیسانس معماری هستم با ٨سال سابقه و ٣٣سال سن و مدرک نظام مهندسی پایه ٢ طراحی و نظارت هم دارم. مدارک فنی و حرفه ای مربوط به نرم افزارهای معماری هم دارم.
        زبان باید آموزش ببینم چون مبتدی هستم.

        1. داوری گفت:

          سلام
          میتونید از طریق تحصیل به کشور هلند مهاجرت کنید و نیاز به مدرک زبان آیلتس حداقل 6.5 آکادمیک دارید

  72. امیر گفت:

    سلام.
    آیا ویزای تحصیلی برای دوره پی اچ دی هم همون ویزای تحصیلیه و شامل اون پنج سال نمیشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله ویزای تحصیلی صادر میشه

  73. کیارش گفت:

    سلام من یک نویسنده رمان هستم آیا از طریق نویسندگی میتوانم به کشور هلند مهاجرت کنم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      نویسندگی روش مهاجرت نیست و باید از یکی از روش های تحصیل، کار یا سرمایه گذاری اقدام کنید. رزومه تون رو بفرستید تا بتونم روش مناسب شما رو بهتون معرفی کنم

  74. سيد علي سعيداوي گفت:

    سلام من سنم١٧ساله هنوزم ب دانشگاه نرسيدم رشتم هم انساني و كار كردم در مغاذه هس چه راهي هست برا رفتن ب هلند هست كاري يا تحصيلي و چقدر پول لازم هست كه برم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بهترین روش مهاجرت شما از طریق تحصیل در هلند هستش

  75. سامان گفت:

    درود بر شما و اطلاع رسانی تان
    لطفا در مورد دوره کارآموزی و شرایط آن توصیح دهید

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      منظورتون از کارآموزی چی هست دوست عزیز؟ شرایط و روزمه تون رو بفرستید و بفرمائید که چه چیزی مدنظرتون هست تا راهنماییتون کنم

  76. نصب فوری حصار گوزنی تیم کاوه گفت:

    پست بسیار خوبی می باشد و ممنوم از شما

    1. داوری گفت:

      خواهش میکنم

  77. تولید نرده های شاخ گوزن کاوه گفت:

    تکست بی نهایت خفنی می باشد و همیشه موفق باشید

    1. داوری گفت:

      متشکر از تعریفتون

  78. mohammad گفت:

    پست خیلی خفنی عه و امروزتون پر باشه از اتفاقای خوب

    1. داوری گفت:

      سلام
      خواهش میکنم. سوالی داشتید در خصوص مهاجرت در خدمتتون هستم

  79. mohammad ali گفت:

    پست خیلی قشنگی هست و آرزو ی یه حال خوب

    1. داوری گفت:

      متشکر از شما دوست عزیز

  80. مهرناز گفت:

    سلام
    بنده 18ساله ام سال اینده کنکور دارم میتونم بورسیه بگیرم برای هلند رشته ام ریاضی فیزیکه
    مدرک زبان ندارم:|

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای بورس روی کشور هلند حساب نکنید اما تحصیل در هلند فوق العاده است
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  81. داوری گفت:

    سلام و عرض ادب
    سنتون خوبه اما رشته تحصیلیتون چیه؟ به طور کلی میتونم بگم که شانستون خوبه برای ادامه تحصیل

    1. شینا گفت:

      شیمی نفت خوندم من- در رابطه با Flower Shop نظرتون چیه؟ امکان انجامش هست؟

      1. داوری گفت:

        سلام و عرض ادب
        نمیتونم بگم میشه یانه اما این کار در کشور هلند مثل زیره به کرمان بردنه
        ولی ممکنه شما این توانایی رو داشته باشید

    2. مهرناز گفت:

      ریاضی

  82. نور صنعت تجهیز گفت:

    عالی است
    موفق باشید

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      سپاس از شما

  83. ریحانه گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من ۲۳ سالمه و دانشجوی ارشد مهندسی برق گرایش الکترونیک دیجیتال هستم. درسم سال دیگه تموم میشه تعداد زیادی هم از دوره های مربوط به رشتم رو گذروندم. برای زبان هم ۶ ماه دیگه شروع میکنم و پایه خوبی دارم.
    برای مقطع دکتری شانسی دارم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای مقطع دکتری خوندن نیاز به یک روزمه تحصیلی عالی دارید
      روزمه تحصیلیتون رو برای بررسی بیشتر ارسال بفرمایید

  84. آیدا گفت:

    سلام من ۱۹ سالمه و دیپلم تجربی با معدل ۱۹ دارم.به زبان انگلیسی مسلطم و دوره های عکاسی رو میگذرونم.آیا میتونم در هلند پزشکی یا دندونپزشکی بخونم و به کار عکاسی مشغول باشم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای تحصیل پزشکی در هلند باید به زبان هلندی مسلط باشید
      شما که به زبان انگلیسی مسلط هستید باید در کشورهایی تحصیل کنید که پزشکی رو به زبان انگلیسی تدریس میکنن
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  85. جوزف گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    من در حال حاضر مشلوغ تحصیل پزشکی در روسیه (مسکو دانشگاه سچینوا) به زبان انگلیسی هستم
    میخواستم بدونم پی از فارغ التحصیلی راهی برای گرفتن تخصص و اقامت در این کشور برای من وجود داره؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله امکانپذیره
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  86. حامد گفت:

    با سلام و عرض ادب
    بنده 36 سال سن دارم دارای مدرک تحصیلی دیپلم کامپیوتر و 16 سال سابقه کار در حوزه IT و ADMIN شبکه دارای مدرک میکروتیک از مجتمع فنی تهران
    همسرم لیسانس حسابداری داره و 40 سالشونه و یک دختر 9 ساله دارم.
    لطفا راهنمایی بفرمایید چطور می تونم اقامت دائم کشور هلند را بگیرم.

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      از دو راه کاری یا تحصیلی میشه اقدام به مهاجرت کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  87. رضا گفت:

    سلام عرض ادب
    ممنونم از اطلاعات خوبتون
    من با ۳۷ سال سن و ۱۳ سال سابقه کار مرتبط در رشته الکترونیک شانسی برای مهاجرت به هلند دارم یا خیر.
    ممنونم از پاسختون

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله امکان مهاجرت به هلند رو خواهید داشت البته نیاز به اطلاعات بیشتری از شما دارم
      ضمن اینکه غیر از هلند به کشورهای دیگه هم میتونید فکر کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

      1. رضا گفت:

        سلام .
        ممنونم از شما. حتما مراحمتون میشوم.

  88. نسترن هاشمی گفت:

    سلام و خسته نباشید و تشکر بابت اطلاعات خوبی ک توی سایتتون قرار دادین
    من یک دختر 21 ساله هستم.دانشجوی زیست سلولی مقطع لیسانس.مدرک زبان ندارم فعلا و قراره ک فشرده آموزش ببینم و مدرک بگیرم.میخواستم بدونم برای بورس شدن چه معدلی نیازه و شرایط دیگه هم داره یا نه؟ و برای کسی با شرایط من موقعیت مناسبه برای مهاجرت به هلند؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      مرسی از شما بابت انرژی خوبتون
      از الان یه مقدار سخته که بخواین برای 3 یا 4 سال آینده برنامه ریزی کنید
      چون معمولا شرایط مهاجرت تغییر میکنه اول از همه باید رزومه تون کامل بررسی بشه
      بعد شروع کنید به خوندن زبان
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  89. علی رضا گفت:

    سلام وقتتون بخیر با تشکر از مطلب مفیدتون
    من متولد 26 شهریور 79 هستم
    17 سپتامبر 2000
    فوق دیپلم حسابداری هم دارم
    در کل 250 میلیون تومان هم دارایی دارم با این سنم
    چحوری میتونم مهاجرت کنم هم درامد در کشور دیگه داشته باشم هم ادامه تحصیل بیشتر اولویت درامد هست
    در ضمن متاهل هستم
    همسرم 25 سالشه و دیپلمه

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      متشکر از لطف شما
      در این سال ها در رشته حسابداری مشغول فعالیت بودید؟
      کشورهایی هستن که بتونید به اونها مهاجرت کنید اما نیاز به اطلاعات بیشتر برای راهنمایی شما دارم
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  90. علی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    بنده ۳۷ساله و دارای کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران و سابقه تحقیقاتی مرتبط با رشته ام هستم.شانس بنده رو برای گرفتن اقامت بفرمایید

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      اگر برای مهاجرت تحصیلی میفرمائید بطور کلی شانستون خوبه. البته نیاز به اطلاعات بیشتری از شما دارم که بتونم دقیق تر راهنماییتون کنم
      پیشنهاد میکنم مقاله تحصیل کارشناسی ارشد در هلند و ویزای تحصیلی هلند رو مطالعه بفرمائید

  91. نيلي گفت:

    سلام،من ٢٤سالمه ليسانس مديريت بازرگانى دارم و مدرك فنى حرفه اي ارايشگري دارم و توى همين حرفه فعاليت دارم ميخواستم بدونم ميتونم به هلند مهاجرت كنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شما بایستی از طریق تحصیل مهاجرت کنید و در اونجا به کار برسید

  92. محمد گفت:

    پس مدرکا بدرد نمیخوره؟

    1. داوری گفت:

      کدو مدرک ها رو میفرمائید؟

  93. محمدرضا گفت:

    مدرک مربيگري C آسيا داشته باشم ميتونم براي مربيگري و کار به هلند سفر کنم؟؟؟ درضمن عموم اونجا زندگي ميکنه

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مربیگری باید از یک باشگاه دعوتنامه کاری داشته باشید

  94. معتمدنیا گفت:

    خسته نباشید
    ببخشید
    حتما باید اون کاری که در ۱ سال زمان پیدا میکنیم مربوط به رشته ی تحصیلی ای است که در آنجا مدرک گرفتیم یا فقط در حد اینکه شغلی باشه که بتونیم از پس خرجو مخارج اونجا بر بیایم و کاری داشته باشیم
    با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      در هر زمینه ای باشه فرقی نداره مهم اینه که قرارداد کاری داشته باشید

  95. امیرحسین گفت:

    سلام. من 27 ساله هستم و فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک با گرایش ساخت و تولید هستم. نمره آیلتس من 6.5 میباشد و دو سال سابقه کار مرتبط دارم. معدل ارشد من 16.17 میباشد. از دانشگاه دولتی کاشان
    مقاله ندارم ولی پایان نامه بسیار خوبی دارم که میتونم مقاله ISI تبدیل کنم. فقط ترجمه لازمه
    به نظر شما با اینکار آیا شانسی برای پذیرش در مقطع دکتری با همراه فاند در هلند دارم؟چون در بهترین حالت بتونم 10 هزار دلار پول نقد همراه خودم داشته باشم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای مهاجرت تحصیلی در مقطع دکترا رزومه شما بسیار مهمه
      باید استاد راهنما یا سوپروایزر پیدا کنید و با دانشگاه های مختلفی مکاتبه کنید
      اگر سوپروایزر نداشته باشید باید برای مقطع ارشد مجدد اقدام کنید

  96. معتمدنیا گفت:

    سلام وقتتون بخیر بعد از اینکه دوره ی تحصیل تمام شد چگونه اقامت دائمی بگیریم؟
    باتشکر

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      به شما فرصت اقامت بعد از تحصیل داده میشه تا به کار برسید

  97. مریم گفت:

    سلام . در مورد دوره های کارآموزی که فرمودین باید رشته لیسانسمون مدیریت باشه ؟
    و اینکه تو سایت دانشگاه ها در مورد دوره ها نوشته شده و هزینه اش تقریبا از چند یورو شروع میشه ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله برای رشته های مدیریتی انجام پذیره
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  98. حسین گفت:

    سلام
    مربی و داور بین المللی تکواندو هستم
    لیسانس الکترونیک دارم
    35 سالمه
    میتونم ورزشی اقدام کنم؟؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای اقدام از طریق ویزای ورزشی نیاز به قهرمانی های بین المللی مثل المپیک
      و یا باشگاهی که برای شما دعوتنامه کاری بفرسته خواهید داشت

  99. Sheyda.ss گفت:

    درود و وقت بخیر
    من بیست ساله هستم با آیلتس ۶ و دیپلم ریاضی فیزیک
    الان دانشجوی ترم دوم ادبیات المانی در ایران هستم اما خواهان زندگی در هلندم و هرچه زودتر قصد اقدام دارم
    و متاسفانه درحال حاضر قدرت پرداخت شهریه دانشگاه های هلند و ندارم.شما چ راهی پیشنهاد میکنید؟پناهندگی؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بهترین راهی که شما بتونید به هلند مهاجرت کنید مهاجرت از طریق تحصیله و به هیچ عنوان روش پناهندگی رو توصیه نمیکنم

  100. حسین آدینه گفت:

    ضمن درود مجدد،
    هزینه دوره یکساله کارآموزی در هلند چقدر هست؟ و آیا مدرک مشاغل فنی از سازمان فنی حرفه ای مورد تایید می باشد؟ مدارکی نظیر دوره عالی جوشکاری صنعتی و نقشه برداری راه و ساختمان؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما حتما باید لیسانس داشته باشید و آیلتس ۶ و در رشته های مدیریت و بیزینس باید اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  101. حسین آدینه گفت:

    درود خدمت شما کارشناسان محترم.
    بنده ۲۷ سال سن دارم و مجرد هستم و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته عمران گرایش سازه از دانشگاه آزاد هستم، در حدود ۲ سال سابقه شغلی مرتبط و از نظر زبان معادل آیلتس ۶ را میتوانم کسب کنم، در حدود ۲۰ هزار دلار هم سرمایه دارم. آیا راهی برای مهاجرت به هلند برای من وجود دارد؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید اجازه کار دارید و اینکه حتما مدرک زبان نیاز هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  102. پگاه گفت:

    سلام

    من 28 سالم هست و ارشد علوم سیاسی دارم. ایلتس 8 دارم. سه مقاله isi . جی ار ای 330 دارم و معدل ارشدم 19.90 هست.

    3 سوال دارم:

    1- آیا در صورت پذیرش در مقطع دکتری تحصیل بصورت رایگان هست؟ اگر خیر شهریه بطور میانگین برای این مقطع چقدر هست؟

    2- معمولا فاند تحصیلی تا چه میزان داده میشه ؟

    3- امکان گرفتن ویزا برای همسرم و مهاجرت بطور همزمان وجود داره؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما میزان فاند تحصیلی شما بستگی به استاد راهنما یا همون سوپروایزر شما از دانشگاه های هلند را دارد پس باید شروع به مکاتبه با دانشگاه های هلند نمایید ما برای ارشد مجدد میتونیم براتون پذریش بگیریم و امکان اخذ ویزای همراه نیز هست اما همزمخان نیست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  103. مهدی گفت:

    سلام بنده 33 سال سن دارم مجرد و لیسانس حسابداری با 10 ساله سابقه کار در بانک. نهایتا 13000 دلار سرمایه دارم. لطفا در مورد اقامت در هلند راهنمایی بفرمایید و آیا در هزینه دوره یکساله کارآموزی چقدر است و آیا در این زمان امکان کار کردن وجود داره؟ ضمنا مدرک زبان ندارم آیا مدرک زبان الزامی است؟ چه زبانی و با چه سطی
    متشکرم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما متاسفانه این میزان تمکن شما برای هلند کافی نمی باشد زیرا کفاف هزینه تحصیلتونو نیز نمی دهد و در این دوره اجازه کار نیز وجود دارد ولی حداقل ۲۰ الی ۲۵ هزار یورو باید سرمایه داشته باشید

  104. علی گفت:

    سلام و عرض ادب .
    من ۳۶ سالمه و متاهلم میخاستم بپرسم که من دیپلم و فوق دیپلم از دانشگاه سراسری و لیسانس نقشه کشی و طراحی صنعتی از دانشگاه علمی کاربردی دارم و ده سال سابقه در زمینه نفت کار کردم الان در یک پالایشگاه مشغول به کارم میخاستم اگه میشه راهنمایی کنید جهت مهاجرت ممنونم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید اجازه کار دارید و اینکه حتما مدرک زبان نیاز هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  105. فاطمه گفت:

    سلام من ۳۱ سالمه و دکتری آموزش ربان انگلیسی دارم. ایلتس ۶.۵ دارم ۴۰۰ ملیون سرمایه. مجرد. چه روشی سریعتره

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید اجازه کار دارید و اینکه حتما مدرک زبان نیاز هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  106. محسن گفت:

    سلام من 29سال سن دارم مدرک تحصیلیم دیپلم هست و مدرک فنی حرفه ای برق صنعتی دارم شغلم هم جوشکاری و لوله کشی هست
    لطفا راهنماییم کنید چطور میتونم به هلند مهاجرت کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا مقاله کار در هلند را مطالعه کنید.

  107. مهدی گفت:

    سلام وقت به خیر .فوق دیپلم عمران دارم ۳۵ساله همسرم لیسانس اقتصاد پول و بانکداری ۳۰ساله
    کارهای فنی واردم ساخت .بازسازی و دکوراسیون .
    در حال حاضر مشغول خرید و فروش آهن .راهنمایی بفرمایید میتونم اقدام کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید اجازه کار دارید و اینکه حتما مدرک زبان نیاز هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  108. نیما گفت:

    سلام بنده ۵۳سال دارم .لیسانس ودبیر آموزش وپرورش .خانمم ۴۲سال داره دبیرولیسانش باسه فرزندزیر۱۵سال. ازچه طریقی پیشنهادمیکنین براورودبه هلند .آیاباگذراندن دره های تحصیلی میشه؟ ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای همسرتون به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید اجازه کار دارید و اینکه حتما مدرک زبان نیاز هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  109. حسین کامیابی گفت:

    حسین
    با عرض سلام. بنده 43 ساله و دکترای زمین شناسی و کارمند شرکت نفت هستم و همسرم 39 ساله است و در حد دبیرستان تحصیل کرده اند و یک دختر شش ساله داریم. مدرک زبان آیلتس نداریم. برای رفتن به هلند چه باید کنیم و بهترین راه کدامست و آیا اصلا امکان مهاجرت وجود دارد؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید اجازه کار دارید و اینکه حتما مدرک زبان نیاز هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  110. متین گفت:

    سلام ممنون از اطلاعات مفیدتون
    من دانشجوی سال اخر پزشکی هستم
    مقاله هم دارم چاپ میکنم و نمرات خوبی هم دارم
    در رابطه با مهاجرت به کشور خارج بین هلند،عمان و آلمان شک دارم
    از لحاظ مخارج و درامد در صوزتی که بخوام تخصص در اون کشور بگیرم..
    لطف میکنین راهنمایی کنین

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما ابتدا باید فارغ التحصیل بشید سپس با توجه به اینکه چه کشوری میخواید برید مدرکتونو معادل سازی کنید مثلا عمان و قطر باسد آزمون پرومتریک شرکت کنید و آلمان ویزای a۱۷ براط اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  111. سلیمی گفت:

    با سلام من ۳۲ ساله هستم و متاهل و لیسانس حسابداری دارم و تو این زمینه حدودا ۵ سال سابقه کار دارم اما مدرک زبان ندارم،امکان مهاجرت فقط از طریق تحصیلی واسه من هست یا جور دیگه هم میشه مهاجرت کرد؟چه کشورهایی واسه من مناسبه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید اجازه کار دارید و اینکه حتما مدرک زبان نیاز هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

      1. نجمه گفت:

        سلام. خسته نباشید. من ۲۵ سالمه و قصد دارم ایتالیا داروسازی بخونم امکان داره که بعد از تحصیل در هلند مشغول به کار بشم؟ لیسانس مهندسی شیمی هم دارم و میتونم مدیریت مهندسی در ایتالیا بخونم اما نمیدونم کدوم یک از این دو رشته رو انتخاب کنم (منظورم بازار کار هست)

        1. داوری گفت:

          سلام سلامت باشید
          در صورتی که زبان اون کشور رو بلد باشید یا یک دوره زبان در این کشور بگیرید میتونید اونجا هم مشغول به کار بشید
          رشته های مدیریت هم رشته های خوبی در ایتالیاست

  112. پیمان گفت:

    سلام من ۲۷سال سن ومدرک فوق دیپلم آی تی دارم
    ومبلغ ۴۰۰میلیون پول که نمیدونم کافیه برای تحصیل یه سال در اونجا یا نه لطفا راهنمایم کنید ممنونم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله هم برای هلند کانادا سوئد آلمان کافی هست میتونید برای ویزای کار و تحصیل اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  113. Mahdi گفت:

    من ۱۷ سال سن دارم و تو بالاترین سطح تهران فوتبال بازی مکنم آیا میتونم مهاجرت کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بهترین راه ورود برای شما ویزای تحصیلی می باشد با داشتن آیلتس ۶ میتونید به راحتی اقدام کنید

  114. امید گفت:

    سلام بنده 22 سال سن دارم و قصد دارم آهنگسازي کار کنم ایا با این شرایط میتونم برای چند سال آینده اقدام به مهاجرت به هلند کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط شما برای ویزای تحصیلی هلند مناسب می باشد که با داشتن آیلتس ۶ میتونید اقدام کنید و سپس با ورودتون برای کار آهنگسازی اقدام کنید

  115. بهار گفت:

    سلام و خسته نباشید،من با ۳۰ سال سن و مدرک ارشد برق (کارشناسی سراسری و ارشد آزاد) و حدود ۶ سال سابقه کارشناس فروش چطور میتونم برای مهاجرت به هلند اقدام کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید اجازه کار دارید و اینکه حتما مدرک زبان نیاز هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  116. masoud گفت:

    سلام خسته نباشيد من 27 سالمه متاهل هستم بالاترين مدرك بين الملي راه آهن دارم فوق ليسانس مديريت بازرگانيم دارم و ليسانس معماري ميخاستم ببينم ميتونم واسه اقامت كاري ارگان راه اهن هلند اقدام كنم ، ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید اجازه کار دارید و اینکه حتما مدرک زبان نیاز هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  117. Shqyq گفت:

    سلام حداقل سرمایه لازم برای ویزای تحصیلی منوهمسرم درمقطع ارشد درهلند چقدره؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما نرخ ۲۰۲۰ مقطع ارشد ۱۹ الی ۲۰ هزار یورو برای دره ۱۸ ماهه ارشد می باشد لطفا هزینه زندگی در هلند را نیز مطالعه بفرمایید

  118. arya گفت:

    به نظرتون چه مدرک تحصیلی برای مهاجرت خوبه؟؟و این که چه رشته ای باشه بهتره؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما این بستگی به سن شما داره هر مدرکی در سن خاص خود مناسب هست و همه رشته ها خوب هستند اما حیطه فنی و مهندسی راحت تر کار پیدا می کنند

  119. سحر گفت:

    سلام وقت بخیر من ۳۱سال سن دارم و همسرم ۳۶سال هستند و یک پسر ۴ساله داریم بنده لیسانس حسابداری دارم و همسرم کاردانی دارن میخواستم بدونم چطور میتونیم برای مهاجرت به هلند اقدام کنیم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید اجازه کار دارید و اینکه حتما مدرک زبان نیاز هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  120. pyro گفت:

    سلام وقت بخیر.من 22 سالمه و لیسانس مهندسی IT دارم و با نرم افزار UNREAL ENGINE (نرم افزار ساخت بازی های ویدیویی) اشنایی کامل دارم وgame developer هستم. تسلط کامل به زبان انگلیسی هم دارم.از اونجایی که ایران تو ساخت بازی های کامپیوتری و صنعت گیم حرفی واسه گفتن نداره وهیچ شرکتی نداریم که بصورت حرفه ای کار کنه قصد مهاجرت دارم.
    بنظر شما هلند میتونه مقصد مناسبی برای من باشه؟
    پیسنهاد شما مهاجرت به کدام کشوره؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید اجازه کار دارید و اینکه حتما مدرک زبان نیاز هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  121. جواد گفت:

    سلام خسته نباشید.من 31سالمه کارشناسی مکانیک خودرو دارم.تو ایران شغل متناسب با رشته تحصیلی پیدا نکردم بخاطر همین در یک شرکت داروسازی بعنوان اپراتور مشغول بکار شدم و نزدیک 5 سال سابقه دارم.مجرد هستم کلا 60میلیون هم پول دارم.ممنون میشم اگه راهنمائیم کنیین چطور میتونم به هلند مها جرت کنم و هزینش چقدر میشه

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما کشور هلند یک کشور فوق العاده اروپایی هست که دارای هزینه های بالا می باشد به همین منظور باید سرمایتونو افزایش بدین برای مهاجرت به هلند

    2. Reza گفت:

      با عرض سلام خدمت شما .
      من هیچ مشکلی تو کشورم ندارم و یازده سال سابقه بیمه دارم کارشناس آیتی هستم ولی بخاطر کارم اونو کنار گذاشتم و روابط عمومی خوندم . بنده قصد مهاجرت به ی کشور امن و دور از جنگ‌ و هم همِ هستم . جایی ک بتونم از فرهنگ جدید تری رو ببینم . عاشق گل و مربی سگ هستم بنظرتون مهاجرت برای آرامش رو پیشنهاد میکنید و چه کشوری ؟ .
      با سپاس ، ببخشید طولانی شد بیشتر درد دل بود ?

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض تدب خدمت شما اگر عاشق گل هستید هلند بهترین انتخاب هست که میتونید اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  122. مرتضی گفت:

    سلام بنده ۳۵ سال و دارای مدرک کاردانی حسابداری هستم با سرمایه حدودا ۳۰۰ میلیون از چه طریقی میتونیم به کشور هلند مهاجرت کنم در کشور هلند یکی از اقوامم اقامت داره چه کمکی میتونه بهم بکنه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید اجازه کار دارید و اینکه حتما مدرک زبان نیاز هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  123. مهدی گفت:

    سلام من ۳۰ سال دارم و تخصص در زمینه پشتیبان شبکه دارم میخوام بدونم برای تحصیل در رشته it در‌هلند در مقطع کارشناسی باید حداکثر چ سنی داشته باشیم و حداقل سرمایه برای این کار چقدر باید باشد ؟ ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط سنی ندارد و باید آیلتس ۶،۵ به همراه ۲۵ هزار یورو سرمایه داشته باشید

  124. فروشگاه اینترنتی گفت:

    اطلاعات و راهنمایی های فوق العاده مهمی در راستای مهاجرت نمودن ارائه نمودید .. آرزوی موفقیت برای شما..

  125. مهدیه گفت:

    سلام من فوق لیسانس کشاورزی و کارمند بانکم همسرم هم دانشجوی دکترای حقوق من ده سال سابقه بیمه دارم سرمایه مون حدود دو میلیارد.دوتا هم بچه داریم.کدوم روش و چ کشوری رو پیشنهاد میدین؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما با هزینه کمتر از تمکن مالیتون می تونید به راحتی برای ویزای تحصیلی هلند به همراه خانواده اقدام کنید و اقامت دائم درسیافت نمایید

  126. شبنم گفت:

    سلام منظورازمدرک زبان زبان هلندی هست یاانگلیسی
    من متخصص پوست هستم چجوری بایداقدام کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای چه نوع ویزایی مد نظرتون هست؟

  127. Sina گفت:

    سلام و خسته نباشید…ممنون از اطلاعات مفیدتون…برای مهاجرت به هلند از طریق ویزای تحصیلی چه شرایط ، مدارکی رو باید داشته باشم و چه مقدار پول نیازه…ممنون میشم اگه راهنمایی کنید?

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام خدمت شما برای چه مقطعی مد نظرتون هست؟

      1. Sina گفت:

        والا مقطعش زیاد مهم نیست، من خودم دیپلوم هستم و دارم مدرک ICDL فنی حرفه ای و برنامه نویسی رو میگیرم،،،

  128. مهراب گفت:

    و برای سرمایه گذاری و کارهای آهنگسازی و طراحی وب
    امکانش هست که به اونجا مهاجرت کنی
    با تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید اجازه کار دارید و اینکه حتما مدرک زبان نیاز هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  129. مهراب گفت:

    سلام ، من ۲۵ ساله و همسرم ۲۱ ساله هستيم ومن داراي مدرك لینسانس و ،همسرم ترم۳ فوق دیپلم هستش و داراي ۱سال سابقه كار مرتبط با بيمه در يك شرکت نمایندگی بیمه هستم و همسرم نيز داره دوران کار آموزی تربیت معلم رو میگذرونه . باسرمايه ۷۰ ميليون تومان البته مدرك زبان نداريم . آيا امكان مهاجرت به هلند يا كشور ديگر به صورت خانوادگي يا با فاصله كم را داريم . باتشكر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای مهاجرت به هلند حتما باید سرمایتونو افزایش بدین

  130. Mohammad گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید من یه پسر 22 ساله هستم که 12 ساله دارم ورزش حرفه ای انجام میدم و لیسانس تربیت بدنی دارم خاستم ببینم من میتونم هلند اقامت بگیرم؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما با توجه به شرایط سنی ابتدا برای ویزای تحصیلی اقدام کنید سپس کار پیدا کنید و اقامت دائم بگیرید

  131. فرنگیس گفت:

    سلام و خسته نباشید دانشجوی دکتری هستم و فرصت مطالعاتی از دانشگاه لیدن هلند به مدت شش ماه گرفته ام . متمایلم که با اعضای خانواده یعنی همسرم و دوفرزندم که دخترم دانشجوی ارشد و پسرم که دانش اموز دبستان هستند بروم. اولا هزینه ی براوردی شما برای هر ماه خانواده برای یک خانواده جهار نفری چقدر است؟ دوما ایا مشکلی برای همراهی خانوادم با من نیست و مراحل پیگیری همراهی جیست؟ سپاس

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما چند سالتون هست؟ و بردن همراه برای فرصت های مطالعاتی امکان پذیر نیست متاسفانه و باید برای دوره های تحصیلی بلند مدت اقدام کنید که همراه ببرید

  132. سمانه گفت:

    سلام. وقتتون بخیر.
    من 30 ساله هستم . کارشناسی ارشد برق دارم. تعمیرکار تخصصی لپ تاپ هستم. حدود 12 سال سابقه کار دارم.
    آیا امکان اقامت دایم و ویزای کاری وجود دارد؟ و حدود 150 تومان سرمایه

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای ویزای کار آلمان میتونید به راحتی اقدام کنید چون رشتتون جز رشته های یرتر هست

  133. حسين گفت:

    سلام ، من 41 ساله و همسرم 40 ساله هستيم و هردو داراي مدرك فوق ديپلم ، من فوق ديپلم الكتروتكنيك و داراي 16 سال سابقه كار مرتبط با بيمه در يك شركت خودرو سازي هستم و همسرم نيز فوق ديپلم طراحي دوخت دارد . داراي دو فرزند دختر با سن 13 و 2 سال هستيم باسرمايه 650 ميليون تومان البته مدرك زبان نداريم . آيا امكان مهاجرت به هلند يا كشور ديگر به صورت خانوادگي يا با فاصله كم را داريم . باتشكر

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای مهاجرت باید از طریق روش های اقامت تمکن مالی اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  134. منوچهر گفت:

    سلام . بنده لیسانس حقوق بوده و 51 سال سن دارم و در سال 97 بازنشسته شده ام . متاهل بوده و دارای یک فرزند پسر 19 سال میباشم که دانشجو میباشد .
    آیا امکان مهاجرت بنده به هلند وجود دارد د از چه طریقی

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بر اساس شرایط سنی شما فقط امکان اقدام برای ویزای سرمایه گذاری را دارید

      1. منوچهر گفت:

        سلام . میشه نحوه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری رو برام توضیح بدین . ممنون و متشکر

        1. داوری گفت:

          سلام و درود
          در این زمینه مقاله سرمایه گذاری در هلند رو مطالعه فرمائید

  135. فاطمه شجاعی گفت:

    با سلام من ۳۶ ساله مه و لیسانس مبانی حقوقم مدرک فنی حرفه ای تاتو دارم و از گردشکری مدرک کافی شاپ اشپزی هم دوره دیدم بدون همسر میتونم مهاجرت کنم به هلند؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید اجازه کار دارید و اینکه حتما مدرک زبان نیاز هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  136. P.mm گفت:

    سلام خسته نباشید . من ۳۶ سالمه و کارشناسی حسابداری از دانشگاه آزاد یکی از شهرهای ایران دارم و حدود ۱۲ سال سابقه کار حسابداری داریم بهترین راه برای مهاجرت برای من چگونه است. و همچنین میخوام بدونم اگر بخوام از طریق تحصیلی اقدام کنم . اجازه کار هم در حین تحصیل دارم؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید اجازه کار دارید و اینکه حتما مدرک زبان نیاز هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  137. محمد حسین گفت:

    سلام با عرض خسته نباشید من دیپلم ردی هستم و شغلم آزاده معاملات آبشده طلا پله آهنی کار میکنم ولی مدرکی برایه سابقه کار ندارم بخاطر اینکه نمیدن از چه طریقی میتونم اقدام کنم؟
    ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام خدمت شما نیازمند اطلاعات بیشتری در مورد شما هستیم با شماره های موسسه تماس بگیرید

  138. بهار گفت:

    باسلام بنده ۳۴ ساله و مهندس نرم افزارم و همسرم ۳۹ ساله و گلخانه داره و حدود ۲۰ سال تجربه کار فنی داره،میتوان برای مهاجرت هلند اقدام کرد ؟با تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید اجازه کار دارید و اینکه حتما مدرک زبان نیاز هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  139. عسل گفت:

    سلام . خسته نباشید .من 32 سالمه و کارشناسی حسابداری دارم – تقریبا 8 سال سابقه کار دارم – همسرم هم کارشناسی مهندسی مکانیک ، ولی در شغل ازاد فعالیت دارند به نظر شما بهترین راه برای مهاجرت به هلند کدام گزینه است . ممنون از راهنمایی شما

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید اجازه کار دارید و اینکه حتما مدرک زبان نیاز هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  140. محمد علي گفت:

    با سلام 32 ساله هستم فوق ليسانس مهندسي نرم افزار . شغل تعميرات موبايل . ميتونم واسه مهاجرت كاري اقدام كنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید اجازه کار دارید و اینکه حتما مدرک زبان نیاز هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  141. رضا حسني گفت:

    سلام من ٣٤ سالمه و كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني از دانشگاه علوم و تحقيقات تهرانم و حدود ٤ سال سابقه كار به عنوان مسئول پشتيباني در يك پروژه نيروگاهي بودم كه حدود ٦ ماهه بيكار شدم .الانم دارم زبان ميخونم .
    براي مهاجرت به هلند چيكار كنم . لطفاً راهنمايي كنيد؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید اجازه کار دارید و اینکه حتما مدرک زبان نیاز هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  142. قاسم گفت:

    سلام، کارشناسی ارشد مهندس برق از دانشگاه صنعتی شریف هستم. 41 ساله هستم. 15 سال سابقه کار طراحی در زمینه الکترونیک قدرت دارم. دو فرزند دارم. 16 و 7 ساله. شرایط بنده جهت مهاجرت به هلند چگونه ارزیابی میشود. سپاسگذارم.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید اجازه کار دارید و اینکه حتما مدرک زبان نیاز هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  143. اکبر گفت:

    سلام من دیپلم دارم و شاغل در قسمت خدمات اتاق عمل
    متاهل هستم ودارای یک فرزند
    سرمایه اینجانب 200 میلیون تومان میباشد
    چه طور میتونم اقامت دائم را بگیرم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  144. سوده گفت:

    سلام اگه بخام ویزای تحصیلی بگیرم بدای هلند داشتن مدرک زبان انگلیسی لازمه و اینکه در زمان تحصیل میتونم کارکنم؟ ایا میتونم بعد از اخذ اقامت دایم برای کار و زندگی به یه کشور اروپایی دیگه برم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید اجازه کار دارید و اینکه حتما مدرک زبان نیاز هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  145. عطیه گفت:

    سلام من لیسانس رادیولوژی و همسرم لیسانس مهندسی کشاورزی هست.من ۴ و همسرم ۵ سال سابقه کار داریم. برای چه کشوری میتونیم اقدام کنیم و چقدر طرمایه نیازه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت به علت اینکه رشتتون پیرا پزشکی هست بهتره اول برای معادل سازی مدرکتون اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  146. روزبه گفت:

    سلام من لیسانس صنایع غذایی از دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران دارم ،37سال دارم،8سال سابقه کار تو شرکت پپسی تهران دارم و در صنعت گوشت هم کار کردم ،حدود 200میلیون دارم آیا میتونم ب هلند برو از طریق کار

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  147. محسن گفت:

    سلام،وقت بخیر
    بنده کارشناسی مخابرات دارم از دانشگاه غیر انتفاعی.سنم ۳۷ سال هستش.همسرم تحصیلات دیپلم داره و خانه دار هستش،یه دختر شش ساله هم دارم.چطور میتونم اقامت هلند رو بگیرم.
    سپاسگزارم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  148. عسگری گفت:

    سلام و وقت بخیر
    فوق لیسانس حسابداری دارم از دانشگاه آزاد. سنم 33 ساله و سابقه بیمه حدودا 4 سال دارم. از چه طریق و برای کدوم کشور میتونم اقدام به مهاجرت کنم که شرایط سنی نداشته باشه و راحت تر باشه. برای آزمون آیلس هم دارم اقدام میکنم. لطفا مقدار سرمایه لازم برای مهاجرت را هم اعلام بفرمایید.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای ویزای تحصیلی میتونید اقدام کنید برای دوره های ورود به بازار کار برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

    2. بیژن گفت:

      سلام
      اینجانب دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس “مدیریت دانش” با سابقه 22 سال کار هستم .
      از میزان سابقه یاد شده مدت 10 سال سابقه مدیریت در حوزه منابع انسانی داشته و عمدتا در صنعت (خودروسازی) بوده ام.
      دارای همسر و دو فرزند و علاقمند به مهاجرت به هلند می باشم .
      شرایط کار و اقامت به چه صورت می باشد .

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای دوره های ورود به بازار کار برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  149. نرگس گفت:

    سلام. من 30 سالمه. لیسانس علوم تربیتی دارم و ده ساله ک مهدکودک دارم. شوهرم 35 ومکانیک ماشین درسطح حرفه ایی. ودارای مدررک فن وحرفه ای.ولی مدرک زبان نداریم. ایابااین شرایط میتونیم مهاجرت کنیم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی از طریق دوره ها ورود با بازار کار هلند میتونید اقدام کنید

  150. فایزه گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من دندانپزشکم و درحال خواندن تخصص و همسرم پزشک و هردو 26 سال داریم .شرایط مهاجرت به هلند برای ما چجوریه ؟ از طریق تحصیل ججور باید اقدام کنیم ؟
    ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما افرادی که پزشک و دندانپزشک هستند در درجه اول باید مدرکشور معادل سازی بشه سپس شروع به تحصیل و تخصص کنند که با اموزش زبان هلندی شروع می شود

  151. عرشیا گفت:

    سلام . من 30 سال دارم . دیپلم هستم و کار مکانیکی انجام میدم . برای مهاجرت کدوم کشور را پیشنهاد میکنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر متاهل هستید شرایط همسرتونو بفرمایید؟

  152. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر اگر مرد وزن هردو لیسانس حسابداری ازدانشگاه غیرانتفاعی ایران داشته باشند میتونن برن هلند یاخیر؟و یا مدرک مربیگری فوتبال که فدراسیون فوتبال ایران صادرکرده میشه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله میتونید مشکل نداره

  153. حمید گلستانی گفت:

    متولد 1970 هستم با بیش از 20 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی.ارشد زبانشناسی دارم و همسرم ارشد روانشناسی و متولد 1978 هستن.دو دختر 13 و 3 ساله داریم و سرمایه حدود 40 هزار دلار.ایلتس ندارم ولی براحتی 7 یا 8 میارم. برای مهاجرت به هلن میتونم اقدام کنم؟ چجوری؟تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای ویزای تحصیلی میتونید اقدام کنید برای دوره های ورود به بازار کار برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  154. رضا گفت:

    با سلام من لیسانس مهندسی شیمی دارم و نهایت پولم پنجاه میلیون میباشد کدوم کشور میتونم مهاجرت یا پناهنده بشم با تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر بتونید سرمایتونو افزایش بدین بهتر میتونید مهاجرت کنید

  155. مجتبی یعقوبی گفت:

    من ۴۳ سال و دکترای زبان انگلیسی هستم و همسرم ۴۱ سال و دارای دو فرزند پسر ۱۴ و ۹ ساله هستیم. چطور مینونم برای مهاجرت و اقامت در هلند یا سوئد اقدام کنم؟ چقدر هزینه و نقدینگی برام لازمه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگراز این کشورها کارفرما ندارید میتونید برای ویزای تحصیلی حتی دوره های یک ساله ورود به بازار کار اقدام کنید که محدودیت سنی ممطرح نیست سپس با کار کردن اقامت دائم دریافت نمایید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  156. شریفی گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید من 35سال دارم ودارای مدرک کارشناسی مهندسی کشاورزی آب وارشد زمین شناسی هستم خانمم هم لیسانس شیلات ودو‌پسر 8و4سال داریم میتونیم جهت اقامت هلند اقدام کنیم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگراز این کشورها کارفرما ندارید میتونید برای ویزای تحصیلی حتی دوره های یک ساله ورود به بازار کار اقدام کنید که محدودیت سنی ممطرح نیست سپس با کار کردن اقامت دائم دریافت نمایید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  157. mohammad گفت:

    سلام من 21 سالمه و هنوز مشغول تحصیلم مدرکم فوق دبپلمه و اخرای کارشناسی ام از دانشگاه دولتی
    با سرمایه 500میلیون تومان قصد مهاجرت به هلند رو دارم خدمت نرفتم و مدرک زبان هم ندارم
    با این وضعیت اصلا راهی هست برای مهاجرت برای من؟
    طالب شروع یک کار ازادم بیشتر تا تحصیل
    ممنون میشم اگه تا حدی راهنماییم کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگراز این کشورها کارفرما ندارید میتونید برای ویزای تحصیلی حتی دوره های یک ساله ورود به بازار کار اقدام کنید که محدودیت سنی ممطرح نیست سپس با کار کردن اقامت دائم دریافت نمایید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  158. مصی گفت:

    سلام . من و همسرم هر دو سی و چهار ساله هستیم با مدرک تحصیلی دیپلم و یک دختر دو ساله داریم .لطفا راهنمایی کنید برای مهاجرت چه کارهایی لازم هست انجام بدیم.ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگراز این کشورها کارفرما ندارید میتونید برای ویزای تحصیلی حتی دوره های یک ساله ورود به بازار کار اقدام کنید که محدودیت سنی ممطرح نیست سپس با کار کردن اقامت دائم دریافت نمایید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  159. مهدی گفت:

    سلام من با مدرک کارشناسی ارشد فیزیک و 37 ساله و همسرم کارشناسی ارشد زبان انگلیسی و 34 ساله،از چه طریقی میشه برای هلند اقدام کرد؟
    ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگراز این کشورها کارفرما ندارید میتونید برای ویزای تحصیلی حتی دوره های یک ساله ورود به بازار کار اقدام کنید که محدودیت سنی ممطرح نیست سپس با کار کردن اقامت دائم دریافت نمایید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  160. Unknown گفت:

    سلام و خسته نباشید
    با کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی و آیلتس 7 به بالا و مدرک DELF زبان فرانسوی، شرایط مهاجرت و اخذ اقامت چگونه است؟
    ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی می تونید برای ویزای تحصیلی اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

      1. Unknown گفت:

        با عرض سلام مجدد و خسته نباشید
        آیا پتانسیل بورسیه شدن و در نهایت تغییر رشته هم وجود داره یا نه؟ اگر خیر چه مقدار سرمایه نیاز هست؟ و سوال آخر این که، مطلبی که فرمودین برای کل اتحادیه صدق میکنه یا فقط هلند؟
        بسیار بسیار ممنون از پاسختون

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما اگراز این کشورها کارفرما ندارید میتونید برای ویزای تحصیلی حتی دوره های یک ساله ورود به بازار کار اقدام کنید که محدودیت سنی ممطرح نیست سپس با کار کردن اقامت دائم دریافت نمایید و برای بورس شدن شما باید یک ترم بخونید سپس اقدام کنید و کشور به کشور متفاوت هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

      2. مجتبی یعقوبی گفت:

        من ۴۳ سال و دکترای زبان انگلیسی هستم و همسرم ۴۱ سال و دارای دو فرزند پسر ۱۴ و ۹ ساله هستیم. چطور مینونم برای مهاجرت و اقامت در هلند یا سوئد اقدام کنم؟ چقدر هزینه و نقدینگی برام لازمه؟

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما در صورت نداشتن کارفرما از این کشورها به علت اینکه محدودیت سنی در این کشورها مطرح نیست با ویزای تحصیلی وارد شوید و به ویزای کار تبدیل کنید حتی میتونید دوره های یک ساله ورود به بازار کار پذیرش بگیرید ، لطقا با موسسه تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم

        2. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما اگراز این کشورها کارفرما ندارید میتونید برای ویزای تحصیلی حتی دوره های یک ساله ورود به بازار کار اقدام کنید که محدودیت سنی ممطرح نیست سپس با کار کردن اقامت دائم دریافت نمایید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

          1. Zahra گفت:

            سلام ، من 24سالمه و دندون پزشکی میخونم برای بورسیه تحصیلی المان بهتره یا هلند ؟ و همینطور شرایط کار؟

          2. ف.فرجی گفت:

            سلام و عرض ادب خدمت شما برای تخصص میخوایند بخونید ؟

  161. ارسلان گفت:

    با سلام و احترام
    من کارشناس ارشد مدیریت بحران با 18 سال سابقه و 38 ساله و همسرم کارشناس مامایی با 14 سال سابقه و 37 ساله دارای 2 فرزند 9 و ده ساله هستیم تا چه حد شانس اقامت دائم در هلند را داریم و چطور

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله میتونید با سه سال کار درهلند اقامت دائم را بگیرید

  162. کیمیا میر گفت:

    من ۱۹ سالم و کارشناسی مهندسی صنایع در حال تحصیل هستم
    ۱سال سابقه کار تدریس زبان هم دارم
    امکان ویزا گرفتن برای من الان هست یا باید برای ارشد برم؟
    چقدر هزینه میخواد؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای مقطع لیسانس باید مدرک زبان هلندی داشته باشید و برای ارشد میتونید با مدرک زبان انگلیسی پذیرش بگیرید

  163. Saqi گفت:

    ببخشید اصلاح میکنم سرمایه 50هزار دلار

  164. مهیشاه گفت:

    سلام اگه دانشگاه سراسری کنکور قبول شده باشیم میتونیم راحت بریم؟زبان هلندی هم بلد نیستم ولی دوره زبان انگلیسی دیدم..بعد خانواده که میگه میتونن بپیوندند بعد چه مدتی میشه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله میتونید باید آیلتس ۶ یا ۶.۵ اخذ کنید و ۲ الی ۳ ماه بعد میتونید درخواست الحاق خانواده داشته باشید

    2. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله میتونید با آیلتس ۶ یا ۶.۵ پذیرش بگیرید و برای خانواده را نهایتا ۲ الی ۳ ماه بعد درخواست ویزای همراه داشته باشسید

  165. نیوشا گفت:

    با سلام 29 سال سن دارم مجرد هستم .سه سال سابقه برنامه نویسی C# با بیمه دارم
    مدرکم کارشناسی مهندسی نرم افزار هست از غیر انتفاعی .
    ایلتس در حد 6
    کدام کشور را برای مهاجرت من اسان و سریع هست مچکرم .

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما با توجه به رشتتون هم میتونید ویزای تحصیلی هم کاری مثل آلمان اسکاندیناوی هلند و کشورهای انگلیسی زبان برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  166. کاملیا گفت:

    درودها ها من یه سوال داشتم
    میخواستم بدونم منی که هلند به دنیا اومدم اما شناسنامه اونجارو ندارم چطوری میتونم اقامت بگیرم گویا هلنپ از کشور هاییه که اقامت خاک و خون داره

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما قانون خون است و شما باید حداقل ۸ سال اونجا زندگی می کردین اکنون که نیستید اونجا باید از طریق ویزای تحصیلی و یا کار تشریف ببرید

  167. لیلا اسماعیلی گفت:

    سلام
    من 40 ساله و شوهرم 41 ساله هستیم. یک دختر 10 ساله و دو دختر و پسر دوقلوی 4 ساله داریم. هر دو مدرک لیسانس داریم . 16 سال سابقه کار . من لیسانس کتابداری و اطلاع رسانی و همسرم لیسانس IT دارند.
    البته زبان مدرک نداریم . ولی اگر بدونیم راهی برای مهاجرت هست فشرده آموزش می بینیم. کل سرمایه ای که داریم هم چیزی حدود 60000 تا 65000دلار هست.آیا راهی برای اقامت دائم برای ما وجود داره؟
    غیر از هلند چه کشورهایی به راحتی می تونیم اقامت بگیریم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی می توانید برای ویزای تحصیلی هلند با مدرک زبان اقدام کنید و حتی ویزای همراه هم بگیرید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

    2. Saqi گفت:

      سلام.من 36 سال سن دارم و فوق لیسانس حقوق خصوصی هستم.14 ساله که کارمند قوه قضائیه ام.همسرم نظامی هستن و فوق دیپلم.یک دختر 12 و یک پسر 6 ساله داریم.با سرمایه حدود پنج هزار دلار.مدرک زبان رو نداریم.آیا امکان مهاجرت برای ما وجود داره؟

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید با گرفتن آیلتس ۶ یا ۶.۵ دوره های ورود به بازار کار از هلند پذیرش بگیرید و همراه هم ببرید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  168. راسا گفت:

    سلام برای مهاجرت به هلند 50 هزار دلار سرمایه برای یک نفر کافیه

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله کافی هست

  169. مرجان گفت:

    با سلام
    ۴۷ سال سن دارم متاهل و داری یک دختر ۹ ساله لیسانس مدیریت بازرگانی و ۱۴ سال سابقه مدیریت امور بانکی در یک شرکت بین المللی
    برای مهاجرات به هلند چه راهی دارم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید سن همسرتونو محاسبه کنیم چون سن شما برای هلند بالاست ولی برای سوئد شرایطتون خوبه

    2. Mohammad گفت:

      سلام خسته نباشید ببخشید من یه پسر 22 ساله هستم که 12 ساله دارم ورزش حرفه ای انجام میدم و لیسانس تربیت بدنی دارم خاستم ببینم من میتونم هلند اقامت بگیرم؟؟

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما با توجه به شرایط سنی ابتدا برای ویزای تحصیلی اقدام کنید سپس کار پیدا کنید و اقامت دائم بگیرید

      2. فريده گفت:

        سلام وقتتون بخير
        سلام وقت بخير
        بنده ٣٣ ساله هستم ليسانس حسابداري و كارشناسي ارشد مديريت بازرگانى هستم و ده سال سابقه كار بانكي دارم و دوره هاي عكاسي رو هم گذروندم يك دختر ٢/٥ سال دارم و همسرم هم با شرايط دقيقا بنده هستن با اين اختلاف كه ٣٥ ساله هستن. مدرك ايلتس نداريم اما مشغول خوندنيم .براي چه ويزاي ميشه اقدام كنيم؟

        1. داوری گفت:

          سلام وقت شما هم بخیر
          اگر برای کشور هلند بخواین اقدام کنید بهترین روش از طریق هزینه تحصیل در هلند هستش
          برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  170. فرهاد گفت:

    با سلام و احترام.
    بنده ۳۳ سال سن و مدرک کارشناسی ارشد بانکداری و ۹ سال سابقه کار در بانک دارم و هم اکنون دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد در رشته اقتصاد میباشم.همه مقاطع تحصیلی در تهران و دانشگاه آزاد بوده.
    لطفا بنده را در خصوص امکان اقامت و فرصت شغلی برای من در هلند راهنمایی بفرمایید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما ب راحتی میتونید برای انواع مقاطع تحصیلی و دوره های یک ساله برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید و با یک سال اقامت پس از تحصیل به کار رسیده و یوزاتونو تبدیل به کاری کنید

  171. اشکان گفت:

    سلام من ۱۹ سالمه میخوام واسه ادامه دادن ورزشم به هلند برم و پناهنده بشم باید چیکار کنم؟؟؟!!!

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای ویزای تحصیلی اقدام کنید نه پناهندگی

  172. مصطفی گفت:

    درود با دیپلم و۳۷ سال سن ومدرک دیپلم میشه رفت هلند

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خیر متاسفانه مگر اینکه همسر شما لیسانس داشته باش و یا شما کارفرما داشته باشید

      1. اشکان گفت:

        سلام من ۱۹ سالمه میخوام واسه ادامه دادن ورزشم به هلند برم و پناهنده بشم باید چیکار کنم؟؟؟!!!

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما برای ویزای تحصیلی اقدام کنید نه پناهندگی

  173. حمید گفت:

    سلام وقتتون به خیر

    بعد از اتمام تحصیل امکان اخذ ویزای اقامت به کل وجود نداره؟یا راهی هست؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله به شما یک سال اقامت پس از تحصیل مضاعف داده میشه

  174. دانش گفت:

    سلام منظورتان از دوره های کارآموزی در هلند چیست؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما دوره های مدیریت مارکتینگ و بیزینس

      1. رضایی گفت:

        سلام، برای دوره های کاراموزی که فرمودید مدیریت مارکتینگ و بیزینس هست، داشتن ایلس الزامی هست؟
        و اینکه هلند بابت هنر هم ویزا میده مثل کانادا؟

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما بله آیلتس ۶ نیازه و ویزا هم میده

          1. لیلا گفت:

            سلام من ۲۷ سال سن دارم. ارشد مدیریت مالی از دانشگاه دولتی دارم ولی سابقه کاری تو این حوزه ندارم. درحال مطالعه برای آزمون cfa هم هستم. میخواستم بدونم از طریق ویزای کاری امکانش هست اقدام کنم؟ یا احتمالش نیست و بهتره تحصیلی اقدام کنم و چه مقطعی. ممنون

          2. ف.فرجی گفت:

            سلام و عرض ادب خدمت شما اگر منظورتون کار در هلند است باید خدمتتون عرض کنم که برای کار در هلند باید حتما کارفرما داشته باشید اگر کارفرما ندارید از طریق ویزای تحصیلی وارد شده جه ارشد چه دوره های یک ساله و سپس ویزاتونو تبدیل به ویزای کار کنید

          3. محمد گفت:

            سلام عرض ادب من ۲۰سال سن دارم ۸مدرک بین المللی دارم از فنی حرفه ای، مقام اولی کشوری بکس دارم میتونم مهاجرت کنم به کشور هلند .
            ممنون .

          4. داوری گفت:

            سلام و درود
            بایستی یک باشگاه ورزشی از این کشور براتون دعوتنامه ارسال کنه

  175. مهرنوش گفت:

    سلام، شما پذیرش و بورس هم میگیرید برایداشنگاههای هلند؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب بله با کارشناسان ارشد ما تماس بگیرید

  176. حسین گفت:

    سلام.
    من با 33 سال سن و مدرک لیسانس و آیلتس 5 می تونم اقدام کنم
    با تشکر از شما
    لطفا راهنمایی نمایید

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما
      بهترین طرق اقامت از این کشور ویزای تحصیلی است.
      شما می تونید با حداقل آیلتس 6 برای تحصیل در کشور هلند در دانشگاه های آمستردام اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با موسسه ما با شماره 02126705356 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *